اجاره ویلا با بهترین قیمت و تخفیف از ایرانگرد

بسیاری از افرادی که شهرهای شمالی را برای سفر انتخاب می‌کنند اجاره ویلا را به رزرو هتل ترجیح می‌دهند؛ زیرا با اقامت در ویلا می‌تواند از طبیعت بکر اطراف شهرهای شمالی بیشتر لذت ببرند و سفر لذت‌بخشی را تجربه کنند. در ادامه مزایای انتخاب سوئیت و ویلا در شهرهای شمال نسبت به رزرو هتل را بیان می‌کنیم  و در پایان با یکی از بهترین سامانه‌های اجاره ویلا شمال و رزرو و خرید تور داخلی آشنا می‌شویم.

 اجاره ویلا شمال

 شهرهای رامسر، چالوس و بابلسر جزو محبوب‌ترین شهرهای گردشگری شمال ایران هستند و ویلاهای جنگلی و ساحلی این شهرها چشم‌انداز بسیار زیبایی به طبیعت اطراف خود دارند. برخی از ویلاهای جنگلی در دل جنگل ساخته شده‌اند که با اقامت در آن‌ها می‌توانید سفری به یادماندنی و رؤیایی برای خود رقم بزنید. بدون تردید با اقامت در ویلا می‌توانید از مزایایی بهره‌مند شوید که با اقامت در هتل از آن‌ها محروم می‌شوید. در ادامه نگاهی به این مزایا خواهیم داشت.

 مزایای اجاره ویلا نسبت به رزرو هتل

 بدون تردید شما برای اقامت در هتل باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. هزینه اقامت در هتل‌ها نسبت به ویلاهای هم سطح آن‌ها بیشتر است. درضمن تعداد اجاره ویلا در بسیاری از شهرهای شمال بیشتر از هتل‌های آن‌ها است. به همین دلیل هم گزینه‌های بیشتر و متنوع‌تری برای انتخاب دارید و هم می‌توانید با کمی جستجو ویلاهای کاملاً مناسب و ایده‌آل با قیمتی مقرون به صرفه پیدا کنید؛ مخصوصا ویلاهای جنگلی.

 معمولاً موقعیت مکانی ویلاهای جنگلی ازنظر زیبا بودن محیط اطراف نسبت به هتل‌های جنگلی بهتر است و با اقامت در آن‌ها می‌توانید از مناظر طبیعی زیباتری لذت ببرید؛ البته برخی از واحدهای اقامتی  هتل بام رامسر نیز در دل جنگل هستند و شبیه کلبه چوبی طراحی شده‌اند؛ بنابراین با اقامت در کلبه‌های جنگلی هتل بام رامسر نیز آرامش خاص فضای جنگلی را به‌خوبی احساس می‌کنید.

بسیاری از اقامتگاه‌های جنگلی مانند ویلاها و کلبه‌های جنگلی و خانه‌های روستایی درست در کنار آبشارها، چشمه‌ها، رودها و دریاچه‌ها قرار دارند. همین موضوع می‌تواند بسیاری از افراد را برای اجاره چنین اقامتگاه‌هایی ترغیب کند تا چند روزی را به دور از هیاهوی شهری در آرامش مطلق سپری و هوای کاملاً پاکی را تنفس کنند.

 هتل‌های جنگلی معمولاً در مراکز پررفت و آمد و شلوغ ساخته شده‌اند و همین موضوع می‌تواند آرامش شما را برهم بزند؛ اما ویلاهای جنگلی و خانه‌های روستایی معمولاً در مکان‌هایی قرار دارد که چندان شلوغ و پررفت و آمد نیستند.

 با انتخاب بسیاری از ویلاهای جنگلی می‌توانید از طعم منحصربه‌فرد غذاهای محلی شمالی که معمولاً به دست بانوان محلی تهیه می‌شود، نیز لذت ببرید. همچنین به دلیل اینکه معمولاً ویلاها و کلبه‌های جنگلی در روستاها ساخته شده‌اند، با اقامت در آن‌ها می‌توانید از نزدیک با افراد بومی منطقه ارتباط برقرار کنید و با فرهنگ بومی کهن و اصیل ساکنان خطه شمال آشنا شوید.

 بسیاری از ویلاها و کلبه‌های جنگلی و خانه‌های روستایی دارای معماری اصیل و سنتی مناطق شمالی کشور هستند و دکوراسیون و چیدمان آن‌ها نیز کاملاً با دکوراسیون خانه‌های شمالی در گذشته مطابقت دارد؛ بنابراین افرادی که به فرهنگ و معماری اصل شهرهای شمالی علاقه‌مند هستند، اقامت در ویلاهای جنگلی سنتی را کاملاً به اقامت در هتل ترجیح می‌دهند.

افرادی که می‌خواهند چند روزی را در سواحل شمال کشوربگذرانند، نیز ویلا را به هتل ترجیح می‌دهند؛ زیرا معمولاً ویلاها و سوئیت‌های ساحلی در فاصله بسیار نزدیکی از دریا قرار دارند و حتی ممکن است تنها چند قدم یا چند متر با ساحل فاصله داشته باشند؛ اما فاصله هتل‌های ساحلی کمی با دریا بیشتر است (البته تعداد قابل‌توجهی از هتل‌های ساحلی شمال کشور نیز درست در کنار دریا قرار دارند).

بسیاری از ویلاهای ساحلی دارای ساحل اختصاصی است (حتی ویلاهای ساده و نه‌چندان لوکس)؛ اما هتل‌های ساحلی دارای ساحل عمومی هستند و این موضوع برای افرادی که به حفظ حریم خصوصی خود اهمیت زیادی می‌دهند، اصلاً خوشایند نیست.

بدون تردید در ویلاهای جنگلی و ساحلی آزادی و راحتی بسیار بیشتری دارید و می‌توانید بدون نگرانی از ایجاد مزاحمت‌های دیگران از حضور در جمع‌های دوستانه یا خانوادگی خود لذت ببرید. ایجاد جمع‌های دوستانه و خانوادگی چه در اتاق‌های هتل‌ها و چه در فضاهای عمومی آن‌ها به دلیل محدودیت‌ها و قوانین هتل معمولاً امکان‌پذیر نیست و حتی ممکن است مسئولان هتل در صورت مشاهده چنین اتفاقی به شما تذکر دهند.

 در هتل‌ها پخت و پز و تهیه غذا به‌هیچ وجه امکان‌پذیر و مجاز نیست؛ اما چنانچه ویلا اجاره کنید، می‌توانید به‌راحتی آشپزی کنید؛ حتی می‌توانید از باربیکیوی ویلا که تقریباً در تمام ویلاهای اجاره‌ای دیده می‌شود، نیز بدون هیچ گونه مشکلی استفاده کنید.

در صورت اقامت در هتل باید تمام قوانین و محدودیت‌های آن در مورد هزینه، ساعات تحویل گرفتن و تحویل دادن اتاق، ظرفیت اتاق‌ها و شرایط پذیرش مسافر را بپذیرید؛ همچنین در صورت تمایل برای استفاده از امکانات عمومی هتل مثل امکانات تفریحی و سرگرم‌کننده، تجهیزات ورزشی و استخر و جکوزی نیز باید تابع قوانین و محدودیت‌های مربوط به مدت‌زمان استفاده از این امکانات و سایر قوانین باشید.

حتی در برخی از هتل‌ها باید هزینه استفاده از این امکانات  را جداگانه پرداخت کنید؛ اما با اجاره سوییت و ویلا مجبور به تبعیت از قوانین و محدودیت‌های دست‌وپاگیرهتل‌ها نیستید و می‌توانید در مورد ساعت تحویل گرفتن و تحویل دادن ویلا، تعداد نفرات و حتی هزینه با صاحب ویلا توافق کنید. در صورت اجاره ویلای دارای استخر و تجهیزات ورزشی و سایر امکانات رفاهی، می‌توانید آزادانه و بدون محدودیت از آن‌ها استفاده کنید.

اجاره ویلا و رزرو تور با ایرانگرد

ایرانگرد یکی از بهترین سامانه برای اجاره ویلا شمال و اجاره انواع اقامتگاه‌ها از جمله سوئیت و ویلا در سراسر نقاط کشورمثل مناطق خوش آب‌وهوای اطراف تهران و اصفهان است. شما می‌توانید برای خرید و رزرو انواع تور داخلی و تور یک روزه دارای مجوز به مقصد شهرهای محبوب گردشگری و نقاط بکر و زیبا در سراسر کشورنیز از طریق ایرانگرد اقدام کنید. جستجوی تور با مقصد و تاریخ موردنظرتان نیز در ایرانگرد امکان پذیر است.

با خرید تور از ایرانگرد می‌توانید از مزایایی همچون کنسلی آسان تور و استرداد وجه آن و پشتیبانی ۲۴ ساعته بهره‌مند شوید. برای اطلاع از جدیدترین تورهای ایرانگرد تنها کافی است شماره تلفن همراهتان را وارد کنید تا از طریق پیامک از جدیدترین تورها با خبر شوید.

اجاره ویلا با بهترین قیمت و تخفیف از ایرانگرد

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *