چارچوب نرم افزاری طراحی سایت

چارچوب نرم افزاری طراحی سایت از اوت زمانی که بوت استرپ برای اولین بار راه اندازی شد، محبوبیت آن در طراحی سایت و توسعه جهان به دست آمد. از چارچوب سی اس اس کاملا مبتنی بر سبک به یک چارچوب قدرتمند، همراه اول، پاسخگو، چارچوب جلویی با بسیاری از ویژگی های جدید اضافه شده از جمله میزبان از افزونه های جاوا اسکریپت، ابزار و آیکون ها که در دست با فرم ها و برخی از اجزای دیگر، دستی می گویند که بوت استرپ مسیری طولانی در طراحی سایت پیش رفته است.

همانطور که از این نوشتار، ما بوت استرپ با نسخه آلفا است که نسخه ناقص است و مناسب برای تولید نیست. با این نسخه تغییرات بزرگی در فروشگاه وجود دارد. بسیاری از ویژگی های جدید اضافه شده و گزینه های سفارشی سازی در طراحی سایت در دسترس خواهند بود. اگر چه ممکن است برخی از استدلال که بهترین چارچوب سی اس اس برای استفاده است، تقریبا هر طراح می تواند تقریبا هر چیزی را با بوت استرپ ساخت، و منتقدان می تواند.

 

طراحی سایت

اهمیت بوت استرپ در طراحی سایت

اگر شما یک طراح هستید، احتمالا از ایجاد طرح های مبتنی بر چارچوب بوت استرپ در طراحی سایت لذت می برید. در اینجا چند دلیل وجود دارد که چرا طراحان بوت استرپ را دوست دارند اگر آنها کمی زمان برای تنظیم مجدد تنظیم ظاهر بوت استرپ در طراحی سایت به طور پیش فرض وجود دارد. رایگان بوت استرپ منبع باز است. لازم نیست کارت اعتباری خود را در طراحی وب سایت بیرون بیاورید. سیستم شبکه قدرتمند بوت استرپ دارای سیستم پاسخگوترین سیستم شبکه تلفن همراه است.

آسان بودن استفاده و انعطاف پذیری است که به شما اجازه می دهد تا طرح های نمونه اولیه را در طراحی سایت تولید و سفارشی سازی آسان کنید. سفارشی سازی بوت استرپ کاملا قابل تنظیم است این بدان معنی است که شما می توانید یک طراحی سایت متفاوت از آن ایجاد کنید، و خروج از ظاهر پایه قالب های بوت استرپ را ترک کنید. تمام سی اس اس و جاوا اسکریپت را می توان در طراحی سایت برطرف کرد، بنابراین کار با آن مشکل نیست.

 

ویژگی های طراحان طراحی سایت

به عنوان یک طراح، ارزش مطالعه ویژگی های اخبار و به روز رسانی است. برای طراحی سایت ها برای بوت استرپ ممکن است به نظرتان متفاوت فکر کنید، اما من فکر نمی کنم وقت آن رسیده که بدانیم و چه چیزهایی را که باید در طراحی سایت های مبتنی بر بوت استرپ بدانید و درک کنید. توسعه سریع بوت استرپ ارائه می دهد اجزای سی اس اس و جاوا اسکریپت در طراحی سایت قابل استفاده مجدد است که می تواند به طراحان کمک کند.

تا به راحتی کارایی و عناصر مورد نیاز برای طرح های خود را در طراحی سایت ایجاد کنند. اسناد عالی بوت استرپ دارای اسناد استثنایی است که می تواند به شما در درک هر بخشی از چارچوب که آیا شما مبتدی یا حرفه ای در طراحی سایت هستید. رنگ ها در طراحی سایت بوت استرپ همراه با پنج رنگ اصلی ارائه می شود. این رنگ ها با کلاس ها و پیشوند های مربوطه می آید که می تواند در اجزای مختلف مانند دکمه ها، لینک ها و هشدارها دوباره در طراحی سایت استفاده شود.

 

طراحی نرم افزار

طراحی سایت

بوت استرپ در طراحی سایت

با استفاده از کارت پستال شما می توانید قالب های ایمیل را بدون هیچ گونه مهارت برنامه نویسی در طراحی سایت ایجاد و ویرایش کنید! شامل بیش از جزء برای کمک به ایجاد قالب های ایمیل سفارشی سریعتر از همیشه قبل از. اکنون سعی کنید به صورت رایگان! تصویر زیر را بررسی کنید توجه در بوت استرپ کلاس کلاس پیش فرض در طراحی سایت است. سیستم گرید در طراحی سایت در نسخه های بوت استرپ شبکه ها از طریق پیکسل اندازه گیری می شوند.

با این حال، در بوت استرپ شبکه ها از طریق ای ام اس در طراحی سایت اندازه گیری می شوند. بنابراین اگر شما در طراحی طرح فتوشاپ یک طراحی سایت کار می کنید، اگر قصد مشاهده یک معادل معادل به پیکسل را دارید، بسیار مفید خواهد بود. گوتر در طراحی سایت بوت استرپ معمولا با نان پهن، پیکسل در هر طرف ستون می آید. این به این معنی است که پهپاد چپ و راست برای ستون پیکسل در هر طرف است، جایی که حاشیه سمت چپ و حاشیه راست برای ردیف پیکسل در طراحی سایت است.

 

ناوبار در طراحی سایت

سخت ترین و دشوارترین چیز در مورد استفاده از بوت استرپ جاروبرقی است دشوار است بدانید زیرا شما فقط برای ایجاد آن نیاز به اضافه کردن تعداد زیادی کلاس در طراحی سایت دارید. علاوه بر این، شما همچنین باید به سی اس اس خود بروید تا رنگها و برخی سبکها را د طراحی سایت سفارشی کنید. در بوت استرپ بسیاری از کلاس های حذف شده وجود دارد و گزینه های بیشتر برای طرح های رنگ اضافه شده است.

این گزینه های بیشتری را برای کنترل طرح ناوبری طراحی سایت فراهم می کند. اگر میخواهید بیشتر بدانید، میتوانید مستندات را ببینید. این به شما این امکان را می دهد که فضاهای هر ستون را بر روی طرح های خود قرار دهید. یکی از چیزهای خوب در بوت استرپ این است که به شما اجازه می دهد سفارشی سازی و ساخت خود را بر اساس نیازهای طراحی سایت خود کامپایل کنید. این شامل رنگ، اندازه کانتینر و پد لانه می شود.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

فلکس باکس در طراحی سایت

بوت استرپ کاربران را قادر می سازد از حالت فلکس باکس در طراحی سایت استفاده کند. فلکس باکس یک حالت لایوت است که ارائه دهنده ترتیب عناصر در یک صفحه برای هدف پاسخگو است. این یک ظرف انعطاف پذیر است که می تواند اندازه عناصر را در نمایشگرهای مختلف گسترش دهد یا کاهش دهد. در حالی که این یک چیز عالی در مورد طراحان است که تلاش می کنند طراحی سایت خود را پاسخگو باشند.

این کار تنها در مرورگرهای بالاتر از اینترنت اکسپلورر در طراحی سایت کار می کند. اغلب شما می خواهید ستون را انتخاب کنید و با استفاده از سی اس اس، پاک کردن را حذف کنید. برای رسیدن به این هدف، می توانید خود را به کلاس کمک کنید. کد نمونه زیر را در طراحی سایت بررسی کنید. بهینه سازی در طراحی سایت بوت استرپ ال ای اس اس را به عنوان پیش پردازنده سی اس اس اصلی در طراحی سایت خود استفاده می کند.

 

اعتبار سنجی فرم ها در طراحی سایت

برای اولین بار با این سوال روبرو شویم و جی کوئری چیست این کد برنامه نویسی بسیار کامال نوشته شده در جاوا اسکریپت است که خروجی توسعه دهنده طراحی سایت را با فراهم کردن امکان دستیابی به قابلیت های حیاتی رابط کاربر تقویت می کند. در این مقاله ما با برخی از نمونه هایی از اعتبار سنجی فرم جی کوئری که می توان با کمک آموزش های مختلف و تکنیک های موجود در اینترنت توسعه یافت، در طراحی سایت مورد توجه قرار گرفته است.

بعضی از آموزش ها آموزش می دهد تا حقایق سبک تر و نسبتا انعطاف پذیر را از مبانی آموزش ببینند. این آموزشها اعتبار دادن فرمها را با کمک پی اچ پی و همچنین جی کوئری در سمت سرویس گیرنده با کمک جاوا اسکریپت همراه با جی کوئری و در سمت سرور با استفاده از پی اچ پی در طراحی سایت آموزش می دهد. اما به دلیل توسعه دهندگان محبوب آن، سوئیچ را به ساس در طراحی سایت تغییر داده است.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

ضرورت تایید فرم ها در طراحی سایت

با این حال، پس از تایید فرم، توسعه دهندگان نیاز به بارگیری مجدد دارند و این فرآیند گاهی منجر به از دست دادن محتوای فرم در طراحی سایت می شود. برخی از آموزش هایی وجود دارد که به توسعه دهندگان آموزش داده می شود تا بلافاصله پس از تایید فرم ها با نگه داشتن صفحات بدون تغییر. این مانع از این ضرر می شود و کل پروسه را در طراحی سایت بسیار ساده تر و سریع تر می کند. این روش نیز توسط برخی از آموزشها تدریس می شود.

بعضی از آموزشها به توسعه دهندگان آموزش میدهند تا از جی کوئری برای مخفی کردن و نمایش دادن ورودیها به عنوان مورد نیاز استفاده کنند. ورودی ها می توانند برای استفاده از یک ظاهر تزئینی، تایید، و همچنین برای قرار دادن ورودی ها به منظور و همچنین ارسال ای جی ای ایکس در طراحی سایت تهران استفاده شوند. با استفاده از پی اچ پی در یک روش مناسب، برخی از آموزش های اعتبار سنجی فرم جی کوئری نیز آموزش داده می شود.

 

نتیجه گیری

اگرچه بوت استرپ تنها یکی از چارچوب های موجود برای ایجاد صفحات وب پاسخگو، همراه اول است، اما امکانات زیادی برای طراحان طراحی سایت ارائه می دهد. دانستن در مورد به روز رسانی ها و اجزای جدید این ساختار را در طراحی سایت بسیار ساده تر می کند. پی اچ پی برای انتخاب نام و آدرس ایمیل کاربر و همچنین ارسال ایمیل ها در طراحی سایت لازم است. حالا شما می توانید از طریق فایل اس سی اس اس سبک هایی مانند رنگ، فاصله، سبک پیوند، تایپوگرافی، جداول، نقاط نقطهای شبکه و ظروف در طراحی سایت سفارشی کنید. بهبود بازخورد طراحی سایت فروشگاهی که از جمله جدید ترین و بروز ترین مقالات وب سایت لیموترش می باشد را نیز مطالعه نمایید.

نوشته چارچوب نرم افزاری طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.

The post چارچوب نرم افزاری طراحی سایت appeared first on سئوراز.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *