طراحی سایت اصولی برای استخر

طراحی سایت استخر امروزه با پیشرفت تکنولوژی و دنیای اینترنت عموم مردم به دنبال راحتی هر چه بیشتر و دستیابی به نیاز های خود می باشند برای همین راهی عالی برای همه ی صاحبین مشاغل وجود دارد آن نیز طراحی سایت می باشد که بسیار کار ها را به سمت راحتی برده تا مشتریان به راحتی از این طریق به اطلاعاتی که نیاز دارند برسند. کسب و کارهای هر صنف کاری دارای طراحی سایت می باشد که به وسیله آن هم کسب و کار خود را به مردم معرفی کنند و یک تبلیغ مناسبی حساب می شود و هم نوعی پل ارتباطی میان آن ها و مشتریان می باشد.

از آنجایی که استخر ها نیز دارای طرفداران زیادی می باشد افراد برای تفریح با دوستان خود هماهنگ می کنند تا به استخر بروند اما به دلیل عدم اطلاع از سانس ها و ظرفیت ها ساعت های طولانی را در انتظار می ماند تا سانس بعدی شروع شود و یا به دلیل پر بودن ظرفیت امکان کنسلی برنامه وجود دارد. پس چه بسا که بهتر است با مشاهده طراحی وب سایت و اطلاع از برنامه ها با خیال راحت برنامه خود را بچینید.

آشنایی با انواع تبلیغات در طراحی سایت

 

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت استخر دارای مزایایی می باشد که به آن ها اشاره می کنیم:

  • معرفی استخر امکانات خدمات در طراحی سایت

یکی از اهداف طراحی سایت تهران بیش تر شدن تعداد مشتریان استخر و مجموعه ورزشی می باشد که شما با معرفی مشتریان را با فضا و تاریخچه کلی آن آشنا می کنید.

  • نمایش سانس های استخر روزها و چه ساعتی و آقایان یا بانوان بودن به همراه جدول و لیست

جدولی تهیه کنید و تمام سانس ها و روزهای موجود برای آقایان و بانوان را به نمایش بگذارید تا مشتریان به راحتی از برنامه آن با خبر شوند.

  • نمایش آدرس شماره تماس و نقشه در گوگل مپ طراحی سایت

با نمایش آدرس و اطلاعات تماس به راحتی مشتریان می توانند به راه های ارتباطی دسترسی داشته باشند

  • امکان رزرو آنلاین و پرداخت آنلاین در طراحی سایت

با طراحی این بخش در طراحی سایت کار مشتریان را راحت کنید و هم از طرفی از همهمه و شلوغی صف های موجود در استخر تا حدودی جلوگیری کنید با این روش از ظزفیت باقی مانده از بلیط های موجود نیز اطلاع خواهند داشت و به خرید بلیط اقدام نمایند

  • ارسال ایمیل و پیامک برای اعضای طراحی سایت

با ارسال ایمیل و پیامک به مشتریان در مورد تغییرات سانس ها و همچنین تخفیفات موجو به اطلاع مشتریان خود برسانید تا آگاهی لازم را داشته باشند.

  • نمایش برنامه های کلاس های آموزشی شنا به همراه توضیحات لازم در طراحی سایت
  • نمایش گالری عکس ها و فضای داخل استخر در طراحی سایت

نوشته طراحی سایت اصولی برای استخر اولین بار در پدیدار شد.

The post طراحی سایت اصولی برای استخر appeared first on سئوراز.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *