طراحی سایت هتل یا مسافرخانه

تهیه لوازم سفر و برنامه ریزی برای محل اقامت تنها مختص به ایام تعطیلات و مناسبتها نیست. . امروزه اغلب افراد به واسطه اینترنت قبل از انتخاب محل مسافرت، در فکر محل اقامت خود در مکان مورد نظر هستند. این افراد به دنبال مکان و یا مسافرخانه یا هتل هستند تا سفر خود را با اطمینان خاطر بیشتری آغاز و سپری نمایند. در این مقاله از وینتو باید ها و نباید های طراحی سایت هتل یا مسافرخانه را با هم بیشتر مرور خواهیم کرد.

در این عصر ماشینی و زندگی های یکنواخت و خالی از رنگ و روح ، نقش و تاثیر مسافرت بیش از هر زمان دیگری پر رنگ شده . کمبود زمان برای مسافرت و مشاغل با تعطیلات اندک یک برنامه ریزی مدبرانه و مدیریت زمان برای یک مسافرت می طلبد.

پس از انتخاب مقصد ، با چالش جدی ای به نام اقامتگاه روبرو هستیم . محدودیت های زمانی مسافران ایجاب می کند قبل از سفر محل اقامتشان را انتخاب کرده و با این کار در مدیریت زمان صرفه جویی کنند .

پروسه جذب مشتری و امکانات مفید برای نیل به این هدف :

با علم به این شرایط، طراحی سایت با عملکرد رزرواسیون هتل و اقامتگاه رد خور ندارد .تجربه نشان می دهد برخی کاربران با هدف رزرو محل اقامتی وارد وبسایت می شوند اما در نهایت در کنار رزرو هتل (یا هر محل اقامتی) ، از آنجا که فرهنگ خرید اینترنتی نسبت به سال ۱۳۹۳ به میزان ۲۰۰ درصد افزایش داشته ، چمدان و تجهیزات سفری نیز خریداری می کنند . یعنی با قطعیت می توان ادعا کرد یک فروشگاه اینترنتی شامل تجهیزات مسافرتی در یک وبسایت رزرواسیون محل اقامتی بسیار مورد توجه واقع خواهد شد .
اگر سر رشته ای در دنیای مجازی داشته باشید ، حتما جای خالی یک وبسایت جامع در خدمات مسافرتی را حس می کنید .

افزودن قابلیت رزرو آنلاین محل اقامتی و مدیریت تمامی اعمال وابسته به این پروسه از مهمترین بخش های طراحی وبسایت هتل ها و محل های اقامتی است . این قابلیت باید این امکان را برای مخاطبان فراهم کند تا آنها بتوانند بدون صرف زمان و نیاز مراجعه حضوری به هتل ها و اقامتگاه های مختلف ،  تکلیف محل اقامت خود را روشن کنند و هزینه ی رزرو را به صورت آنلاین بپردازند .

برای رفاه حال مشتری ایجاد گالری تصاویر اماکن اقامتی و ثبت تصویر هر محل به صورت جداگانه نیز توصیه می شود . بهتر است زیر هر تصویر امکان کامنت (نظر) گذاری تعبیه شود تا مراجعه کنندگان جدید بتوانند بازخورد مراجعه کنندگان پیشین را ببینند و بر اساس تجربیات آنها راحت تر تصمیم بگیرند .
از آنجا که سیل مسافرت ها در ایام تعطیل و اعیاد صورت میگیرد ، برای جذب مشتری می توانید پکیج های مسافرتی در نظر بگیرید به این صورت که به طور مثال اگر ۱ ماه قبل رزرو اقامتگاه را انجام دهند با یک قیمت استثنایی از آنها میزبانی خواهید کرد و خدمات و سرویس های به خصوصی را به صورت رایگان (یا تخفیف دار)  در اختیارشان قرار خواهید داد . ارائه این خدمات به شرایط شما بستگی دارد و می تواند یکی از موارد زیر را شامل شود :

  • تور گردشگری یک روزه از شهر مورد نظر به صورت رایگان
  • یک وعده غذایی رایگان در طول ایام اقامت در اقامتگاه
  • بلیط استخر رایگان
  • بازدید رایگان از اماکن فرهنگی و تاریخی مانند موزه ها به صورت رایگان
  • بن های تخفیف دار برای استفاده از رستوران ها
  • و…

 

راه اندازی چنین وبسایتی شما را با سیل عظیمی از شرکت ها و کسب وکار ها مواجه می کند که خواهان تبلیغات در وبسایت شما هستند. به عنوان مثال رستوران ها ، اماکن تفریحی ، فروشگاه های صنایع دستی و فروشگاه های سوغات و…
پس به طور کلی طراحی و پیاده سازی وبسایت هتل ها و اقامتگاه ها علاوه بر تاثیر مستقیم بر رشد کسب و کار شما ، تاثیرات ثانویه اقتصادی نیز به همراه خواهند داشت .

وبسایتی به همراه بانک اطلاعاتی گردشگری :

در طراحی سایت هتلداری یک بانک اطلاعاتی غنی شامل لیست تمامی اماکن سیاحتی ، تفریحی و زیارتی شهر ها به انضمام آدرس و تمام اطلاعات لازم ایده جذاب و کارایی برای جلب کاربران از کانالی جدید است .
وبسایت شما باید تمام نیاز های مسافران را پوشش دهد به طوری که آنها به این مهم دست یابند که مراجعه و استفاده از وبسایت شما در پول و زمانشان صرفه جویی می کند و آنها ر ابه مسیری راهنمایی می کند که بهترین انتخاب است و بدین جهت آنها با کمال میل دعوت شمارا به گذران وقت در وبسایتتان لبیک می گویند و زمان طولانی را در آن سپری می کنند . اطلاعات این بانک اطلاعاتی به مسافران کمک می کند برنامه ریزی دقیقی برای سفر خود داشته باشند و به بهترین نحو مدیریت زمان و مکان را انجام دهند . مطمئن باشید کاربران دنیای وب همگی به دنبال منبع قابل اعتمادی هستند که دسترسی به بخش های آن ساده باشد ، اطلاعاتش جامع و بی نقص باشد و نیاز های آن ها را پوشش دهد .

خدمات قابل ارائه در طراحی یک سایت مربوط به اقامتگاه ها و هتل ها به شرح زیر است :

 

  • اختصاص صفحه وب  رزرو روزانه و دوره ای
  • ایجاد قابلیت پرداخت رزرو آنلاین توسط درگاه بانکی
  • برنامه زمان بندی اتاق های خالی و پر به انضمام تصاویر آنها
  • ایجاد دسته بندی اتاق ها بر اساس ظرفیت و یا تعداد تخت
  • امکان درج و مدیریت امکانات و توضیحات برای هر اتاق
  • افزودن   پیشنهاد های ویژه در روزهای مهم بر اساس نیاز
  • معرفی اماکن دیدنی و زیارتی شهر های مختلف
  • ایجاد صفحه اختصاصی برای درج تجربیات و نظرات مسافران از مسافرت به یک شهر خاص
  • و…

متخصصین وینتو در طراحی سایت هتل در کرج بالاترین قابلیت های خود را به شما نمایش خواهند داد.

نوشته طراحی سایت هتل یا مسافرخانه اولین بار در طراحـی سایت وینتو. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *