طراحی سایت حرفه ای

طراحی سایت حرفه ای

طراحی سایت ممکن است از راه های زیادی ایجاد شود، اما بسیار مهم است که به صورت حرفه ای طراحی شود. به این دلیل که وب سایت قرار است برای سالیان طولانی مورد استفاده قرار گرفته و شاخصی برای معرفی شخص، شرکت یا فروشگاه باشد.

ویژگی های طراحی سایت حرفه ای

سرعت بارگذاری عالی؛ یکی از ویژگی های مهم، سرعت لود شدن صفحات وب سایت می باشد، در صورتی که زمان بارگذاری سایت از ۶ ثانیه تجاوز کند، وب سایت محبوبیت کمتری برای موتورهای جستجو و کاربران خواهد داشت.

طراحی سایت

سرعت طراحی وب سایت حتی روی سئوی آن نیز تأثیر می گذارد، به این صورت که گوگل در صورت عالی بودن سرعت، به آن رتبه خوبی داده و در نتایج، بهتر نشان می دهد.

امنیت؛ وب سایتی که از امنیت خوبی برخوردار نباشد، هر زمان ممکن است توسط هکرها یا رباط های مخرب، هک شده و با مشکلاتی رو به رو شود. حتی در مواردی وب سایت به کلی از بین رفته و دسترسی به آن غیر ممکن می شود.

ریسپانسیو بودن وب سایت؛ چندین سال اخیر استفاده از گوشی های هوشمند توسط مردم بسیار افزایش یافته است. و اکثر آن ها برای وارد شدن به سایت های مختلف از گوشی خود استفاده می کند.

بنابراین وب سایت ها بایستی در سایزهای مختلف مانند موبایل و تبلت نیز به خوبی نشان داده شوند. به این ویژگی واکنشگرا یا ریسپانسیو بودن وب سایت گفته می شود. که اهمیت زیادی در وب سایت های مختلف دارد.

گرافیک وب سایت؛ اینکه ظاهر و گرافیک وب سایت چگونه باشد، تأثیر زیادی در کاربر پسند بودن وب سایت دارد و می تواند نظر کاربر را در مورد سایت مساعد کرده یا منفی کند. در طراحی سایت باید از رنگ هایی استفاده شود که با هم هماهنگی داشته باشند و نمایی زیبا و جذاب به وب سایت بدهند.

نوشته طراحی سایت حرفه ای اولین بار در طراحی سایت بامبو. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *