نحوه نوشتن ریپورتاژ آگهی

ریپورتاژ آگهی چیست؟

repotrage یک کلمه فرانسوی است به معنی گزارش که از کلمه ریپورت گرفته شده است.
رپورتاژ در حوزه تبلیغات اینترنتی و سئو سایت به عنوان یک گزارش یا مصاحبه برای معرفی برندها یا اشخاص در سایت های خبری مطرح شده است. درواقع رپورتاژ آگهی یک خبر تبلیغاتی است که در قالب یک مصاحبه یا گزارش و یا مقاله در خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری پربازدید منتشر می شود که شامل یک تیتر جذاب ، چند پاراگراف متن و عکس و هایپرلینک فالو است.
رپورتاژ آگهی بهترین تکنیک توسعه رتبه سایت ها در گوگل است.

انواع رپورتاژ آگهی

ریپورتاژ آگهی رسانه ای

رپورتاژ آگهی انواع گوناگونی دارد. یکی از مهم ترین انواع رپورتاژ آگهی، رپورتاژ آگهی رسانه ای است. اغلب افرادی که قصد تبلیغات در روزنامه، مجلات، تلویزیون و اینترنت را دارند، از این نوع رپورتاژ آگهی استفاده می کنند.

ریپورتاژ آگهی خبری و اینترنتی

ریپورتاژ آگهی خبری و رپورتاژ آگهی اینترنتی از دیگر انواع خرید رپورتاژ آگهی هستند که امروزه متقاضیان بسیاری پیدا کرده اند.
درج رپورتاژآگهی درمجله های بزرگ و منابع موثق به دلیل آتوریتی بالا درخیلی از کلمات باعث افزایش اعتبار برند شما و نتیجه گیری مناسب از کلمات لینک شده می شود.
اگر متن رپورتاژ خبری را خوب بنویسید مورد توجه کاربران قرار می گیرد و باعث می شود کاربران متن ریپورتاژ را در سایت های دیگر و شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند.

انواع ریپورتاژآگهی

نکات مهم در نگارش رپورتاژ آگهی

۱- به کار بردن تیترهای جذاب

داشتن تیتر جذاب و زیبا باعث جذب کاربران زیادی برای مطالعه خبر شما خواهد شد. پس سعی کنید تیترهای بسیار جذاب و مرتبط با موضوع خود را انتخاب و درج کنید. اگر لازم است در مورد ۱ موضوع چندین تیتر را یادداشت و کم و زیاد کنید تا به تیتر نهایی و مطلوب خود برسید. اولین چیزی که مانند چراغ چشمک زن، توجه کاربرها را به سمت خود جلب می کند همین تیتر ها هستند، پس حتماً در انتخاب و درج آنها در رپورتاژ آگهی نهایت دقت و وسواس را داشته باشید.

۲-انتقال تبلیغات به شکل غیر مستقیم

در تهیه یک رپورتاژ آگهی باید به این نکته توجه کرد که خبر تهیه شده نباید بصورت مستقیم به تبلیغات شما جهت گیری داشته باشد . بهترین رپورتاژ ، رپورتاژی است که بصورت غیر مستقیم هدف تبلیغاتی شما را به مشتری برساند. بنابراین نهایت دقت و مهارت نویسندگی را به کار بگیرید.
در رپورتاژ نگارش شده سعی کنید نکته های کلیدی و آموزشی و مفیدی را در اختیار کاربر از حیطه کاری خود قرار دهید و برای تهیه محتوا مخاطبان خود را در نظر گرفته و با توجه به نیازهای آن ها رپورتاژ مورد نظر را طراحی کنید.
این موضوع باعث می شود مشتری یا کاربری که خبر شما را مطالعه می کندد خبر شما را به عنوان یک مطلب مفید بداند و این خود باعث خواهد شد شما در ذهن کاربر باقی بمانید.

 ۳-استفاده از تصاویر مرتبط و با کیفیت

سعی کنید حتماً از تصاویر جذاب و مرتبط با موضوع استفاده می کنید زیرا همه به قدرتِ سحرِ تصاویر به خوبی آشنایی داریم.
در استفاده از تصاویر به هیچ عنوان عجله نکنید زیرا آن تأثیری که تصاویر در جذب کاربرها دارند، هیچ متنی ندارد! پس حتماً انتخاب چند تصویر بسیار باکیفیت، متنوع، مرتبط با مطلب و مؤثر را حتماً در برنامه های خود برای نوشتن رپورتاژ آگهی بگنجانید.
اگر قرار است نوشتن رپورتاژ آگهی شما، ۳ ساعت زمان ببرد، حتماً نیم ساعت از این زمان را برای جستجوی تصاویر با کیفیت و مرتبط با موضوع صرف کنید. گاهی حتی لازم است بعد از پیدا کردن تصویر مورد نظر، تغییرات جزئی یا کلی بر روی آن تصویر اعمال کنید باشد تا بتوانید به نتیجۀ مطلوب دست پیدا کنید.

۴-استفاده از کلمات کلیدی

در متن رپورتاژآگهی حدود سه کلمه کلیدی با اهمیت را به وب سایت خود لینک دهید. یکی از کلمات را به صفحه اول و سایر کلمه ها رو به صفحات داخلی پیوسته لینک دهید. برای لینک دادن از کلمه های کاملا مرتبط که در سایت شما به اندازه کافی استفاده شده استفاده کنید. کلمات کلیدی را به دقت در متن به کار ببرید و از جمله بندی های مناسبی استفاده کنید.

توجه داشته باشید سایتی که برای انتشار رپورتاژ آگهی استفاده می کنید، دارای اعتبار لازم باشد و حتما آگهی را در سایت های مرتبط با حوزه کاریتان منتشر کنید. از تهیه رپورتاژ بیش از حد طولانی و تکرار مطالب خودداری کنید و آن را در زمان مناسب منتشر نمایید.

۵-درج راه های ارتباطی

اما بعد از نکاتی که باید در زمینه تأثیر مطالب و نوشته ها و تصاویر متعدد و زیبا در متن، باید رعایت کنید راه های ارتباطی است. شما باید راه های ارتباطی با خود را نیز در حد معقولی در متن درج نمایید. البته با لینک های متعددی که در رپورتاژ آگهی خود قرار می دهید کاربرها به سمت شما هدایت شده و به تمامی راه های ارتباط با شما، اعم از شماره تلفن ها، ایمیل ها، شبکه های مجازی و… دسترسی پیدا خواهند کرد اما با تمامی اینها، بهتر است حتماً به صورت مشخص و در نقاط مختلف مطلب، حتماً راه های متنوع ارتباط با خود را نیز بگنجانید.
می توانید با طراحی تصاویر کوچک و زیبا در مورد راه های ارتباط و تماس با شما و درج آن تصاویر در لا به لای مطلب خود در نوشتن رپورتاژآگهی خود، سلیقه و سیاست خاصی به خرج دهید تا به این شکل، شماره تماس ها و یا ایمیل ها و سایر راه های تماس با شما، در ذهن کاربرها جا خشک کند.
با رعایت این موارد در نوشتن رپورتاژ آگهی می توانید راهی برای موفقیت در کسب و کار اینترنتی خود بسازید.

چگونه برای خرید رپورتاژ آگهی اقدام کنیم؟

با توجه به این که قیمت خرید رپورتاژ آگهی نسبت به سایر تبلیغات مانند تبلیغات بنری و کلیکی خیلی مناسب تر و ارزان تر است می توانید برای بالابردن ترافیک وبسایت خود از ریپورتاژآگهی استفاده کنید. شرکت های زیادی هستند که خدمات بک لینک و ریپورتاژآگهی را به صورت پکیج در اختیار کاربران قرار می دهند. این خدمات توسط شرکت سمانیک ارائه می شود. برای خرید بک لینک و یا رپورتاژ اگهی می توانید با کارشناسان مجموعه تماس حاصل فرمایید.

نوشته نحوه نوشتن ریپورتاژ آگهی اولین بار در سمانیک. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *