طراحی وب سایت کودک

با پیشرفت تکنولوژی و افزایش کاربران در فضای مجازی ، کودکان نیز پا به پای بزرگسالان بخشی از مخاطبان کوچک اینترنت هستند.با توجه به رده سنی کودکان و مطالب نامناسب فضای مجازی ، تصمیم گرفته ایم تا برای کودکان فضایی امن و شاد ایجاد کنیم. با طراحی وب سایت کودک و هدایت کودکان به این گونه سایت ها ، اینترنت را برای آن ها منبعی از سرگرمی و آموزش قرار داده ایم. مخاطبین این گونه سایت ها تنها کودکان نیستند بلکه والدین نیز از مقالات آموزشی مربوط به کودکان می توانند بهره ببرند. مهم ترین بخشی که در طراحی وب سایت کودک مشترک است ، ظاهر جذاب و رنگ بندی وب سایت کودک می باشد. با توجه به رده سنتی کودکان استفاده از رنگ های مناسب این سنین اولویت اول ساخت سایت کودک می باشد. بعد از این مرحله نیازهای مورد نیاز سایت مشتری باید مورد بررسی قرار بگیرد. هدف مشتری از طراحی سایت چیست و برای چه گروه سنی قرار است طراحی شود ؟

ویژگی های طراحی وب سایت کودک

ویژگی های مهمی که توسط کارشناسان تیم سه سوت وب ، برای ساخت سایت کودک قابل اجرا است شامل موارد زیر می باشد:

  • طراحی گرافیکی سایت : به دلیل اینکه مخاطبان این گونه سایت ها کودکان و والدین هستند ، طراحی گرافیکی و جذاب سایت کودکان بسیار مهم است. تیم طراح ما شما را در این زمینه یاری می کنند.
  • کتابخانه کودکان : در این بخش شما با قرار دادن کتاب در دسته بندی مناسب شامل رده سنی و نوع کتاب
  • مقالات در مورد بیماری های کودکان : در این بخش می توانید به معرفی بیماری کودکان و معرفی روش های درمانی بپردازید.
  • فایل های صوتی : بخشی از سایت این امکان را به شما می دهد تا فایل های صوتی شامل شعرهای کودکانه ، داستان ، آموزش زبان و… را قرار دهید.
طراحی وب سایت کودک
طراحی سایت کودکان
  • بخش مقالات آموزشی : شما در این بخش می توانید مقالات آموزشی مربوط به کودکان را در اختیار والدین گرامی قرار دهید و هم چنین پاسخ گوی سوالات والدین باشید. مقالات آموزش فقط مختص والدین نیست و می توانید مقالات آموزشی کودکانه را برای مخاطبین هدف خود یعنی کودکان قرار دهید.
  • بخش سرگرمی : در این قسمت شما می توانید از بازی های جذاب اینترنتی مخصوص کودکان ، آموزش نقاشی ، کاردستی و هم چنین شعرها کودکانه را در این قسمت قرار دهید.
  • فروشگاه : در این قسمت شما می توانید فروشگاه اینترنتی راه اندازی نمایید و محصولات خود که شامل پوشاک بچه گانه ، اسباب بازی ، سی دی های آموزشی و… است را از این طریق به فروش برسانید.

ساخت سایت کودک برای والدین

مهم ترین دغدغه افراد بعد از مراقبت و نگهداری از فرزند، چگونگی و راه های تربیت آن ها است. والدین برای آموزش راه و روش های تربیت ، از کتاب ها و مقالات آموزشی در این زمینه استفاده می کنند. طراحی سایت مختص کودکان و قرار دادن مقالات آموزشی تربیتی در سایت ، والدین را جذب سایت شما می کند و شما هم چنین می توانید کتاب هایی در حوزه تربیت کودکان و کتاب مختص کودکان مانند آموزش نقاشی ، کاردستی و… در سایت خود به فروش برسانید.

ساخت سایت کودک

هزینه ساخت سایت کودکان

برای ثبت سفارش از طریق صفحه ثبت سفارش سایت می توانید فرم مربوطه را پر کنید و یا قبل از ثبت با مشاورین ما صحبت کنید و از راهکارهای کارشناسان ما بهره مند شوید. هزینه طراحی سایت بسته به نوع سایت و امکانات درخواستی شما محاسبه می شود. طراحی سایت ارزان و با قیمت مناسب بودجه شما انجام می پذیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر و هزینه های طراحی سایت در کرج ، با ما تماس بگیرید. منتظر شنیدن صدای گرم شما عزیزان هستیم.

ساخت سایت کودکان

امکانات عمومی طراحی سایت کودکان

  • راه های ارتباطی با شما : بخش تماس با ما بخشی است که می توانید تلفن محل کار خود را قرار دهید و یا ایمیل کاری خود را درج کنید و از این طریق با والدین در ارتباط باشید.
  • سئو و بهینه سازی سایت : برای اینکه کاربر با سرچ کلمه ” سایت کودک ” در گوگل ، سایت شما به نماش گذاشته شود نیاز به سئوسازی سایت می باشد و این کار توسط تیم سئو کار سه سوت وب روی سایت شما قابل اجرا می باشد.
  • ریسپانسیو : ریسپانسیو یا واکنش گرا به این معنا است که سایت شما در دستگاه های مختلف با سایزهای متفاوت ، هماهنگ شود و طبق اندازه استاندارد به مخاطب نمایش داده شود. ریسپانسیو عامل تاثیر گذاری برای افزایش رتبه سایت شما در موتورهای جست و جو محسوب می گردد.

علاوه بر امکانات ذکر شده در بالا ، این امکان برای شما مشتری گرامی وجود دارد تا امکانات و ویژگی های خود را لیست کنید و در بخش سفارش سایت اعلام نمایید تا سایت مورد نظر خود را تحویل بگیرید. مهد کودک های می توانند با سفارش طراحی سایت کودکان ، امکانات بی نظیری در اختیار والدین قرار دهند. معرفی برنامه های آموزشی مهد کودک ، اخبار سایت مهد کودک ، قرار دادن عکس و ویدیو از برنامه های مهد کودک جز ویژگی های است که در طراحی سایت لحاظ می شود.

پانوشت : طراحی وب سایت کودک ، طراحی سایت کودکان ، ساخت سایت کودک ، ساخت سایت کودکان ، طراحی سایت در تهران ، طراحی سایت در کرج ، طراحی سایت سه سوت وب 

نوشته طراحی وب سایت کودک اولین بار در طراحی سایت |سئو |طراحی اپلیکیشن | سه سوت وب. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *