۹ افزونه برتر ساخت اسلایدر وردپرس

9 افزونه برتر ساخت اسلایدر وردپرس

9 افزونه برتر ساخت اسلایدر وردپرس

به درخواست تعدادی از کاربران در این مطلب به معرفی ۹ افزونه برتر ساخت اسلایدر وردپرس خواهیم پرداخت. این ۹ پلاگین ساخت اسلایدر وردپرس رایگان بوده و به راحتی قابل استفاده هستند.

۹ افزونه کاربردی طراحی اسلایدر وردپرس

اگه در سایت شما تصاویر پر حجمی وجود دارند که سرعت لود شدن سایت رو کم می کنند یا اینکه مطالب سایت جذابیتی نداره و کاربرانی که از سایت شما بازدید می کنن زیاد نیستن، نگران نباشید! مشکل شما با استفاده از یک اسلایدر وردپرس خوب تا حد زیادی حل خواهد شد.

اسلایدرها راه هایی برای نمایش تصاویر چند رسانه ای ،ویدئوها و دیگر محتواها به صورت جذاب و قابل توجه رو محیا میکنند.اما پیدا کردن یه افزونه ی اسلایدر زیبا و در عین حال سبک و کم حجم برای استفاده خود یک امر بسیار مهم هستش ، مهم تر از اون اینه که با داشتن چنین خصوصیاتی رایگان هم باشه. در این مطلب ۹ افزونه برتر ساخت اسلایدر وردپرس را به شما دوستان عزیز معرفی می نماییم.

 

ساخت اسلایدر وردپرس با Revolution Slider

این افزونه یکی از بهترین افزونه های  موجود برای وردپرس میباشد که قابلیتهای بسیار زیادی دارد که با اون هر اسلایدریرا میتوانید بسازید و با توجه به میل خودتون یک اسلایدر زیبا در بالای صفحه اصلی سایتتان بگذارید یا اینکه با این افزونه یک برگه فرود برای سایت خودتون بسازید و به صورت کاملا زیبا به نمایش در بیارید.

صفحه افزونه Revolution Slider

 

ساخت اسلایدر وردپرس با Cyclone slider

این اسلایدر وردپرس دارای تنظیمات ابتدایی بسیار ساده ای می باشد که شامل تصاویر ساده ای همراه با چند تنظیم نظیر میزان تاخیر هر تصویر،بعد اسلایدرها،حالات ثابت و شناور می باشد!

امکانات افزونه Cyclone slider

  • ایجاد وردپرس slideshow با قابلیت ریسپانسیو
  • امکان مشخص کردن زمان برای نمایش هر عکس
  • امکان قرار دادن افکت‌های زیبا روی هر عکس
  • امکان استفاده اسلایدر در متن و یا صفحات قالب وردپرس
  • امکان برون‌بری و درون‌ریزی اسلایدها
  • قابلیت انتخاب تصاویر اسلایدر از HTML سفارشی، YouTube و…
  • و بسیاری از قابلیت‌های دیگر
صفحه افزونه Cyclone slider

 

ساخت اسلایدر وردپرس با Meta Slider

استفاده از این اسلایدر وردپرس بسیار ساده هستش و به شما این امکان رو میده که از ۴ نوع اسلایدر جی کوئری از قبیل : Nivo Slider ، Coin Slider ،Flex Slider2،Responsive Slider استفاده نمایید.بارگذاری تصاویر بسیار ساده می باشد و فقط کافیه تصویر خود را اضافه کنید،اسلایدر خود را انتخاب کنید،تنظیماتی که مدنظرتون هست رو انجام بدید! (به همین سادگی) و در نهایت شورت کدها یا کدهای کوتاهی که اسلایدر در اختیار شما قرار داده رو در سایت وارد کنید.

صفحه افزونه CycloneMeta Slider

 

ساخت اسلایدر وردپرس با Soliloquy Lite

تنظیمات این افزونه بسیار ساده است.پس از تنظیم کردن اون می تونید اسلایدهای خودتون رو اضافه کنید ،اندازه ی اسلایدها رو انتخاب کنین و،سرعت و نحوه ی حرکت رو مشخص کنید.و در انتها شورت کد مربوطه رو کپی کنین و هر جایی که میخواید اسلایدر شما ایجاد بشه وارد کنید.

صفحه افزونه Soliloquy-Lite

 

ساخت اسلایدر وردپرس با Len Slider

یکی دیگه از اسلایدر وردپرس رایگان هستش که بصورت یک بسته ارائه میشه.نه تنها شما قادر به ایجاد اسلایدر هستید بلکه می تونید خصوصیات مورد علاقه برای پست ها،صفحه ها و مجموعه ها رو انتخاب کنید.تقریباً میتونم بگم که ۵ مدل پوسته پیش فرض همراه با تنظیمات و حالات برای اسلایدر شما موجود است،همچنین در تنظیماتش دارای موارد طول و عرض و تصاویر بند انگشتی نیز هست.

صفحه افزونه Len Slider

 

ساخت اسلایدر وردپرس با Flex Slider

این افزونه توسط WooTheme ایجاد شده که تنظیمات سخت تری نسبت به بقیه اسلایدرها داره!اما کافیه که یک بار این تننظیمات رو اجرا کنید تا به شما یک اسلاید شوی بی نظیر و زیبا بده.تنها مشکل این اسلایدر اینه که هر زمان بخواید تم خودتون رو تغییر بدید حالت کشویی خودش رو از دست میده و باید یک بار دیگه نصبش کنید.اما در کل بسیار زیبا و جذابه !

صفحه افزونه Flex Slider

 

ساخت اسلایدر وردپرس با Captain Slider

تنظیمات این اسلایدر نیز نسبتاً ساده هستش و به شما اجازه ی تنظیم کردن و نمایش اون رو به وسیله ی کدهای کوتاه(short code) میده.بعد از اینکه کد کوتاه شده متاسفانه در دسترس نیست و توی افزونه مشخص نیست و برای گرفتن اون باید به وبسایت اصلی وردپرس سری بزنید تا بتونین دریافت کنین اما داخل خود فایل برای شما قرار گرفته!

صفحه افزونه Captain Slider

 

ساخت اسلایدر وردپرس با Slide Deck 2Lite

این اسلایدر بسیار عمومیت داره که البته میتونم بگم این امر حاکی از دستورالعمل های موجود در آن و خصوصیات ساده و جالب اسلایدر هست.

صفحه افزونه slidedeck2

 

ساخت اسلایدر وردپرس با easyrotator for wordpress

asyrotator for wordpress یک افزونه ساده وردپرس هستش برای ایجاد اسلایدر در وردپرس مانند سایر افزونه قابلیت قرار دادن اسلایدر در بین برگه ها و پست ها رو داره , بسیار سبک هستش و دارای تنظیمات بسیار اسونیه که به راحتی می تونید انواع اسلایدر رو با استفاده از این افزونه در وردپرس ایجاد کنید. یک قابلیت بسیار خوب هم دارای ابزارک اختصاصی هستش که می تونید در قسمت سایدبار ستون کناری سایت نیز اسلایدر رو به نمایش گذاشت

صفحه افزونه Easyrotator-For-Wordpress

The post ۹ افزونه برتر ساخت اسلایدر وردپرس appeared first on آموزش برنامه نویسی.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *