تاثیرات شبکه های اجتماعی بر طراحی سایت

تاثیرات شبکه های اجتماعی بر طراحی سایت امروزه استفاده از شبکه های اجتماعی گسترش زیادی پیدا کرده است و مردم علاقه دارند هر سایت، کالا، مطلب و یا تصویر و هر چیزی که می پسندند را با دوستان خود به اشتراک بگذارند پس می توانید تصورش را بکنید که فعالیت سودمند در شبکه های اجتماعی چه تاثیر مثبتی بر افزایش جذب مخاطب و توسعه ی کسب و کار دارد.

هر چه مطالب طراحی سایت بازدید کنندگان بیشتری داشته باشد کسب رتبه های برتر گوگل نیز آسان تر می شود و اعتبار برند افزایش می یابد. البته انتخاب شبکه اجتماعی نیز اهمیت ویژه ای دارد شما نمی توانید در تمام شبکه ها فعال باشید بنابراین بهتر است تعداد شبکه های اجتماعی محدود تری را انتخاب کنید ولی کیفیت کارتان را حفظ کنید به این ترتیب شبکه ای را انتخاب کنید که در مرحله اول مخاطبان زیادی داشته باشد همچنین دنبال کنندگان شما به آسانی امکان به اشتراک گذاری مطالبتان را داشته باشند. نقش شبکه های اجتماعی در معرفی طراحی سایت که از جدید ترین و بروز ترین مقالات وب سایت لیموترش می باشد را نیز مطالعه نمایید.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

اشتباهات رایج برای فعالیت در شبکه های اجتماعی

گاهی اوقات مدیران طراحی وب سایت ها به دلیل نداشتن دانش به روز در این زمینه به جای دریافت بازخورد مثبت موجب از دست دادن مخاطب می شوند. برخی بر این باورند که تنها فعال بودن کافی است و این اقدامات از هیچ قانونی پیروی نمی کند که این تصور غلط باعث شکست طراحی سایت می شود. برخی از این باور های غلط شامل موارد زیر می شوند:

  • انتشار مطالب بیش از حد

عده ای از مدیران طراحی سایت ها برای پر رنگ بودن در شبکه های اجتماعی به صورت نامنظم و مسلسل وار به انتشار مطلب می پردازند. برای این که متوجه شوید این کار چقدر موجب دفع بازدید کننده می شود خودتان را به جای آن ها بگذارید آیا تمایل دارید که بی وقفه از یک سایت یا صفحه مجازی پست و مطلب دریافت کنید یا اینکه به طور منظم و به تعداد معین محتوا مفید ببینید؟ به این منظور بررسی کنید بازدید کنندگان صفحه مجازی طراحی سایت شما در چه بازه زمانی فعالیت بیشتری دارند و آنلاین هستند سپس روزانه در این بازه زمانی مطالب طراحی سایت را نشر دهید.

  • تکراری بودن

سعی کنید از سایر رقبا متمایز باشید. برای انتشار مطالب طراحی سایت خلاقیت داشته باشید به بیانی دیگر بیننده را وسوسه کنید که از خدمات و محصولات شما استفاده کند خرید را به مخاطب تحمیل نکنید. همچنین استایل پست ها و یا لوگوی طراحی سایت خود را از سایر طراحی سایت ها کپی نکنید چرا که کاربر گمان می کند قصد فریب دارید و اعتبار زیادی ندارید. خاص و منحصر به فرد باشید تا مخاطب پس از مشاهده لوگو طراحی سایت تهران یا رنگ و استایل صفحه مجازی شما تنها برند شما در ذهنش تداعی شود.

 

نوشته تاثیرات شبکه های اجتماعی بر طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.

The post تاثیرات شبکه های اجتماعی بر طراحی سایت appeared first on سئوراز.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *