ایجاد و حفظ انگیزه در برنامه نویس

یکی از مشکلات اکثر افرادی که میخواهند کاری را شروع کنند یا اقدام به یادگیری تخصص و مهارت کنند نداشتن انگیزه کافی برای شروع است. متاسفانه این مشکل در بین اکثر افراد وجود دارد.

در چند سال اخیر، که با افراد زیادی صحبت کرده ام در زمینه یادگیری و آموزش برنامه نویسی، اولین چیزی که در مورد آن صحبت کردن، نداشتن انگیزه کافی برای شروع کار است. خیلی از این دوستان انگیزه اولیه را داشتن اما بعد از یکی دو هفته، انگیزه کامل از بین میرفت و نمیدانستند باید چیکار کنند.

اگر مشکل انگیزه دارید و نمیدانید چطوری اقدام به ایجاد انگیزه کنید یا اینکه نمیدونید چطوری این انگیزه را حفظ کنید این فایل مخصوص شماست و برای شما تولید شده است. چون به صورت دقیق در مورد همین موضوع صحبت می کنیم.

در این فایل ما در مورد ایجاد و حفظ انگیزه در برنامه نویس به صورت دقیق و کامل صحبت می کنیم و شما بعد از گذارندن این مینی دوره، اگر به چیزهایی که گفته ایم عمل کنید راحت می توانید به آن چیزی که میخواهید برسید. نکته مهم عمل کردن این مسائل گفته شده است تا بتوانید نتیجه لازم را بگیرید.

ایجاد و حفظ انگیزه در برنامه نویس

این مینی دوره که با نام ایجاد و حفظ انگیزه در برنامه نویس تولید شده برای همه افراد قابل استفاده است در قالب 65 دقیقه فایل صوتی ارائه شده است که در ابتدا، به معرفی منابع بی انگیزگی می پردازیم و دقیق در این باره صحبت می کنیم که شما بدونید چه چیزهایی باعث می شود شما بی انگیزه باشید.

بعد از اینکه متوجه شدید مشکل کار کجاست به سراغ گام بعدی میرویم یعنی 24 پارامتر و روش عالی برای ایجاد انگیزه و حفظ انگیزه را مورد بررسی قرار میدهیم که می توانید با اجرا کردن 50 درصد موارد گفته شده کامل انگیزه را ایجاد و حفظ نمایید. (یادتون نره باید این روش ها را اجرا کنید تا بتوانید به نتیجه دلخواه خود برسید.)

در انتها هم یک تکنیک جذاب برای افرادی که اصلا حوصله هیچ کاری را ندارند معرفی می کنیم که با این تکنیک راحت بتوانند روزانه بدون داشتن انگیزه کارهای زیادی را انجام دهند.

سعی کرده ام علاوه بر دانشی که این چند ساله به دست آوردم تجربیات خودم را هم در این مجموعه فایل صوتی بگنجانم تا همه بتوانند از آنها نهایت استفاده را ببرند. این نکته فراموش نشود که تمام روش ها و تکنیک قابلیت اجرا برای همه را دارد و از لحاظ اجرایی اصلا جای نگرانی نیست. پس اگر میخواهید نتیجه بگیرید حتما باید اجرا کنید تا به نتیجه دلخواه برسید.

توجه: برای اینکه خیال شما از تهیه این مینی دوره راحت باشد تعدادی از نظرات کسانی که قبلا این فایل ها را تهیه کردند را در بخش پایین قرار دادیم تا با خیال راحت اقدام به تهیه کنید.

نظر خریداران فایل ایجاد و حفظ انگیزه در برنامه نویس

توجه: این مجموعه فایل جز فایل های ویژه یا همان ViP است که هزینه پرداخت آنها بسیار پایین است تا همه بتوانند به راحتی تهیه نمایند. برای تهیه این فایل ها ابتدا داخل سایت ثبت نام کنید و از پنل کاربری خود، اکانت خودتون را شارژ کنید و اقدام به پرداخت نماید.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *