بازاریابی از طریق طراحی سایت

بازاریابی از طریق طراحی سایت بازاریابی اینفلوئنسر طی چند سال گذشته رو به رشد و تحول است ، فعالیتهای کا او ال را باید پیچیده تر از آپلود کردن پست در اینستاگرام از محصولی دریافت شده در طراحی سایت از طریق پست دانست. مارک ها به جای اینکه به کا او ال ها بگویند چه چیزی را بگویند و ارسال کنند ، مهارت های خلاقانه را تا حد زیادی در طراحی سایت افزایش می دهند رسانه های برتر اجتماعی مانند فیس بوک و اینستاگرام در تلاش هستند تا از طریق مشارکت معنادار و معتبر است.

به همکاری های معتبرتر و عمیق تر در طراحی سایت بپردازند. برخی از مارک ها در مرحله ابتدایی یک کمپین ، تأثیرگذار را درگیر می کنند ، حتی به عنوان ایده کلی ایده. ما می خواهیم راه خلاقانه برای همکاری با کا او ال در آسیا با شما در طراحی سایت به اشتراک بگذاریم. ایجاد محتوا مناسب در طراحی سایت در طی فرآیند انتخاب کا او ال ، مارک ها معمولاً چندین معیار را برای فیلتر کردن نامزد ایده آل در طراحی سایت مشخص می کنند. معیار مشترک ارتباط این محتوا با محصولات و خدمات برند است.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

جذب بازدیدکنندگان به طراحی سایت

به عنوان مثال می توان به کمپین ال ای اس ای با تأثیرگذاران هنگ کنگ با ایمی وونگ و یوتا لی اشاره کرد. یکی از بزرگترین شرکتهای لیزر موهای زائد در هنگ کنگ است ، در حالی که امی وونگ و یوتا لی هر دو معلمان تناسب اندام هستند که ممکن است ارتباط آشکاری با خدمات این برند در طراحی سایت نداشته باشند. اما این شرکت نقطه مشترک آنها را مورد بررسی قرار داد و فداکاری خود را در ارائه بهترین خدمات با فداکاری تأثیرگذار به تناسب اندام و موفقیت در طراحی سایت پیوند داد.

به عنوان مثال ، مارک های زیبایی معمولاً به دنبال تأثیرگذار هستند که آرایش و مطالب مرتبط با مد را به اشتراک می گذارند. با این حال ، چندین مارک شروع به تمرکز بیشتر روی داستان ها و شخصیت های کا او ال در طراحی سایت می کنند. بیشتر بازاریابان به طور فعال به دنبال هستند که می توانند یک تجربه پیوند بین مارک و مخاطب را در طراحی وب سایت ایجاد کنند خلاقانه عکاس سورئالیست  سال گذشته تصویری خلاقانه و چشم نواز برای نام تجاری ساعت پاریسی در طراحی سایت به نمایش گذاشت.

 

اهمیت محتوا در طراحی سایت

به صورت آنلاین و آفلاین تولید شده توسط کاربر مانند نمایش توصیفات کا او ال در فروشگاه ، روشی کارآمد برای افزایش اعتبار محصولات در طراحی سایت است. در اوایل سال جاری ، ام ای سی با ادغام قالبهای تعاملی برای جذب مخاطبان خود ، فروشگاه شانگهای خود را در طراحی سایت بازسازی کرده است. این فروشگاه بیش از یک مکان کشف و خرید کالا است ، همچنین به مصرف کنندگان این امکان را می دهد تا با جامعه آنلاین درگیر شوند.

بنابراین  با نشان دادن توصیفاتی از کتاب رد یک برنامه تجارت اجتماعی چینی در صفحه های ال ای دی ، کمپین رژ لب خود را در طراحی سایت تبلیغ کرد. پیش نمایش در حال اتمام وقت نه تنها عملکرد یک ساعت را نشان داد ، بلکه نشان دهنده سبک زندگی پرشتاب هنگ کنگ نیز بود. علاوه بر این ، تصویر سورئالیستی از دستی که اتوبوس را دور می کند در طراحی سایت بصری فریبنده است. توصیفات ال آر ای با توجه به ۵ رنگ رژ لب دسته بندی شده ، حاوی نظرات در مورد رنگ ، بافت ، استقامت ، رنگ پوست مناسب کاربران و غیره در طراحی سایت است.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

همکاری معنادار جهت طراحی سایت

بیشتر اوقات شرکت ها تصمیم می گیرند که کل مفهوم و جهت تبلیغات را در طراحی سایت انتخاب کنند ، سپس این ایده ها را به عنوان راهنما به تأثیرگذار منتقل می کنند. اما مارک هایی که مایل به ریسک بیشتر هستند ، آزادی بیشتری به کا او ال می دهند و حتی به آنها اجازه می دهند جهت کلی خلاقیت را در طراحی سایت به دست گیرند. این معمولاً ایجاد محتوا بسیار موفقی را به همراه دارد. به عنوان مثال ، می توانیم درباره همکاری استوارت ویتزمن با تأثیرگذار مد چینی زولا ژانگ در طراحی سایت صحبت کنیم.

به عنوان یکی از طرفداران برند لوکس کفش استوارت ویتزمن ، از زولا به عنوان مدیر سبک نمایش مد برند در ۳ شهر چین دعوت شد. او مجموعه لباس را برای تهیه کفش های استوارت ویتزمن طراحی سایت کرد. این برند اگرچه به عنوان یک طراح نبود ، به دانش و غریزه زولا در مد اعتقاد داشت تا از توانایی او به طور کامل استفاده کند. بالاخره زولا یک مقاله مفصل در پشت صحنه از کل تجربه به اشتراک گذاشت که منجر به خواندن و صدها نفر از طرفداران او در طراحی سایت شد.

 

ایجاد محصولات در طراحی سایت

کا او ال ها می توانند برای مخاطبان ، خلاقیت و همچنین تخصص آنها درگیر شوند. برخی از مارک های شرکت را از مفهوم و طراحی محصولات جدید در جهت ایجاد یک تجربه مداوم از  تا در طراحی سایت درگیر می کنند. این نوع مشارکت اغلب در تأثیرگذار چینی مانند تائو لیانگ مشاهده می شود. او یک تأثیرگذار چینی است که به دلیل بینش های بی نظیر و طعم خود برای کیف های لوکس ، میلیون ها دنبال کننده در طراحی سایت کسب کرده است.

تائو لیانگ اولین بار در سال با نام تجاری لوکس فرانسوی همکاری کرد تا کیف دستی را بطور انحصاری برای طرفدارانش طراحی سایت و تولید کند. با وجود قیمت بالای فروش ، کل مجموعه طی دقیقه به فروش رسید. همه این تجربه بازدید کنندگان را غنی می کند و تصمیم گیری در مورد خرید آنها را در طراحی سایت تسهیل می کند. علاوه بر این ، طبقه فروشگاه برای و رویدادهای عمومی طراحی شده است، که باعث افزایش بیشتر اثر جلوگیران در ترسیم عموم مردم به سمت مکان فیزیکی در طراحی سایت می شود.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

بررسی بهترین نمادها در طراحی سایت

همه ما درباره این گفته قدیمی آگاه هستیم که یک کتاب را تحت پوشش آن داوری نکنید اما در دنیای مدرن فلسفه اندکی تغییر کرده است. حال مردم دوست دارند جلد کتاب را قبل از چرخش صفحات جذاب و مرسوم ببینند. اگر شروع به صحبت در مورد آخرین طراحی برنامه آیکون های آی او اس کنیم ، خواهیم دید که در اینجا همچنین نگاه در طراحی سایت بسیار مهم است. نمونه های زیادی در مورد ایده های طراحی آیکون های آی او اس برای برنامه ها در اینترنت وجود دارد.

از این نمادها می توان در طراحی سایت ها و همچنین در تلفن های همراه استفاده کرد. با این حال ، خود برنامه باید عالی و کارآمد باشد ، در غیر این صورت تنها نگاه قادر به موفقیت و محبوبیت آن در بین کاربران نخواهد بود. برنامه باید درخشان ، جذاب ، انعطاف پذیر ، کاربر پسند و همچنین ساده در طراحی سایت باشد. اما انتظار ندارید یک نماد زشت به نظر برسد که قلب کاربران را به راحتی به طراحی سایت جلب کند.

 

آیکون ها در طراحی سایت

طرح های آیکون های زیادی وجود دارد که چندین موضوع را با دقت بسیار بالا نشان می دهد. به عنوان مثال ، نمادهایی برای برنامه هدف یا پخش کننده ضبط در طراحی سایت وجود دارد. اگر برای این مباحث از طراحی مناسب آیکون برخوردار نیستید ، ممکن است بینندگان شما هدف اصلی برنامه را درک نکنند و ممکن است بخواهند روی دکمه نماد در طراحی سایت کلیک نکنند. تصور کنید ، باید نمادی را در وب سایت خود بارگذاری کنید که نماینده برنامه بازی باشد.

در بیشتر موارد ، کاربران دوست دارند آیکون هایی داشته باشند که دارای طراحی های مختلف هستند و دارای بسیاری از ویژگی ها و سبک های منحصر به فرد در طراحی سایت هستند. اهمیت آیکون های iOS در طراحی سایت فقط خود را در یک فروشگاه از جایی که می خواهید لیوان های چای بخرید تصور کنید. اکنون ، انواع زیادی در آنجا دارید. کدام یک اول شما را جذب می کند آیا آن یکی با طراحی سایت بسیار معمولی یا نه چندان جذاب است یا بسته ای منحصر به فرد و چشم نواز است.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

نتیجه گیری

به طور معمول ، مشاهده می شود که کاربران و بازدید کنندگان یک طراحی سایت تمایل به کلیک بر روی آیکون های جذاب ، خلاقانه و منحصر به فرد دارند. بنابراین به عنوان یک توسعه دهنده یا طراح یک صفحه وب وظیفه شما این است که کاربران را با استفاده از برخی طرح های چشم نواز برای آیکون ها جذب کنید. از این رو ، باید در انتخاب طرح مناسب برای نماد آی او اس خود برای چندین برنامه ، در طراحی سایت در تهران بسیار مراقب باشید.

و به محض اطلاع از اهمیت ظاهری کامل علائم آی او اس برای برنامه های کاربردی ، باید از طراحی سایت مناسب خودداری کنید. بدیهی است که ابتدا قدم به قدم بعدی خواهید گذاشت. از این رو می توان گفت که موارد زیادی در تأثیرگذاری بر تصمیم کاربر یا خریدار وجود دارد. در مورد آیکون های آی او اس برای برنامه ها ، همین قانون در طراحی سایت قابل اجرا است.

نوشته بازاریابی از طریق طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.

The post بازاریابی از طریق طراحی سایت appeared first on سئوراز.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *