برگردوندن پیج اینستاگرام | بازیابی اکانت اینستاگرام حذف شده

در صورتی پیج شما با مشکل روبرو شده و غیرفعال شده به روش های زیر با ما در تماس باشید
ارسال پیام به شماره واتساپ سمانیک :‌ ۰۹۰۲۹۶۴۲۶۹۱

پر کردن فرم زیر و ارسال آن :

[contact-form-7]

چرا اینستاگرام پیجی را غیرفعال می کند

اینستاگرام در هیچ کجا دلایل دقیقی برای غیرفعال کردن پیج ارائه نداده، اما می توان به این نکته اشاره کرد که نقض قوانین و یا نقص خدماتی که در ادامه بدان اشاره خواهیم کرد، اتفاق افتاده است. این موارد می تواند شامل : استفاده خودکار از نرم افزارهای ربات گونه همچون لایک بگیر، کامنت بگیر و فالور بگیر. یا خرید لایک و فالور و ایجاد اسپم از طریق پست و یا دایرکت.

پیج غیرفعال شده یا از دست خارج شده را چگونه بازگردانی کنم

ما همچون بسیاری از فرهیختگان بر این باوریم پیشگیری بهتر از درمان است. پیش از شروع این موضوع به دلایلی اشاره خواهیم کرد که از غیرفعال شدن پیج ما جلوگیری کند

چطور از غیرفعال شدن و پریدن اکانت اینستاگرام خود جلوگیری کنیم

۱) بصورت انبوه لایک و فالو در پیج خود نریزید

۲) تصاویر و یا محتوای ویدیویی خلاف قوانین اینستاگرام به اشتراک نگذارید

۳) شکایت کاربران و گزارش دادن اکانت شما به اینستاگرام باعث بسته شدن پیج می شود

۴) پروفایل اینستاگرام خود را کامل کنید

۵) به طور منظم پست بگذارید

۶) قوانین حق تکثیر را نقض نکنید

۷) با آیپی های مختلف و دستگاه های مختلف مدام وارد اکانت خود نشوید

۸) فعالیت معقول و غیر ربات گونه بر روی پیج خود داشته باشید

۹) حتما ایمیل خود را تایید کنید

۱۰) تعداد زیادی ایموجی را کامنت نکنید

۱۱) مدام کامنت های خود را کپی پیست نکنید برای دیگر افراد

۱۲) کامنت های اسپم ایجاد نکنید

۱۳) لایک های اسپم ایجاد نکنید

آیا ممکن است پیج یا اکانت اینستاگرام ما کلا غیرفعال شود

 این موضوع کاملا بستگی به فعالیت شما بعد از بسته شدن موقت پیج شما دارد. اگر شما به رفتار ربات گونه همانند گرفتن فالور انبوه، لایک و کامنت انبوه زیر پست ها به احتمال زیاد باید برای همیشه از پیج خود خداحافظی کنید

چطور پیج اینستاگرام خود را که غیرفعال شده برگردانم 

۱) گزارش به اینستاگرام

از طریق پیام خطای که اینستاگرام به شما می دهد بر روی tell us کلیک کرد و مشکل را به اینستاگرام گزارش می دهید

۲) فعالیت بر روی پیج را دو روز متوقف کن و در روز سوم مجدد شروع کن

یعنی لایک، کامنت، فالو و آنفالو کردن را کاملا متوقف کنید اما اکسپلور گردی مشکلی ایجاد نمی کند

۳) اینستاگرام خود را با دیگر شبکه های اجتماعی تان لینک کنید

برای فعال کردن این بخش به تنظیمات (setting) ، امنیت و حریم خصوصی (Privacy and security) ، اتصال حساب کاربری ( linked account) رفته و دیگر شبکه های اجتماعی خود را به اینستاگرام متصل می کنید

۴) ویرایش بیوگرافی خود

بخش پروفایل خود را ویرایش کنید این موضوع از مشکلات احتمالی بعد از آن جلوگیری می کند. اما حواستان باشد بیشتر از یکبار تغییر ایجاد نکنید

۵) پاک کردن و نصب مجدد

متاسفانه بعنوان آخرین راهکار بایستی تمام محتوای قبلی خود را پاک کنید و اینستاگرام را حذف کرده و مجدد نصب کنید.

با قوانین اینستاگرام آشنا شوید

استفاده و نصب برنامه اینستاگرام به منزله قبول قوانین و مقرراتیست که توسط اینستاگرام وضع شده است. قوانین در سه دسته قوانین پایه، قوانین عمومی و حق انحصاری و کپی رایت مطالب تقسیم می شود.

قوانین پایه

۱) سن قانونی شما باید از ۱۳ سال به بالا باشد

۲) محتوای شما نباید در مورد تصاویر برهنه، نیمه برهنه و تصاویر پیشنهادی جنسی باشد

۳) شما مسئول هر فعالیتی هستید که تحت نام صفحه شما اتفاق میفتد.

۴) شما مسئول نگهداری از رمز عبور خود هستید

۵) شما نباید از اینستاگرام در جهت سواستفاده اطلاعات افراد، اذیت کردن، تهدید، جعل هویت و ترساندن کاربران استفاده کنید

۶) شما نبایستی از خدمات اینستاگرام برای اهداف غیرمجاز و غیر قانونی استفاده کنید. کاربران بین المللی موافقت خود را مبنی بر تمام قوانین محلی مربوط به رفتار آنلاین و محتوای قابل قبول بایستی اعلام کنند.

۷) شما مسئولید در قبال رفتار، اطلاعات، متن، گرافیک، عکس، پروفایل، فایل صدا و ویدیو کلیپ که به عنوان پست از طریق اینستاگرام به اشتراک میگذارید 

۸) شما نبایستی اینستاگرام را تغییر، اصلاح و یا هک کنید و یا وبسایت دیگر را به گونه ای تغییر دهید که گویا با اینستاگرام در ارتباط هست

۹) شما نبایستی به وب سرویس های اینستاگرام بیش از حد تعریف شده و قانونی آن دسترسی داشته باشید

۱۰) شما نباید هیچ محتوایی از اینستاگرام را از بین برده و یا پنهان کنید و این قانون تنها محدود به پروفایل و تصاویر کاربر نیست.

۱۱) شما نبایستی ایمیل های غیردرخواستی و یا کامنت های اسپم برای کاربران در اینستاگرام ایجاد و ارسال کنید

۱۲) شما نباید از نام اینستاگرام در دامنه وبسایت خود بدون اجازه استفاده کنید

۱۳) شما نبایستی هیچ ویروس ، کرم و یا کد مخربی را در اینستاگرام منتقل کنید

۱۴) شما نبایستی در استفاده از اینستاگرام قانونی را در قلمرو قضایی خود نقص کنید این قانون تنها محدود به حق کپی رایت نیست

۱۵) نقض هر یک از قوانین فوق به معنای خاتمه ی استفاده شما از خدمات اینستاگرام می باشد. در حالیکه اینستاگرام چنین محتوا و رفتاری را در وبسایت خود منع می کند، شما موافقت می کنید که اینستاگرام نمی تواند مسئول چنین محتوایی باشد که در وبسایتش اضافه شده و با این وجود ممکن است در معرض چنین مطالبی باشید و از خدمات اینستاگرام با مسئولیت خود استفاده کنید.

قوانین عمومی

۱) ما این حق را داریم اصلاح یا خدمات اینستاگرام را به هر دلیلی بدون اطلاع رسانی خاتمه دهیم

۲) ما حق تغییر شرایط استفاده را، در هر زمان برای خود محفوظ می داریم. اگر تغییرات منجر به تغییر اساسی در شرایط استفاده شود ، ما با توجه به اولویت بیان شده در حساب شما ، از طریق ایمیل به شما اطلاع خواهیم داد. آنچه “تغییر اساسی” را تشکیل می دهد ، با صلاح دید ما و با استفاده از عقل سلیم و قضاوت معقول ، براساس صلاحدید ما تعیین خواهد شد.

۳) این حق برای ما محفوظ هست که خدمات را بر هر شخصی به هر دلیلی و در هر زمانی صلاح دیدیم قطع کنیم.

۴) این حق برای ما محفوظ هست هر نام کاربری که غیرفعال شده یا قوانین تجاری را نقض کرده و یا کاربران دیگر را فریب داده، جریمه کنیم.

۵) ما ممکنه است محتوایی با ویژگی هایی که در ادامه می آید حذف کنیم، اما تعهدی بر آن نداریم. محتوای غیرقانونی، تعرض، تهدید، هجوآمیز، افترا، مستهجن و یا نقض مالکیت معنوی و شرایط استفاده

۶) این حق برای ما محفوظ هست نام های کاربری مشاغل و افراد را که نشان تجاری داشته و ادعای قانونی درستی دارند را برگردانیم.

حقوق انحصاری محتوا در اینستاگرام

۱) اینستاگرام هیچ ادعایی بر روی مالکیت متن، فایل، عکس، ویدیو، فایل صوتی و آثار موسیقی، آثار تالیفی، برنامه های کاربردی یا هر فعالیت محتوایی دیگری که از طریق خدمات اینستاگرام انتشار میدهید، ندارد. با نمایش و انتشار هر محتوایی از طریق اینستاگرام، شما بدین وسیله مجوز استفاده محدود، تغییر، حذف، اصلاح نمایش بصورت عمومی و توزیع و پخش آن در شبکه های ارتباطی دیگر و آمدن در نتایج را میدهید به غیر از محتوا صفحاتی که بصورت خصوصی هستند.                                                 

۲) برخی از خدمات اینستاگرام با درآمد تبلیغاتی پشتیبانی می شود و ممکن است تبلیغات، پروموشن ها را به شما نشان دهد و بدین وسیله شما توافق خواهید کرد اینستاگرام این چنین تبلیغات و پروموشن هایی را متصل با پست های محتوایی شما نمایش دهد و نحوه درج این قبیل آگهی ها بدون اطلاع رسانی به شما تغییر خواهد کرد.

۳) شما ضمانت می کنید :۱) حق مالکیت محتوایی که توسط شما و یا از طریق خدمات اینستاگرام پست می شود را دارید و یا حتی می توانید حق استفاده از آن را به شخص دیگر اعطا کنید. ۲) پست و یا استفاده از محتوا از طریق اینستاگرام تعارضی ندارد با حق حریم خصوصی، حق حریم عمومی، قانون کپی رایت، حق قرارداد، حق مالکیت معنوی با هر حق دیگر متعلق به هر شخص دیگر. ۳) محتوایی پست شده توسط شما هیچ قراردادی بین شما و شخص سوم را نقض نمی کند. شما موافقت می کنید که به دلیل محتوایی که از طریق خدمات اینستاگرام ارسال می کنید ، برای همه حق امتیازات ، هزینه ها و هرگونه پول دیگری که به هر شخص بدهکار است پرداخت کنید.

۴) خدمات اینستاگرام شامل محتوایی می شود که در اینستاگرام وجود دارد. محتوای اینستاگرام با حق کپی رایت، نام تجاری، حق ثبت اختراع، رمز و رازهای تجاری و دیگر قوانین تضمین می کند. اینستاگرام بدین وسیله دتسرسی محدود، ابطال پذیر، غیر مجاز برای باز نشر را تضمین می کند و محتوای اینستاگرام برای استفاده شخصی شما با نمایش سایت و استفاده از خدمات اینستاگرام فراهم می آورد.

۵) خدمات اینستاگرام شامل محتوا کاربران و دیگر مجوزدهنده های اینستاگرام می شود. به استثنای این توافقنامه، شما نمی توانید محتوایی را کپی، تغییر، ترجمه، انتشار، انتقال، توزیع، نمایش و یا محتوای ظاهر شده دیگران در این پلت فرم را بفروشید.

۶) اینستاگرام عملکردهای فنی لازم برای ارائه خدمات اینستاگرام را انجام می دهد ، از جمله کدگذاری و / یا اصلاح مجدد محتوا برای اجازه استفاده از آن در سراسر سرویس های اینستاگرام ، اما محدود به آنها نیست.

۷) اگرچه سایت و سایر سرویس های اینستاگرام به طور معمول در دسترس هستند ، اما مواردی وجود خواهد داشت که سایت یا سایر خدمات اینستاگرام برای تعمیر و نگهداری برنامه ریزی شده یا به روزرسانی ، برای تعمیرات اضطراری یا به دلیل خرابی پیوندها و تجهیزات مخابراتی که خارج از کنترل اینستاگرام شود. اگرچه اینستاگرام بطور نرمال محتوایی که توافقنامه را نقض کرده، پاک می کند، این حق را دارد هر محتوای دیگری را بدون اطلاع قبلی پاک کند. محتوای پاک شده به منظور انطباق با برخی تعهدات قانونی توسط اینستاگرام ذخیره شود و بدون حکم دادگاه معتبر قابل بازیابی نیست. در نتیجه اینستاگرام شما را تشویق می کند محتوای شخصی خود را جای دیگری نیز ذخیره داشته باشید. در معنای دیگر اینستاگرام بابت خدمات بازگشت محتوای شما نیست. اینستاگرام هیچ گونه مسئولیتی در قبال اصلاح ، تعلیق ، یا قطع خدمات اینستاگرام یا از بین رفتن هرگونه محتوایی ندارد.

نوشته برگردوندن پیج اینستاگرام | بازیابی اکانت اینستاگرام حذف شده اولین بار در استارتاپ استودیو سمانیک. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *