راهنمای اتصال پنل اس ام اس به نرم افزارهای حسابداری

نرم افزارهای حسابداری یکی از مهم‌ترین ابزارهای کار در کلیه شرکت‌ها هستند. این نرم افزارها برای چک کردن حساب‌های ورودی و خروجی، حقوق و دستمزد، گزارش‌گیری و مدیریت تمامی حساب‌های مالی شرکت استفاده می‌شوند.

اغلب نرم افزارهای حسابداری به پنل‌های پیامکی متصل می‌شوند. این پنل‌های پیامکی مزایا بسیار زیادی برای مدیریت اصولی نرم افزارهای حسابداری دارند. نرم افزارهای حسابداری به راحتی به پنل‌های پیامکی متصل شده و شروع به فعالیت می‌کنند. اگر قصد دارید با نحوه اتصال پنل اس ام اس به نرم افزارهای حسابداری و مزایا آن آشنا شوید، خواندن این مطلب را از دست ندهید.

نحوه اتصال پنل پیامکی فراز اس ام اس به نرم افزارهای حسابداری

پنل پیامکی فراز اس ام اس یکی از بهترین گزینه‌ها برای اتصال پنل پیامکی به نرم افزارهای حسابداری است زیرا پنل پیامک فراز اس ام اس خط خدماتی برای ارسال پیامک اطلاع رسانی به شماره های مسدود و بلک لیست بدون نیاز به سفته یا بدون نیاز به ثبت شرکت حقوقی در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید پیامک به شماره های لیست سیاه از طریق حسابداری ارسال کنید. به همین دلیل ما در این آموزش از این پنل معتبر استفاده می‌کنیم. اتصال پنل پیامکی به نرم افزار حسابداری به طور کلی شامل 3 مرحله است که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

1.     تغییرات بخش ویرایش نرم افزار حسابداری برای ارسال پیامک

روش کار برای اکثر نرم افزارهای حسابداری یکسان است. برای اتصال نرم افزارهای حسابداری به پنل اس ام اس ابتدا نرم افزار حسابداری مد نظر خود را باز کرده و به قسمت ویرایش می‌رویم. ابتدا نام فراز اس ام اس را وارد کرده و در قسمت آدرس سایت آدرس URL که پس از خرید پیامک به شما داده می‌شود را وارد می‌کنید. این url برای اتصال نرم افزار حسابداری به قابلیت ارسال پیامک استفاده می شود.

نام کاربری و کلمه عبور برای ورود به سامانه پیام کوتاه را در کادر خواسته شده وارد کنید. توجه داشته باشید که نحوه ارسال پیامک را حتماً local و کامپیوتر محلی انتخاب کنید. شماره خط ارسال کننده پیامک را خط 3000505 وارد کنید تا پیامک شما به تمامی خط‌های مسدود شده و بلک لیست‌ها نیز ارسال شود. تنظیمات را ذخیره کنید.

راهنمای اتصال پنل اس ام اس به نرم افزارهای حسابداری

2.     تنطیمات بخش ارسال پیامک برای نرم افزارهای حسابداری

در این بخش پس از وارد شدن به tab ارسال پیامک می‌توانیم گزینه‌های انتخابی برای ارسال پیامک به مشتری را انتخاب کنیم. با انتخاب هر قسمت می‌توانیم انتخاب کنیم که هر بار پس از ویرایش فاکتور، واریز و برداشت از حساب و انجام امور دیگر پیامک برای مشتری ارسال شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر پیشنهاد می‌دهیم ویدیو آموزشی ارسال پیامک از طریق نرم افزار حسابداری را در سایت فراز اس ام اس حتماً مشاهده کنید.

3.     چک کردن وضعیت پیام ارسالی برای نرم افزار حسابداری

در مرحله نهایی باید وضعیت ارسال پیامک را چک کنید. در این مرحله پس از انتخاب فراز اس ام به عنوان نحوه ارسال پیامک و وارد کردن شماره، پیامک را ارسال کنید. سپس وارد سامانه پیام کوتاه ‌شوید و بر روی قسمت گزارشات ارسال کلیک کنید. تمامی پیامک‌های ارسالی همراه با متن ارسال شده در این قسمت ثبت شده‌اند.

مزایا اتصال نرم افزار‌های حسابداری به پنل پیامکی

ارسال پیامک‌های مالی و حسابداری به مشتریان، علاوه‌بر کمک به حسابداران در کمتر شدن کارها، باعث می‌شود تا ارتباط با مشتریان بهتر شود و اعتماد آن‌ها تا حد ممکن جلب شود. با ارسال پیامک به مشتریان می‌توان کلیه تاریخ‌های واریز و برداشت، تاریخ سررسید چک، پرداخت اقساط، اس ام اس های تسویه حساب و پیگیری فاکتورها را با آن‌ها در میان گذاشت.

همچنین می‌توان تاریخ‌های مهم مانند تاریخ تولد و سالگرد تأسیس شرکت مشتریان شرکت را در پنل ذخیره کرد. در تاریخ ثبت شده پیامک به صورت خودکار برای مشتری ارسال می‌شود. این کار باعث جلب اعتماد و ارتباط بهتر با مشتری می‌شود.

راهنمای اتصال پنل اس ام اس به نرم افزارهای حسابداری

چرا خرید پنل پیامکی برای نرم افزار حسابداری ضروری است؟

امروزه تلاش اکثر افزونه‌ها مانند افزونه دیجیتس و افزونه‌های پیامکی در راستای تسهیل کارها و جلب رضایت مشتری است. با خرید و نصب پنل پیامکی بر روی نرم افزار حسابداری بخش بزرگی از کارهای کارمندان بخش حسابداری و فروش تسهیل می‌یابد و وصول مطالبات شما نیز فرایند سیستمی و سادهتری خواهد داشت.

دیگر نگران اطلاع رسانی به موقع و نارضایتی مشتری نخواهید بود. کاربران و مشتریان نیز با اطلاع دقیق از امور انجام شده رضایت بیشتری خواهند داشت و ارتباط با آن‌ها بسیار بهتر و راحت‌تر خواهد بود.

خرید پنل پیامکی نرم افزارهای حسابداری از فراز اس ام اس

پنل پیامکی کمک بزرگی به شما در مدیریت حسابداری کسب و کار و تسهیل ارتباط با مشتری می‌کند. بهتر است پنل‌های پیامکی را از شرکت‌هایی خریداری کنید که در این زمینه تجربه کافی و نام آشنایی برای مخاطبین دارند.

فراز اس ام اس محصول شرکت زرین ارتباط آسیا، آماده ارائه خدمات ارسال پیامک انبوه، ارائه خدمات پیامکی برای وب سرویس و نمایندگی پنل اس ام اس به مشتریان عزیز است. این شرکت با طراحی بی‌نظیر پنل‌های پیامکی در مسیر رشد و جذب رضایت مشتری همراه و همگام شما خواهید بود. همچنین شرکت های نرم افزارهای مالی می توانند با خرید نمایندگی پنل اس ام اس به مشتریان حسابداری خود پنل اس ام اس خدماتی ارائه دهند تا پیامک های اطلاع رسانی از طریق خط خدماتی شرکت زرین ارتباطات آسیا ارسال شود.

ما پیشنهاد می کنیم از شرکت های معتبر پنل پیامکی تهیه کنید تا بتوانید فاکتور رسمی دریافت کنید و این فاکتور را در هزینه های شرکت ثبت نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت پنل‌های پیامکی می‌توانید به صفحه اصلی سایت فراز اس ام اس با ادرس www.farazsms.com مراجعه کنید و یا با شماره 02171333036 تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *