+ ۱۰ شرکت برتر هاستینگ ایرانی [راهنمای جامع خرید تخصصی هاست با کیفیت و مطمئن]

در سالهای اخیر رشد و افزایش چشمگیر سایت ها باعث افزایش شرکت های فروشنده هاست و دامنه نیز شده است. این موضوع باعث افزایش دغدغه کاربران برای خرید هاست با کیفیت و مطمئن خارجی و یا داخلی از یک شرکت هاستینگ معتبر را افزایش داده است. بدین منظور و برای راحتی کاربران بهترین شرکت های هاستینگ ایرانی را در ادامه بررسی کرده و با ذکر نقاط قوت و ضعف هر کدام به بررسی و تحلیل این شرکت های هاستینگ خواهیم پرداخت.
اما قبل از شروع بحث اصلی لازم به ذکر بدانید که بسیاری از شرکت ها برای ایجاد کسب و کار اینترنتی خود اقدام به خرید دامنه و هاست می نمایند، اما باید در نظر داشتن خرید یک هاست و دامنه صرفا یک کار ساده نیست و مدیران می توانند با خرید نامناسب دامنه و همچنین خرید یک هاست ضعیف تمام انرژی خود را برای مارکت آنلاین از بین ببرند. از این رو انتخاب بهترین هاست و دامنه می تواند همانند یک سکوی پرتاب برای کاربران باشد، قبل از شروع ابتدا به ویژگی های یک هاست اشاره کرده و بعد از اقدام به معرفی بهترین شرکت های هاستینگ ایرانی خواهیم کرد.

خرید هاست با کیفیت خارجی

ویژگی ها و امکانات لازم بهترین شرکت های هاستینگ ایرانی

 

فضای هاست مناسب (ظرفیت هاست) جهت خرید هاست با کیفیت

با افزایش درخواست ها و حالت های مختلف طراحی سایت، شرکت های فروشنده هاست و دامنه اقدام به ایجاد پنل های مختلفی برای محصولات خود کرده اند، این کار به مدیران این امکان را می دهد تا براساس نیازهای فایلی و محتوایی خود در هاست ها اقدام به خرید پنل های مختلف نمایند، از این رو هر چه میزان فضای یک هاست بیشتر باشد، به همان نسبت نیز میزان هزینه آن افزایش می یابد.

خرید هاست مطمئن

پهنای باند یکی از عوامل انتخاب بهترین شرکت هاستینگ ایرانی

پهنای باند بخش بسیار مهمی از یک هاست می باشد و باید در نظر داشته باشید که این بخش با استفاده کاربران از وب سایت شما رابطه مستقیم دارد و هر چه میزان بازدید و یا دانلود از وب سایت شما بالاتر باشد، به همان نسبت نیز میزان پهنای باند شما نیز اشغال می شود، در انتخاب یک خرید هاست با کیفیت باید میزان پهنای باند را درنظر داشته باشید، زیرا در صورت اشتباه در میزان خرید پهنای باند، نیاز به تغییر سرویس و هزینه های بیشتر خواهید شد.

پنل کاربری (از پارامترهای دیگر شرکت های هاستینگ ایرانی)

هر هاستی که خریداری می شود بسته به کار شرکت و نیاز کاربران می تواند از دو پنل بزرگ و محبوب در ایران یعنی سی پنل(Cpanel) و دایرکت ادمین(DirectAdmin)بهره مند شود که این پنل ها به شما امکان مدیریت و بررسی هاست وب سایت را به شما خواهند داند و از طریق این پنل ها می توانید هاست های خود را به راحتی مدیریت نمایید. این دو پنل محبوب که در ایران بسیار طرفدار دارد میزبان سرورهای لینوکس می باشد و اگر می خواهید از سرورهای ویندوزی استفاده نمایید. باید پنل Plesk را برای خود تهیه کنید. البته باید گفت بهترین هاست لینوکس نیز از این دو پنل مدیریتی بهره مند می شوند.

پیشنهاد ما: آموزش سئو و بهینه سازی سایت های وردپرسی

آپتایم بودن یک هاست، رمز پیروزی بهترین شرکت های هاستینگ ایرانی

تمام شرکت های فروشنده هاست به دلیل مهم بودن این موضوع اقدام به تبلیغ ۹۹ درصد آپتایم بودن را دارند که به معنی فعالیت کامل هاست ها در تمام تایم ها می باشد، اما تمام هاست های خوب اینگونه نیستند و باید برای این موضوع حتما بررسی های اولیه را انجام دهید. یک سایت خوب اگر بتواند به صورت کاملا آپ تایم در دسترس باشد و کاربران بتوانند در هر ساعت از شبانه روز از آن استفاده نمایند، می توانند به راحتی رتبه خود در موتورهای جستجوگر را نیز بیشتر کرده و باعث محبوبیت بیشتر شوند.

خرید هاست خارجی

امکان اضافه کردن چند دامنه به یک هاست شرکت های هاستینگ ایرانی

اگر می خواهید با خرید یک هاست تمام وب سایت های خود را یکجا مدیریت کنید باید قبل از خرید هاست به قابلیت (Add-On Domain) توجه کنید. بهترین شرکت های هاستینگ ایرانی با در نظر داشتن سرویس های خاص و حرفه ای این اجازه را به کاربران خود می دهند تا سقف تعدادی دامنه به سرویس های قدرتمند خود اضافه نمایید، می توانید از این قابلیت برای ایجاد چند سایت با دامنه های مختلف بر روی یک سرور استفاده نمایید.

خرید بهترین هاست

پارکت دامین پلی برای خرید تمام دامنه ها در بهترین شرکت هاستینگ

اگر می خواهید یک کسب و کار قدرتمند را آغاز کنید می توانید با خرید تمام دامنه های هم اسم خود، سهم سودجویان را قطع نمایید، زیرا در صورت تهیه نکردن دامنه های دیگر وب سایت خود، افراد سودجو اقدام به خرید دامنه ها کردن و بعد از مدتی با قیمت بیشتر آن را برای فروش قرار می دهند و شما برای حفاظت از اسم و کسب و کار خود مجبور به خرید آن دامنه ها با قیمت زیادی خواهید بود. قابلیت پارکت دامین می تواند به راحتی به شما این امکان را بدهد تا با خرید یک هاست تمام دامنه های خود را بر روی دامنه اصلی پارک نمایید و کاربران از طریق وارد کردن آدرس های دیگر نیز به وب سایت اصلی شما وارد شوند.

ساب دامین روشی برای نمایش بخش های خاص سایت در شرکت های معتبر هاستینگ ایرانی

اگر می خواهید از صفحات Landing Page در وب سایت خود استفاده کنید باید در هنگام خرید هاست به قابلیت اتصال ساب دامنه توجه کنید که امروزه در سایت های برتر هاستینگ این قابلیت به صورت نامحدود برای تمام کاربران قرار داده شده است.

استفاده از منابع یک سرور در انتخاب بهترین شرکت هاستینگ ایرانی

اگر یک سایت پر بازدید دارید و یا می خواهید کسب وکار خود را بسیار گسترش دهید و با نصب بسته های اضافه ، افزونه های مختلف بر روی هاست وردپرس و یا بخش های مختلف دیگر باید از بهترین شرکت های هاستینگ ایرانی خرید هاست خود را انجام دهید، زیرا بسیاری از شرکت ها به دلیل داشتن هاست های ضعیف، بر روی مصرف منابع سخت افزاری خود بسیار حساس می باشند و این موضوع باعث ایجاد مشکلات زیادی خواهد شد.

گواهینامه امنیتی SSL (آیا همه شرکت های هاستینگ ایرانی پوشش می دهند)

اگر کسب و کار اینترنتی خود را می خواهید گسترش دهید و از خدمات پرداخت آنلاین نیز بهره مند شوید، باید از SSL استفاده نمایید. در صورتی که کاربران نیاز به استفاده از https و افزایش سئوی خود دارند تا بتوانند کسب و کار خود را ایمن تر کنند و امکانات خاصی را بر روی سرور خود فعال کنند باید به این موضوع که هاست خریداری شده امکان ایجاد این گواهینامه به صورت رایگان را دارد یا خیر، توجه نمایند و بهترین شرکت های هاستینگ ایرانی همیشه به این مورد توجه ویژه ای دارند.

بهترین هاست لینوکس

پیشنهاد ما: راههای افزایش ترافیک و بازدید وب سایت در ۳۰ روز

دیتابیس( ذخیره سازی داده های سایت) یکی از عوامل انتخاب بهترین هاست

باید این را بدانید که تمام اطلاعات هاست شما به راحتی بر روی پایگاه داده سایت شما ذخیره خواهد شد، پس باید این موضوع را در نظر داشته باشید که اگر میخواهید از چند سایت و یا چند ساب دامنه در وب سایت خود استفاده کنید، قابلیت ایجاد چند پایگاه را داده را در هاست خود داشته باشید تا بتوانید به راحتی به تعداد دلخواه دامنه و ساب دامنه به وب سایت خود متصل نمایید.

خرید هاست مطمئن لینوکس

پشتیبان گیری روشی برای محافظت از سایت 

یکی از ویژگی های خرید هاست مطمئن داشتن پشتیبان گیری دقیق و مناسب می باشد که با استفاده از آن مدیران وب سایت می توانند از سایت های خود بر روی هاست پشتیبان گرفته و مراقب دیتاهای خود در صورت وجود خرابی در سایت و یا هاست باشند. از این رو داشتن قابلیت هایی مانند پشتیبانی روزانه، هفتگی، خودکار می تواند در این امر یاری رسان مدیران وب سایت ها باشد، در صورت حذف داده های شما، دیگر نمی توانید کاری از پیش ببرید و باید تمام زحمات خود را از ابتدا شروع کنید.

خرید بهترین هاستینگ ایرانی

امنیت سرور سپری در مقابل هکرها (جهت انتخاب هاست با کیفیت)

اگر یک هاست ضعیف و بسیار پر باگ خریداری کرده اید، باید بگویم شما دیگر یک وب سایت خوب نخواهید داشت، سرورهای ضعیفی وجود دارد که در صورت خرید اشتباه از آنها به دام هکرها خواهید افتاد. در صورت خرید یک هاست باید از شرکت های برند و معتبر هاستینگ در کشور اقدام به خرید سرویس های خود نمایید تام مشکلات امنیتی شما به راحتی رفع گردد.

پیشنهاد ما: ۱۱ گام عملی برای بهینه سازی فروشگاه آنلاین اینترنتی

پشتیبانی خوب و همیشگی رمز رضایت شما از بهترین شرکت های هاستینگ ایرانی

اگر شما برای اولین بار است اقدام به طراحی سایت کرده اید، باید یک تیم پشتیبانی از سمت سرور را در هر ساعت از شبانه روز در اختیار داشته باشید تا بتوانند به راحتی به شما در هر زمانی کمک کنند. تیک زدن راه ارتباطی مدیران وب سایت با پشتیبانان سرور می باشد و در صورت وجود یک پشتیبانی خوب به راحتی می توانید تمام مسائل و مشکلات خود را با راهنمایی درست آنها حل نمایید.

رسیدن به بهترین شرکت های هاستینگ ایرانی کاری بسیار سخت برای شرکت های تازه و جوان می باشد و باید در تمامی موارد بالا بتوانند بهترین سرویس ها را در کنار قیمت منصفانه و خوب خود ارائه دهند، اما برای شناسایی بهترین شرکت های هاست می توانید از سایت webhosting.info استفاده نمایید تا به راحتی بهترین سرویس های هاستینگ کشور خود را پیدا کنید بدین منظور وارد سایت شده و از طریق بخش web server وارد بخش نمایش سرورها شده و ایران را انتخاب کنید و با ساخت اکانت به صورت رایگان و یک جست و جوی ساده اقدام به بررسی بهترین سرویس های ایران نمایید.

در تصویر زیر ۱۰ تا از بهترین شرکت های هاستینگ ایرانی را مشاهده می کنید، این لیست به صورت خودکار تغییر کرده و بر اساس تعداد دامنه های ثبت شده بر روی یک سرور بررسی می شود، اما این معیار اصلی برای خوب یا بد بودن یک سرور نمی باشد و در ادامه با بررسی سرویس های خوب کشور می توانیم ویژگی های مثبت و منفی هر کدام را بررسی کنیم.

خرید هاست با کیفیت لینوکس

۱ . شرکت پارس هاست

با افزایش زمان فعالیت شرکت پارس هاست توانسته خود را در بین بهترین شرکت های هاستینگ ایرانی جای دهد و حال با داشتن خدمات بسیار ویژه و کاربر پسند می تواند نیازهای کاربران خود را به خوبی رفع نماید. این شرکت از سال ۱۳۸۳ بسیار پیشرفت کرده و توانسته با کسب رتبه الکسای ایران ۶۲۴ خود را به عنوان یک هاستینگ لینوکس و ویندوز حرفه ای در دل کاربران جای دهد و با داشتن پشتیبانی قوی و ۲۴ ساعته به کاربران خود امکان داشتن یک سایت عالی را بدهد.

شرکت پارس هاست

بررسی قیمت های شرکت پارس هاست 

این شرکت با داشتن بخش های مختلف و انواع مختلفی سرویس می تواند به راحتی به کاربران خود، هر نوع سرویسی را ارائه دهد، با بررسی هاست های لینوکس هر شرکت بر آن شدیم تا قیمت های آنها را به چالش کشیده و آن را برای شما توضیح دهیم.

با دیدن قیمت های پارس هاست می توان گفت سرویس های لینوکس این شرکت کمی گران تر از حد معمول است اما می توان گفت با داشتن یک دامنه رایگان و همچین پشتیبانی عالی برای شروع کنندگان دنیای برنامه نویسی بسیار می تواند مفید باشد.

خرید از شرکت پارس هاست

مزایا و معایب شرکت هاستینگ پارس هاست 

مزایای شرکت هاستینگ پارس هاست

• تنوع و دسته بندی های مختلف برای فروش هاست
• سرعت بالای سرویس های شرکت
• وجود پشتیبانی عالی و ۲۴ ساعته

معایب هاستینگ پارس هاست

• نداشتن SSL به صورت رایگان بر روی تمام سرویس ها
• نداشتن سرویس های مخصوص هاست وردپرس

خرید هاست از شرکت پارس هاست

۲ . شرکت برتینا (یکی از بهترین هاستینگ های ایران)

شرکت برتینا نیز یکی از شرکت های تاسیس شده در سال ۱۳۸۳ می باشد که توانست با داشتن کادری بسیار حرفه ای و ارائه سرویس های بسیار قدرتمند از همان ابتدا کار خود را به خوبی آغاز کند. این شرکت که دارای رتبه الکسای ۲۹۶ میباشد همه روز توانسته کاربران زیادی را به سوی خود جذب نماید.

شرکت برتینا
همچنین شرکت برتینا که حال به یکی از بهترین شرکت های هاستینگ ایرانی تبدیل شده است،همواره با تخفیف های جذاب خود برای مشتریان جدید و قدیمی توانسته به راحتی دل مشتریان خود را بدست آورد. اما این شرکت با داشتن مزایای بسیار زیاد درای معایبی نیز می باشد که باید در هنگام خرید هاست و دامنه از این سرور به آنها توجه کرد.

بررسی قیمت های شرکت برتینا 

در ابتدا و بعد از بررسی های اولیه مشخص شد که این شرکت از نظر قیمتی نسبت به رقیبان خود بسیار جلو می باشد، همچنین با داشتن تیم پشتیبانی عالی کاربران می توانند به راحتی از خرید هاست مطمئن لذت ببرند و با توجه به ویژگی های هر هاست این شرکت باید گفت علاوه بر کیفیت قیمت نیز سهم بسزایی در اهداف این شرکت دارد.

خرید هاست از شرکت برتینا

مزایا و معایب شرکت برتینا 

مزایا شرکت برتینا

• وجود انواع هاست های ایرانی و خارجی و همچنین هاست های پر قدرت ویندوزی
• بهینه سازی شده به عنوان هاست وردپرس و جوملا
• وجود پهنای باند نامحدود برای هاست های ایران و خارج

معایب شرکت برتینا

• نبود گواهی SSL رایگان در سرویس های شرکت

خرید هاست از شرکت برتینا

۳ . شرکت میزبان فا

شرکت میزبان فا یکی از شرکت های نوظهور در عرصه اینترنت می باشد و با داشتن خدمات متنوع و کادری بسیار مجرب توانسته در سال های اخیر پیشرفت بسیار زیادی را به همراه داشته باشد. این شرکت با ارائه برترین هاست های خود بر روی درایو های SSD توانسته بیش از ۲۰۰۰ وب سایت ایرانی را پوشش داده و با داشتن خدمات ۲۴ ساعته تمام نیازهای کاربران خود را رفع نماید. این شرکت که با تواسته با بهره گیری از جدیدترین امکانات هاستینگ خود را به یکی از بهترین شرکت های هاستینگ ایرانی تبدیل نماید.

شرکت میزبان فا
همچنین می توان گفت یکی مزایای این شرکت که بسیار نیز زبانزد شده است، وجود سیستم بک آپ گیری آن می باشد که و می تواند به صورت هفتگی و کاملا دقیق بک آپ های وب سایت شما را تامین کرده و مانع از دست رفتن اطلاعات سایت شما شود.

بررسی قیمت های شرکت میزبان فا 

هرچه شرکت ها قدیمی تر و باتجربه تر می شوند می دانند که قیمت یکی از مهم ترین فاکتورهای جذب مشتری می باشد، شرکت با داشتن قیمت های بسیار مناسب و همچنین زیر ساخت های قوی در سرورهای خود توانسته مشتریان زیادی را به خود جذب نماید. همچنین وجود داشتن پشتیبانی عالی در کنار چاشنی های دیگر می تواند بسیار مورد پسند واقع شود و مشتریان از داشتن تمام این ویژگی های مخصوصا قیمت های مناسب و ثابت این شرکت بیشتر لذت خواهند برد.

خرید هاست از شرکت میزبان فا

دلیل کم بودن قیمت های میزبان فا مشتری مداری این شرکت می باشد، همچنین در سرویس های استاندارد این شرکت میتوانیم شاهده داشتن SSL به صورت رایگان باشیم که بسیاری از شرکت ها این ویژگی را در کنار هاست های گران به مشتریان می فروشند و حتی با داشتن سرویس های استاندارد و توسعه دهنده می توانید دامنه ای رایگان را در اختیار بگیرید و در کار خود حرفه ای پیش روید.

مزایا و معایب شرکت میزبان فا 

مزایا شرکت میزبان فا

• ارائه سرویس های مقرون به صرفه و حرفه ای
• هفت روز گارانتی بی قید و شرط بازگشت وجه
• بهره گیری از جدیدترین فایروال های دنیا
• مانیتورینگ ۲۴ ساعته سرور ها
• پشتیبانی ۲۴ ساعته
• وجود انواع هاست وردپرس و ووکامرس
• وجود SSL رایگان بر روی بیشتر سرویس های موجود ایران

معایب شرکت میزبان فا

• ضعیف در پشتیبانی از سایت های پر بازدید

 خرید هاست از شرکت میزبان فا

۴ . شرکت نت افراز

 

شرکت نت افراز توانسته کار خود را از همان ابتدا پر قدرت آغاز نماید و با استفاده از سرویس های قدرتمند خود توانسته میزبان بیش از ۵۰۰۰ سایت ایرانی باشد که پشتیبانی و نگهداری این حجم از وب سایت ها بسیار سخت و نیازمند کادری پر انرژی و توانا می باشد. این شرکت که بسیار نوپا می باشد در سال ۱۳۹۰ کار خود را آغاز کرده و با داشتن سرویس های آپتایم و قوی کار خود را قدرتمند آغاز کند و در زمان خیلی کوتاهی خود را به یکی از بهترین شرکتهای هاستینگ ایرانی با پشتیبانی عالی تبدیل کند.

شرکت نت افراز
همچنین باید گفت این شرکت به شما این امکان را می دهد تا به صورت رایگان گواهینامه SSL خود را برای وب سایت ها فعال کرده و یا در صورت خرید سرویس های قدرتمند از این شرکت می توانید دامنه خود را به صورت رایگان دریافت نمایید. نام اصلی این شرکت، شرکت نت افراز ایرانیان می باشد.

بررسی قیمت های شرکت نت افراز یکی از بهترین شرکت های هاستینگ ایرانی

باید گفت از نظر قیمت تمام شده سرویس های ایرانی، شرکت نت افراز گوی رقابت را از تمام شرکت های دیگر ربوده است. این شرکت که یکی از بهترین شرکت های هاستینگ ایران می باشد، با داشتن قیمت های خوب و البته ویژگی های عالی سرویس هایش می تواند به راحتی به یکی از غول های بزرگ هاستینگ ایران تبدیل شود. به دلیل وجود قیمت های مناسب و عالی بودن در زمینه های مختلف این شرکت توانسته بیش از ۵۰۰۰۰ وب سایت ایرانی سرویس دهی نماید. با داشتن قیمت های مناسب، سرعت عالی، پشتیبانی حرفه ای باید گفت سرویس های ایران شرکت نت افراز بهترین سرویس های ارائه شده از نظر قیمت و کیفیت می باشد.

خرید هاست شرکت نت افراز

مزایا و معایب شرکت نت افراز 

مزایا شرکت نت افراز

• ارائه سرویس های جذاب و بسیار قدرتمند حتی برای سایت های پربازدید
• داشتن SSL رایگان برای وب سایت های مختلف و برخی از سرویس ها
• وجود امنیت فوق العاده و آپتایم بودن سرویس های این شرکت
• وجود انواع تخفیف ها و هدایا برای مشتریان قدیمی

معایب شرکت نت افراز

• سرویس های ضعیف و ابتدایی این شرکت از ایجاد چند دامنه پشتیبانی نمی کنند.
• کمبود پهنای باند در برخی از سرویس های سایت
• نداشتن سرویس های ویندوزی و هاست های ویندوز
• نداشتن هاست مخصوص وردپرس
• بیشتر هاست های این شرکت به صورت اشتراکی می باشد.

خرید هاست از شرکت نت افراز

۵ . شرکت وب رمز (یکی از شرکت های معتبر هاستیگ ایران)

اگر بخواهیم یک وب سرور جوان و قدرتمند را در یک کلمه توصیف کنیم می توانیم از اسم وب رمز استفاده کنیم. این شرکت که با داشتن سابقه کم خود توانسته خود را بسیار در دل کاربران محبوب کند، توانسته رفته رفته جایگاه خود را در بین بهترین سایت های هاستینگ کسب کرده و با افزایش روز افزون کار خود توانسته مشتریان زیادی را کسب نماید و با داشتن یک پشتیبانی عالی و بسیار حرفه ای به کاربران خود در تمام ساعات شبانه روز سرویس دهد. این شرکت که در سال ۱۳۸۱ تاسیس شده توانسته تاکنون تعداد زیادی از وب سایت های ایرانی با داشتن پنل های جذاب و خاص خود پذیرا باشد.

شرکت وب رمز

بررسی قیمت های شرکت وب رمز 

وقتی بحث بر سر اعتماد دو طرفه می شود، باید گفت شرکت ها پایه اصلی این اعتماد هستند، با بررسی کردن بخش هاست های ایران این شرکت به نکته ای جالب برخوردم و آن نبود هیچ گونه قیمتی بود که نمی دانم به دلیل نداشتن این سرویس ها در برنامه کاری شرکت وب رمز می باشد و یا رایگان بودن آن!!

خرید هاست با کیفیت شرکت وب رمز

مزایا و معایب شرکت وب رمز 

مزایا شرکت وب رمز

• تنوع بسیار بالا در هاست های خود
• وجود هاست وردپرس اختصاصی و قدرتمند
• وجو هاست های خاص برای پایتون
• داشتن کادر پشتیبانی بسیار مجرب و توانا
• وجود تخفیف های بسیار زیاد و متنوع
• آپ تایم بودن به صورت کامل و نبود قطعی های پی در پی در سرورهای شرکت وب رمز

معایب شرکت وب رمز

• کمبود پهنای باند در برخی از سرویس های سایت
• نداشتن سرویس های ویندوزی و هاست های ویندوز
• نداشتن گواهینامه SSL بر روی بسیاری از سرویس ها
• استفاده از فقط یک نوع پنل برای سرویس های خود
• مشکلات متعدد در هنگام کار با سایت

خرید هاست شرکت وب رمز

۶ . شرکت هاست نگار

وجود یک سرور قوی نیازمند بسیاری از مشخصه ها می باشد که شرکت هاست نگار توانسته با بیش از ۱۳ سال کار بر روی فروش هاست و دامنه و خدمات مختلف دیگر این ویژگی ها را بدست آورد. این شرکت که در سال های اخیر با رشد و افزایش تنوع هاست های خود همراه است به کاربران این امکان را می دهد تا از طریق تنوع بالای پنل های متنوع بهترین انتخاب را بر اساس نوع کار و قیمت داشته باشند و همچنین با داشتن بیش از ۶۰۰۰ وب سایت که از سرویس های این شرکت استفاده می کنند، در بین خریداران هاست و دامنه بسیار محبوب باشد.

خرید هاست وردپرس شرکت هاست نگار
این شرکت که از هاست های ایران و پرسرعت بهره مند است می تواند به صورت ۲۴ ساعته پشتیبان کاربران خود باشد و می توانید از طریق تیکت، ایمیل، تلفن تماس با این شرکت ارتباط برقرار کنید.

بررسی قیمت های شرکت هاست نگار 

در ابتدا با دیدن قابلیت های این شرکت، میشد حدس زد که قیمت محصولات آن کمی بالاتر شرکت های دیگر هاستینگ باشد، زیرا علاوه بر داشتن سرورهای بسیار قوی و SSL رایگان بر روی تمام سرویس ها وجود چنین قیمتی تا حدودی طبیعی نیز میباشد، البته باید گفت شرکت های بزرگی همچون نت افزار نیز می تواند به راحتی این سرویس ها را در قیمت های سالانه برای شما ایفا نماید و کاربران می توانند همین امکانات را به قیمت های کمتر از وب سرویس های دیگر نیز خریداری کنند. اما باید گفت این شرکت با داشتن سابقه طولانی در امر فروش هاست و دامنه و داشتن تجربه طولانی در این امر می تواند همانند یک برگ برنده برای وب سایت شما عمل کند.

خرید هاست لینوکس شرکت هاست نگار

مزایا و معایب شرکت هاست نگار 

مزایا شرکت هاست نگار

• وجود هارد های پرسرعت SSD بر روی سرورها
• وجود SSL رایگان بر روی سرویس های هاست
• ۱۰۰ درصد گارانتی عودت مبلغ در صورت عدم رضایت
• وجود آنتی DDOS سخت افزاری بر روی سرورها
• امکان پشتیبانی از Cloud Linux ، Cpanel ، LiteSpeed Web Server، MYSQL 5.7.24 ، GD ، Soap ، MB String ، Exif ، Sourceguardian ،IonCube ، Zend Guard ، CURL ، Laravel ، Ruby ، Tomcat 8.5 ،Gzip ، Mcrypt ،Fileinfo ،Iconv در وب سایت های مختلف
• بیمه سرویس ها توسط بیمه پارسیان
• وجود دیتابیس نامحدود در سرویس ها

معایب شرکت هاست نگار

• نداشتن هاست لینوکس خارجی
• نداشتن هاست های ویندوزی
• نبود تنوع در انواع هاست های لینوکسی
• بالا بودن قیمت ها و نداشتن ویژگی خیلی خاصی در آنها

خرید هاست از شرکت هاست نگار

۷ . شرکت ایران سرور

این شرکت که یکی از قدیمی ترین وب سرورهای ایران میباشد با داشتن کیفیت بالا و محصولات متنوع همیشه توانسته خود را در بین بهترین شرکت های هاستینگ ایرانی جای دهد. شرکت ایران سرور با داشتن بیش از ۱۵ سال سابقه و بیش از ۵۰ دیتاسنتر در جهان توانسته خود را به یکی از بهترین انتخاب های کاربران برای خرید هاست و دامنه تبدیل کند. شرکت ایران سرور با داشتن هاست وردپرس، جوملا و… توانسته به کاربران این سیستم های مدیریت محتوا هاست های بهینه ای را پیشنهاد کند که می توانند سرعت تضمین شده ای برای وب سایت خود بدست آورند. وجود ویژگی های زیاد در این شرکت توانسته تا از دید کاربران خود را به عنوان خرید بهترین هاست از دید کاربران تبدیل نماید و با رضایت بسیار زیاد مشتریان می تواند خود راه به قوی ترین وب سرور در ایران تبدیل کند که در این باید با غول های دیگر این زمینه وارد مبارزه شود.
این شرکت با داشتن رتبه الکسا ۳۱۸ ایران و داشتن بیش از ۳۵۰۰۰۰ خدمات ارائه خود را در دل کاربران خود جای دهد.

خرید هاست شرکت ایران سرور

بررسی قیمت های شرکت ایران سرور یکی از بهترین شرکت های هاستینگ ایرانی

همیشه وجود قیمت های بالا یکی از مشکلات اصلی شرکت ها خواهد بود، شرکت ایران سرور که در حال جشن گرفتن ۱۷ سالگی خود نیز می باشد، با مشکلات بسیار زیادی برخورد کرده و با فراز و نشیب هایش حال توانسته جایگاه خودش را پیدا کند، اما همچنان این شرکت با داشتن قیمت های عجیب و غریب و کیفیت کاری همچون شرکتهای تازه تاسیس رغبت کاربران تازه کار را برای انجام سرمایه گذاری و خرید هاست از این شرکت را از بین می برد. با توجه به بررسی هاست های شرکت های مختلف به این نتیجه رسیدیم که قیمت های شرکت این سرور که خود یکی از بهترین شرکت های هاستینگ ایرانی می داند بسیار زیاد و غیر منطقی می باشد.

نبود SSL رایگان با این قیمت بالا و همچین داشتن ترافیک ماهیانه کم بسیار عجیب می باشد و اصلا قابل مقایسه با شرکت های دیگر نمی باشد.

خرید هاست وردپرس شرکت ایران سرور

مزایا و معایب شرکت ایران سرور 

مزایای شرکت ایران سرور

• وجود هارد های پرسرعت SSD بر روی سرورها
• داشتن تنوع بسیار بالا در محصولات و سرویس های خود
• وجود انواع هاست وردپرس و هاست جوملا
• مرکز عملیات قدرتمند و پشتیبانی ۲۴ ساعته
• داشتن بخش مانیتورینگ حرفه ای
• استفاده از جدیدترین سخت افزارها بر روی سرورهای شرکت

معایب ایران سرور

• نداشتن SSL بر روی سرویس ها
• قیمت بالای سرویس های مختلف آن
• به دلیل وجود درخواست های زیاد پشتیبانی ، گاهی امکان دارد که پشتیبانی زمان بر باشد.

خرید هاست از شرکت ایران سرور

۸ . شرکت مشهد هاست

بیشتر شرکت های ارائه دهنده هاست در تهران و در مرکز ایران قرار دارند. اما شرکت های قدرتمندی در نقاط مختلف کشور حضور دارند که می توانند از طریق یک سرویس قدرتمند نیازهای مشتریان خود را رفع نمایند. شرکت مشهد هاست با داشتن سابقه ای طولانی در امر طراحی سایت و فروش هاست های مختلف توانسته گوی قدرت را از رقیبان پایتخت نشین ربوده و با افزایش روزانه کاربران خود، می تواند خود را به یکی از بهترین شرکت های هاستینگ ایرانی تبدیل نماید. این شرکت با داشتن بخش های مختلفی علاوه بر فروش هاست می تواند انواع نیازهای کاربران خود را رفع نماید.

خرید بهترین هاست شرکت مشهد هاست

بررسی قیمت های شرکت مشهد هاست 

با دیدن بخش های مختلف سایت، متوجه شدیم که این شرکت هاست های لینوکس ایران ندارد و فقط با استفاده از هاست های اشتراکی اقدام به فروش هاست می نماید که جا دارد، قیمت های بسیار پایین و البته امکانات بسیار جذاب این سرویس ها را برای شما بازگو نماییم. این سرویس ها به شما این امکان را میدهد تا وب سایت های بسیار حرفه ای و قدرتمندی را راه اندازی کنید و اگر می خواهید در ابتدای کار هزینه های سرسام آوری نداشته باشید می توانید با خرید هاست های اشتراکی این شرکت که از سرویس های جدید و پشتیبانی های بسیار قوی برخوردار می باشد استفاده نمایید.

خرید هاست خارجی شرکت مشهد هاست

مزایا و معایب شرکت مشهد هاست

مزایا شرکت مشهد هاست

• قیمت بسیار مناسب محصولات
• گارانتی ۳۰ روزه محصولات
• پشتیبانی عالی و حرفه ای در هر ساعت از شبانه روز

معایب شرکت مشهد هاست

• نداشتن SSL بر روی سرویس ها
• تنوع پایین محصولات هاست های لینوکسی
• نداشتن هاست های ارزان قیمت در سرویس های خود
• نبود هاست وردپرس و هاست جوملا

خرید هاست از شرکت مشهد هاست

۹ . شرکت آبتین وب

شرکت آبتین وب توانسته با افزایش روز افزون هاست ها و سرویس های مختلف خود، به یکی از متنوع ترین و در عین حال سریع ترین هاست های کشور در سال های اخیر تبدیل شود. این شرکت میتواند از طریق پشتیبانی خوب خود با کاربران به راحتی ارتباط برقرار کرده و به صورت کامل به حل مشکلات آنان بپردازد. داشتن انواع مختلفی از هاست ها به همراه دامنه رایگان و یا داشتن تخفیف ها ی جذاب روزانه و نصب اسکریپت هایی چون وردپرس و جوملا به صورت رایگان می تواند کاربران را برای یک خرید هاست خارجی خوب جذب نماید.

بهترین هاست شرکت آبتین وب

بررسی قیمت های شرکت آبتین وب 

وجود قیمتهای بسیار پایین و یا قیمت های بسیار بالا هیچ کدام نشان دهنده خوب یا بد بودن یک سرویس دهنده نمی باشد و فقط شما زمانی می توانید بفهمید که یک سرویس دهنده چقدر قدرتمند می باشد، با همکاران آن صحبت کنید. تنوع شرکت های فروش هاست و دامنه به قدری زیاد شده است که حال دیگر نمی توان اقدام به خرید و هاست و دامنه مناسب کرده و بسیاری از شرکت ها بعد از مدت کوتاهی تمام محتوای خود را به وب سایت دیگری انتقال داده و مشکلات زیادی را برای کاربران خود پدید می آورد. شرکت آبتین وب با داشتن قیمت های نه چندان بالا و نه چندان پایین ( قیمت های متوسط و طبیعی ) می تواند نیازهای تمام کاربران خود را به راحتی رفع نماید و با بررسی های انجام شده، باید گفت این شرکت یکی از شرکت های عالی برای خرید هاست ایران می باشد که علاوه برداشتن امکانات مناسب، دارای امنیت بسیار مناسب نیز می باشد. این شرکت می تواند جزء بهترین شرکت های هاستینگ ایرانی باشد.

خرید هاست مطمئن شرکت آبتین وب

مزایا و معایب شرکت آبتین وب یکی از بهترین شرکت های هاستینگ ایرانی

مزایا شرکت آبتین وب

• تنوع بالای محصولات و خدمات میزبانی وب این شرکت
• وجود هاست های ویندوز بسیار قدرتمند
• پشتیبانی عالی و حرفه ای در هر ساعت از شبانه روز

معایب شرکت آبتین وب

• نداشتن SSL بر روی سرویس ها
• استفاده کردن فقط از Cpanel در سرویس های لینوکسی
• نبود بک آپ گیری در برخی از سرویس های حجیم
• نبود هزینه های مناسب و وجود اختلاف فاحش در بین قیمت های سرویس های شرکت آبتین وب با سایر شرکت ها

خرید هاست از شرکت آبتین وب

۱۰ . شرکت فراسو

شرکت فراسو از سال ۱۳۸۷ کار خود را در زمینه فروش هاست و دامنه آغاز کرده و تا به امروز دستخوش تغییرات بسیاری زیادی شده است و با فراز و نشیب های مختلفی دست و پنجه نرم کرده است. حال این شرکت توانسته با جلب رضایت مشتریان دوباره به کار خود جان تازه ای بخشید و با افزایش روزافزون سرویس های میزبانی سایت، این شرکت توانسته خود را به یکی از بهترین شرکت های هاستینگ ایرانی تبدیل نماید و توانسته با بیش ۴۰۰۰ سایت فعال و فروش تعداد زیادی از محصولات خود به کاربران نشان دهد که می تواند یک وب سرور بسیار قدرتمند در ایران باشد.

شرکت فراسو هاست وردپرس

بررسی قیمت های شرکت فراسو

نمیدانم چرا شرکت های بزرگ فروش هاست، بعد از مدتی انعطاف پذیری خود را نسبت به رقیبانشان از دست می دهند و با کاهش عملکردهای هاست های خود، سعی در داشتن پند پلان ساده برای فروش محصولات خود می شوند. شرکت فراسو نیز از این قاعده مستثنا نیست و فقط با داشتن تعرفه های ۶ ماه و ۱ ساله می تواند به کاربران خود سرویس دهد، که البته وجود قیمت بالای این سرویس ها نیز بسیار بحث برانگیز می باشد و باید با تمرکز بیشتری اقدام به خرید سرویس از این شرکت کرد. حتی نداشتن SSL بر روی سرویس هایی با چنین قیمت ها و حجم های پایینی نیز بسیار عجیب و غریب می باشد.

خرید هاست با کیفیت شرکت فراسو

 

مزایا و معایب شرکت فراسو 

مزایا شرکت فراسو

• وجود انواع هاست وردپرس
• قیمت مناسب محصولات نسبت به شرکت های رقیب
• وجود SSL رایگان در بیشتر سرویس های خود
• نصب انواع اسکریپت های سایت سایز به صورت رایگان بر روی سرور بعد از خریداری
• وجود پشتیبانی عالی و کارآمد

معایب شرکت فراسو

• نبود سرویس های آنتی DDOS سخت افزاری
• گران بودن قیمت هاست های ویندوزی
• وجود قیمت زیاد در هاست های پر بازدید و اختصاصی
• بیشتر هاست های این شرکت به صورت اشتراکی می باشد.
• تنوع کم محصولات هاستینگ و فروش فقط در حالت های ۶ ماه و ۱ ساله و ۲ ساله

خرید هاست از شرکت فراسو

۱۱ . شرکت میهن وب هاست

همیشه پا گرفتن شرکت های نوظهور در عرصه فروش هاست و دامنه بسیار سخت است، اما شرکت میهن وب هاست که از سال ۱۳۹۴ کار خود را آغاز کرده است توانسته در این مدت کوتاه به یکی از بهترین شرکت های فروشنده هاست و دامنه تبدیل شود و با داشتن بیش از ۱۰۰۰۰ مشترک خود را به یکی از بهترین وب سایت های هاستینگ برای خرید هاست مطمئن تبدیل نماید. شرکت میهن وب هاست توانسته با بهره گیری از جدیدترین سخت افزارهای روز دنیا و تنوع بسیار بالا در محصولات خود روزانه کاربران زیادی را به سوی خود جلب نماید که بیان گر حرفه ای بودن این شرکت و تیم آن می باشد. داشتن هاست های کم هزینه می تواند استارت خوبی برای کاربرانی باشد که میخواهند کار خود را تازه شروع کنند و یا نیاز به صرف هزینه های کمتری هستند.

خرید هاست شرکت میهن وب هاست

بررسی قیمت های شرکت میهن وب هاست

با بررسی های که از گذشته بر روی این وب سرویس انجام شده ، می توان به جرات گفت که این شرکت به یکی از بهترین شرکت های هاستینگ ایرانی تبدیل شده است و کاربران می توانند با خرید هاست با کیفیت ویژگی های متنوعی را در اختیار بگیرند که برای شروع و ساخت یک وب سایت تازه تاسیس هم از نظر قیمت مناسب بوده و هم از نظر امکانات، اما رفته رفته و با پیشرفت وب سایت دیگر شرکت میهن وب هاست نمی تواند شما را به خوبی پشتیبانی نماید و شما باید به فکر استفاده از سرویس ها و یا شرکت های قوی تر دیگری باشد.

خرید هاست خارجی میهن وب هاست

مزایا و معایب شرکت میهن وب هاست یکی از بهترین شرکت های هاستینگ ایرانی

 

مزایا شرکت میهن وب هاست

• تنوع بالای محصولات
• وجود انواع هاست وردپرس
• قیمت مناسب محصولات نسبت به شرکت های رقیب
• وجود انواع هاست های ویندوزی
• استفاده از دایرکت ادمین و سی پنل در سرویس ها بر اساس نیاز کاربر

معایب شرکت میهن وب هاست

• نبود پشتیبانی خوب در سرویس های مختلف
• نداشتن SSL بر روی بیشتر سرویس ها به صورت رایگان
• نداشتن قدرت کافی برای وب سایت های پر بازدید
• گران بودن قیمت برخی هاست های اختصاصی

۱۲ . شرکت هاست ایران

یکی از شرکت های قدیمی در حوزه فروش هاست و دامنه شرکت هاست ایران می باشد که با داشتن امکانات و سرویس های بسیار زیاد توانسته در تمام سال های حضور خود، خود را به عنوان یکی از بهترین شرکت های هاستینگ ایرانی تبدیل نماید. این شرکت که همه روزه توانسته با پشتیبانی خوب و عالی خود کاربران را راضی نگه دارد، حال با داشتن سرویس های هاستینگ بسیار زیاد برای کاربران تنوع بالا محصولات را پدید آورید و کاربران می توانند با انتخاب انواع مختلفی از هاست ها و سرویس های این شرکت اقدام به طراح سایت های خود نمایند. در ادامه به بررسی ویژگی های این سرویس دهنده هاست در ایران خواهیم پرداخت.

شرکت هاست ایران برای خرید هاست مطمئن

بررسی قیمت های شرکت هاست ایران

شرکت هاست ایران نیز با داشتن رتبه ۶۲۴ کشوری الکسا یکی از بهترین وب سایت های فروش هاست و دامنه میباشد.اما داشتن این چنین رتبه خوبی، در قیمت سرویس های این شرکت هیچ تاثیری گذاشته و این شرکت نیز همانند بیشتر شرکت های بزرگ دیگر تعداد سرویس های خود را کاهش داده و به نسبت سایر رقیبان خود قیمت های آن نیز بیشتر شده است، در بررسی های انجام شده مشخص شد که قیمت پایه سرویس های هاست لینوکس ایران این شرکت از سالانه ۶۰ هزار تومن آغاز و تا ۵۰۰ هزار تومان سالانه با ۵ گیگابایت حجم خواهد رسید، که نسبت به رقیبان خود بسیار بیشتر می باشد.

خرید هاست خارجی شرکت هاست ایران

مزایا و معایب شرکت میهن وب هاست

مزایا شرکت هاست ایران

• تنوع بالای محصولات و سرویس ها برای هر نوع وب سایتی(پربازدید – تجاری – وردپرس)
• قیمت مناسب محصولات نسبت به شرکت های رقیب
• وجود انواع هاست های ویندوزی

معایب شرکت هاست ایران

• نبود پشتیبانی خوب در سرویس
• نداشتن SSL بر روی بیشتر سرویس ها به صورت رایگان
• نداشتن DirectAdmin برای مدیریت هاست ها
• گران بودن تعرفه قیمت های هاست های لینوکس این شرکت

۱۳ . شرکت ایران هاست

می توان گفت تنها شرکت تخصصی که بر روی هاست های ویندوز کار می کند ایران هاست می باشد. این شرکت که از همان اوایل شروع به کار در سال ۱۳۷۸ خود را به یکی از قدیمی ترین و بهترین شرکت های هاستینگ ایرانی تبدیل کرده است. این شرکت با داشتن خدمات تخصصی ویندوزی تاکنون توانسته مشتریان بسیاری از عملکرد خود راضی نگه دارد و همچنین با داشتن یک پشتیبانی کامل و بسیار قوی می تواند روزانه پاسخگوی تمام کاربران خود باشد. سرعت بالا، نداشتن قطعی پی در پی، بهینه سازی شده بودن برای سیستم های مدیریت محتوای رایگان از ویژگی های خاص شرکت ایران هاست می باشد.

هاستینگ شرکت ایران هاست

بررسی قیمت های شرکت ایران هاست

متاسفانه این شرکت به دلیل نداشتن هاست های لینوکس ایران در بخش بررسی قیمت قرار نخواهد گرفت، اما با بررسی های انجام شده برای مشخص شدن ارزش حقیقی وب سرور های ویندوزی می توان گفت که داشتن قیمت های منصفانه و صحیح یکی از اصول مهم شرکت ایران هاست می باشد. همچنین وجود قابلیت های مختلف و جذاب Plesk را نیز در اختیار داشته باشید، باید گفت همه چیز برای شروع ساخت یک وب سایت قوی مهیا شده است.

 

مزایا و معایب شرکت ایران هاست

مزایا شرکت میهن ایران هاست

• وجود پنل های زیادی برای سرویس های ویندوزی
• تخصصی کار کردن بر روی تنها سرورهای یک سیستم عامل
• قیمت های مناسب سرویس های میزبانی وب

معایب شرکت ایران هاست

• نداشتن SSL رایگان بر روی سرویس ها
• نبود سرویس های لینوکسی
• استفاده فقط از مدیریت پنل Plesk

خرید هاستینگ مطمئن و با کیفیت

جمع بندی انتخاب بهترین شرکت هاستینگ ایرانی

این بخش صرفا جهت اطلاع رسانی می باشد و با بررسی های انجام شده باز هم نمی توان به درستی بیان کرد که کدام وب سایت ها جز بهترین شرکت های هاستینگ ایرانی می باشند و باید در نظر داشت که این شرکت ها رفته رفته در حال افزایش و بهبود خود هستند، چه بسا در آینده اعضای جدیدی به این لیست اضافه شده و می توانند به عنوان بهترین شرکت های هاستینگ ایرانی یاد شوند. اما با بررسی های مختلف و همه جانبه چه از نظر رنک و رتبه، کیفیت کار، تعداد محصولات ثبت شده در شرکت ها و بسیاری پارامترهای دیگر این چند شرکت به عنوان بهترین شرکت های هاستینگ ایرانی انتخاب شده اند که هرکدام از آنها صرفا بدون در نظر گرفتن هزینه های سرویس می توانند به عنوان یک پذیرنده خوب برای وب سایت شما باشند.
اما در صورتی که میخواهید از نظر هزینه سرویس ها این شرکت ها را مقایسه نمایید، باید قیمت های ماهانه، سالانه و… را در هر بخش مورد نظر(سرور های ایران – سرورهای فرانسه – سرور های کانادا و بسیاری دیگر) مقایسه کرده و با دیدی باز اقدام به خرید سرویس از وب سایت ها نمایید. وجود یک پشتیبانی عالی می تواند به شما این امکان را بدهد تا وب سایتی بدون مشکل و کاملا آپ تایم و سئو را از نظر سرور به همراه داشته باشد. برای انتخاب صحیح یک سرور میتوانید به میزان قدرت پشتیبانی، تنوع سرویس ها، قیمت، سخت افزارهای استفاده شده بر روی سرویس ها و بسیاری از موارد دیگر توجه نمود. وجود رقابت برای کسب عنوان بهترین شرکت های هاستینگ ایرانی می تواند بین شرکت های بزرگ برای افزایش امکانات خوب بیشتر رقابت ایجاد شود و به لذت کاربران منجرب شود.

امیدواریم از این راهنمای جامع انتخاب بهترین شرکت هاستینگ ایرانی جهت خرید هاست با کیفیت و مطمئن خارجی یا داخلی لذت برده باشید. لطفا نظرات و تجربیات خود را با ما و بقیه کاربران جهت بهبود این مقاله به اشتراک بگذارید.

نوشته + ۱۰ شرکت برتر هاستینگ ایرانی [راهنمای جامع خرید تخصصی هاست با کیفیت و مطمئن] اولین بار در مدیر سئو | آموزش سئو | بهبود جایگاه سایت در گوگل پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *