بررسی ویژگی های جدید طراحی سایت

بررسی ویژگی های جدید طراحی سایت پس قبل از مهاجرت از بوت استرپ به بوت استرپ چه چیزی باید بدانید شما شانس هستید امروز ما از طریق تغییرات و ویژگی های جدید بین نسخه ها در طراحی سایت راه می یابیم. تغییراتی که باید انجام دهید، معمولا فقط تغییر نام کلاس و برخی تنظیمات است. برای صرفه جویی در وقت زیادی که برای اصلاح تغییرات ایجاد شده است، لیستی از چیزهایی را که باید در هنگام مهاجرت از به وارد کنید، در طراحی سایت کامپایل کنید.

ما با بحث در مورد تغییرات ساخته شده در چارچوب بوت استرپ و نحوه عملکرد طراحی سایت شما تاثیر می گذاریم. سپس ما روش جدید نصب بوت استرپ و نحوه اندازه گیری واحد شبکه را بررسی خواهیم کرد و چگونه فلکس باکس می تواند بر روی طرح های پاسخگو کمک کند. ما همچنین به تغییر برخی از اجزای بحث خواهیم کرد و نگاهی خواهیم داشت که در نسخه جدید جاوا اسکریپت در طراحی سایت اتفاق می افتد.

 

طراحی-سایت-تهران

طراحی سایت تهران

تغییرات بوت استرپ در طراحی سایت

با استفاده از کارت پستال شما می توانید قالب های ایمیل را بدون هیچ گونه مهارت برنامه نویسی در طراحی سایت ایجاد و ویرایش کنید! شامل بیش از جزء برای کمک به ایجاد قالب های ایمیل سفارشی سریعتر از همیشه قبل از. اکنون سعی کنید به صورت رایگان! در نهایت، ما نگاهی به برخی از اجزای جدید از جمله کارت، راهنمای ابزار و فلکس باکس می دهیم. اگر آماده باشید که سایت را از نسخه بوت استرپ قدیمی به در طراحی سایت مهاجرت کنید.

این مقاله برای شماست از فایل های سی اس اس منبع کمتر از ساس در طراحی سایت استفاده کنید از به به عنوان واحد اصلی سی اس اس در طراحی سایت تغییر یافته است اکنون پرس و جوهای رسانه ای به جای در در طراحی سایت قرار دارند. فونت بزرگ جهانی از پیکسل به پیکسل در طراحی سایت افزایش یافته است. منبع بوت استرپ در طراحی سایت منبع منبع بوت استرپ شامل سی اس اس پیش ساخته، جاوا اسکریپت و دارایی های فونت همراه با منبع کمتر، جاوا اسکریپت و مستندات در طراحی سایت است.

 

نصب بوت استرپ در طراحی سایت

بوت استرپ گزینه های مختلفی برای نصب ارائه می دهد بوت استرپ آلفا به تازگی در طراحی سایت منتشر شده است، بنابراین همه مدیران بسته نسخه آلفا هنوز منتشر نشده است، اما خیلی زود آن را دریافت خواهند کرد. شما می توانید انتخاب کنید که می خواهید با توجه به آنچه شما نیاز دارید را در طراحی سایت انتخاب کنید. این سلسله مراتب فایل زیر است در بوت استرپ منبع با توجه به مهاجرت از کمتر به ساس از طریق لایب ساس در طراحی سایت جایگزین شد.

از آنجا که بوت استرپ دیگر از گلیفیکوس پشتیبانی نمی کند، پوشه فونت نیز در طراحی سایت حذف شد بوت استرپ دارای سلسله مراتب فایل زیر است. فایل های منبع در طراحی سایت با استفاده از منبع بسته کامل که شامل اس اس اس، جاوا اسکریپت و پرونده های مستندات است، از بوت استرپ در طراحی سایت استفاده کنید. این به یک کامپایلر ساس و برخی تنظیمات نیاز دارد. اگر می خواهید فقط از فایل های بوت استرپ استفاده کنید.

 

طراحی نرم افزار

طراحی سایت

بوت استرپ سی دی ان در طراحی سایت

از سی دی ان بوت استرپ در طراحی سایت استفاده کنید، توسط افراد ماکس سی ان ان به صورت رایگان ارائه شده است. قبل از اینکه تمام شیوه های دیگر برای بارگذاری سی اس اس لینک داخل تگ <لینک> را به قسمت <هد> خود در طراحی سایت کپی کنید. می توانید محل سکونت سی اس اس و جاوا اسکریپت را درون تگ <لینک> در قسمت هد خود قبل از اینکه تمام شیوه های دیگر برای بارگذاری سی اس اس بارگذاری کنید و در طراحی سایت کپی کنید.

مدیران بسته در طراحی سایت برای نصب بوت استرپ از یک مدیر بسته ان پی ام، شهاب سنگ و آهنگساز در طراحی سایت استفاده کنید این یک کامپایلر ساس برای یک راهاندازی است که با نسخههای رسمی در طراحی سایت مطابقت دارد. طراحی سایت سفارشی اگر شما فقط بخشی از سی اس اس یا جی اس بوت استرپ نیاز دارید، می توانید از یکی از ساختهای سفارشی در دسترس در طراحی سایت استفاده کنید راه اندازی مجدد شامل متغیر ها در طراحی سایت است.

 

بروزرسانی شبکه در طراحی سایت

سیستم بوت استرپ شبکه هنوز هم همان نحوی اچ تی ام ال را دنبال می کند، اما واحد اندازه گیری در طراحی سایت تغییر می کند. به عنوان مثال، شما هنوز هم می توانید از همان ستون نشانه گذاری شبکه و شبکه های آشیانه در طراحی سایت استفاده کنید. این جدید نیست بوت استرپ از همان کلاس ها استفاده می کند. با این حال، کلاس های بوت استرپ از ای ام اس در طراحی سایت استفاده می کنند نه پیکسل و یک صفحه جدید برای صفحه نمایش های بزرگ اضافه شده است.

کلاس ها را با اندازه صفحه نمایش در طراحی سایت خود بررسی کنید. جاوا اسکریپت ندارد شبکه تنها متغیر سیستم شبکه ما را در طراحی سایت شامل می شود جاوا اسکریپت ندارد. در حالی که این ممکن است مفید برای حمایت از تمام اندازه صفحه نمایش، ممکن است زمان برای برخی از طراحان وب و توسعه دهندگان به آن را به عنوان بسیاری از برنامه های گرافیکی که امروزه در طراحی وب سایت استفاده می شود مانند فتوشاپ پیکسل در طراحی سایت آن استفاده می شود.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

بروزرسانی کامپوننت در طراحی سایت

فایل سی اس اس نیکلاس گالاگر در بوت استرپ برای بازنشستگی سی اس اس در طراحی سایت مورد استفاده قرار گرفت و در بوت استرپ بهبود یافت. با استفاده از همان فایل که در بوت استرپ در طراحی سایت مشاهده می کنید، برخی از تنظیمات بازنگری و سبک پایه آن را که مفید و فشرده شده اند را در یک فایل اضافه کرده و آن را ربوت در طراحی سایت نامیده اید. به عنوان مثال، برخی از سبک های <تیبل> ما برای یک خط پایه ساده تر سفارشی شده اند و بعدها ارائه می شوند .

تیبل بوردر و غیره تایپوگرافی در طراحی سایت تایپوگرافی بوت استرپ با استفاده از پشتیبانی می کند. بر خلاف و در طراحی سایت یک واحد ثابت یا نسبی نیست که مستقیم یا نزدیک به اندازه گیری پدر و مادرش باشد. واحد یادآوری پویا و نسبت به تگ اچ تی ام ال ریشه است. با این حال، اگر می خواهید، در پروژه های بوت استرپ می توانید از پروژه های و در طراحی سایت استفاده کنید. برای اینکه شما یک ایده را در مورد کارهایی که مجبور هستید انجام دهید.

 

جداول کلاس های متنی در طراحی سایت

بوت استرپ از کلاس متنی برای قرار دادن برخی رنگ پس زمینه روی سطرهای جدول یا سلولهای خاص در طراحی سایت استفاده کرد در بوت استرپ پیشوند تیبل در هر کلاس متنی در طراحی سایت اضافه شده است. بوت استرپ از کلاس تیبل استفاده می کند تا یک جدول را با تقسیم کردن سطوح سلولی به نصف کاهش دهد در بوت استرپ آن را برای ثبات نامیده می شود می توانید هدف را به اندازه اندازه اچ تی ام ال در پیکسل طراحی سایت تقسیم کنید.

بوت استرپ برای تکمیل مقیاس کامل برنامه کاربردی، بوت استرپ را به یک صحنه متصل می کند. این باعث می شود که دستگاه ها برای افزایش و یا پایین آمدن میزان سرعت آن را در طراحی سایت آسان تر کنند. همچنین لازم به ذکر است که اندازه تگ اچ تی ام ال می تواند به اندازه مورد نظر در طراحی سایت تهران شما سفارشی شود. ثبت نام در طراحی سایت علاوه بر طبقات تغییر و به روزرسانی بالا، نام کلاس های زیر نیز باید تغییر داده شود.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

تغییرات جاوا اسکریپت در طراحی سایت

بوت استرپ از بسیاری از اجزای وابسته به جاوا اسکریپت استفاده می کند و فقط در اجزای منظمی مانند تغییرات زیادی وجود ندارد به خصوص در بخش جاوا اسکریپت در طراحی سایت. گاهی اوقات تعدادی تنظیمات را مشاهده می کنیم اما در کل حالت کد گذاری بسیار شبیه است. برخی از تنظیمات در اینجا جهت طراحی سایت آمده است اگر شما از بوت استرپ به بوت استرپ در طراحی سایت مهاجرت می کنید. پشتیبانی از دراپ برای اکنون که پشتیبانی اینترنت اکسپلورر کاهش یافته است.

استفاده از جی کوئری  که نسخه سریعتری از آن در طراحی سایت است، امن است. پشتیبانی تمام پلاگین ها در نوشته شده و با بابل، یک کامپایلر جاوا اسکریپت در طراحی سایت ساخته شده اند. چیز خوبی در مورد این است که می توان آن را جمع آوری و نگهداری آسان تر و سریع تر ویژگی های جدید طراحی سایت بسیاری از تغییرات ساخته شده است تا سازگاری با طرح نامگذاری مورد استفاده توسط کلاس های مختلف را در طراحی سایت در بر بگیرد.

 

ویژگی های اصلی طراحی سایت

اما در این بخش، برخی از ویژگی های اصلی جدید را در طراحی سایت برطرف می کنیم ارسال بازخورد سابقه ذخیره‌شده‌ها انجمن کارت ها در طراحی سایت در بوت استرپ پانل ها، ریز عکسها و چاهها حذف شدند و با کارت جایگزین شدند. این جزء را می توان برای نمایش اطلاعات به عنوان یک صفحه یا یک ظرف در طراحی سایت استفاده کرد. طراحی سایت مدیریت محتوا از جمله جدید ترین و بروز ترین مقالات وب سایت لیموترش می باشد که مطالعه آن را به کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم.

که از انواع مختلف مانند پیوندها، متن، تصاویر، هدر ها، پاورقی ها و بسیاری دیگر با انواع رنگ های پس زمینه در طراحی سایت پشتیبانی می کند. برای فعال کردن کارت ها، کلاس های کارت بلاک را به یک عنصر در طراحی سایت اضافه کنید. همچنین کلاسهای بیشتری وجود دارد که می توانید در داخل کلاس و در طراحی سایت از آن استفاده کنید.

نوشته بررسی ویژگی های جدید طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.

The post بررسی ویژگی های جدید طراحی سایت appeared first on سئوراز.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *