طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی

هر شرکتی نیاز به طراحی سایت دارد و تفاوتی در بزرگی و کوچکی شرکت یا سابقه فعالیت آن وجود ندارد. و شرکت در هر سطح از فعالیت باید سیری صعودی داشته باشد که برای این امر نیاز به معرفی بین افراد جامعه دارد.

البته باید به این نکته دقت نمود که صرف داشتن هر گونه طراحی سایت، نمی تواند باعث موفقیت یک شرکت شود. در واقع یک وب سایت ضعیف و پر از ایراد اوضاع را بدتر خواهد کرد.

پس به دنبال طراحی سایت حرفه ای باشید تا بتوانید از مزیت های آن بهره مند شوید. این گونه وب سایت ها توسط شرکت هایی با تجربه ساخته می شوند که به دلیل سابقه ای که در این کار دارند، درصد خطاها و ایرادات وب سایت بسیار کم بوده و سایتی کامل به مشتری تحویل داده می شود.

طراحی سایت

ویژگی های طراحی سایت حرفه ای

گرافیک جذاب؛ طراحی سایت شرکتی باید دارای ظاهری شیک و متناسب با شرکت باشد. به نحوی که کاربر پس از ورود به وب سایت متوجه زمینه کاری آن ها شود.

سرعت بارگذاری؛ از گزینه های مهم در هر وب سایت، داشتن سرعت بالا می باشد. به نحوی که کاربر پس از وارد کردن آدرس سایت در مرورگر بتواند در کمتر از ۵ ثانیه وارد آن شده و به سرعت به بخش های مختلف آن دسترسی پیدا کند.

واکنشگرا بودن وب سایت؛ می توان گفت در حال حاضر تعداد کاربرانی که با گوشی موبایل وارد سایت های مختلف می شوند، از کسانی که با کامپیوترها و لپ تاپ وارد می شوند بیشتر بوده و این تعداد رو به افزایش است. و این کاربران باید بتوانند از وب سایت به راحتی استفاده کنند. پس نیاز است که طراحی سایت، ریسانسیو باشد.

امنیت وب سایت؛ هر وب سایت برای جلوگیری از ورود هکرها و رباط های مخرب نیاز به امنیت بالا دارد. که این مورد در وب سایت های شرکتی نیز، ضروری می باشد.

نوشته طراحی سایت شرکتی اولین بار در طراحی سایت بامبو. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *