طراحی وب سایت در شیراز

طراحی وب سایت در شیراز

طراحی وب سایت در شیراز

مفتخر هستیم در این مطلب به اطلاع کلیه دوستان شیرازی برسانیم که وب سایت سورس باران فعالیت خود را در زمینه طراحی وب سایت در شیراز نیز شروع کرده است. معمولا مشتریان زیادی داشتیم که از بعضی شرکت های طراحی وب سایت در شیراز گلایه مند بودند بخاطر قیمت بالا، کیفیت نامناسب و عدم پشتیبانی وب سایتشون. برامون خیلی عجیب بود که چرا توی شیراز این همه ناراضیتی وجود داره.

به همین خاطر تصمیم بر این شد که با راه اندازی بخش طراحی وب سایت در شیراز بتوانیم با مناسب ترین قیمت، بهترین کیفیت و پشتیبانی ۲۴ ساعته را به کاربران عزیز ارائه بدیم. این اطمینان را به کاربران عزیز خواهیم داد که با هر هزینه ای شما را صاحب وب سایت خواهیم کرد. اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب…

طراحی وب سایت در شیراز

طراحی وب سایت یا Web Design، دقیقا به معنای تلاش برای ایجاد یک پایگاه اینترنتی برای ارائه خدمات، فروش محصول یا اطلاع رسانی است. طراحی وب سایت یک پروسه است که از لایه‌سازی صفحات وب، تولید محتوا، طراحی گرافیکی و رعایت اصول سئو تشکیل شده است. در واقع اگر شما می‌خواهید یک وب سایت قدرتمند ایجاد کنید که بتوانید با استفاده از آن خدمات، محصول یا هر چیز دیگری را به صفحه اول گوگل بیاورید، تا بتوانید به یک بیزینس بزرگ و کاملا شناخته شده تبدیل شوید باید تمام اصول فنی و ظاهری یک وب سایت حرفه ای را را رعایت کنید. (طراحی وب سایت در شیراز و کل کشور را مجموعه ما بصورت کاملا تضمینی برای شما انجام میدهند.)

با توجه به وضعیت بازار، معمولا تمامی اصناف باید کسب و کار آنلاین را در کنار کسب و کار فعلی و سنتی خود داشته باشند. بارها و بارها شاهد بودیم که شرکت و اصناف مختلف و یا حتی پزشک و کلینیک های زیادی بعد از طراحی وب سایت اختصاصی خود رشد چند برابری درآمد را داشته و بسیار راضی بودند. مجموعه سورس باران طراحی وب سایت در شیراز را با موضوعات زیر انجام می دهد:

طراحی وب سایت در شیراز

طراحی وب سایت در شیراز

  • طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی در شیراز

  • طراحی وب سایت شرکتی در شیراز

  • طراحی وب سایت پزشکی در شیراز

  • طراحی وب سایت گردشگری در شیراز

  • طراحی وب سایت کلینیک زیبایی در شیراز

  • طراحی وب سایت مشاوره آنلاین در شیراز

  • طراحی وب سایت خبری در شیراز

  • طراحی وب سایت آگهی و دایرکتوری در شیراز

  • طراحی وب سایت نمایشگاه اتوموبیل در شیراز

  • طراحی وب سایت آموزشی در شیراز

  • طراحی وب سایت دانلودی در شیراز

  • طراحی وب سایت شخصی در شیراز

  • طراحی وب سایت تفریحی در شیراز

  • طراحی وب سایت آتلیه در شیراز

  • طراحی وب سایت ورزشی در شیراز

  • طراحی وب سایت هتل در شیراز

  • طراحی وب سایت رستوران در شیراز

  • و….

 

مزایای طراحی وب سایت در شیراز

دوستان قبل از هرچیزی یک توضیح کوتاه و کاملا عامیانه عرض کنم سپس بریم سراغ توضیحات جامع تر. شما در نظر بگیرید یک فروشگاه کتاب،لباس، ساعت یا هرکدام از مجموعه های ذکر شده در بالا هستید. میخواهید اقدام به طراحی وب سایت در شیراز و یا هر شهر دیگری کنید. بعد از طراحی وب سایت خیلی راحت محصولات شما در تمامی ساعات شبانه روز برای مشتریان از طریق سایت در دسترس هست و میتوانند حتی در زمانی که مغازه و یا دفتر کار شما تعطیل هست از طریق وب سایت اقدام به خرید کنند. از طرفی بعد از طراحی وب سایت و تولید محتوا+سئو مناسب، وب سایت شما به گوگل معرفی خواهد شد. این وب سایت بازاریاب ۲۴ ساعت شما می باشد که بی وقفه و در تمامی ساعات شبانه روز برای شما بازاریابی و تبلیغات می کند. و بدون پرداخت هیچ هزینه ای میتوانید ده ها،صدها و هزاران کاربر مرتبط با کسب و کارتون رو بصورت روازنه از موتورهای جستجو مانند گوگل،یاهو و… جذب نمایید. که همین مورد باعث افزایش ده برابری فروش، و پیشرفت چشم گیر کسب و کار شما می شود.

موارد بالا به کنار، قطعا مطلع هستید که امروز تمامی کسب و کارها به این فکر هستند که در حوزه تجارت الکترونیک و آنلاین کردن صنف خود اقدام کنند، حال شما در نظر بگیرید که یک فروشگاه ساعت دارید، اگر فروشگاه دیگری زودتر از شما سایت خود را طراحی کرده باشد و کاربران سرچ بزنند فروشگاه ساعت یا بعنوان مثال فروشگاه ساعت در شیراز قطعا وب سایتی که زودتر طراحی، سئو و اقدام به کار کرده در صدر نتایج جستجو گوگل بدون پرداخت هزینه ای قرار خواهد گرفت که همین در صدر بودن، تبلیغات بسیار خوبی خواهد بود و قطعا فروش را چند برابر می کند. و توجه داشته باشید سایتی که دیرتر اقدام کرده، باید بعدا با پرداخت هزینه های بسیار سنگینی خود را به صدر نتایج برساند. پس هرچه زودتر شروع به طراحی وب سایت برای کسب و کار خود نمایید قطعا خیلی به صرفه تر بوده و فید بک خیلی بهتر میگیرید. مجموعه سورس باران بصورت کاملا حرفه ای طراح وب سایت در شیراز را بین ۱ تا ۲ هفته تحویل می دهد. بطور کلی طراحی یک وب سایت خوب می تواند مزایای زیر را داشته باشد :

مزایا طراحی وب سایت

مزایا طراحی وب سایت

سهولت دسترسی بعد از طراحی وب سایت

زندگی این روزها بسیار پرمشغله است و افراد به دنبال راه­های آسان و راحت در حوزه‌­های مختلف زندگی خود هستند. به جای رفتن به بازار، خرید آنلاین،راحت ترین روش خرید اقلام است.یا خیلی وقت های شاهد بودیم که کاربر سرچ های زیادی برای مواردی مانند رستوران، پزشک، وکیل یا … در اینترنت داشته تا به یک مورد مناسب برسد. امروزه با توجه به قوانین و مقررات امنیتی که وجود دارد، اعتماد مردم در خرید آنلاین و تجارت الکترونیکی افزایش یافته است. این امر می­تواند موجب افزایش درآمد کسب­وکار شما شود.

 

قابلیت دسرسی بعد از طراحی وب سایت

حتی اگر کسب­ وکار شما دارای یک دفتر بزرگ در معروف ترین مکان باشد موفقیت را تضمین نمی‌­کند، زیرا این مکان فقط برای تعداد کمی از افراد قابل دسترسی است. اما فضای آنلاین در دسترس همه جهان است. با استفاده از شرکت­های حمل و نقل حاضر شما می­توانید به راحتی در عرض چند روز محصولی را بین استان های مختلف و یا از یک کشور به کشور دیگر تحویل دهید. بنابراین وب­سایت دسترسی به کسب­ و کار شما را افزایش می­دهد.

 

بازاریابی گسترده تر بعد از طراحی وب سایت

بازاریابی برای وب­ سایت شما ساده­ تر و مقرون به صرفه تر از انجام هر نوع بازاریابی معمول دیگر می­ باشد. شما می­‌توانید برای تبلیغ وب سایت خود از بحث سئو سایت بهره ببرید که بسیار موثر است و امکان سنجش آن وجود دارد. همچنین شما می­‌توانید از طریق سئو نتایج نهایی را بررسی کنید و سپس کمپین را برای نتایج بهتر بهینه سازی کنید. خواهید دید مزیت طراحی سایت برای وب سایت ها در بازاریابی آنلاین بسیار پررنگ تر از بقیه موارد خواهد بود. به این دلیل که تمام مزایای دیگر را پوشش خواهدداد. و شاهد خواهید بود که وب سایت شما روزانه به صدها و یا هزاران کاربر معرفی می شود.

 

افزایش اعتبار شما بعد از طراحی وب سایت

امروزه وب­سایت اعتبار کسب­ وکار شما را افزایش می­دهد. وجود وب­سایت همچنین می­‌تواند آگاهی از نام تجاری یا برندینگ شما را افزایش دهد و یا حتی نقش نام تجاری را برای سایت شما بازی کند. از این رو، شما باید یک وب­سایت برای کسب­ وکار خود داشته باشید تا بتوانید درآمد بیشتری کسب کنید. یک مسئله مهم دیگر، طراحی وب برای حوزه های مختلف اعم از طراحی وب سایت شرکتی، فروشگاهی، خبری،.. وجود دارد که اگر به این نکته توجه شود، مخاطبان زمانی وارد وب سایت شما می‌شوند باید هویتی از کسب و کارتان را ببینند، نه چیزی که اصلا وجود ندارد. به طور کلی سایت خود را به صرف اینکه یک وب سایتی دارید راه اندازی نکنید.

 

مزایای مادام العمر طراحی وب سایت

وب سایت برای شما نتایج مادام العمری را خواهد داشت. این بدان معنی است که شما برای تبلیغات خارجی متناسب با هزینه­ای که می­پردازید، مدت زمان محدودی را در اختیار دارید . اما وب سایت شما همواره وجود دارد و مزایای مادام العمری را برای شما خواهد داشت.

 

دسترسی شبانه‌ روزی به وب سایت

با طراحی وب‌ سایت در حقیقت یک فروشگاه و یا یک شرکت شبانه روزی دارید که مشتریان در هر ساعت از روز می‌توانند با مراجعه به آن از خدمات و محصولات مطلع شوند و اقدام به خرید نمایند. لذا می‌توان نتیجه گرفت داشتن یک وب‌ سایت، به معنای شبانه‌روزی کردن کسب و کار است.

 

حراجی‌های گسترده بعد از طراحی وب سایت

فرض کنید یک فروشگاه در یک شهر اقدام به حراج کردن بخشی از محصولات خود کند. قطعا سایر مشتریان در سایر شهر نه تنها از این حراجی مطلع نمی‌شوند بلکه امکان مشاهده کالا و خرید را نخواهند داشت. اما در یک فروشگاه اینترنتی، محدودیت جغرافیایی معنایی ندارد. هر شخصی از هر کجای دنیا می‌تواند از طریق وب‌ سایت سفارش خود را ثبت و پرداخت و از طریق خدمات پست آن را دریافت کند.

 

چندبرابر شدن فروش بعد از طراحی وب سایت

اینکه چه فردی طراحی وب سایت شما را انجام میدهد نیز به نوبه خود از اهمیت زیادی برخوردار است. اینکه چقدر حرفه و تخصص دارید و چقدر به تعهدات خود پایبند می باشد. تیم برنامه نویسی سورس باران با خدمت طراحی وب سایت در شیراز و کل کشور این تضمین را به شما می دهد که وب سایتی کاملا حرفه طراحی نموده که با رعایت نکات لازم بتوانید فروش خود را چند برابر نمایید.

تجارت الکترونیک در جهان ، علمی کاملاً ساده و جا افتاده است. اما متاسفانه در ایران به دلایل گوناگون این مورد هنوز برای مردم ما امری نا آشناست. البته پیش بینی می شود تا دو سال آینده اوضاع کاملاً عوض شود. اما اگر شما آن روز بخواهید تازه پا به عرصه اینترنت و تجارت الکترونیک بگذارید ، دیگر به پای کسانی که امروز شروع کرده اند نمی رسید. پس همین امروز برای برپایی وب سایت خود اقدام کنید.برای ایجاد یک وب سایت توانا و موفق ، دارا بودن یک ظاهر زیبا و جذاب که در عین ظرافت گویای توانمندی های تجارت شما باشد بسیار مهم است.

 

روش های طراحی وب سایت در شیراز توسط سورس باران

تیم ما طراحی وب سایت شما را با استفاده از سی ام اس وردپرس (بصورت کاملا اختصاصی و یا سورس های آماده حهت کمتر شدن هزینه)، PHP،ASP، فریمورک لاراول و… بصورت کاملا تضمینی و با استفاده از جدیدترین متدهای روز دنیا انجام می دهد.

زبان های طراحی وب سایت در شیراز

زبان های طراحی وب سایت در شیراز

هر کدام از زبان های طراحی وب سایت مزایای خود را دارند. اگر دچار سردرگمی در انتخاب هستید، اطلاعاتی در این زمینه ندارید، سوالی راجب به هزینه ها دارید و یا نیازمند مشاوره هستید با ما در تماس باشید.

با تیم مشاوره سورس باران ۷ روز هفته ۲۴ ساعته در خدمت شما هستیم. ۰۷۱۳۶۴۷۲۸۰۸ — ۰۹۱۰۷۰۱۱۱۸۰

 

چرا تیم سورس باران جهت طراحی وب سایت در شیراز؟

 

پشتیبانی ۲۴ ساعته

با تیم برنامه نویسی سورس باران با پشتیبانی ۲۴ ساعته در تمامی شبانه روز در خدمت شما هستیم. و با کمال میل مشتاقیم در جهت رفع مشکلات شما قدمی برداریم.

 

مشاوره رایگان

تعدادی از دوستان در زمینه طراحی وب سایت، سئو، انتخاب زبان برنامه نویسی مناسب، بهترین وب سایت مناسب با نیازشون و … سوالات و ابهاماتی دارند که در صورت نیاز می توانند مشاوره لازم رو از ما دریافت کنند.

 

کد نویسی با جدیدترین متدهای روز دنیا

کدنویسی وب سایت شما طبق جدیدترین استاندرادهای روز دنیا انجام می شود تا در سریع ترین زمان ممکن به فیدبک مناسب برسید. ما برای بالا بردن کیفیت کار خود، و افزایش رضایت مشتری مدام خود را آپدیت نگه داشتیم و به اطلاعات خود اضافه می کنیم تا بتوانیم وب سایت هایی در سطح استاندارد جهانی به مشتری ارائه دهیم.

 

سئو و بهینه سازی حرفه ای

سئو و بهینه سازی تخصصی وب سایت مشتری بصورت کاملا استاندارد و مطابق الگوریتم های گوگل تا وب سایت طراحی شده در صدر نتایج جستجو گوگل نمایش داده شود.

 

عادلانه ترین قیمت طراحی وب سایت در شیراز

کیفیت کار و تعرفه تیم سورس باران جهت طراحی وب سایت در شیراز کاملا مناسب و عادلانه بوده، این یک شعار نیست بلکه واقعیت هست. می توانید تعرفه سورس باران را با هر شرکت دیگری مقایسه نمایید.

 

سریعترین زمان تحویل طراحی وب سایت در شیراز

با داشتن کادری حرفه ای و با تجربه اکثر سفارشات بین ۵ تا روز تحویل داده می شود.(موارد خاص طبیعتا مدت زمان خیلی بیشتری خواهد بود)

 

پشتیبانی و رفع مشکلات احتمالی وب سایت

پس از طراحی و شروع کار وب سایت چنانچه به پشتیانی نیاز داشته باشید با افتخار در کنار شما هستیم. ۲۴ ساعته و هر روز هفته.

 

آموزش گام به گام کار با وب سایت برای مشتری

یکی مواردی که همیشه پس از طراحی وب سایت در شیراز مطرح بوده، مشتری عزیز اعلام کرده که حال، چگونه وب سایت را مدیریت کنیم؟ قبل از هرچیزی کدنویسی ما به شکلی بوده که حتی اگر آگاهی چندانی هم نداشته باشید می توانید با وب سایت طراحی شده کار کنید، ولی در صورت نیاز تمام آموزش های لازم توسط تیم ما به مشتری داده می شود.

 

سابقه ۱۰ ساله

خرسندیم که با تیم برنامه نویسی سورس باران با سابقه کاری ۱۰ ساله جزو اولین ها برنامه نویسی در ایران بودیم. جهت اثبات این حرف فقط می توانید به آرشیو ما مراجعه نمایید.

 

{ضمانت بازگشت وجه}

یکی از بندهای ذکر شده در قرار داد به شرح زیر می باشد :

در صورت عدم رضایت مشتری مجموعه سورس باران وظیفه دارد هزینه مشتری را بصورت کامل عودت دهد.

 

نماد الکترونیک سورس باران

پلیس فتا صراحتا اعلام کرده که فقط وب سایت هایی قابل اعتماد هستند و میتوانید عملیات پرداخت را در آن انجام دهید که از وزارت صنعت و معدن کشور نماد اعتماد الکترونیک دارند. در سورس باران با نماد اعتماد الکترونیک ۲ ستاره در خدمت شماییم.

 

معرفی مجموعه سورس باران از شبکه ۳ سیما

آیا هر کسب و کاری بعد از طراحی وب سایت در شیراز موفق می شود؟

هر کسب و کار بعد از برپایی وب سایت و آنلاین شدن خدمات می تواند موفق شود، اگر اگر اگر  ۱- طراح وب سایت خوبی داشته باشد و ۲- خود فرد مدیر خوبی برای وب سایتش باشد. طبیعتا ۵۰ درصد از کار به عهده طراح وب سایت هست که ما این تضمین رو مشتری می دهیم بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت رو ارائه بدیم. و مهمتر از وظیفه ما، مدیریت خود شما هست که باید بصورت کاملا جدی و پرتلاش طبق مشاوره تیم سورس باران پیش برید تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

 

برخی از نمونه کارهای طراحی وب سایت در شیراز

نکته!!! لطفا جهت بزرگنمایی، روی نمونه کار مورد نظر کلیک نمایید

 

The post طراحی وب سایت در شیراز appeared first on آموزش برنامه نویسی.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *