خدمات اینستاگرام

اینستاگرام یکی از محیط های مجازی می باشد که کاربران بالایی از سراسر دنیا دارد. این شبکه اجتماعی به دلیل دارا بودن قابلیت های متنوع، محبوبیت زیادی به دست آورده است. کاربران هر روز میلیون ها عکس در Instagram  پست می کنند و می توان گفت فعالیت و بازدید از پیج ها در این شبکه به یکی از کار های روزمره برخی از افراد تبدیل شده است.

قابلیت های اینستاگرام

این شبکه مجازی در ابتدا بر پایه اشتراک تصویر و ویدئو بود. اما امروزه قابلیت های آن بسیار متنوع شده است. بسیاری از افراد هنوز با قابلیت های متنوع این شبکه اجتماعی آشنا نشده اند. در صورتی که می توان با این قابلیت ها یک منبع درآمد به دست آورد.

کاربران می توانند پست های اشتراک گذاشته شده را بپسندند و برای آنها نظر بگذارند. در شبکه اجتماعی اینستاگرام هر چه پست ها Like و نظر بیشتری داشته باشند محبوبیت بیشتری خواهند داشت. هر کاربر با یک آدرس ایمیل و شماره همراه می تواند یک حساب کاربری یا پیج در اینستاگرام داشته باشد. page ها شخصیprivate یا عمومی public و یا کاری business هستند که کاربران در انتخاب هر یک از آنها مختار هستند.

کسب و کار در اینستاگرام

امروزه کسب و کار های آنلاین بازار خوبی به دست آورده اند. صاحبان این قبیل مشاغل ترجیح می دهند به جای پرداخت هزینه های مختلف نظیر؛ اجاره مغازه، مالیات، حقوق کارمندان و … در منزل، خود به کسب و کار آنلاین بپردازند. البته بسیاری از مغازه ها و فروشگاه های فعال در سطح شهر نیز به صورت آنلاین فعالیت می کنند.

اگر یکی از کاربران اینستاگرام باشید به طور حتم چند صفحه فروشگاهی را دنبال می کنید. کسب و کار ها به راحتی و حتی به صورت رایگان می توانند در این شبکه اجتماعی به تبلیغات و بازاریابی بپردازند.

خدمات اینستاگرام

درست است که بستر اصلی برای کسب و کار های آنلاین و بازاریابی اینترنتی وب سایت ها هستند اما باید بدانید یکی دیگر از شیوه های تبلیغات اینترنتی و بازاریابی فعالیت در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام می باشد.

از آنجایی که شرکت طراحی وب سایت دارکوب در زمینه بازاریابی و تبلیغات اینترنتی نیز فعالیت می کند، شما عزیزان می توانید خدمات اینستاگرام خود را از کارشناسان ما بخواهید. در ادامه به بررسی خدماتی که شرکت دارکوب در راستای شبکه اجتماعی اینستاگرام ارائه می دهد می پردازیم

خدمات اینستاگرام در شرکت دارکوب

مدیریت پیج های اینستاگرام:

برای آنکه بتوانید از پیج خود کسب درآمد کنید، باید مدیریت صحیح داشته باشید. بسیاری از افراد وقت کافی برای مدیریت صفحه خود را ندارند. در صورتی که یکی از راه های موفقیت در اینستاگرام فعال و پویا بودن پیج می باشد.

مدیر پیج باید رفتار و نیاز های مخاطب را شناسایی و بر اساس آنها به اشتراک گذاری مطالب بپردازد. ارسال پست و استوری در هر زمانی مناسب نیست. مدیر پیج باید زمان سنجی دقیقی داشته با توجه به رفتار و فعالیت دنبال کننده ها می توان فهمید چه زمانی برای اشتراک گذاری تصاویر و ویدئو ها مناسب است.

فعال بودن پیج برای مخاطب بسیار مهم است این امر حتی در الگوریتم های اینستاگرام نیز تاثیر به سزایی دارد. لازم است بدانید اینستاگرام از هوش مصنوعی برخوردار است و با بررسی برخی از فاکتور ها، در بازدید بالای صفحات نقش زیادی را ایفا می کند.

خدمات اینستاگرام

استفاده از هشتگ های مناسب می تواند بازدید پست های شما را بالا ببرد. برای آنکه بازدهی بالا و مفیدی از صفحه خود داشته باشید باید به یکسری فعالیت بپردازید. بسیاری از کاربران با نکات مهمی که در اینستاگرام باید انجام دهند آشنا نیستند به همین دلیل بعد از مدتی به فعالیت خود در این شبکه خاتمه می دهند. در صورتی که بسیاری از کسب و کار ها توانسته اند با روش های صحیح بازدهی بالایی از پیج خود به دست بیاورند.

ایمن سازی پیج:

هک کردن و دسترسی به پیج های اینستاگرام کار بسیار راحتی است. با کمی اطلاعات می توان به راحتی صفحات اینستا را از دسترس خارج نمود. یکی از خدمات اینستاگرام در این رابطه ایمن سازی صفحات است. پیج هایی که دنبال کننده های زیادی دارند همیشه در راس نفوذ هکر ها هستند. صاحبان این قبیل صفحات باید قبل از هر کاری به ایمن سازی حساب کاربری خود بپردازند.

بیشتر بخوانید:

ایمن سازی اینستاگرام (بخش اول)

ایمن سازی اینستاگرام (بخش دوم)

تولید محتوا:

محتوا مهمترین اصل برای هر رسانه می باشد. این محتوا است که نظر مخاطب را به خود جلب می کند و باعث جذب مشتری می شود. اشتراک گذاری روزانه پست ها در ساعات و زمان های مناسب برای بالا بردن بازدهی پیج کافی نیست. محتوای پست ها باید مورد پسند کاربران باشد. محتوا در اینستاگرام شامل دو قسمت است. قسمت اول فیلم یا تصویر و قسمت بعدی توضیحات یا کپشن caption

تولید کننده محتوا با توجه به موضوع پیج تصاویر و متن های مناسب را برای بازخورد بالای پیج تولید می کند. تولید محتوا شامل: تولید فیلم و عکس، تولید متن، طراحی قالب و لوگو و … می باشد.

تبلیغات:

با تبلیغات هدفمند و گسترده صفحات به مخاطبان معرفی می شود. تبلیغات به چند نوع تقسیم می شود که انتخاب آن بسته به نظر مشتری می باشد. اولین راه تبلیغ، اشتراک گذاری پست در پیج های پر بازدید و با فالور بالا است، البته صفحاتی که دنبال کننده های واقعی دارند. برای تبلیغات در این پیج ها باید به چند نکته اساسی توجه نمود تا تبلیغ بازدهی بالا داشته باشد. این نکات شامل: تعداد فالور ها، مرتبط بودن پیج، واقعی بودن دنبال کنند ها و … می باشد. حتی زمان و روزی که تبلیغات انجام می شود نیز مهم می باشد. نکته ای که هیچگاه مدیران پیج ها به آن توجه نمی کنند.

راه اندازی کمپین های تبلیغاتی از شیوه های دیگر بازاریابی اینترنتی می باشد. در این نوع تبلیغات، تیزر ها و بنر های تبلیغاتی در صد ها پیج پر بازدید قرار می گیرند. تبلیغات شرایط ویژه ای دارند و با استفاده از آنها می توان مشتریان زیادی به دست آورد. برای برگزاری کمپین تبلیغاتی راه های مختلفی مانند برگزاری مسابقات وجود دارد که بسته به نوع و موضوع پیج انجام می شوند.

یکی دیگر از شیوه های تبلیغات که مربوط به اینستاگرام می باشد، promote است. در این شیوه تبلیغاتی که غیر رایگان می باشد، اینستاگرام اسپانسر تبلیغات می شود. با پرداخت هزینه مشخص تبلیغ پیج مورد نظر برای کاربران دیگر ارسال می گردد. از آنجایی که اینستاگرام دارای هوش و الگوریتم های مختلف است پیش بینی می شود تبلیغات را به کاربران هدف نمایش دهد. این نوع تبلیغات از آنجایی که شامل پرداخت هزینه به اینستاگرام است، شرایط ویژه ای دارد به طوری که پیج های فارسی به ندرت به آن می پردازند. اما ما در شرکت دارکوب این کار را به راحتی برای شما انجام خواهیم داد.

تبلیغات به وسیله بلاگر ها و افراد تاثیر گذار جامعه نوعی دیگری از تبلیغات در اینستاگرام می باشد. با آنکه این روش تبلیغاتی به دلیل سوءاستفاده های مختلف کمتر از قبل شده است، اما با این حال بسیاری از مدیران خواستار این نوع تبلیغات هستند. در این نوع تبلیغات افراد تاثیر گذار در اینستاگرام و سلبریتی ها با دریافت خدمات رایگان و یا هزینه بالایی از صاحبان پیج ها به تبلیغ محصولات و خدمات آنها در صفحه خود می پردازند.

خدمات اینستاگرام

خدمات گفته شده تنها بخشی از خدمات اینستاگرام می باشد که توسط شرکت طراحی وب سایت دارکوب قابل ارائه است. شما عزیزان می توانید برای اطلاعات بیشتر و همچنین درخواست خدمات، به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

The post خدمات اینستاگرام appeared first on سئوراز.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *