چگونه با تولید محتوا بازدید سایت را افزایش دهیم؟

چگونگی تولید محتوا برای افزایش بازدید سایت

با تلاش فراوان و بررسی دقیق در سایت های ایرانی و خارجی و مطالعه جزئیات آنها در زمینه تولید محتوایی توانستیم از میان آنها به چند موردکه مهمترین بودند را انتخاب و به شما مشتریان عزیز که خواستار بهینه سازی و متنوع کردن مطالب سایت تان به بهترین شکل ممکن هستید و نتیجه عمکرد سایت در نتایج گوگل برایتان اهمیت بسزایی دارد، عرضه کنیم.

بنابراین اگر افزایش یازدید ساییتان برای شما اهیمت زیادی دارد توصیه میکنم حتما این مقاله را مطالعه کنید.

تولید محتوا

آشنایی با انواع روش های تولید محتوا که به شما کمک میکند تا بازدید سایت را بالا ببرید.

برای تهیه  این موارد زمان زیادی صرف شده تا با تحلیل و بررسی درست و دقیق بتوانیم کلملت کلیدی پرکاربرد در جستجوگر را پیدا کنیم تا به نتایج بهتری دست پیدا کنیم. و البته که نیازی نیست برای هر سایت همه موارد را مورد استفاده قرار دهیم بلکه با توجه به نوع کسب و کار خودتان میتوانید برخی از آنها را مورد استفاده قرار دهید.

*منتشر کردن منظم پست ها، وبلاگ و همچنین بروز رسانی آنها

*مقالات کوتاه دائمی یا محتوای قابل توجه که جذابیت بیشتری برا بازدید کنندگان دارد.

*استفاده از مقالات طولانی. با روش های روانشناسی که با خواندن سطر اول بازدید کنندگان را ترغیب به خواندن مقاله تا انتهای مطلب کند.

*گالری تصاویر و اینفوگرافیک. تصاویر زیبا و جذاب که بتوانند مدل های مختلفی از مفهوم یک مطلب را برسانند، تاثیر زیادی در جلب توجه مشتریان شما دارند.

*مطالب محتوایی که پر از اطلاعات دقیق و پر جزئیات و البته درست و حقیقی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

*محتوا و ابزارهای اینتراکتیو که ذهن خواننده را درگیر کند و بتواند آنها را کنجکاو کند برای ماندن در صفحه شما.

*موردی هم هست که به خودی خود، یک محتوا محسوب نمی شود که به صفحات فرود با محتوای دسته بندی شده معروف است مثلا اگر شما در مرورگر یک یا چند کلمه کلیدی را سرچ کنید با چند دسته بندی از آن کلمات روبرو میشوید.

*امکان دارد برخی از مفاهیم برای برکاران پیچیده باشد برای بهترشدن برقراری ارتباط کاربر با این مفاهیم باید از روش تصویر سازی اطلاعات یا داده ها اسفتاده کرد.

*استفاده از ویدئوهای پر بیننده از وب سایت های پربازدی از جمله آپارات، یوتیوب یا هر ویدئوی قابل اشتراک گذاری در صفحۀ وب سایت

*درمیان این روش ها موردی وجود دارد که من استفاده از آن را به شما توصیه نمیکنم و آن هم استفاده از فایل PDF یا Powerpoint  و دلایلی هم برای آن وجود دارد که لازم میدانم آنها را شما به اشتراک بگذارم.

*دشوار بودن بررسی و تحلیل محتوای این فایل ها برای موتورهای جستجوگر

*به دلیل آپدیت نبودن همه نرم افزارهای مبایلی، این فایل ها در بسیاری از تلفن های همراه واضح به نمایش درنمی آیند.

*معمولا این مدل فایل ها مورد پسند کاربر ها قرار نمیگیرند.

*رتبه نگرفتن در نتایج جستجو پست های وبلاگ ها.

 

سرمایه گذاری روی موارد ذکر شده میتواند شما را در نتایج جستجو بیشتر امیدوار کند.

زمانی که بر روی یک یا چند مورد از انواع روش های تولید محتوایِ بالا سرمایه گذاری کنید، می توانید امیدوار باشید که قالب محتوای تان برای کاربر آشناست و در نتایج جستجو نیز عملکرد خوبی خواهد داشت.

چه نوع محتوایی میتواند برای وب سایت شما مناسب باشد.

سوالی که زمان تولید محتوا ذهن ما را درگیر میکند این است که از چه نوع محتوایی برای سایت خود باید استفاده کنیم پاسخ به سوالات زیر میتواند ما را در این امر یاری کند.

قصد جستجو کننده چیست؟ او در نتایج جستجو به دنبال چه چیزی است؟

موارد گفته شده در بالا برای جستجوی گرانی است که به دنبال اطلاعات هستند و کاربردی برای افرادی که به دنبال مکان خاص و تراکنش مالی هستند ندارد.

به دست آوردن اطلاعات دقیق کاربر فوایدی برای سایت شما دارد از جمله آنها آشنایی با برند شما ست. در این مرحله است که محتوای شما باید یک جستجو کننده معمولی را به یک مخاطب دائمی تبدیل کند.

دلایلی که معمولا افراد را ترغیب به جستجو در گوگل میکند عبارتند از: ۱- پیدا کردن پاسخ کوتاه با سرعت بالا ۲- مقایسه دقیق قیمت یا کیفیت دو یا چند محصول و یا خدمات ۳- نقد و بررسی دقیق کیفی یک محصول یا خدمات آن. ۴- علاقمندی در حوضه های علمی و حرفه های مختلف ۵- گاهی کنجکاوی تنها دلیل برخی کاربران برای جستجو در گوگل است.

البته دلایل بسیار زیاد دیگری نیز وجود دارد. که این موارد از مهمترین آنها میباشد.

با تولید محتوای اصولی برند خود را مطرح کنید.

شما میتوانید طراحی سایت، برنامه ریزی و مدیریت بازاریابی محتوا تا تولید محتوای وب سایت و شبکه های اجتماعی را به ما بسپارید.

ما با داشتن تیم متخصص در همه این زمینه ها شما را در پیشبرد کسب و کارتان یاری میکنیم. با ما از طریق سایت و تلفن در تماس باشید تا با مشاوره رایگان شما را در این مسیر ازابتدا تا انتها همراهی کینیم.

 

اولویت با چه وب سایت هایی در جستجوی گوگل است؟

برای انتخاب محتوای سایت شما باید بدانید چه سایت هایی با چه نوع متوایی در جستجوی گوگل بالاتر هستند. واین به تولید محتوای متفاوت و خاص به شما کمک بسازایی میکند.

برای درک بیشتر این مطلب باید بدانید که کاربر در جستجوی خود به چه نتایجی میرسد:

*محتواهای ساده همراه چند لینک و یک تبلیغ در جستجو ظاهر میشود یا تصاویر گرافیکی و ویدو و اینفوگرافیک نیز وجود دارد.

*اگر پیشنهادی گوگل، یک خبر است به شما این ایده را میدهد که یک مقاله کوتاه یا یک محتوای طولانی به محتوا اضافه کنید.

*اگر گوگل در پاسخ سوال کاربر، پاسخ کوتاهی را در نتایج جستجو نشان داد این نشانگر آن است که شما میتوانید یک مقاله کوتاه با مطالب جذاب به محتوا اضافه کنید.

*در صورتی که برای محتوای درخواستی کاربر در صدر نتایج جستجو به پیشنهادی (People Also Ask) برخورد کردید شما باید در محتوای خود چند موضوع را تحت پوشش قرار دهید.

*گاهی محتوای نمایش داده شده در گوگل، کوئری جستجوی کاربر را به صورت دقیق بررسی میکند، در این حالت باید به فکر ایجاد یک راهنمای چند فصلی باشید.

*نیاز مخاطب را در محتوای خود در نظر داشته باشید.

*باید در نظر داشته باشید که نوع دستگاه و محلی که کاربر در آن قرار دارد، مهم هستند. زمانی که کاربر از تلفن همراه استفاده میکند باید سرعت انتقال اطالاعات را بالا ببرید.

*همچنین، اگر امیدوارید که کاربر پس از خواندن محتوای شما، از طریق رایانه دسکتاپی دوباره به وب سایت تان مراجعه می کند، بهتر است محتوایی طولانی یا یک راهنمای چند فصلی برای مخاطبانتان تهیه کنید.

*تولید محتوا باید به طریقی باشد که کاربران پس از مطالعه آن،طرز استفاده از آنها را بدانند و همچنین افرادی هسنتد که به دنبال قالب جدید هستند و علاقه زیادی به خواندن مطالب جدید و آموزنده دارند. و گاهی افرادی به دنبال محتوایی به شکل قدیمی هستند. محتوایی که فقط نیازش را برطرف می کند و اطلاعات جدیدی به او نمی دهد.

 

نوشته چگونه با تولید محتوا بازدید سایت را افزایش دهیم؟ اولین بار در سمانیک. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *