طراحی سایت هتل

طراحی سایت هتل

هتل و هتلداری نیز مانند بسیاری از مشاغل دیگر جامعه نیاز به طراحی سایت دارد. به این دلیل که افرادی از نقاط مختلف کشور و یا حتی دنیا هستند که در مسافرت به هتل نیاز دارند.

این افراد برای زمان برنامه ریزی برای مسافرت خود به احتمال بسیار زیاد وارد اینترنت شده و در آن به جستجوی هتلی مناسب می پردازند.

اگر هتلی وب سایت نداشته باشد، شانس پذیرش این مسافران را از دست خواهد داد. به همین علت هتل هایی که از طریق دنیای مجازی به جذب مسافران می پردازند، موفقیت بیشتری را نصیب خود می کنند.

ویژگی های طراحی وب سایت هتل

این وب سایت ها باید دارای یک سری ویژگی های خاص باشند تا بتوانند نظر کاربران را بیشتر به خود جلب نمایند. یکی از این ویژگی ها استفاده از تصاویر با کیفیت و واضح از هتل و امکانات آن در جاهای مختلف وب سایت می باشد.

طراحی سایت

مهم ترین بخش در یک وب سایت برای قرار دادن تصویر، اسلایدر آن است. اسلایدر باید بسیار شیک و زیبا طراحی شود. یک تصویر با کیفیت پائین کافی است تا دید کاربر را نسبت به وب سایت شما منفی کند.

بنابراین بهتر است از یک عکاس حرفه ای برای تهیه عکس هایی زیبا و با کیفیت کمک بگیرید. این عکس ها می توانند گویای محیط و شرایط هتل شما باشند.

از دیگر ویژگی هایی که یک طراحی سایت هتل باید آن را داشته باشد، دو زبانه بودن آن است. به این دلیل که توریست ها و مسافرانی که از سایر کشورها قصد آمدن به ایران را دارند، و در مورد هتل های ایران سرچ می کنند، باید بتوانند به راحتی از وب سایت های در این زمینه استفاده نمایند.

این وب سایت ها باید قابلیت رزرو اتاق و نمایش تصاویر مربوط به اتاق ها را نیز داشته باش، تا هر مهمان پس از مشاهده اتاق ها، مناسب ترین آن را برای خود رزرو کند.

نوشته طراحی سایت هتل اولین بار در طراحی سایت بامبو. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *