اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی | یادگیری آلمانی با بهترین متدهای روز دنیا

آلمانی یک زبان ضروری در دنیای کسب و کار بین‌المللی و دومین زبان رایج در اروپا است. دانستن زبان می‌تواند به شما کمک کند به اروپا سفر کرده و دوستان خود را تحت تاثیر قرار دهید. تنها چیزی که برای شروع نیاز دارید، چند اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی است. اما چگونه باید تشخیص دهید که کدام یک برای شما است؟ این بستگی به هدف شما دارد.

Babble درس‌های خود را با مهارت شما تطبیق داده و چیزهایی که برای مکالمات روزمره باید بدانید را به شما آموزش می‌دهد. برای بهبود مکالمه، Italki به کاربران این فرصت را می‌دهد که با افراد واقعی به زبان آلمانی چت کنند! اگر به دنبال یک تجربه زبانی همه‌جانبه هستید، LingQ به شما امکان می‌دهد با ترجمه مستقیم از CNN، Netflix، YouTube، Quora و موارد دیگر به زبان آلمانی تماشا و مطالعه کنید. اگر به دنبال تجربه‌ای سرگرم‌کننده هستید، Duolingo می‌تواند یک گزینه عالی باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین اپلیکیشن‌ آموزش زبان آلمانی را معرفی کنیم.

در صورتی که قصد سفر به کشور آلمان را دارید و می‌خواهید در مدت کوتاهی به زبان آلمانی آشنایی کافی به دست آورید پیشنهاد ما دریافت آموزش مکالمه به زبان آلمانی فرادرس است. برای دریافت این آموزش کاربردی همین حالا روی لینک زیر کلیک کنید:

  • آموزش زبان آلمانی – مکالمه در سفر — کلیک کنید

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی

Babbel

Babbel یک برنامه عالی برای یادگیری زبان است که سطوح مختلف مهارت زبان را ارائه می‌کند. این برنامه به شما امکان می‌دهد موضوعات خود را انتخاب کنید، بنابراین می‌توانید انجام تجارت به زبان آلمانی را تمرین کرده، اصطلاحات محاوره‌ای را یاد بگیرید یا فقط دانش قبلی خود را تقویت کنید. این برنامه همچنین به شما امکان می‌دهد اهداف و ریمایندرهایی را تعیین کنید تا با انگیزه بمانید و هر هفته کمی به خودتان پاداش بدهید!

Babbel لغاتی که یاد گرفته‌اید و مواردی که اشتباه کرده‌اید را دنبال می‌کند تا بتوانید دروس خاصی را در صورت نیاز مرور نمایید. علاوه بر این، اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی Babbel از ابزارهای مختلفی برای کمک به یادگیری آلمانی استفاده می‌کند، بنابراین شما فقط یک جنبه از زبان (مانند صحبت کردن یا فقط گوش دادن) را مطالعه نخواهید کرد. هر درس و مرور به شما این امکان را می‌دهد که مهارت‌های مختلف را تمرین کنید و می‌توانید با گوش دادن به پادکست‌ها یا شرکت در کلاس‌های زنده به تمرین ادامه دهید.

چرا باید Babbel را امتحان کنید:

  • دوره‌هایی را برای زبان‌آموزان مقدماتی، متوسط و پیشرفته و همچنین دوره‌های پایه ارائه می‌دهد
  • کلاس‌های زنده دارد تا بتوانید با افراد دیگر به زبان آلمانی تعامل داشته باشید
  • بر کاربردهای زبان در دنیای واقعی تمرکز می‌کند
  • به شما امکان می دهد اهداف هفتگی را برای پیگیری روند یادگیری خود تعیین کنید
اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی

Rosetta Stone

چیزی که به Rosetta Stone کمک می‌کند تا در میان سایر برنامه‌ها متمایز شود، این است که تجربه‌ای فراگیر را به زبان‌آموزان ارائه می‌دهد. این یکی از بهترین راه‌ها برای یادگیری زبان شناخته می‌شود و Rosetta آن را به خوبی درک می‌کند.

شما می‌توانید دوره‌ای با اهداف خاص مانند سفارش در رستوران یا رفتن به سفر انتخاب کنید یا درس‌های آماده آن‌ها را مرور نمایید. درس‌ها بر اساس مهارت‌هایی مانند تلفظ، واژگان، گرامر یا نوشتن گروه‌بندی می‌شوند و به تکه‌های کوچک برای مرور سریع تقسیم می‌گردند. هر درس قابل دانلود است، بنابراین برنامه به کاربران انعطاف‌پذیری یادگیری زبان آلمانی را به صورت آفلاین می‌دهد.

گزینه مربی‌گری در Rosetta بسیار مفید است زیرا به شما فرصتی می‌دهد تا در سطح مهارت خود به زبان آلمانی با سخنران دیگری چت کنید. اجزای اضافی این اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی، مانند بازی‌های زبان، ویدیوهای مربوط به گرامر و فرهنگ، و آموزش گروهی واقعاً به تجربه یادگیری زبان آلمانی کمک می‌کند.

چرا باید Rosetta Stone را امتحان کنید:

  • از همان ابتدا شما را درگیر کرده و به شما تمرین بیشتری می‌دهد
  • دارای درس‌های مرتبط با کاربردهای زبان در دنیای واقعی
  • بازی‌ها، داستان‌های کوتاه و یک همراه صوتی را برای همراهی با یادگیری شما ارائه می‌دهد
  • دارای دروس زنده و ضبط شده فرهنگ و دستور زبان آلمانی است
  • می‌توانید برای تمرین مهارت‌های خود با سایر سخنرانان، جلسات مربی‌گری و تدریس گروهی را برنامه‌ریزی کنید

اپلیکیشن آموزش آنلاین فرادرس

فرادرس بزرگ‌ترین پلتفرم آموزشی ایران بوده که با در نظر گرفتن نیاز مخاطبان، یک اپلیکیشن کاربردی برای سیسم‌عامل اندروید طراحی و به بازار عرضه نموده است که دسترسی کاربران به بیش از چهار هزار دوره آموزش ویدیویی در رشته‌های مختلف از علوم کامپیوتر گرفته تا آموزش زبان‌های خارجی از جمله زبان آلمانی را امکان‌پذیر می‌سازد. اپلیکیشن فرادرس به زودی برای سیسم‌عامل iOS نیز منتشر خواهد شد اما هم‌اکنون می‌توانید آن را از گوگل پلی برای سیستم عامل اندروید دریافت نمایید. برای دریافت اپلیکیشن آموزش آنلاین فرادرس میتواند به لینک زیر مراجعه کنید:

  • اپلیکیشن آموزش آنلاین فرادرس
  • آموزش افعال گذشته در زبان آلمانی (رایگان)

چرا باید اپلیکیشن فرادرس را امتحان کنید:

  • قابلیت جستجو در کتابخانه آموزش‌های ویدیویی با بیش از ۵۱۰۰ عنوان آموزش
  • دسترسی به آموزش‌های رایگان
  • امکان مشاهده دوره‌های مورد نظر از طریق پلیر سازگار با موبایل کاربر
اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی

Busuu

مانند سایر اپلیکیشن‌های این لیست، Busuu هدفش این است که به شما کمک کند تا بتوانید به زبان آلمانی مکالمه نمایید. Busuu که با همکاری زبان‌شناسان ایجاد شده است، از یادگیری تطبیقی استفاده می‌کند تا اطلاعاتی را که واقعاً فراموش کرده‌اید مرور کنید.

این اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی طیف گسترده‌ای از موضوعات را ارائه می‌دهد که می‌توانید با بهبود تسلط خود مطالعه کنید و حتی تمرینات خود را توسط آلمانی‌زبانان بومی تصحیح نمایید. اگر کمی تقویت بیشتری می‌خواهید، آموزش زنده در بسته‌های یک، سه یا پنج جلسه‌ای نیز موجود است. Busuu همچنین برای یادگیری آفلاین برای مسافران یا افرادی که اینترنت کم‌سرعت دارند قابل دانلود است.

چرا باید Busuu را امتحان کنید:

  • تدریس زنده
  • می‌توانید گواهینامه‌های CEFR را در نقاط خاصی دریافت کنید
  • می‌تواند واژگان ضعیف شما را تقویت کند
  • توسط آلمانی‌زبانان واقعی تصحیح شوید

Duolingo

اگر می‌خواهید طیف گسترده‌ای از موضوعات را یاد بگیرید و ریمایندرهایی برای دسترسی به اهداف خود دریافت کنید، Duolingo یک گزینه عالی است. زبان‌آموزان این گزینه را دارند که از ابتدای دوره شروع کنند، یا می‌توانید مهارت‌های خاصی را امتحان کنید، بنابراین برای سطوح مختلف مهارت مناسب می‌باشد. به علاوه، این برنامه اخیراً «چالش‌هایی» را اضافه کرده است که مهارت‌های شما را در یک محیط زمان‌بندی‌شده آزمایش می‌کند.

این برنامه همچنین یادگیری خواندن به زبان آلمانی را با داستان‌های تعاملی کوتاهی که پیچیدگی دارند، تشویق می‌کند.

چرا باید Duolingo را امتحان کنید:

  • می‌تواند در سطوح مختلف، مهارت شما را تست کند
  • فروم‌هایی برای بحث در مورد زبان آلمانی یا موارد خاص دارد
  • بازی‌سازی شده است و برای رسیدن به نقاط عطف خاص، چالش‌ها یا پاداش‌هایی به شما می‌دهد (مثلاً هر روز به مدت یک هفته مطالعه کنید، x تعداد کلمه را یاد بگیرید)
  • هر درس دارای نکات گرامر، تلفظ و/یا نکات فرهنگی است

Seedlang

بهترین اپلیکیشن برای ترکیب یادگیری زبان آلمانی با یادگیری فرهنگ آلمانی، Seedlang است. چیزی که Seedlang را منحصر به فرد می‌سازد، آلمانی‌زبان بودن آن است، بنابراین تمام به روزرسانی‌ها و پیشرفت‌های آن‌ها مستقیماً به یادگیری شما کمک می‌کند.

این اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی با استفاده از ویدیوهای خنده‌دار با افراد واقعی، رویکردی کلمه به کلمه و سپس جمله به جمله برای آموزش زبان آلمانی دارد و نکات دستور زبان و جداول صرف را با کلیک یک دکمه برای استفاده آسان ارائه می‌دهد.

این اپلیکیشن نسبتاً کاربرمحور است و به شما امکان می‌دهد فلش کارت‌ها و بررسی‌های آلمانی منحصر به فرد خود را ایجاد کنید تا بتوانید روی آنچه انتخاب می‌کنید تمرکز نمایید.

چرا باید Seedlang را امتحان کنید:

  • Seedlang بازی‌های کلمه‌ای دارد که می‌توانید به زبان آلمانی در برابر سایر کاربران بازی کنید
  • نکات گرامر برای هر کلمه در دسترس است، بنابراین دیگر نمی‌توان حدس زد که چرا از یک فرم خاص استفاده شده است
  • بر روی تلفظ تمرکز می‌کند تا بتوانید مسلط شوید
  • ویدیوهای کوتاه و خنده‌دار به تحریک یادگیری کمک می‌کنند

LingQ

هر کسی که از رسانه‌های آلمانی استفاده کرده است و می‌خواهد از آن برنامه‌های تلویزیونی، ویدیوهای YouTube و کتاب‌ها برای یادگیری بیشتر آلمانی به شیوه‌ای ساختاریافته استفاده کند: LingQ برای شماست.

نه تنها از قبل پادکست‌ها، مقالات خبری، ویدیوها و کتاب‌های الکترونیکی واردشده و تبدیل‌شده به درس‌های آلمانی دارد، بلکه می‌توانید محتوای خود را بارگذاری کرده و از آن برای مطالعه استفاده کنید! می‌توانید اهداف خود را تعیین نموده و محتوا را به زبان آلمانی کاوش کنید و کلماتی را که با آن‌ها ناآشنا هستید برای مطالعه بعدی علامت بزنید.

چرا باید از LingQ استفاده کنید:

  • برای یادگیری زبان آلمانی می‌توانید از نتفلیکس، اخبار، کتاب‌های الکترونیکی و غیره استفاده کنید
  • دروس متناسب با موضوعات مختلف (فرهنگ، سیاست، ورزش، کتاب و غیره)
  • فروم برای نوشتن و بهبود مهارت‌های گرامر
  • یک راهنمای گرامر برای کمک به توضیح پیچیدگی‌های زبان
اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی

DW Learn German

نکته جالب در مورد اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی DWاین است که گزینه‌های بسیار متنوعی برای مطالعه آلمانی وجود دارد. ماژول‌های آن‌ها بسیار تعاملی هستند، اما مقالاتی نیز دارند که به شما کمک می‌کنند زبان آلمانی را با خواندن یاد بگیرید و پادکست‌هایی نیز ارائه می‌دهند تا بتوانید در حین رانندگی به زبان آلمانی گوش دهید.

اگر مطمئن نیستید در چه سطحی قرار دارید، DW این کار را آسان کرده و CEFR را در برنامه خود ارائه می‌دهد. این نه تنها مطالعه را آسان‌تر می‌کند، بلکه روشی عالی و قابل تکرار برای مشاهده پیشرفت شماست. هرچه مهارت CEFR را بالاتر ببرید، برنامه همه‌جانبه‌تر می‌شود.

چرا باید DW Learn German را امتحان کنید:

  • می‌تواند سطح مهارت CEFR شما را آزمایش کند
  • این برنامه دارای پادکست‌ها، سریال‌ها، مقالات و موارد دیگر است
  • ماژول‌ها بسیار تعاملی هستند
  • کاملا رایگان است

italki

برای اینکه واقعاً به یک زبان مسلط شوید، باید با دیگر سخنرانان تمرین کنید. italki به شما این امکان را می‌دهد که با داشتن کلاس‌های یک به یک با آلمانی‌زبان این کار را انجام دهید. بسیاری از معلمان کلاس‌های مکالمه آلمانی را ارائه می‌دهند، اما می‌توانید سایرین را بیابید که کلاس‌های گرامر یا حتی آمادگی آزمون موسسه گوته را به شما ارائه خواهند داد.

اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی italki به شما امکان می‌دهد درس‌ها را مطابق با زمان خود و هر دفعه که دوست دارید برنامه‌ریزی کنید، بنابراین نگران تلاش برای تنظیم برنامه‌های دشوار نباشید. با توجه به تعداد زیاد معلمانی که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید، قطعاً یکی را پیدا خواهید کرد که با اهداف و سبک یادگیری شما مطابقت داشته باشد.

چرا باید italki را امتحان کنید:

  • شما دروس آلمانی را از یک آلمانی‌زبان دریافت می‌کنید
  • مهارت گفتاری خود را بهبود می‌بخشید
  • درس‌ها را بر اساس زمان و علایق خود انتخاب می‌کنید
  • اگر در حال حرکت هستید، می‌توانید با افراد بومی صحبت کنید
اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی

HelloTalk

یکی دیگر از برنامه‌های عالی برای تمرین آلمانی با یک آلمانی‌زبان، HelloTalk است. می‌توانید از طریق متن، نقاشی، تماس صوتی یا پیام‌رسانی و حتی تماس‌های ویدیویی با افراد دیگر چت کنید.

HelloTalk دارای نرم‌افزار تصحیح، ترجمه و نویسه‌گردانی است که در ویژگی چت آن تعبیه شده است، بنابراین می‌توانید کلماتی را که نمی‌دانید کشف کنید یا پیام طرف مقابل خود را تصحیح نمایید (و بالعکس). ویژگی Moments این برنامه مانند یک پلتفرم رسانه اجتماعی عمل می‌کند و به کاربران این فرصت را می‌دهد تا درباره چیزهای مورد علاقه خود پست بگذارند یا ملاقات‌هایی ترتیب دهند تا توسط دیگر آلمانی‌زبان‌ها دیده شوند.

چرا باید HelloTalk را امتحان کنید:

  • توسط یک آلمانی‌زبان تصحیح می‌شوید
  • امکان چت در قالب‌های مختلف را فراهم می‌کند
  • با تابع Moments، پاسخ‌ها را به زبان آلمانی ارسال و دریافت کنید
  • می‌توانید چت‌ها را با دیگر سخنرانان ترجمه، نویسه‌گردانی، ذخیره و تصحیح کنید

Pimsleur

اگر بیشتر با کمک قوای شنوایی خود یاد می‌گیرید، اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی Pimsleur ممکن است برای شما مناسب باشد. این برنامه به گونه‌ای بهینه شده است که شما را به صحبت کردن و درک سریع آلمانی سوق دهد.

بر اساس تحقیقات مربوط به حافظه و زبان، این برنامه سرعت یادگیری شما را افزایش می‌دهد تا در واژگان و دستور زبان جدید غرق نشوید، و برای کمک به تقویت آن‌ها، موضوعات را دوباره بررسی می‌کند.

اگر تمایل به درس بصری بیشتری دارید، Pimsleur همچنین فلش کارت‌های واژگان آلمانی و همچنین آزمون‌های منطبق را ارائه می‌دهد که به شما امکان خواهد داد تا مهارت‌های گوش دادن، صحبت کردن و خواندن خود را بهبود بخشید.

چرا باید Pimsleur را امتحان کنید:

  • فرهنگ را به زبان پیوند می‌دهد
  • واژگان جدید را در مفهوم مکالمه آموزش می‌دهد
  • یک روش آزمایش‌شده، موثر و محبوب
  • بر اساس تحقیقات حافظه و زبان
اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی

سخن پایانی در مورد اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی

برنامه‌های ذکر شده در بالا مفید هستند و به شما کمک می‌کنند آلمانی را به راحتی در خانه خود یاد بگیرید. این لیست از اپلیکیشن‌های آموزش زبان آلمانی یادگیری را سرگرم‌کننده می‌کنند تا شما را درگیر و علاقه‌مند نگه دارند و یادگیری را به فرآیندی سریع تبدیل کنند. شما می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب کرده و یادگیری زبان آلمانی را با آن به پیش ببرید. در این میان، به افرادی که زبان آلمانی را در سطح مقدماتی بلد هستند یا اصلاً با آلمانی آشنایی ندارند، توصیه می‌شود مجموعه آموزش‌های زبان آلمانی فرادرس را امتحان کنند زیرا این مجموعه آموزشی میتواند به شما کمک کند تا در مدت کوتاهی به تسلط کافی در زمان آلمانی دست پیدا کنید. برای دریافت این مجموعه آموزشی می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

  • مجموعه آموزش های زبان آلمانی — کلیک کنید

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *