معرفی اپلیکیشن های Codelyf-QPython-Sololearn جهت یادگیری و انجام کدنویسی پایتون در اندروید

معرفی اپلیکیشن های Codelyf-QPython-Sololearn جهت یادگیری و انجام کدنویسی پایتون در اندروید

معرفی اپلیکیشن های Codelyf-QPython-Sololearn جهت یادگیری و انجام کدنویسی پایتون در اندروید

در این مقاله در خدمت شما هستیم با معرفی اپلیکیشن های Codelyf-QPython-Sololearn جهت یادگیری و انجام کدنویسی پایتون در اندروید در خدمت شما هستیم. این سه اپلیکیشن هم جهت انجام کدنویسی و هم جهت آموزش پایتون از طریق اپلیکیشن. توضیحات بیشتر در ادامه مطلب، با ما همراه باشید…

اپلیکیشن Codelyf یادگیری برنامه نویسی پایتون با روشی سرگرم کننده در اندروید

اپلیکیشن Codelyf برنامه رایگان موبایل است که در آن شما می توانید در مورد برنامه نویسی پایتون ، سی، سی پلاس پلاس و جاوا با یک روش سرگرم کننده از طریق آموزش و آزمونها یاد بگیرند. اپلیکیشن Codelyf با رابط کاربری ساده و کاربردی که دارد هم به شما برنامه نویسی پایتون را آموزش میدهد و هم می توانید در آن کدنویسی انجام دهید.

 

دانلود از صفحه اصلی اپلیکیشن Codelyf

 

اپلیکیشن QPython جهت اجرای اسکریپتهای پایتون در اندروید

QPython – Python for Android 1.2.5 محیطی را فراهم میکند تا اسکریپتهای پایتون بر روی پلت فرم اندروید اجرا شوند. این اپلیکیشن شامل مفسر، کنسول، ویرایشگر و کتابخانه SL4A برای اندروید است، در واقع با نصب این برنامه شما پایتون را در اندروید خواهید داشت. اپلیکیشن QPython شامل ویزگی های زیر می باشد :

  • پشتیبانی از زبان برنامه نویسی پایتون
  • اجرای اسکریپتهای پایتون در دستگاههای اندرویدی
  • اجرای پروژه های پایتون در دستگاههای اندرویدی
  • امکان اجرای کدها و فایلهای پایتون از طریق QRCode
  • قابلیت QEdit که امکان ایجاد و ویرایش اسکریپتهای پایتون را به راحتی فراهم میکند
  • پشتیبانی از کتابخانه های پایتون
  • پشتیبانی از برنامه نویسی UI برای طراحی بازی
  • پشتیبانی از SL4A برای برای دسترسی به قسمتهای مختلف اندروید از قبیل شبکه، بلوتوث، GPS و …
  • پشتیبانی از سرور FTP برای انتقال سریع پروژه های پایتون از کامپیوتر به موبایل

دانلود از صفحه اصلی qpython

 

اپلیکیشن Sololearn جهت یادگیری آسان برنامه نویسی پایتون در اندروید

تمامی برنامه های منتشر شده برای دستگاه های هوشمند که ما به وسیله آن ها نیاز های روزانه خود را برطرف می کنیم توسط کد های مختلفی در زبان های گوناگون نوشته شده و ایجاد شده اند که این کد ها حاصل سال ها تلاش و یادگیری می باشد. شاید این سوال برای برخی از شما که علاقه بسیاری به کد نویسی دارید پیش آمده باشد که برای شروع باید از چه نقطه ای آغاز کرد؟! پس برای رسیدن به پاسختان ابتدا زبان مورد علاقه خود را انتخاب کنید و در این پست با ما همراه باشید! SoloLearn: Learn to Code for Free عنوان یک اپلیکیشن هوشمند برای یادگیری ساده و رایگان کدنویسی مخصوص اندروید می باشد که توسط SoloLearn توسعه و منتشر شده است. مجموعه عظیم آموزش های موجود در این نرم افزار کمک می کند، کد نویسی را از سطح مبتدی تا حرفه ای فرا بگیرید و یا اینکه توانایی های خود را در زمینه های گوناگون تقویت کنید. بر خلاف بسیاری از برنامه های مشابه که تنها از تعداد خاصی زبان برنامه نویسی پشتیبانی می کنند این اپ از ۱۱ زبان گوناگون حمایت می کند و دروس را به صورت مستمر به روز می نماید. هزاران مبحث مختلف در مورد برنامه نویسی در دل این اپلیکیشن موجود می باشد که امکان استفاده از آن ها به صورت رایگان مهیاست! علاوه بر این اگر مطمئن هستید که دانش و توانایی های شما می تواند به دیگر کاربران کمک کند، آموزش های اختصاصی خود را ایجاد کنید و در یک محیط تعاملی آن ها را با دیگر دنبال کننده آموزش ها به اشتراک بگذارید. کد های مد نظرتان را در محیط ساده اندروید بنویسید و آن ها را تنها با یک اشاره اجرا کنید تا از صحیح بودن آن ها اطلاع مطمئن شوید. در پایان نیز باید عنوان کنیم که تمامی آموزش ها متناسب با سطح توانایی و خواسته هایتان به نمایش در می آید که در دیگر نرم افزار های مشابه دیده نمی شود.

دانلود از صفحه اصلی اپلیکیشن sololearn

The post معرفی اپلیکیشن های Codelyf-QPython-Sololearn جهت یادگیری و انجام کدنویسی پایتون در اندروید appeared first on آموزش برنامه نویسی.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *