سیستم مدیریت محتوای عمومی و بررسی دلایل دیدگاه منفی نسبت به آنها

❓چرا دیدگاه بعضی مشتریان نسبت به سیستم مدیریت محتوای عمومی یا همان CMS های آماده آماده منفی است؟
ما قصد داریم در این مقاله به شرح دلایل عدم علاقه مندی کاربران و یا نتیجه نگرفتن آنها از این روش اشاره کنیم. همچنین در ادامه مزایای استفاده ازین متد را تشریح خواهیم کرد تا بدانید چقدر میتواند در کاهش زمان و هزینه و همچنین بالا رفتن کیفیت وب سایت به شما کمک کند.

چرا CMS های آماده را دوست ندارید؟

شاید شما جزو آن دسته از افرادی هستید که تمایلی به کار کردن با CMS های آماده مانند وردپرس ندارند. این دیدگاه منفی میتواند حاصل گفته های اطرافیان و یا نتیجه نگرفتن شما از وب سایت هایی با قالب های آماده باشد.
اگر مشکل را ریشه یابی کنیم، به احتمال خیلی زیاد به این نتیجه میرسیم که به علت درست پیاده سازی نکردن قالب و مطالب سایت شما و کار نکردن بر روی طراحی آن، مشکلات قبلی به وجود آمده اند.

وقتی شخص یا شرکتی به شما سیستم های مدیریت محتوای عمومی را برای طراحی وب سایت پیشنهاد میدهد، موظف است آن سیستم را متناسب با نیازهای شما شخصی سازی کند. ایرادات آن را برای طراحی و سئوی سایت برطرف نماید تا شما سایتی گرافیکی در قالب چهارچوب های سئو داشته باشید. به این صورت هم از نظر ظاهری مشتریان شما را به خود جلب میکند و هم از نظر فنی و سئو، قوی و قابل اطمینان میباشد.

همچنین درباره ی سطح امنیت سیستم مدیریت محتوای عمومی مانند وردپرس، میتوان گفت که مطمئن تر از وب سایت هایی هستند که یک شخص یا چند نفر از پایه نوشته اند. چون ما نمیدانیم آن یک یا چند نفر چه کارهایی برای بالا بردن سطح امنیت سایت انجام داده اند. اما این را میدانیم که برای ارتقاء سطح امنیت وردپرس تعداد بسیار زیادی برنامه نویس در سطح جهان مشغول به فعالیت هستند و همین امکانات بالا و راحتی کار با این قالب های آماده سبب شده تا بیشتر از ۳۰ درصد سایت های جهان با وردپرس نوشته شده باشند.

سیستم مدیریت محتوای عمومی طراحی سایت پپرو

مزایای کار با سیستم مدیریت محتوای عمومی

از مزایای کار با این سیستم ها میتوان به پایین آمدن هزینه های کارفرما در مقابل طراحی از پایه اشاره کرد که رقم قابل توجهی صرفه جویی میگردد.
زمان آماده سازی طراحی و پیاده سازی سایت ازین روش خیلی کمتر و بهینه تر میباشد. بگذارید برای شما مثالی بزنم. تصور کنید خانه جدیدی خریده اید.
کاری که شما باید انجام دهید، فقط طراحی داخلی واحد مسکونی شماست. دیگر نیازی به ساختن دیوارها و استوار کردن ستون ها ندارید.
کار با CMS های آماده نیز به همین شکل میباشد. شما به طراحی تمامی قسمت های سایت از ابتدا نیاز ندارید. این کار را قبلا شرکت های تولید کننده قالب های آماده مانند وردپرس انجام داده اند. پس شما احتیاجی به داشتن علم ساختن خانه از پایه نخواهید داشت.

از دیگر ویژگی های این روش پذیرا بودن قالب ها برای سئو هست. سئو یکی از مهمترین درخواست های کاربران برای وب سایتشان است. چون آنها میخواهند در گوگل رنک بگیرند و دیده شوند. سیستم مدیریت محتوای عمومی توانایی پیاده سازی چهارچوب های سئو بر روی خود را دارد تا شما بتوانید با تولید و پیاده سازی محتوای خوب و کاربر پسند و همچنین لینک سازی مناسب، از راهکارهای سئوی سایت خود نتیجه بگیرید و به مرور زمان به رتبه های بالای گوگل رسید.

از پنل مدیریت سایت خود غافل نشوید. قرار است شما مدت ها با سایت خود کار کنید و از آن نتیجه بگیرید. فضای مدیریتی سایت باید کاربر پسند و راحت باشد تا بتوانید به راحتی از طریق آن تولید محتوا کرده و سایت را مدیریت کنید. این موضوع بسیار مشخص است که خیلی از صاحبان سایت با کد و برنامه نویسی آشنایی ندارند. پس فضای مدیریت سایت باید کاملا جوری طراحی شده باشد که بدون نیاز به هیچ کدی بتوان تولید مطلب و محتوا انجام داد. قالب های آماده این امکان را به خوبی دارا هستند.

ریسپانسیو بودن (ویژگی واکنش گرایی برای دستگاه های مختلف مانند گوشی همرا و تبلت) سایتی که توسط این سیستم ها تولید میشود، اضافه کردن امکانات و افزونه های جدید برای وب سایت، نظیر فروشگاه و ایجاد تغییرات دیگر از بهترین امکانات CMS های آماده هستند.

سیستم مدیریت محتوای عمومی طراحی سایت پپرو

همچنین آموزش و پشتیبانی سایت هایی که با سیستم های مدیریت محتوای عمومی طراحی و پیاده سازی میشوند، بسیار راحت تر میباشد. تصور کنید روزی را که به هر دلیلی امکان ادامه همکاری با شرکت طراح وب سایت را نداشته باشید. اگر قبلا برای کار با وب سایت خودتان آموزش ندیده باشید، قطعا مجبور میشوید وب سایت فعلی را کنار گذاشته و به سراغ شرکت های طراح دیگر بروید.
کار کردن و نتیجه گرفتن از وب سایت حق شماست. پس لزوما باید آموزش دیده و بتوانید از طریق آن مشتریان بیشتری برای خود جذب کنید. اگر میخواهید حتی از وب سایت هایی که به طور اختصاصی طراحی شده اند استفاده کنید، از پنل مدیریتی سایت و راحتی کار با آن اطمینان حاصل کنید.

 

مجموعه تخصصی طراحی سایت پپرو در این سال ها تلاش کرده تا با شناخت درست از نیازهای مشتریان عزیز خود، راهکارها و شرایطی را فراهم آورد تا با کیفیت ترین و بهینه ترین خدمات از نظر هزینه و زمان را ارائه داده و در جهت جلب رضایت ایشان قدم بردارد. هدف ما ارتباط مداوم با شماست، چون موفقیت شما، موفقیت ما نیز هست.

نوشته سیستم مدیریت محتوای عمومی و بررسی دلایل دیدگاه منفی نسبت به آنها اولین بار در شرکت پپرو پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *