طراحی سایت در شرق تهران

طراحی سایت در شرق تهران

طراحی سایت در تهران این امکان را فراهم کرده است که تمامی مشاغل و گروه های کسب و کار بتواند در دنیای اینترنت حضور داشته باشند. این حضور باید به گونه ای باشد که باعث پیشرفت و ترقی کسب و کار شود.

دامنه وب سایت در طراحی سایت

هر وب سایت نیازمند یک دامنه است، این دامنه همان آدرس اینترنتی وب سایت می باشد. دامنه سایت باید دارای یک سری خصوصیات باشد که در زیر به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

دامنه وب سایت بهتر است کوتاه باشد. از انتخاب دامنه های طولانی اجتناب کنید. به این دلیل که به خاطر سپردن دامنه های طولانی برای کاربران دشوار می باشد. و این باعث می شود کاربران دامنه وب سایت شما را فراموش کرده و تعداد بازدیدهای سایت پائین بیاید.

طراحی سایت

نام دامنه باید به گونه ای باشد که خواندن آن راحت باشد، به این معنی که نباید از حروف بی صدای انگلیسی طوری پشت سر هم استفاده کرد که خواندن آن دشوار باشد. دشواری در خواندن نیز باعث فراموش کردن سریع آدرس دامنه می شود.

بهتر است نام دامنه معنی دار باشد. از انتخاب دامنه های رمزآلود که فهم آن برای کاربر ممکن نباشد، پرهیز کنید. دامنه ای را انتخاب کنید که با نام تجاری شرکت شما هماهنگی و ارتباط داشته باشد.

اگر یک وب سایت شخصی سفارش می دهید، می توانید از نام یا نام خانوادگی خود یا اختصاری از آن ها در نام دامنه وب سایت استفاده نمائید.

بهتر است از dash یا ” – ” در دامنه استفاده نکنید. اما دیده می شود که برخی کاربران برای وب سایت خود از دامنه ای که دارای dash است استفاده می کنند.

پسوند های دامنه بسیار متنوع هستند و شما باید از پسوندی استفاده نمائید که با نو فعالیت شما همخوانی داشته باشد. به عنوان مثال پسوند .net برای شرکت های اینترنتی مناسب تر می باشد.

نوشته طراحی سایت در شرق تهران اولین بار در طراحی سایت بامبو. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *