سایت سازی

سایت سازی فرایندی تقریبا مشابه طراحی سایت است اما در آن از یک ابزار مانند سایت ساز آنلاین استفاده می شود. برای ایجاد سایت به روش سایت سازی می توان از یک شرکت سایت سازی کمک گرفت. اگر نیاز به یک وبسایت حرفه ای دارید که معرف کسب و کار شما به شکل حرفه ای باشد بهتر است از یک شرکت سایت سازی یا یک سایت ساز حرفه ای کمک بگیرید. بعضی از سایت ساز ها معمولا بخاطر ضعف و سادگیشان مناسب هدفهای تجاری سطح بالا نیستند.

شرکت سه سوت وب با توجه به پروژه هایی که مشتریان درخواست می دهند از طراحی سایت با برنامه نویسی و یا طراحی سایت با وردپرس استفاده می کند.

سایت ساز / سایت سازی به چه معناست؟

اگر تا کنون تصمیم به داشتن یک سایت گرفته اید حتما متوجه شده اید که فرایند طراحی سایت چقدر زمانبر و نیازمند صرف انرژی و هزینه است. فرایند ایجاد یک سایت مراحل مختلفی دارد : طراحی قالب و محتواگذاری، دریافت هاست و دامین ، سئو ، پشتیبانی فنی و پشتیبانی محتوایی. بخاطر همین ایجاد یک سایت کمی پیچیده است. طراحان سایت با دانش و مهارتی که دارند این مراحل را طی می کنند و در طول مسیر ممکن است با چالشهای زیادی روبرو شوند.

افرادی بجز طراحان سایت هم هستند که ممکن است چنین دانشی نداشته باشند اما تمایل به این کار داشته باشند. برای این افراد ابزارهایی به نام سایت ساز بوجود آمده است. سایت سازها به دو دسته سایت ساز آنلاین و آفلاین تقسیم می شوند. طراحی سایت فرایند راحتی نیست. برای ساخت یک صفحه وب نیاز به یادگیری html , css , jquery , javascript و php دارید که آن هم کار ساده ای نیست. ابتدا باید موارد ذکر شده را یاد بگیرید و سپس به دنبال کسب تجربه در  چگونگی استفاده و کاربرد آنها باشید.

ممکن است به هر دلیل امکان یادگیری اینها برایتان وجود نداشته باشد یا بخواهید در زمان کم و با صرف انرژی کمتر یک سایت ایجاد کنید.در این صورت بهترین گزینه برای شما استفاده از یک سایت ساز حرفه ای یا سایت ساز آنلاین است. برای سایت سازی سایتهای مختلفی وجود دارد که باید بهترین آنها را انتخاب نمایید.

انواع روشهای ایجاد وبسایت

برای این منظور سه روش وجود دارد :

۱- استفاده از روش برنامه نویسی که نیاز به دانش و یادگیری html ، css ، php و مواردی از این قبیل دارد. برنامه نویسی روش ساده ای نیست. بنابراین برای داشتن صفحات ساده و با اهداف نه چندان بالا از این روش استفاده نکنید. ۲- استفاده از برنامه های طراحی سایت مانند وردپرس. وردپرس ابزاری قدرتمند در ساخت سایت بشمار می رود و تعداد زیادی از سایتهای جهان با آن ایجاد شده اند.

۳- استفاده از سایت سازها : سایت ساز آنلاین ابزاری تحت وب است که به افراد فاقد دانش برنامه نویسی کمک می کند که عملیات سایت سازی را در زمان کم و  براحتی انجام دهند. سایت ساز حرفه ای ، سایت سازی است که بتواند یک سایت حرفه ای ایجاد کند و امکانات یک سایت حرفه ای را در اختیار قرار دهد.

شرکت سه سوت وب از بین انواع روشهای طراحی سایت ، استفاده از برنامه نویسی و وردپرس را انتخاب می کند.

سایت ساز حرفه ای

مزیت استفاده از نرم افزار سایت سازی

کسی که نیاز به یک وبسایت دارد ولی دانش برنامه نویسی ندارد برای داشتن وبسایت باید هزینه ای را به طراح سایت بپردازد و یا اینکه با استفاده از یک برنامه سایت سازی خود اقدام به ایجاد وبسایت کند. در استفاده از این برنامه ها، کاربر خدمات کامل شامل طراحی، هاست، دامنه و … را می تواند داشته باشد. شرکت سایت سازی ، خود خدمات هاست و دامنه را در اختیار کاربر قرار می دهد. بجز این ها پشتیبانی همیشگی از سایت یک مزیت بزرگ است که در صورت استفاده از برنامه سایت سازی به آن دسترسی خواهید داشت.

یک شرکت سایت سازی پلتفرمی در اختیار شما قرار می دهد که علاوه بر طراحی می توانید برای مدیریت نیز از آن استفاده کنید. برای طراحی، قالبهای مختلف در اختیار شما قرار می گیرد. امکان ویرایش قالب، تعویض عکسها، محتواگذاری، ایجاد فرم، منو و … وجود دارد. همچنین جهت مدیریت پنلی در اختیار شما قرار داده می شود که بتوانید مدیریت محتوا، بروزرسانی و تغییرات فایلها و … آمارگیری و ایجاد تنظیمات خاصی را انجام دهید.

نرم افزارهای سایت سازی خارجی و ایرانی

بسیاری از برنامه های سایت ساز آنلاین / سایت ساز حرفه ای که در سطح جهانی کار میکنند ممکن است برای کاربران ایرانی راحت نباشند. به این دلیل که معمولا آموزشها و راهنماها به زبان خارجی است و کاربران ایرانی ممکن است نتوانند براحتی از آنها استفاده کنند. در کل سایت سازهای خارجی ممکن است بسیار قدرتمند باشند. اما پشتیبانی ضعیف اززبان فارسی مساله ای است که باعث می شود کاربران ایرانی دراستفاده از انها چندان راغب نباشند.

با توجه به مشکل پشتیبانی از زبان فارسی در سایت سازهای خارجی، تعدادی شرکت سایت سازی در داخل ایران بوجود آمده است. آنها نرم افزارهای سایت سازی ارئه می دهند که برای کاربران ایرانی راحتتر قابل استفاده هستند. این برنامه ها ممکن است به اندازه انواع خارجی پیشرفته نباشند اما معمولا امکانات قابل قبول و تعرفه های خوبی را ارائه می دهند.

سایت ساز آنلاین / سایت ساز حرفه ای به درد چه کسانی میخورد؟

سایت ساز / سایت ساز آنلاین همانطور که تشریح شد بیشتر بمنظور ایجاد سهولت در کار افرادی بوجود آمده که تمایل به ایجاد سایت دارند اما دانش کافی در برنامه نویسی را ندارند. پس طبیعی است که شرکت سایت سازی که ابزار سایت سازی حرفه_ای ارائه می نماید بیشترروی نیازهای این قشر تمرکزکند. اما نکته قابل توجه این است که نباید فکر کنید این ابزارها به درد افراد حرفه ای نمیخورد. بلکه افرادی که برنامه_نویسی را بخوبی بلدند وحتی تجربه طراحی وبسایتهای زیادی را دارند نیزمیتوانند از سایت ساز حرفه ای استفاده کنند.

شرکت سایت سازی محیطی رادریک سایت ساز حرفه ای با قابلیت استفاده راحت برای کاربر ایجادمینماید که براحتی بتواند درآن ازقالبها، افزونه ها و … استفاده کند. این امکانات مطابق با پیشرفت وبسایتها در سطح جهان بروزرسانی می شوند تا همواره در حالت بروز قرار داشته باشند. بدین ترتیب ابزار سایت سازی را می توان ابزاری مناسب برای ایجاد صفحات وب دانست. پس سایت ساز آنلاین به درد همه طراحان سایت می خورد اما بیشتر روی نیازهای طراحانی تمرکز دارد که ازدانش برنامه_نویسی بالایی برخوردار نیستند.

سایت ساز حرفه ای
سایت سازی

سایت ساز آنلاین و آفلاین چه تفاوتی دارند؟

سایت ساز آنلاین توسط تیم برنامه نویسی یک شرکت سایت سازی روی سایت آن شرکت قرار می گیرد. کاربران می توانند با ثبت نام در سایت در پنل کاربری خود به آن سایت ساز آنلاین / سایت ساز حرفه ای دسترسی داشته باشند. معمولا استفاده از این برنامه های تحت وب هزینه ای دارد که کاربر به شرکت سایت سازی پرداخت می کند. گاهی ممکن است این برنامه ها بصورت رایگان هم عرضه شوند.

شرکت سایت سازی در واقع پلتفرمی را در اختیار کاربر قرار می دهد جهت ایجاد و شخصی سازی سایت. در این زمینه شرکت مورد نظر حتما باید در نظر داشته باشد که امنیت، ارتقا سرور و پشتیبانی کاربران را فراهم کند.

سایت ساز آفلاین در واقع برنامه ای است که روی کامپیوتر کاربر نصب می شود. کاربر از آن برای ایجاد وبسایت خود استفاده می کند، طراحی و .. را انجام می دهد. سپس در زمان اتمام کار می تواند آنرا روی هاست بارگذاری کند. به نوع آفلاین این برنامه ها گاهی نرم افزار طراحی سایت نیز می گویند.

شرکت سه سوت وب برای مشتریان خود بسته به نظر مشتری روش ایجاد وبسایت را انتخاب می نماید. کاربرد سایت مورد درخواست نیز درتعیین روش ایجاد سایت تاثیر دارد. با ثبت درخواست در سه سوت وب شما نیز صاحب یک وبسایت حرفه ای شوید.

پانوشت : سایت ساز ، سایت سازی ، شرکت سایت سازی ، سایت ساز آنلاین ، سایت ساز حرفه ای ، سه سوت وب ، طراحی سایت در کرج ، طراحی سایت در تهران ، سئو، سئو در کرج  ، طراحی سایت ارزان ، طراحی سایت حرفه ای ، سئو و بهینه سازی سایت ، طراحی سایت جوملا

نوشته سایت سازی اولین بار در طراحی سایت|طراحی اپلیکیشن|اندروید|جاوا|ios|android. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *