پر درآمد ترین کارهای فریلنسری

آموزش فریلنسری

کارهای فریلنسری فواید زیادی مانند ساعت کاری منعطف و پتانسیل درآمدی بالا در بسیاری صنایع دارد. به عنوان مثال، سازنده های نرم افزارها که به صورت فریلنسری کار می کنند خود می توانند میزان درآمد خود را تعیین نمایند. اگر برای انجام کارهای فریلنسری مشتاق هستید می توانید به این 17 نوع شغلی که بالاترین درآمد را برای فریلنسرها دارد و در ادامه به آنها خواهیم پرداخت توجه نمایید.

فریلنسرها در کدام شاخه های کاری می توانند فعالیت نمایند؟

فریلنسرهای حرفه ای در شاخه متنوعی فعالیت می نمایند. به عنوان مثال بسیاری از فریلنسرها در زمنیه بازاریابی و ارتباطات و حتی رسانه های اجتماعی فعالیت می نمایند. سایر صنایع که فریلنسرها فعالیت می نمایند شامل فعالیت های مالی مانند حسابدارهای شخصی و برنامه ریزهای مالی می باشند یا آموزش و فعالیت های قضایی مانند مشاور قضایی شرکت ها. علاوه بر این صنایع و کارها، حرفه ای های فریلنسری همچنین می توانند در زمنیه فناوری، منابع انسانی و نقش های استخدامی فعالیت نمایند.

پردرآمدترین کارهای فریلنسری

1. طراح وب

پر درآمد ترین کارهای فریلنسری

درآمد سالیانه در ایالات متحده: 45 هزار دلار
وظایف اصلی: طراحان وبسایت، طراحی، ساخت و نوشتن کدها را برای وبسایت ها و صفحات وب که شامل متن ها، تصاویر و گرافیک، صدا و ویدیوها می شود را بر عهده دارند. طراحان مسئول طراحی، طراحی ساختار کلی وبسایت ها هستند و معمولا برای چند مشتری در آن واحد کار می کنند تا وبسایت ها را آپدیت نموده، فایل های بک آپ تهیه نمایند، مشکلات کدنویسی را حل می نمایند و محتوای سایت ها را ادیت کرده و می نویسند.

2. برنامه نویس کامپیوتر

درآمد سالیانه در ایالات متحده: 47 هزار دلار
وظایف اصلی: برنامه نویس هایی که به صورت فریلنسری و در زمینه کارهای فریلنسری فعالیت می نمایند معمولا با چند مشتری در آن واحد کار می کنند. این متخصصین نرم افزارهای کامپیوتر و اپ ها را طراحی می نمایند و مشاوره هایی برای کمک به مشتری های خود در جهت حل مشکلات آنها ارائه می دهند.

3. طراح گرافیک

آموزش فریلنسری

درآمد سالیانه در ایالات متحده: 49 هزار دلار
وظایف اصلی: طراحان گرافیک با استفاده از نقاشی های دستی و یا با استفاده از نرم افزارهای کامپیوتری طرح های گرافیکی را به مشتری های خود ارائه می دهند. طراحان گرافیک از این طرح های مفهومی تصویری برای طراحی اپلیکیشن های تجاری، آگهی های تبلیغاتی، لوگوها، گزارش های تصویری و غیره استفاده می نمایند.

4. مربی

میانگین درآمد سالیانه در ایالات متحده: 53 هزار دلار
وظایف اصلی: مربی ها با شاگردان و کارآموزهایی از همه سنین برای آموزش و رسیدن به دستاوردهای آکادمیک کار می نمایند. این مدل کارهای فریلنسری آموزشی با آموزش متدها و تکنیک هایی به شاگردان برای رسیدن به درک بهتر از مفاهیم جدید یا مفاهیم آموزش داده شده در کلاس درس آنها در مدرسه، به شاگردان خود کمک می نمایند. مربی ها فعالیت هایی طراحی می نمایند که به شاگردان کمک می نمایند مواد آموزشی را درک نمایند و آزمون های می گیرند تا مطمئن شوند که دانش آموزان پیشرفت خوبی دارند.

5. متخصص بازاریابی

متوسط درآمد سالیانه در ایالات متحده: 54 هزار دلار
متخصصین بازاریابی به سازمان ها کمک می نمایند با استفاده از ارزیابی بازار و رسیدن به اطلاعات نحوه خرید مشتری ها، یافتن حفره هایی در بازار هدف، این که چه نوع محصولات و یا سرویس هایی فروش بهتری دارند و این که مشتری ها تا چه برای خریدهای خود خرج می نمایند متوجه شوند چه پیامی به درستی به مشتری ها می رسد. همه این موارد به بازاریاب ها و مشتری های آنها کمک می کنند آفرهای را که به بهترین نحو مناسب مشتری ها هستند برای آنها تهیه نمایند.

6. حسابدار

پر درآمد ترین کارهای فریلنسری

متوسط درآمد سالانه در ایالات متحده: 55 هزار دلار
حسابدارها پروسه های مالی، نقل و انتقالات مالی و اسناد را ارزیابی، ثبت و تفسیر می نمایند. حسابدارهایی که به صورت کارهای فریلنسری فعالیت می نمایند معمولا با چند شرکت و سازمان کوچکتر به صورت همزمان همکاری می نمایند.

7. دستیار مجازی

متوسط درآمد سالانه در ایالات متحده: 57 هزار دلار
وظایف اصلی: دستیارهای مجازی سرویس های اداری را از راه دور و معمولا از خانه برای مشتری های خود ارائه می دهند. این افراد معمولا قرارهای ملاقات را تنظیم می نمایند، به تلفن ها پاسخ می دهند و تماس های لازم را می گیرند، برنامه های سفر را تدوین می نمایند و ایمیل ها و سایر پیام های آنلاین را برای مشتری های خود مدیریت می نمایند.

8. ادیتور

میانگین درآمد سالانه در ایلات متحده: 58 هزار دلار
وظایف اصلی: ادیتورها مواد نوشتاری، دست نوشته ها را برای انتشاراتی ها و سایر مشتری های خود بازدید و تصحیح می نمایند. این نوشته ها که ادیتورها بر روی آنها کار می کنند شامل کتاب ها، مجلات، محتوای آنلاین و روزنامه ها می شود. ادیتورهایی که کارهای فریلنسری انجام می دهند ممکن است در زمینه های مختلف مانند ادیت داستان یا ادیت متن فعالیت داشته باشند.

9. نویسنده

میانگین درآمد سالانه در ایالات متحده: 60 هزار دلار
وظایف اصلی: نویسنده هایی که کارهای فریلنسری انجام می دهند با یک یا چند شرکت یا سازمان به صورت قراردادی فعالیت می نمایند. نویسنده ها، محتوای نوشتاری برای کتاب ها، وبسایت ها، ژورنال ها، مقالات جدید، توضیحات محصولات، تبلیغات و مجله ها تهیه می نمایند.

10. متخصص رسانه های اجتماعی

میانگین درآمد سالیانه در ایالات متحده: 60 هزار دلار
وظایف اصلی: متخصصین رسانه های اجتماعی محتوای مورد نظر برای طیف وسیعی از رسانه های اجتماعی مانند فیسبوک و توییتر فراهم می آورند تا به مشتری های خود کمک نمایند حضور بهتری در فضای آنلاین داشته باشند و برند آنلاین به بهترین نحو شناخته شود. متخصصین رسانه های اجتماعی، حرفه ای ها هستند که مسئول تعامل با جمعیت هدف، ارزیابی متریک های سایت ها و رسیدگی به جنبه ها خلاقانه مدیریت و به روز نگه داشتن صفحات رسانه های اجتماعی هستند.

11. کپی رایترها

میانگین درآمد سالانه در ایالات متحده: 62 هزار دلار
وظایف اصلی: کپی رایترها یا نویسنده متون داخل سایت از روش های مجاب کننده و متقاعد کننده نویسندگی و تبلیغاتی برای نوشتن متون داخل سایت که کپی می گویند با هدف تعامل و تشویق مشتری ها برای خرید استفاده می نمایند. این نویسنده ها متون مورد نیاز را برای تبلیغات آنلاین و یا چاپی، تراکت ها، راهنمای محصولات و سایر مواد تبلیغاتی که نیاز به متن دارند را می نویسند.

12. مشاور تجاری

میانگین درآمد سالیانه در ایالات متحده: 71 هزار دلار
وظایف اصلی: مشاورین تجاری می توانند به صورت فریلنسری با شرکت و سازمان ها برای مشاوره دادن در کارهای آنها همکاری داشته باشند. این مشاورین معمولا با استفاده از متدها و تکنیک های خاص به مشتری های خود کمک می نمایند که عملکرد کلی، بازدهی و تولید خود را بهینه کرده و گسترش دهند. مشاورین تجاری همچنین پروسه های مختلف را در سازمان ها و شرکت ها آنالیز کرده تا راه حل هایی که می تواند به این شرکت ها کمک نماید به اهداف خود برسند ارائه دهند.

13. مشاور منابع انسانی

میانگین حقوق سالیانه در ایالات متحده: 75 هزار دلار
مشاورین منابع انسانی با تیم های منابع انسانی در تجارت ها و سازمان ها برای رسیدن به راه حل هایی در جهت بهبود روابط کاری همکاری می نمایند. این متخصصین به مدیران حوزه منابع انسانی و مدیران رده پایین تر کمک می نمایند پروسه های شکایت را حل و فصل نمایند، پروسه های حل منازعه را مدیریت نمایند، فعالیت های استخدامی موثر را توسعه دهند.

14. ویدیوگرافر/فیلمبردار

میانگین درآمد سالیانه در ایالات متحده: 77 هزار دلار
این فیلمبرداران فریلنسر با استفاده از ابزار ضبط ویدیو، تصاویری از رویدادهای زنده و سایر پروژه ها تهیه می نمایند. بسیاری از این فیلمبرداران فریلنسر بر روی تولیدات کوچکتر مانند مستندها، فیلم های کوتاه، عروسی ها، پارتی ها، رویدادهای زنده کوچک تر، ویدیو های آموزشی و غیره تمرکز می نمایند.

15. توسعه دهنده وب

میانگین درآمد سالیانه در ایالات متحده: 78 هزار دلار
وظایف اصلی: یک توسعه دهنده وب با مشتری های خود برای طراحی، ساخت و راه اندازی وبسایت ها و صفحات وب همکاری می نمایند. این توسعه دهنده شمای کلی وبسایت ها را طراحی می نمایند و در کنار آن بر روی فیچرهای فنی سایت مانند عملکرد و قابلیت های ترافیک و ظرفیت سایت کار می نمایند.

16. مشاور مالی

میانگین درآمد سالیانه در ایالات متحده: 83 هزار دلار
وظایف اصلی: مشاورین مالی وضعیت کلی مالی مشتری های خود مانند میزان درآمد، خرج ها و دارایی ها و خرج ها را بررسی می نمایند. این فاکتورهای اطلاعات مالی مشتری ها به مشاورین مالی کمک می نماید که راه های برای پرداخت بدهی ها، پس انداز پول و حتی برنامه های بازنشستگی در اختیار مشتری های خود قرار دهند.

17. مشاور نرم افزار

میانگین درآمد سالانه در ایالات متحده: 92 هزار دلار
وظایف اصلی: مشاورین نرم افزار اپ ها و سیستم های نرم افزاری را در جهت نیاز مشتری های خود طراحی می نمایند. این متخصصین نرم افزار همچنین نرم افزارهای کامپیوتر مشتری های خود را بررسی می نمایند تا به آنها کمک نمایند که با استفاده از آپدیت های نرم افزاری و استفاده از اپ ها و همچنین هماهنگ سازی سیستم های آنها به بهبود عملیات تجاری آنها کمک نمایند.

امیدوارم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید.

دوره آموزشی فریلنسینگعلاقه مند یادگیری اصول فریلنسینگ هستی؟
دوره آموزشی فریلنسینگ بین المللی رو شرکت کن

شما در دوره آموزش فریلنسری بین المللی یاد خواهید گرفت که چگونه وارد مسیر کسب درآمد دلاری بشید، روشی که خود ما تحربه کردیم و دانشجو های ما در حال حاضر ازش درآمد دارند.

در این دوره شما تبدیل به یک فریلنسر خارجی حرفه ای میشید و راحت میتونید پرتفولیوی خودتون رو بسازید، تکنیک های مذاکره و دریافت پروژه رو یادمیگیرد …

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *