بهینه سازی صفحات طراحی سایت

بهینه سازی صفحات طراحی سایت ووکامرس یک افزونه وردپرس است که صدها هزار شرکت از آنها برای تأمین نیرو در فروشگاه های آنلاین خود استفاده می کنند ، بنابراین تصمیم گرفتیم بسته های آموزش بازاریابی خود را بر روی پلت فرم تجارت الکترونیک منبع باز در طراحی سایت میزبانی کنیم. از آنجا که ما در حال ساخت صفحات محصولات خود هستیم ما مضطرب بودیم که اطمینان حاصل کنیم که عملکرد طراحی سایت ما رنج نخواهد برد.

ممکن است از ابتدای ما در سئو فنی یادآوری کنیم که سرعت طراحی سایت عامل مهمی در بهینه سازی موتور جستجو است و سرعت صفحه موبایل یکی از عوامل رتبه بندی گوگل است. اگر سایت شما برای بارگیری بیش از چهار ثانیه طول بکشد ، می توانید از کاربران خود را از دست دهید. این برای محتوای سئو شما به اندازه کافی بد است ، اما حتی برای فروشگاه ووکامرس نیز بدتر است و از دست دادن ترافیک یک چیز است اما از دست دادن فروش چیز دیگری است.

 

طراحی سایت

 

چگونگی بهبود عملکرد سئو در طراحی سایت

طراحی وب سایت درخواست های را کمتر کنید برای مثال ، صفحه کانورت دارای اسکریپت جاوا اسکریپت خارجی و چهار پرونده سی اس اس در طراحی سایت است. سربرگهای منقضی را اضافه کنید شما نمی توانید کنترل کنید هدرهای منقضی شده روی پرونده های شخص ثالث ، بنابراین بین گوگل ، گراواتور و پای پال ، این صفحه دارای هفت جزء استاتیک بدون تاریخ انقضا در آینده جهت طراحی سایت است جاوا اسکریپت و سی اس اس را به حداقل برسانید.

ظاهراً پای پال اسکریپت های آنها را به حداقل نمی رساند کاهش جستجوی دی ان اس اجزای صفحه روی دامنه مختلف تقسیم شده است ، از جمله چهار مورد فقط برای وایمو و دو مورد برای پای پال حالا که می دانستم چه چیزی باعث کندی آن می شود ، می توانم طرحی برای مقابله با آن در طراحی سایت تهیه کنم. با تمرکز لیزر برای کاهش جستجوی دی ان اس ، می توانم چندین پرنده را با یک سنگ بکشم ، زیرا هر یک از این دامنه ها با اسکریپت ها است.

 

استفاده از ویدئوها در طراحی سایت وردپرس

قبل از اینکه به جاسازی های شخص ثالث به عنوان مثال یوتیوب ، وایمو و غیره سرعت بخورم ، به همین دلیل تصمیم گرفتم از ویمئو برای ارائه فیلم ها در کانتنت فیس در وهله اول استفاده کنم میزبانی ویدئو به صورت محلی در سایت شما و یعنی آپلود آن در طراحی سایت تهران شما و استفاده از پخش کننده ویدیو برای نمایش آن – یک فشار بزرگ بر روی سرور شما است اگر از خدمات میزبانی مشترک و بدون خدمات جریانی سی دی ان استفاده می کنید.

بهتر است پیوندهای یوتیوب یا وایمو را تعبیه کنید و به آنها اجازه دهید کار را انجام دهند من وایمو را انتخاب کردم زیرا قبل از شروع فیلم شما تبلیغات را در طراحی سایت نشان نمی دهد من همچنین ظاهر و احساس پخش کننده را ترجیح می دهم ورق های سبک و سایر پرونده های خارجی ، یعنی اچ تی تی پی درخواست می شوند. همچنین برخی از آن اجزای استاتیک را بدون هدر در طراحی سایت منقطع می کند کاهش جستجوی دی ان اس در پای پال آسان بود.

 

طراحی سایت

 

بازاریابی در طراحی سایت

استخدام آژانس برای کمک به کاهش برخی از کارمندان بسیار نازک خود که در حال حاضر بسیار تنگ هستند ، ایده خوبی است و خصوصاً برای بازاریابی رسانه های اجتماعی و نوشتن مطالب. اما بسیاری از آنها از اصطلاحات بازاریابی و اصطلاحات تبلیغاتی در طراحی سایت استفاده می کنند که هیچ کس برای آنها معنی ندارد. احساس می شود که مجبورید یک ام بی ای دریافت کنید تا بتوانید آنچه را که می گویند درک کنید.

من به سادگی دکمه ها را از صفحات محصول حذف کردم بنابراین اکنون فقط وقتی در صفحات سبد خرید پرداخت هستید ، آنها را می بینید. من همچنین گراواتار را در بررسی محصولات در طراحی سایت غیرفعال کردم. دبل پی پیشنهاد ​​می کند تعبیه شده های ویدئویی را با تصویری جایگزین کنید که پیوند ویدیوی واقعی را در یک سبد لامپ باز کند. من برای عملکرد سبد از استفاده می کنم و یک لینک لنگر خالی به کد کوتاه سبد اضافه کردم تا مکان نما را به یک نشانگر روی شناور در طراحی سایت تغییر دهید.

 

استفاده از استراتژی مناسب در طراحی سایت

به جای استخدام بازاریابان که روی ایجاد اختلال در طراحی سایت تمرکز دارند ، روی ایجاد محصولات واقعاً خوب تمرکز کنید و پس از آن یک استراتژی بازاریابی یک قطعه کیک خواهد بود. کلیک کنید تا توییت وقتی کسی می گوید می خواهد صنعت را مختل کند واقعاً آنها فقط به شما اطلاع می دهند که می خواهند از زاویه دیگری به آن بیایند. البته مراقب باشید هر اختلال مثبت نیست و بسیاری از مردم طرفدار این کلمه نیستند.

بازاریابان نیازی به صحبت از این دست ندارند اما دلیلی وجود دارد که آنها انجام می دهند. در صنعت بازاریابی تمایل به گسترش گسترده ای دارد و به محض اتخاذ چند آژانس ، اساساً به یک هنجار واقعی تبدیل می شود در حالی که مطمئناً می توانید آژانس پیدا کنید که از زبان ساده لوح در طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن خودداری کند مطمئناً ما در این گروه قرار می گیریم هنوز خوب است بدانید که همه درباره چه چیزی صحبت می کنند.

 

طراحی سایت

 

استفاده از محتوای مناسب در طراحی سایت

اول از همه ، مردم هنوز هم پست های فیس بوک را از مشاغل شما می خوانند ، اما آنها نمی خواهند یک متن عظیم را بخوانند آنها می خواهند پست شما را چسبانده و پیمایش کنند. بنابراین به منظور افزایش تعامل ، برخی از مشاغل تصمیم می گیرند که محتوای خود را به ویدئو در طراحی سایت محور کنند. نکته این است که همه محتوای نباید به ویدیو تبدیل شوند و به هر حال فیس بوک با فشار به فیلمبرداری خود را به عقب رانده که خوب است.

زیرا آنها درمورد آن دروغ گفتند استخدام شخصی برای ایجاد یک تن فیلم برای صفحه شما هزینه ای خواهد داشت ، بنابراین باید فقط درصورتی که صنعت خاص شما در این کار موفق بوده است این کار را در تبلیغ در گوگل طراحی سایت انجام دهید یعنی صنایع غذایی و در یک ثانیه بسیار دور صنعت زیبایی. فیلم هایی از افرادی که میگو را می پزند و آن را در یک ظرف ماکارونی با سس کرم لیمو قرار می دهند می توانند نظرهای زیادی را به دست آورند.

 

نفش محتوای ویدئویی در طراحی سایت

اما ویدئویی مبنی بر اینکه متوسط ​​آمریکایی چقدر اندکی برای بازنشستگی صرفه جویی کرده است مگر اینکه تیم تولید وکس را بدست آورید این کار سختی است. از طرف دیگر ، اگر شما می خواهید همان اطلاعات را بدست آورید و با استفاده از آن نکته و ترفند را برای پرش از پس انداز بازنشستگی خود به همراه چند نمودار پای مفید ، به خود اختصاص دهید ، برای خودتان مطالب ارزشمندی پیدا کرده اید و ترافیک پیش می رود.

به طراحی سایت شما یک زن و شوهر برجسته در پست فیس بوک بگذارید ، در مقاله جالب به اطلاعات جالب توجه اشاره کنید و خوب هستید. برخی دیگر بر این باورند که می توانند با درج یکی از آن تبلیغات فوق العاده آزار دهنده در وسط ویدیو ، بتوانند از درآمد تبلیغ کسب کنند. آنها کاملاً اشتباه نیستند اما کاملاً درست نیستند. محور به فیلم یک کلمه کلیدی رسانه اجتماعی جهت طراحی سایت و سئو سایت است یا در این حالت وزوز که بیش از حد مورد استفاده قرار گرفته و صریح است.

 

طراحی سایت

 

محتوای مناسب برای طراحی سایت

محتوای میان وعده با محوریت ویدیو به صورت دستی پیش می رود و شاید یکی از مزاحمت های اصلی بازاریابی باشد زیرا این باعث می شود مردم در حالی که مطالب شما را می خوانند میان وعده بخواهند. یا این فقط ما است بیشتر اوقات ، این بدان معناست که بازاریابان می خواهند به طراحی سایت شما کمک کنند فیلم های کوتاه ، دو تا سه دقیقه ای ایجاد کنید تا بتوانید در فیس بوک یا اینستاگرام تلویزیون پست کنید. باز هم ، فیلم های کوتاه همیشه چیز بدی نیستند.

آنها فقط برای هر شرکت در هر صنعت ضروری نیستند عاقلانه انتخاب کنید در اینجا برخی از بی معنی ترین کلمات کلیدی و عباراتی در مورد بازاریابی وجود دارد که باید درباره آنها در طراحی سایت تردید کنید. آیا این صدا مانند برخی از کلمات کلیدی کلمه کلیک که در یک پست رسانه اجتماعی مشاهده کرده اید نیست راه برای هک کردن راه اندازی شما به استراتوسفر. به نظر می رسد مانند ژارنگ تبلیغاتی مسخره ای است که هیچ کس نمی خواهد با آن درگیر شود.

 

نتیجه گیری

مفهوم هک رشد ذاتاً چیز بدی نیست چه کسی مایل به صرفه جویی در هنگام تلاش برای ایجاد یک شرکت تازه کار نیست این اصطلاح خودآمیز حرف زدن در سطح ام بی ای در طراحی سایت است اما باید قبل از هر چیز به گذشته نگاه کنید و استراتژی آنها را زیر سوال ببرید. سایر استراتژی های هک رشد که به خوبی انجام می شود مواردی مانند بازاریابی از طریق ایمیل و رسانه های اجتماعی است که هر دو با توجه به اینکه شما یا وقت خود را برای انجام آنها دارید می توانید به صورت رایگان در طراحی سایت انجام دهید.

 

 

نوشته بهینه سازی صفحات طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.

The post بهینه سازی صفحات طراحی سایت appeared first on سئوراز.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *