طراحی سایت مسکن | طراحی سایت بنگاه املاک

در گذشته افراد برای خرید ، رهن و یا اجاره ملک ، به سراغ بنگاه های املاک می رفتند و بعد از بازدید از ملک و بررسی اقدام به خرید و یا رهن می کردند. بنگاه املاک از تیم حرفه ای و متخصص تشکیل شده است که به مشتریان خود مشاوره می دهند و آن ها را در خرید و یا فروش ملک مورد نظر راهنمایی می کنند. با پیشرفت تکنولوژی و تبلیغات اینترنتی ، بسیاری از مشاغل برای برندسازی و جذب مشتری به ابزارهای تبلیغات مدرن روی آورده اند. یکی از مهم ترین ابزارهای تبلیغات اینترنتی ، طراحی وب سایت بنگاه املاک می باشد. حضور کسب و کارها در اینترنت و طراحی سایت مشاور مسکن از اهمیت بالایی برخوردار است و مزیت های بسیاری برای افراد صاحب کسب و کار دارد. درواقع مشاورین محترم با ساخت سایت املاک ، بنگاه خود را به شعبه دوم مجازی تبدیل می کنند.

چرا طراحی سایت مشاور مسکن؟

با رشد اینترنت افراد برای راحتی و رسیدن آسان به هدف خود ، از فضای مجازی استفاده می کنند. کمتر کسی پیدا می شود برای یافتن ملک مورد نظر خود در بنگاه ها وقت خود را سپری کند. اکثر افراد برای خرید و فروش ملک ، در اینترنت به جست و جو می پردازند. با جست و جو در اینترنت می توان سایت های املاک بسیاری را مشاهده کرد که با امکانات حرفه ای ، مخاطبین را به سایت خود جذب نموده اند و هر روز به درآمد صاحبان این شغل افزوده می شود. بنگاه های بسیاری هستند که با هوشمندی در فضای تبلیغات اینترنتی حضور پیدا کرده اند و با طراحی سایت مشاور مسکن ، مشتریان بسیاری را جذب بنگاه خود کرده اند. مزیتی که طراحی سایت مسکن برای مشاورین دارد این است که نه تنها در شهر بلکه خارج از محیط شغل خود می توانند بازاریابی و مشتری جذب نمایند. مشاورین املاک می توانند بهترین فایل خود را به صورت پیشنهاد در سایت بنگاه املاک به صورت اسلایدر در معرض نمایش قرار دهند.

شرکت طراحی سایت سه سوت وب ، با کدنویسی حرفه ای و بهینه سازی شده سایتی با طراحی زیبا و رابط کاربری جذاب خلق می کند. ساخت سایت املاک خود را به ما بسپارید.

طراحی سایت مسکن
طراحی سایت مشاور مسکن

مزایای طراحی وب سایت آژانس املاک

از مهم ترین مزیت هایی که طراحی وب سایت آژانس املاک هم برای بنگاه دار و هم برای مشتری دارد ، صرفه جویی در وقت و زمان است. مشاورین املاک برای معرفی فایل املاک خود و توضیحات در این خصوص به مشتری ، زمان زیادی صرف می شود و هم چنین مشتری برای یافتن ملک مورد نظر خود ، ساعت ها باید وقت خود را در بنگاه های مختلف بگذراند. طراحی سایت مسکن معرفی ملک و یافتن بهترین ملک را هم برای بنگاه دار و هم برای مشتری آسان می نماید. شما بنگاه دار عزیز با سفارش طراحی سایت علاوه بر صرفه جویی در وقت ، می توانید علاوه بر مراجعین حضوری ، مشتری های بیشتری در سایت از سراسر جهان جذب کنید. آژانس املاک خود را آنلاین کنید . با طراحی وب سایت آژانس املاک حضور خود را در میان رقبا پر رنگ تر کنید.

 

امکانات عمومی طراحی وب سایت بنگاه املاک

امکان جست و جو در سایت

جست و جوی پیشرفته باعث می شود کاربران براحتی به موارد مورد نیاز خود را جست و جو کنند و به هدف خود دست یابند.

طراحی رابط کاربری زیبا و جذاب

آمارها نشان می دهد کاربران در مرحله اول بازدید از سایت، جذب ظاهر سایت می شوند. بنابراین طراحی گرافیکی و زیبا اولین و مهم ترین مسئله طراحی سایت می باشد.

قابلیت ریسپانسیو ( واکنش گرا)

مهم ترین بخش طراحی سایت ریسپانسیو است. ریسپانسیو به معنای این است که سایت شما در تمامی دستگاه ها با رزولوشن های مختلف طبق اندازه استاندارد به نمایش گذاشته شود.

قسمت تماس با ما و درباره ما

بخش دیگری از سایت که مهم است ، بخش تماس با ما و درباره ما است که می توانید اطلاعاتی درباره حرفه ، سوابق ، آدرس و تلفن در آن قرار دهید.

امکانات تخصصی طراحی سایت مسکن :

امکاناتی که سه سوت وب برای طراحی سایت مشاور مسکن در نظر گرفته است شامل موارد زیر می باشد:

  • ثبت و ایجاد ملک همراه با گالری تصاویر
  • نمایش تصاویر به صورت اسلایدر
  • امکان ایجاد درگاه های پرداخت اینترنتی
  • امکان مقایسه دو ملک با یگدیگر
  • امکان تماس با مشاور
  • امکان پشتیبانی و ارتباط آنلاین با مشتریان
  • امکان درج نظر در هر فایل ملک
  • قابلیت طبقه بندی ملک ها براساس رهن ، اجاره، فروش
  • امکان ثبت مکان ملک در نقشه گوگل [Google Map]
  • امکان عضویت کاربران همراه با ثبت و ویرایش ملک در سایت شما
  • ثبت اطلاعات مربوط به ملک از قبیل سال ساخت، قیمت، متراژ ، پارکینگ و…
  • دسته بندی و جست و جو پیشرفته ملک براساس متراژ،مکان، قیمت و…

ساخت سایت املاک

طراحی و ساخت سایت املاک با ظاهری جذاب به منظور تسهیل در امور معاملات املاکی ( فروش – رهن – اجاره ) از مزایای طراحی سایت مسکن به شمار می رود. در سایت مشاور مسکن ، کاربران می توانند به راحتی عضو سایت شده و ملک خود را برای فروش ثبت کنند و یا ملک ثبت شده خود را ویرایش نمایند. طراحی وب سایت بنگاه املاک با امکانات ویژه و سفارشی تنها توسط طراحان حرفه ای سه سوت وب قابل انجام است.

طراحی وب سایت بنگاه املاک
ساخت سایت املاک
طراحی وب سایت آژانس املاک

پانوشت : طراحی سایت مسکن – طراحی سایت مشاور مسکن – طراحی وب سایت بنگاه املاک – ساخت سایت املاک – طراحی وب سایت آژانس املاک – طراحی سایت تهران – طراحی سایت کرج – طراحی سایت در تهران – طراحی سایت در کرج – طراحی وب سایت حرفه ای 

نوشته طراحی سایت مسکن | طراحی سایت بنگاه املاک اولین بار در طراحی سایت |سئو |طراحی اپلیکیشن | سه سوت وب. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *