طراحی سایت حرفه ای و کسب درآمدر

طراحی سایت حرفه ای و تاثیر آن بر کسب درآمد بالا

مهم ترین هدف مدیران از تاسیس شرکت ها کسب موفقیت و درآمد سازی است. این مسیر سخت و طولانی، مراحل بسیاری را شامل میشود. از موثر ترین آنها میتوان از طراحی سایت نام برد که در شهرت و برند سازی نقش بسزایی دارد. اما در برخی مواقع نداشتن اطلاعات و مهارت کامل در طراحی وب سایت ضربه بزرگی به آنها وارد میکند. پس اولین چیزی که باید به آن توجه داشته باشند نوع سایت و طراحان ماهر و قابل اطمینان است تا از شروع کار، به صورت اصولی قدم بردارند. سبک این مدل از کسب درآمد معمولا از طریق جذب مشتریان جدید مجموعه می باشد که به آن امروزه بازاریابی اینترنتی می گویند. طراحی وب سایت جزو فعالیت های تبلیغاتی شرکت ها می باشند و از طریق آن شرکت ها می توانند خود را معرفی نموده و از طریق وب مشتریان جدیدی به سمت خودشان جذب نمایند. شرکت ها با صرف هزینه و توسط تیم ها و شرکت های طراحی سایت کار راه اندازی و ساخت وب سایت را انجام می دهند و معمولا هدف اصلی از راه اندازی وب سایت جذب مشتریان جدید می باشد فراموش می گردد و صرفا از وب سایت به عنوان کاتالوگ اینترنتی استفاده می گردد تا زمانی که مشتری درخواست پروفایل کاری نموده بتواند از طریق وب پروفایل کاری شرکت را مطالعه نماید. بازاریابی از طریق اینترنت کار ساده ای نیست و نیاز به برنامه ریزی درست، پشتکار و صرف هزینه و زمان دارد. اما نتیجه ای که از این صبوری و تلاش به دست می آید مطئنا بسیار شیرین و لذت بخش است زیراکه جذب مشتریان زیاد باعث رضایتمندی و کسب درآمد بیشتر آنها خواهد بود و این جز با رعایت موارد ذکر شده قابل اجرا نیست.

کسب درآمد از وب سایت

موارد مهمی که میبایست شرکت ها برای سایت خود مورد توجه قرار دهند

  • طراحی سایت و نوع قالب وب سایت می بایست در جهت زمینه شغلی مورد نظر باشد و ظاهر زیبا و متناسب با ماهیت شرکت داشته باشد تا بتواند اعتماد کاربر را جلب نماید. اعتماد مشتریان جزئی از سرمایه های همه مشاغل به حساب می آید.
  • تولید محتوا اصولی و اطلاعات کافی در مورد شرکت و توانمندی ها داشته باشد و اخبار و رویدادهای مجموعه می بایست در آن قرار داده شود این قسمت بسیار مهم و ضروری ست زیرا محتوا و سئو سایت از مواردی است که به صورت غیر مستقیم بر روی ناخودآگاه مشتری تاثیر فراوانی میگذارد و گاهی همین تولید محتوای حرفه ای میتواند تا مدتها نام شما را در ذهن افراد باقی نگهدارد.
  • بخش مقالات برای وب سایت در نظر گرفته شود و به صورت دوره ای مقالاتی در زمینه شغلی مورد نظر با اطلاعات درست و صادقانه در سایت قرار داده شود. این بخش هر چه تکمیل تر و منظم تر باشد باعث بالا رفتن کاربران وب سایت خواهد گردیدو البته همیشه بخاطر داشته باشید هر چه این مقالات بروز و دقیق باشد اعتماد کابران بیشتر میشود و بدون شک جذابیت بیشتری برا آنها خواهد داشت.
  • در صورتی که گواهینامه و یا مجوز از سازمان خاصی دارید حتما می بایست آن را در صفحات اصلی وب سایت در معرض نمایش قرار دهید این امر برای جلب اعتماد بیشتر کاربران بسیار موثر است.
  • شماره تلفن ها و آدرس شرکت را در تمام صفحات قرار دهید تا کاربر بتواند در صورت نیاز سریعا با مجموعه تماس حاصل نماید

رعایت موارد بالا به جلب اعتماد کاربر می انجامد تا متقاعد گردد خدمات و محصولات شما برای ایشان مناسب است.

 

روش های افزایش بازدید کنندگان وب سایت

  • لینک سازی داخلی و خارجی توسط اپراتور ویژه به صورت دائمی تا رنکینگ وب سایت در موتورهای جستجو بالاتر رود
  • تبلیغات موثر در فواصل زمانی معین در سایت های پر بازدید و همچنین مرتبط به زمینه فعالیت شرکت
  • تبلیغات کلیکی گوگل که زمانی که کاربر در موتورهای جستجویی را انجام می دهد نام سایت و برند شما به همراه شماره تلفن ها نمایش داده شود
  • ارسال ایمیل های تبلیغاتی به شرکت های از طریق بانک های ایمیل
  • ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق بانک های شماره همراه و قرار دادن آدرس وب سایت در آن
  • هر چه بتوانید برای تبلیغات خود بیشتر هزینه نمایید در کسب و کار اینترنتی شما موثرتر خواهد بود. تبلیغات در برند سازی و مطرح کردن نام شرکت تاثیر بسیاری دارد.

 

برای بالا بردن توانایی شما در کسب درآمد از سایت،  می بایست سایتی فعال داشته باشید که به صورت دوره ای مطالب جدید به آن اضافه می گردد و همچنین کیفیت مطالب، عکس باکیفیت و سایز مناسب، کیلیپ کوتاه و جذاب و ظاهری مناسبی نیز می بایست داشته باشد. همچنین می بایست با انجام تبلیغات در سایت های مختلف به برند سازی خود در محیط اینترنت کمک نمایید تا همگان شما را به عنوان یکی از ارائه دهندگان خدمات مورد نظر شما و فعال در اینترنت بشناسند.

طراحی سایت یک سرمایه گذاری طولانی مدت همراه بازدهی بسیار عالی است . مطمئنا بوجه ای برای این کار مورد استفاده قرار میگیرد پس قبل از هر چیز باید هدف درست و واقع بینانه ای داشته باشد. برای این کار میتوانید با متخصصان و مدیران موفق و مشاوران طراحی وب سایت تماس گرفته و از آنها راهنمایی بگیرید. جهت مشاوره رایگان در زمینه راه اندازی سایت های اینترنتی و کسب درآمد از آن به شماره های سمانیک تماس حاصل فرمایید.

نوشته طراحی سایت حرفه ای و کسب درآمدر اولین بار در سمانیک. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *