گرافیک در طراحی سایت

گرافیک در طراحی سایت ، ظاهر طراحی سایت اولین فاکتوری است که می تواند کاربر را جذب و یا دفع کند. همان طور که می دانید زمانی که کاربری برای اولین بار وارد طراحی سایت می شود تنها در چند ثانیه اول سایت را پردازش می کند و در صورتی که نتوانید کاربر را در سایت نگه دارید از طراحی سایت خارج می شود که این امر علاوه بر از دست دادن کاربر باعث افزایش نرخ پرش طراحی سایت می شود که از نظر الگوریتم های گوگل نشان از ضعف و کیفیت پایین طراحی سایت می باشد و عواقبی چون کاهش رتبه طراحی سایت را به دنبال دارد.

مطمئنا هیچ کارفرمایی تمایل ندارد هزینه و زمان خود را صرف طراحی سایتی کند که در نهایت با شکست رو به رو خواهد شد بنابراین رعایت بسیاری از اصول اولیه و همکاری با افراد حرفه ای احتمال شکست را به کمترین حد ممکن خواهد رساند البته که موفقیت طراحی وب سایت در گرو فاکتور های بسیار دیگری نیز می باشد اما اصول و پایه حرف اول را می زند.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

گرافیک طراحی سایت چیست؟

گرافیک سایت همان شیوه چینش محتوا و تصاویر در طراحی سایت است علاوه بر این رنگ بندی و انتخاب رنگ متن، بک گراند و رنگ دکمه ها و چگونگی نمایش دکمه ها و استفاده از دکمه های مخفی در طراحی سایت است. از دیگر وظایف گرافیست سایت استفاده از فضای سفید سایت به بهترین شکا ممکن است چرا که بسیاری از کارفرمایان ممکن است از اهمیت فضای سفید در طراحی سایت تهران آگاه نباشد و در تلاش باشند تا از گوشه گوشه ی طراحی سایت برای پر کردن مطالب استفاده کنند اما گرافیست حرفه ای به عنوان فردی با تجربه در این زمینه می بایست این نکات را یاد آور شود.

 

اهمیت گرافیک در طراحی سایت

تاثیر گرافیک در پیشبرد و موفقیت طراحی سایت کمتر از کد نویسی و برنامه نویسی طراحی سایت نیست در واقع برنامه نویسی قوی در کنار گرافیک حرفه ای طراحی سایت می تواند موجب خلق وب سایتی بی نظیر و کاربر پسند شود. بنابراین تعامل و هماهنگی تیم گرافیست و تیم برنامه نویسی از اهمیت بسیاری برخوردار است و علاوه بر این همیشه قبل از شروع پروژه چند نمونه از طراحی سایت هایی که گرافیک آن ها را می پسندید انتخاب کنید و به گرافیست طراحی سایت خود معرفی کنید تا پیشفرضی از سلیقه شما داشته باشد و پایان پروژه همان سایتی را تحویل بگیرید که در نظر داشته اید.

نوشته گرافیک در طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.

The post گرافیک در طراحی سایت appeared first on سئوراز.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *