درآمد طراحی سایت در ایران توسط کیت وردپرس فاش شد!

درآمد طراحی سایت در ایران توسط کیت وردپرس فاش شد!

برای اینکه یک طراح وب سایت باشید باید چه مباحثی رو در دوره طراحی سایت یاد بگیرید؟ قبل از اینکه نگران درآمد و حقوق یک طراح وب در ایران باشید، بیایید به شرایط کار فکر کنیم تا ببینیم شرایط چگونه است؟ بیایید ببینیم بازار کار و درآمد طراحی وب سایت چگونه است؟ قبل از اینکه اولین کار طراحی وب خود را شروع کنید، خود را با این مهارت های ضروری آماده کنید.

برای طراحی سایت مدرک نیاز است

تحصیلات و داشتن مدرک اصلا برای طراحی سایت ضروری نیست و کارفرمایان فقط بر اساس تجربه و استعداد استخدام می کنند. اگر شما تخصص داشته باشید می تونید خودتون درآمد زیادی ایجاد کنید پس در هیچ شرکتی مدرک اولیت نیست و هم ترین چیز برای آنها تخصص است.

چگونه درآمد طراحی سایت را افزایش بدم؟

یک نمونه کار خوب می تواند شما را استخدام کند. در واقع در ایران اگر قصد استخدام یا گرفتن پروژه را داریم نیاز به نمونه کار داریم البته اگر نداشته باشیم هم می تونید پروژه بگیرید ولی امروزه نمونه کار ساختن کار خیلی سختی نیست.

برای تبدیل شدن به یک طراح وب، به طیف گسترده ای از مهارت ها نیاز دارید، برخی فنی و برخی خلاقانه. مهارت های طراحی گرافیک تسلط به ابزارهای طراحی وب (فتوشاپ، اسکچ، استودیو InVision و …) مقداری دانش برنامه نویسی فرانت اند: HTML، CSS، جاوا اسکریپت و … کار تیمی و مهارت های ارتباطی درک استانداردهای وب مانند سئو، دسترسی و سایر پروتکل ها. شاید همه این مهارت ها لازم نباشد اما طبیعتا برای افزایش درآمد طراحی سایت در ایران واقعا ضروری است.

بله، هیچ کس از شما انتظار ندارد که در ابتدا از 0 تا 100 در طراحی وب سایت تسلط داشته باشید، اما باید بتوانید خودتان را ثابت کنید. برای شروع یادگیری می توانید از سایت w3schools استفاده کنید.

وظایف طراح وب چیست؟

به نظر شما وظایف طراحی سایت چیست؟ به عنوان یک طراح وب، وظایف شما بسته به میزان نقش شما در یک پروژه خاص متفاوت است. اما یکی از مهم ترین کارهایی که طراح سایت باید بتواند انجام دهد طراحی قالب سایت است برای این کار شما باید دوره آموزش طراحی قالب وردپرس را گذرانده باشید تا درک درستی از این موضوع داشته باشید.

مجموعه سنتی Adobe (Photoshop، InDesign، XD، Dreamweaver) همان چیزی است که بسیاری از طراحان وب هنوز از آن استفاده می کنند. البته گزینه های جدیدتری نیز وجود دارد که شامل Sketch، Figma، InVision Studio، GIMP، UXPin و غیره می شود. متوسط ​​درآمد طراحی سایت در ایران به همه این موارد بستگی دارد و طبیعتاً اگر بتوانید در هر یک از آنها حرفه ای شوید، می توانید کارهای حرفه ای تری را با قیمت بالاتر انجام دهید.

انتخاب چندین زبان برنامه نویسی نیز مهم است. HTML، CSS و جاوا اسکریپت مورد نیاز یک طراحی سایت است. چارچوب ها و کتابخانه هایی مانند Bootstrap نیز ارزش بررسی دارند. علاوه بر این، می توانید به صورت اختیاری یکی از زبان های برنامه نویسی را برای عمیق تر کردن کار خود یاد بگیرید، مانند PHP، Python یا Ruby.

درآمد طراحی سایت در ایران توسط کیت وردپرس فاش شد!

با ابزارهای طراحی سایت آشنا باشید

دانستن ابزارها خوب است، اما طراحان وب با آنها چه می کنند؟ اکثر پروژه ها از یک روند مشابه پیروی می کنند. مرحله مفهومی: که شامل مهارت های ارتباطی است. در طول یک پروژه طراحی وب سایت، لازم است که بتوان با سایر هم تیمی ها ارتباط موثر برقرار کرد و به درستی با کارفرما ارتباط برقرار کرد. سپس کار واقعی شروع می‌شود: می‌توانید طرح‌های شی را بکشید و قاب‌های مختلفی ایجاد کنید تا زمانی که به ایده ملموس‌تری برسید

. ممکن است بخواهید برای درک بهتر نحوه چیدمان همه چیز، یک نقشه سایت تهیه کنید. درست مانند ساختن ساختمانی که نیاز به نقشه دارد، شما نیز برای طراحی وب خود به نقشه نیاز دارید. این دقت ها و جزئیات باعث افزایش درآمد طراحی سایت در ایران می شود.

بعد: از طراحی وب سایت مدل خود کسب درآمد کنید: اینها ایده های عمیق تری از ظاهر وب سایت هستند، اگرچه هنوز اطلاعات زیادی برای تکمیل وجود دارد. اینجا جایی است که رنگ ها، موقعیت، تایپوگرافی و دیگر عناصر طراحی را زنده می کنید.

هنگامی که یک وب سایت فعال دارید، آزمایش و سپس راه اندازی سایت را امتحان کنید. اطمینان حاصل کنید که همه چیز همانطور که باید کار می کند و چیزی از دست نرفته است. این روند معمول برای ایجاد یک وب سایت در سمت طراح است.

درآمد طراحی سایت در ایران چقدر است؟

اگرچه عوامل مختلفی وجود دارد که تعیین می کند چه نوع دستمزدی می توانید کسب کنید – میزان تجربه، مهارت یا پلتفرم و… بله، هر چه بیشتر به طراحی سایت 0 تا 100 تسلط داشته باشید یا تجربه بیشتری داشته باشید، درآمد بیشتری خواهید داشت. این به شما ایده می‌دهد که وقتی کسب و کار خود را راه‌اندازی کردید، انتظار دارید چه کاری انجام دهید. همچنین می توانید آن را با میانگین حقوق سایر مشاغلی که به آنها علاقه دارید مقایسه کنید و ببینید کدامیک بهترین پرداخت را دارند. مثلا برای مبتدی ها حدود ۲ تا ۵ میلیون تومان درآمد طراحی سایت در ایران است.

درآمد طراحی سایت در ایران برای افراد مبتدی از پروژه ای 2 میلیون شروع می شود و تا بالای پروژه ای 200 میلیون هم می تونید کسب درآمد کنید اگر به صورت کارمند قصد کار در شرکت را دارید حقوق طراح سایت از 5 میلیون برای افراد مبتدی شروع می شود.

منبع : سایت آموزشی کیت وردپرس

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *