لینک سازی در شبکه های اجتماعی

یکی از عوامل موثر در سئو سایت که جزء موارد سئو خارجی محسوب می شود بک لینک ها هستند. در صورتی که بتوانید در سایت هایی که دامین آتوریتی و پیج آتوریتی بالایی دارند لینک سازی انجام دهید به ارتقاء رتبه سایت خود در گوگل کمک زیادی کرده اید.
به دلیل محبوبیت و بازدید بالایی که شبکه های اجتماعی دارند دامنه آنها از ارزش زیادی برخوردار است. حتما برای شما هم پیش آمده زمانی که در گوگل درباره موضوعی جستجو می کنید مشاهده می کنید که یک صفحه از یک شبکه اجتماعی مشابه مطلب جستجویی شما در صفحات ابتدایی گوگل پیدا شده است. این کار می تواند منجر به مشاهده این صفحات شود و کاربر را وادار به ورود به سایت شما کند.

آموزش گرفتن بک لینک فالو (Dofollow) در شبکه های اجتماعی

گوگل به صاحبان وبسایت ها این امکان را داده است تا از شبکه های اجتماعی به وبسایت خود لینک دهند. تعداد و یا نحوه ایجاد این لینک ها به هیچ وجه آسیبی به وبسایت شما نخواهد زد. در لینک سازی در شبکه های اجتماعی نیازی به رعایت اصول لینک سازی نیست و می توانید روزانه چندین بک لینک از شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و یا توییتر و یا گوگل پلاس و … دریافت کنید.
اما نکته مهمی که وجود دارد این است که بیشتر شبکه های اجتماعی از جمله گوگل پلاس با تولید لینک های اسپم مخالف هستند و در صورت ایجاد لینک های اسپم آن صفحات را مسدود خواهد نمود.

لینک سازی در لینکدین

دریافت بک لینک از یوتیوب

یوتیوب یک وبسایت عالی و معتبر است که می توانید از آن بک لینک معتبر دریافت کنید. برای دریافت بک لینک از سایت یوتیوب روش های مختلفی وجود دارد که در اینجا به ۳ روش اشاره می کنیم:

۱- انتشار یک فیلم کوتاه

شما می توانید در این وبسایت یوتیوب یک فیلم کوتاه از کار خود آپلود کنید و در قسمت توضیحات چند جمله متناسب با آن ویدئو بنویسید. در واقع با انتشار ویدئوی خود در یوتیوب می توانید از این وبسایت قدرتمند لینک دریافت کنید.

۲- کامنت گذاری برای مطالب مرتبط

با جستجو نمودن کلمات فارسی و یا مناسب سطح کاری خود می توانید مطالبی پیدا کنید و با ارسال کامنت در زیر این مطالب می توانید لینک مستقیم به وبسایت خود را دریافت نمایید.

۳- ایجاد یک کانال شخصی در سایت یوتیوب

در این روش باید در وبسایت یوتیوب ثبت نام نمایید و با وری فای نمودن اکانت خود توسط شماره موبایل و ایجاد یک کانال شخصی بک لینک های معتبر برای وبسایت خود دریافت نمایید.

توسط روش هایی که توضیح دادیم می توانید قادر در این وبسایت لینک هایی ارزشمندی دریافت کرده و رتبه خود را در گوگل افزایش دهید.

دریافت بک لینک از گوگل پلاس

۱٫ در مرورگر خود وارد آدرس plus.google.com شوید و وارد اکانت گوگل خود شوید.
۲٫ از منوی سمت چپ بر روی دکمه Profile کلیک نمایید.
۳٫ سپس بر روی دکمه About کلیک نمایید.
۴٫ در قسمت sites بر روی گزینه ادیت کلیک نمایید. در صفحه ای که برای شما باز می شود می توانید نام و آدرس وبسایت خود را وارد کرده و برای خود بک لینک بسازید .
۵٫ در قسمت بعدی بر روی گزینه Story کلیک کنید. صفحه ای باز می شود که در آن صفحه می توانید چندین بک لینک برای خودتان بسازید و ذخیره کنید .
حالا می توانید به وسیله مرورگر لینک هایی که ثبت کرده اید را نگاه کنید. خواهید دید کلیه بک لینک های ثبت شده فالو هستند و برای بهبود رتبه سایت شما بسیار مفید می باشند. به کمک inspact مرورگر خود می توانید فالو و یا نوفالو بودن لینک ها مشاهده کنید .

دریافت بک لینک از لینکدین

در این قسمت طریقه بک لینک سازی در شبکه اجتماعی LinkedIn از طریق پروفایل، صفحه و گروه را توضیح می دهیم.

اطلاعات تماس پروفایل

تب اطلاعات تماس به شما امکان اضافه کردن سه لینک را می دهد. این لینک ها در بالای پروفایل شما برای کاربرانی که لاگین نشده اند نمایش داده می شود.

پروژه ها و انتشارات شما

اطلاعات تماس شما برای کاربران لاگین نکرده قابل نمایش نیست و شاید به همین خاطر بخواهید در بخش های دیگر نیز لینک وب سایت خود را قرار دهید. مخصوصا در قسمت Project و Publication.
پست ها و گزارشات یا کتاب های الکترونیک را می توانید در قسمت publication به راحتی منتشر کنید و لینک خود را نیز در آن جا قرار دهید.

اطلاعات اصلی کمپانی شما

صفحات کمپانی در LinkedIn به شما امکان می دهد آدرس وب سایت خود را به عنوان بخشی از اطلاعات وارد کنید.
به جای تب قدیمی خدمات و محصولات اکنون یک صفحه showpage وجود دارد که می توانید در زیر صفحه کمپانی در LinkedIn آن را بسازید. همچنین می توانید صفحه درگاه URL محصولات و خدمات متناظر با آن را در صفحه showcase اضافه کنید.

وب سایت گروه

اگر یک گروه در LinkedIn دارید اطلاعات وب سایت خود را به بخش تنظیمات گروه اضافه کنید.
این اطلاعات به صورت پیش فرض به اعضای گروه نمایش داده می شود. اگر شخصی به گروه شما ملحق شود وب سایت شما به او معرفی می شود.

اعلام گروه

داشتن گروه در LinkedIn نسبت به فیسبوک دارای مزیت هایی است. گروه LinkedIn اعلامیه به ایمیل اعضای گروه ارسال می کند. شما می توانید به اینباکس افراد دست پیدا کنید. تنها کافیست به قسمت مدیریت گروه بروید و گزینه send announcement را فعال کنید.

در صورتی که در زمینه  طراحی سایت و سئو و بازاریابی اینترنتی  نیاز به مشاوره دارید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نوشته لینک سازی در شبکه های اجتماعی اولین بار در سمانیک. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *