مزایای تبلیغات آنلاین و طراحی بنر نسبت به تبلیغات سنتی

با نگاهی کلی به کوچه و خیابان های شهر متوجه تعداد زیادی از بنر ها ، تراکت ها و یا کاغذ های تبلیغاتی می‌شویم. اما امروزه با توجه به پیشرفت روزافزون تکنولوژی ، تبلیغات سنتی و قدیمی جای خود را به تبلیغات دیجیتالی و نوین داده است . با توجه به این امر، عرصه رقابتی جدیدی برای مدیران کسب و کار ایجاد شده است تا تبلیغات خود را به صورت اینترنتی ( طراحی بنر و طراحی اسلاید سایت ) به گوش مخاطبان خود از سراسر کشور رسانده و نام برند خود را بر سر زبان ها بیاندازند.

به همین دلیل سرمایه گذاری در روش هایی مانند چاپ انواع خودکار ، سررسید، تقویم ، لیوان و غیره ،  به علت هزینه بر بودن و محدودیت های آن ، دیگر آن بازدهی سابق را ندارد؛  همچنین امروزه از تاثیر گذاری روش های سنتی همانند مجلات ،رورنامه ها ،تلوزیون یا رادیو ، برای تبلیغات کاسته شده است. رشد چشمگیر اینترنت در دنیای مدرن ، کارآیی خود را در زندگی مردم  افزایش داده و با توجه به این امر ، جایگاه مورد توجهی در حوزه تبلیغات آنلاین مانند ( طراحی بنر و طراحی اسلایدر و طراحی بنر متحرک ) بدست آورده است .

هزینه های هنگفت تبلیغات چاپی اعم از نگه داری ، انبار کردن و حمل و نقل به علاوه هزینه ی پخش و انتشار این تبلیغات باعث برگزیده شدن تبلیغات اینترنتی ،به عنوان محبوب ترین و ساده ترین روش تبلیغاتی توسط مخاطبان و مدیران کسب و کار شده است .

در شرایط فعلی و باتوجه به توضیحات ذکر شده، تبلیغات اینترنتی میتواند جایگزین مناسبی نسبت به تبلیغات سنتی و سایر انواع تبلیغات های قدیمی باشد.

تبلیغات توسط طراحی بنر چیست؟

طراحی بنر ، قیمت طراحی بنر تبلیغاتی ، طراحی بنر تلگرام ، طراحی بنر متحرک ، طراحی بنر اینستاگرام ، طراحی بنر ورزشی ، طراحی بنر مغازه ، طراحی بنر آماده

تبلیغات توسط طراحی بنری، اولین فرم از تبلیغات آنلاین غیر رایگان است که در قالب گرافیکی و فرمت‌های مختلف مانند متن، تصاویر، ویدئو و … در مقابل کاربران ظاهر می‌شود و در صورت کلیک بر روی آن‌ها، مرورگر اینترنت شما را به وب‌سایت تبلیغ‌کننده منتقل خواهد کرد. هدف از تبلیغات توسط طراحی بنر، انتقال پیام برند و تبلیغات به بازدیدکنندگان وب‌سایت موردنظر است. این تبلیغات در بخش‌های متمایزی از وب‌سایت‌ها که به‌طور خاص برای تبلیغات در نظر گرفته شده‌اند، ظاهر می‌شوند. این بنرها اغلب به‌صورت مستطیلی هستند و هرچه مستطیل‌ها عریض‌تر باشند نسبت به بنرهای باریک‌تر، تأثیرگذاری بهتری درنده خارند. بنرها می‌توانند به‌صورت ثابت یا متحرک باشند. انتخاب فرمت مناسب برای آگهی‌ها به‌منظور حاصل شدن بهترین نتیجه بسیار مهم است.

امروزه مدیران و فعالان اقتصادی نگاهی روشن به فراگیری بستر وب و تأثیر آن در معرفی کسب‌وکار دارند. در فضای تبلیغات اینترنتی راه‌های زیادی برای ارتقاء کسب‌وکار وجود دارد؛ که در این میان بنرها یکی از مؤثرترین استراتژی‌های شناخته‌شده‌ای هستند که تاکنون در این نوع تبلیغ به‌کاررفته است. بنرها در همه انواع خود می‌توانند موجب افزایش بازدید سایت، محبوبیت برند (نام تجاری) و فروش محصولات شوند. چراکه انعطاف‌پذیری آن‌ها امکان استفاده از متن، تصویر، عناصر تعاملی، ویدئو و یا تلفیقی از همه آن‌ها را ممکن می‌سازد. بیشتر کاربران اینترنتی، پیام‌های تصویری را به آگهی‌های متنی بلند و طولانی ترجیح می‌دهند: یک تصویر برابر با ۱۰۰۰ کلمه! بنابراین می‌توان با استفاده از جذابیت و کارآمدی تنها یک طراحی بنر گیف، به بهترین شکل ممکن، پیام هدف را منتقل ساخت.
طراحی بنر گیف در مقایسه با دیگر انواع رسانه در تبلیغات اینترنتی کم‌ترین هزینه را دارد؛ اما بیشترین گستره مخاطب را دربرمی گیرد؛ پیام خود را به‌صراحت منتقل می‌کند و تکرارپذیر است؛ ازاین‌رو می‌تواند نقش مهمی در معرفی نام تجاری داشته باشد: افراد معمولاً به برندی اعتماد می‌کنند که آن را همه‌جا و به تکرار ببینند.
انعطاف‌پذیری بنرها درزمینهٔ طراحی و تکنیک‌های مرتبط، ازیک‌طرف و گستردگی طیف مخاطبین آن، از طرفی دیگر موجبات سهولت در هدفمندسازی تبلیغ و افزایش بازخورد آن را فراهم می‌سازد؛ و مهم‌تر آن‌که برخلاف دیگر ابزارهای سنتی تبلیغات، این بازخورد به تفکیک جغرافیا، نژاد و حتی جنسیت ‌ قابل‌اندازه‌گیری است؛ و مجریان و کارگزاران می‌توانند با اتکای به آن نسبت به هدفمندسازی فعالیت‌های خود اقدام نمایند.
مرکز تحقیقاتی فورستر طی پژوهش‌هایی براین اعتقاد است که بنرها به‌عنوان یک ابزار تبلیغاتی / اینترنتی بیشترین تأثیر را بر مخاطبین خود داشته‌اند.

مزایای تبلیغات آنلاین توسط طراحی بنر چیست؟

طراحی بنر ، قیمت طراحی بنر تبلیغاتی ، طراحی بنر تلگرام ، طراحی بنر متحرک ، طراحی بنر اینستاگرام ، طراحی بنر ورزشی ، طراحی بنر مغازه ، طراحی بنر آماده

از نظر بصری جذاب است

محتوای گرافیکی جذاب این مدل از تبلیغات، می‌تواند توجه مخاطبان را به خود جلب کند و پیام تبلیغات را به‌سادگی به مخاطب منتقل کند. وجود تصویر در این تبلیغات، مزیت آن‌ها نسبت به تبلیغات SEM است. محدودیت تعداد کاراکتر و فرمت متنی SEM، می‌تواند تبلیغ‌دهنده را برای انجام تبلیغات متنوع جذاب با مشکل روبه‌رو کند. همچنین ذهن انسان تصاویر را بهتر از نوشته‌ها به خاطر می‌سپارد و این مزیت دیگر تبلیغات توسط طراحی بنر نسبت به فرمت‌های متنی تبلیغات است.

تقویت آگاهی از برند

کاربر به‌راحتی می‌تواند تنها با مشاهده تبلیغات بنری یا نمایشی، در مورد برند، محصولات و خدمات شما اطلاعات به دست آورد و نسبت به کسب‌وکار شما مشتاق شود و کلیک بر روی آن نیز ضروری نیست. برندهایی مانند IBM، Apple و Nike برای حضور بیشتر و مداوم در ذهن مخاطبان، از این روش تبلیغاتی استفاده می‌کنند.

هدفمندی تبلیغات نمایشی

طراحی بنر ، قیمت طراحی بنر تبلیغاتی ، طراحی بنر تلگرام ، طراحی بنر متحرک ، طراحی بنر اینستاگرام ، طراحی بنر ورزشی ، طراحی بنر مغازه ، طراحی بنر آماده

می‌توانید وب‌سایت‌های مرتبط با کسب‌وکارتان، جایی که مخاطبان هدف شما حضور دارند را برای نمایش تبلیغات خود در نظر بگیرید. از این طریق دقیقاً درجایی که تقاضای کسب‌وکار شما وجود دارد ظاهر می‌شوید و امکان دیده شدن شما نیز بیشتر خواهد شد.

امکان هدفگیری مجدد یا Retargeting
Retargeting به معنی قرار دادن تبلیغات خود در مقابل افرادی است که قبلاً از وب‌سایت شما بازدید کرده‌اند، اما در خبرنامه شما عضو نشده‌اند یا محصولی خریداری نکرده‌اند. از این طریق می‌توانید به افراد علاقه‌مند به کسب‌وکارتان دسترسی پیدا کنید.

امکان track کردن کاربران
دریافت روزانه یا هفتگی نتایج تبلیغات نمایشی مانند تعداد کلیک، ترافیک وب‌سایت، شاخص‌های آگاهی از برند، نرخ تبدیل و میزان فروش به شما کمک می‌کند تا کمپین تبلیغاتی خود را ارزیابی و در صورت نیاز اصلاح کنید.

طراحی بنر Rich media ads

نوعی از آن، ویدئوهایی است که به‌صورت غیرمنتظره‌ای هنگام بارگذاری صفحه، نمایش داده می‌شود و نوع کاربرپسندتر آن‌که مزاحمتی برای کاربر ایجاد نمی‌کند، پخش آگهی‌هایی است که تا زمانی که کاربر با موس روی آن‌ها حرکت نکند، ثابت هستند.

طراحی بنر Overlays

تبلیغاتی که در بالای صفحات وب‌سایت ظاهر می‌شوند و با یک کلیک بر روی آیکون close آن تبلیغ، می‌توان آن‌ را بست.

طراحی بنر Interstitials

آگهی‌هایی که پیش از نمایش محتوای وب‌سایت ظاهر می‌شوند. آگهی‌های تمام صفحه است که بین فعالیت‌های کاربر مانند رفتن به صفحه دیگر وب‌سایت ظاهر می‌شود.

طراحی بنر Sponsorship

این فرمت شامل قرار دادن یک لوگو یا برند در طراحی وب‌سایت است. این فرمت می‌تواند از تبلیغات native هم محسوب شود که در جلسات آینده توضیح داده خواهد شد. این تبلیغ با پرداخت توسط تبلیغ‌دهندگان اجرا می‌شود.

ویژگی و برتری های تبلیغات بنری:

طراحی بنر ، قیمت طراحی بنر تبلیغاتی ، طراحی بنر تلگرام ، طراحی بنر متحرک ، طراحی بنر اینستاگرام ، طراحی بنر ورزشی ، طراحی بنر مغازه ، طراحی بنر آماده

گستردگی بازار

روشهای سنتی محدودیت‌ جغرافیایی بسیاری دارند و فقط در ناحیه ی تحت شعاع آن تبلیغ قابل مشاهده هستند و اگر بخواهیم به صورت سراسری در تمام کشور تبلیغات کنیم باید هزینه‌ای بسیار هنگفت برای آن صرف کنیم.

در این رابطه، تبلیغات اینترنتی کاملاً برعکس روش سنتی است و هیچ محدودیت فیزیکی و جغرافیایی ندارد. انجام گیری این تبلیغات به صورت کشوری و یا حتی جهانی هیچگونه محدودیتی ندارد و تمامی کاربران قادر به مشاهده‌ی این آگهی ها هستند. برای هر مصرف کننده که کامپیوتر، موبایل و تبلت داشته باشد، که در این عصر تقریباً شامل همه‌ی مصرف کنندگان می شود، قابل دسترسی است.

قابلیت ردگیری بیننده با طراحی بنر

طراحی بنر ، قیمت طراحی بنر تبلیغاتی ، طراحی بنر تلگرام ، طراحی بنر متحرک ، طراحی بنر اینستاگرام ، طراحی بنر ورزشی ، طراحی بنر مغازه ، طراحی بنر آماده

برآورد تعداد افرادی که ممکن است یک تبلیغ را در روزنامه، مجله یا تراکت را مشاهده کنند، تقریباً غیرممکن است. اما توسط تبلیغات اینترنتی قادر خواهید بود تا تمامی مراحل تبلیغ ، از نمایش و ورود به سایت تا خرید محصول را ردیابی کنید.  از این طریق مشخص می‌شود که چه تعداد نفر با مشاهده‌ی یک تبلیغ به وب سایت اصلی آن نیز سر می‌زنند و چه تعداد مشتری جدید از طریق آن تبلیغ اضافه می‌شود.

مخاطب یابی هدفمند با طراحی بنر

شما می توانید محصولات خود را برای گروه های دقیق تر و متمرکزتری از مخاطبان نمایش دهید.

سایت های مختلف هرکدام مخاطبین خاص خود را دارند و گروه سنی خاصی به آن مراجعه می‌کنند به طور مثال سایتی که به معرفی و فروش ابزارآلات صنعتی می‌پردازد بیشتر آقایان مخاطب آن هستند. شما می‌توانید با شناسایی مخاطبان، تبلیغات خود را در سایت مناسب قرار دهید . این امر کیفیت طرح های تبلیغاتی شما را بالا برده و باعث می شود از تبلیغات خود نتایج بیشتر و ملموس‌تری به دست آورید.

هزینه تبلیغات طراحی بنر

طراحی بنر ، قیمت طراحی بنر تبلیغاتی ، طراحی بنر تلگرام ، طراحی بنر متحرک ، طراحی بنر اینستاگرام ، طراحی بنر ورزشی ، طراحی بنر مغازه ، طراحی بنر آماده

تبلیغات اینترنتی بسیار مقرون به صرفه تر از تبلیغات چاپی سنتی برای شما خواهد بود. یک تبلیغ معمولی به روش سنتی مانند چاپ در مجلات و روزنامه ها و تراکت بسیار هزینه بر است. اما با تبلیغ بر روی سایت های معروف می‌توانید در هزینه های خود به شدت صرفه جویی کنید. با این روش شما فقط زمانی باید پول بپردازید که بیننده ای در سایت بر روی تبلیغ شما کلیک کند.

سرعت تبلیغات طراحی بنر

در تبلیغات سنتی شما بعد از طراحی و نوشتن تبلیغ خود باید آنرا در تابلوهای تبلیغاتی موجود در معابر و یا خیابان ها قرار دهید و یا آنرا در نشریات چاپ کنید که هردوی آنها وقت زیادی از شما می‌گیرند و گروه کمتری از مردم به آن دسترسی دارند.

سرعت تبلیغات آنلاین بسیار سریع تر از تبلیغات آفلاین عمل می‌کند. شما بلافاصله پس از طراحی تبلیغ خود، می‌توانید آنرا را در معرض دید طیف وسیعی از کاربران و مخاطبان قرار دهید.

اطلاعات موجود در تبلیغات طراحی بنر

در تبلیغات اینترنتی، شرکت ها می توانند اطلاعات بیشتر و جزئیات دقیق‌تری از کالاها و خدمات خود را به کاربران وبسایت ارائه دهند. مثلاً در یک تبلیغ مطبوعاتی، همه چیز به یک کادر مشخص خاتمه می یابد و نمیتوان شرکت و خدمات آنرا را بطور کامل توصیف کرد ولی در تبلیغات سایت‌ها، کاربر می تواند با کلیک بر لینک تعبیه شده، به سایت یا صفحه خاص دیگری منتقل گشته و در آنجا جزئیات بیشتری از محصول را مشاهده کند.

شیوه پرداخت طراحی بنر

 

پرداخت امن‌تر ، سریعتر، معقول و مناسب یکی دیگر از مزایای تبلیغات و بازاریابی آنلاین به شمار می رود. در تبلیغات آفلاین شما باید کل هزینه را در همان اول کار، به آژانس تبلیغاتی که مجری طرح های شماست، پرداخت کنید، و این امر، بدون در نظر گرفتن بازدهی آن است و ممکن است در این روش به نتیجه مطلوب نرسید ،در حالی که بابت آن هزینه زیادی را متحمل شده اید. اما در تبلیغات اینترنتی می توان هزینه ها را بر اساس عواملی همچون مخاطبان واقعی که تبلیغات شمارا دیده اند، کلیک ها و غیره تعیین نمود.

ویرایش و تغییر تبلیغات

طراحی بنر ، قیمت طراحی بنر تبلیغاتی ، طراحی بنر تلگرام ، طراحی بنر متحرک ، طراحی بنر اینستاگرام ، طراحی بنر ورزشی ، طراحی بنر مغازه ، طراحی بنر آماده

در فضای اینترنتی، مطالب را می توان به سهولت ویرایش و حذف کرد. به عنوان مثال این امکان وجود دارد که تبلیغات به نمایش درآمده در یک سایت خاص را، با یک تغییر جزئی در کد آن، اصلاح نموده و نسخه جدید تبلیغ را در معرض دید مخاطب قرار داد. واضح است که نشریات از این ویژگی جالب محروم هستند چرا که پس از چاپ مطلب، نمی توان آن را دستکاری کرد.

برقراری ارتباط با مشتری توسط طراحی بنر

شما میتوانید با قرار دادن بخش گفت و گوی آنلاین در سایت خود و همچنین ارتباط از طریق ایمیل رابطه مستقیمی را با مخاطب خود برقرار کنید،با این روش شما میتوانید پاسخگویی سوالات مشتری خود باشید و اعتماد اورا جلب کنید.

برندسازی با طراحی بنر

شما با تبلیغات آنلاین می توانید برند، شرکت، کالا و سرویس های خود را متمایز کنید. این امر از آنجا حائز اهمیت است که برند بخش مهمی از یک فرآیند نظام مند بازاریابی به شمار می رود.

گستردگی مخاطبان

ضریب نفوذ اینترنت در ایران، در سال ۹۳ در حدود % ۴۸٫۱۳ (۳۶ میلیون نفر) بوده است. همچنین تعداد کاربرانی که هر روز از اینترنت استفاده می کنند، بالغ بر ۱۳,۰۰۰,۰۰۰ نفر می باشد. برای بسیاری این مسئله روشن است ، تعداد کابرانی که روزانه در ایران از اینترنت استفاده میکنند، روز به روز در حال افزایش هستند و این بیانگر آن است که سرمایه گذاری در تبلیغات اینترنتی میتواند نتایج مطلوبی برای ما داشته باشد.

 

منابع : کالج تپسل ، بنر دیزاین

نوشته مزایای تبلیغات آنلاین و طراحی بنر نسبت به تبلیغات سنتی اولین بار در همیار توسعه | HamyarDev پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *