طراحی سایت مجله اینترنتی آرگا

طراحی سایت مجله اینترنتی آرگا ، امروزه مجلات مخاطبان خاص خود را دارند چرا که اغلب دسته بندی شده اند و هرکدام در زمینه ای خاص فعالیت دارند هر چند که یک مجله را نمی توان منحصرا به یک زمینه و رشته مختص شناخت اما به طور مثال یک مجله ورزشی اغلب مطالبی که منتشر می کند در خصوص ورزش است و شما کمتر و یا هیچ مطلبی در خصوص فرهنگ و هنر نیابید اما هستند مجلاتی که در همه حوزه ها مطلب منتشر می کنند و نمی توان آن ها را به دسته ای خاص نام گذاری کرد. دنیای امروز و همه گیر شده استفاده از اینترنت باعث پیدایش مجلات آنلاین و طراحی سایت های مجله اینترنتی شد و مخاطبان و طرفدارن زیادی پیدا کرد.

تاثیر سرعت طراحی سایت بر عملکرد آن

 

امکانات طراحی سایت مجله اینترنتی آرگا

به این ترتیب ناشران برای حفظ بقا و ارتقا و بهبود مجلات خود از طراحی سایت مجله اینترنتی نیز استفاده کردند تا نه تنها مخاطبان خود را از دست نداده بلکه بازدید کنندگان جدیدی پیدا کنند علاوه بر این برخی از ناشران به جای استفاده از مجلات کاغذی فقط از طراحی سایت تهران  مجله اینترنتی استفاده کردند و در حوزه فعالیت خود موفق بوده اند. طراحی سایت مجله اینترنتی نیازمند هدف است و افرادی که به دنبال کسب درآمد هستند به طراحی سایت مجله اینترنتی روی می آورند. بنابراین برای داشتن مجله آنلاین موفق می بایست به روی محتوای مفید تمرکز کرد تا به دنبال آن جذب مخاطب بیشتری داشت و به کسب درآمد رسید.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

بررسی طراحی سایت مجله اینترنتی آرگا

طراحی وب سایت مجله اینترنتی آرگا از آن دسته مجلات آنلاینی است که در زمینه های مختلفی همچون زیبایی، مد، آشپزی، روانشناسی، سلامت، گردشگری، فناوری و دانش های عمومی مطلب منتشر می کند. صفحه نخست طراحی سایت آرگا ظاهر و چیدمان نسبتا خوبی دارد که از سه ستون تشکیل شده که ستون وسط به آرشیو مطالب داخل طراحی سایت اختصاص دارد و ستون های کناری مختص تبلیغات هستند. که البته این حجم از تبلیغات برای کاربران خوشایند نیست شاید به همین دلیل است که رتبه الکسای طراحی سایت آرگا در ایران و در جهان نزدیک به می باشد.

آمار نشان داده که حجم عمده ۸۳درصدی مخاطبان طراحی سایت آرگا از ایران و مابقی از آمریکا و افغانستان می باشد. متوسط زمان ماندگاری کاربران در طراحی سایت آرگا است که این رقم برای طراحی سایت مجله اینترنتی مناسب نیست و مدت زمان بیشتری را می طلبد. طراحی سایت تهران ، ستاره، بیتوته، نمناک از جمله رقیبان طراحی سایت آرگا می باشند.

نوشته طراحی سایت مجله اینترنتی آرگا اولین بار در پدیدار شد.

The post طراحی سایت مجله اینترنتی آرگا appeared first on سئوراز.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *