متداول ترین روش‌های کسب درآمد از اینترنت

اینترنت و انقلابات تکنولوژیکی و ارتباطات در چند دهه اخیر سبک زندگی انسانی را کاملا تغییر داده است. در کمتر از سی سال که اولین نسل های کامپیوتر های خانگی به بازار عرضه شد در حال حاضر گوشی های هوشمند ابزاری برای گسترش ارتباطات و انتقال اطلاعات سریع میان انسان ها به حساب می آیند. اگر سرعت این تحولات ادامه داشته باشد در پایان این قرن تحولات عظیم تری را نیز شاهد خواهیم بود.

اینترنت نه تنها سبک ارتباطات ما را تغییر داده است بلکه محلی برای کسب درآمد مشاغل مرتبط با خود را نیز ایجاد کرده است.

بر اساس آماری که گوگل ارائه می کند در سه سال اخیر میلیون ها نفر برای چگونگی کسب درآمد از طریق اینترنت مطالبی را سرچ کرده اند. اگر شما هم به دنبال کسب درآمد از طریق اینترنت هستید این مقاله به شما کمک می کند راههای مختلف کسب درآمد اینترنتی را بشناسید. البته یادتان باشد اگر تجارت اینترنتی شما با دنیای واقعی هماهنگ شود درآمد شما می تواند چند برابر شود.

مهم نیست که در کجا زندگی می‌کنید، تا زمانی که به اینترنت متصل باشید و دارای یک کامپیوتر یا موبایل باشید تقریبا همه ابزارهای مهم را دارید و می‌توانید کسب درآمد آنلاین داشته باشید.

 

کسب درآمد از اینترنت

 

در ادامه برخی روش‌های کسب درآمد از اینترنت را بیان می‌کنیم.

۱) وبلاگ نویسی

اگرچه وبلاگ نویسی نسبت به ده سال پیش رونق خود را ازدست داده است اما هنوز هم وبلاگ نویسی می تواند کسب درآمد را برای شما به ارمغان بیاورد. از نظر فنی وبلاگ نویسی می تواند محلی برای تبلیغات متنی سایت های تجاری باشد و شما با تولید محتوای غنی در یک حوزه تخصصی می توانید مخاطبان را به سمت وبلاگ خود جذب کنید.

از سوی دیگر استفاده از شبکه ای وبلاگ ها می تواند ابزاری برای سئو سایت ها باشد. شما می توانید با تکنیک های وبلاگ نویسی مانند وبلاگ نویسی به روش PBN اقدام به بک لینک سازی هوشمندانه برای سئو سایت ها کنید و از این طریق کسب درآمد هم داشته باشید.

موردی که باید در ذهن خود در مورد وبلاگ داشته باشید: مطمئن شوید که بر روی حوزه خاص تمرکز کرده‌اید و به آن پایبند باشید. این امر باعث می شود با ایجاد محتوایی مرتبط در موتورهای جستجو نیز در آن حوزه خاص رتبه بگیرید.

۲) بازاریابی وابسته یا همکاری در فروش ( Affiliate Marketing)

این روش یکی از بهترین و البته ساده ترین ها در میان روشهای کسب درآمد از اینترنت است. به عبارتی دقیق تر شرکت های تولید کننده کالا یا ارائه کننده خدماتی خاص سعی می کنند در محیط اینترنت فعالیت داشته باشند و محصولاتشان را در این فضا بفروش برسانند. شما می توانید یک همکاری در فروش محصولات را با شرکت های مختلف اجرا کنید. تلفیق چنین کاری با ایجاد یک وبسایت تخصصی برای شخص شما یا شرکت خودتان  با روش بازاریابی وبلاگ نویسی می تواند شما را در مدت زمان اندکی به یک بازاریاب اینترنتی حرفه ای تبدیل کند.

شما بازاریابی چند شرکت مختلف را می توانید به صورت همزمان انجام دهید. سعی کنید یک زنجیره محصولات از شرکت های مختلف را برای خود ایجاد کنید و در سایت شخصی خود و شبکه وبلاگی که ایجاد کرده اید آن محصولات را تبلیغ کنید. شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، توییت و خصوصا اینستاگرام در ایران می تواند مجاری مناسبی برای گسترش بازاریابی اینترنتی شما باشد. افزایش تعداد بازدیدکنندگان یا همان فالوئرهای شما در این شبکه های اجتماعی در بلند مدت راههای کسب درآمد بیشتری را در اختیارتان می گذارد.

۳) تولید و فروش کتابهای الکترونیکی ( Ebook) 

در روش فروش کتاب های اینترنتی شما می توانید به دو روش کسب درآمد کنید. اول اینکه یک سایت اختصاصی برای فروش این محصولات ایجاد کنید و از روش های گفته شده در مورد یک ودو سعی کنید این سایت را تبلیغ کنید تا بازدید سایتتان به مرور زمان افزایش یابد.  دومین روش بری کسب درآمد از کتاب های اینترنتی این است که اقدام به تولید یک کتاب اینترنتی کنید و آن را در فضای اینترنت به فروش برسانید. نسخه های خطی کتب قدیمی و ایجاد نسخه های پی دی اف کتاب هایی که تنها به صورت چاپی در بازار وجود دارند بهترین گزینه های شما برای چنین کاریست. البته بسیاری از این کتاب ها برای انتشار نیاز به مجوزهایی دارند که باید به آن دقت کنید تا از نظر قانونی در آینده دچار مشکل نشوید.

۴) تجارت الکترونیک

خلاقیت، خلاقیت و بازهم خلاقیت برای ایده های جدید. این موضوعی است که شما باید برای ورود به بازار چند میلیاردی تجارت الکترونیک جهانی رعایت کنید. گاهی یک ایده خلاقانه برای ایجاد یک استارت آپ می تواند هم زندگی شما و هم انسان های درگیر در آن شغل خاص را متحول کند. استارت آپی مانند تاکسی های اینترنتی را نگاه کنید. تا چند سال پیش مجموعه گسترده ای از آژانس های اتوموبیل کرایه در سطح شهر خدمات تاکسی تلفنی به مشتریان خود ارائه می کردند. با ورد تاکسی های اینترنتی مانند تپسی و اسنپ شاهد تحول بزرگی هم برای مسافران و هم برای رانندگان تاکسی در سطح شهرها بودیم.  در هر شغل و بیزینس سنتی که فعالیت می کنید به فکر تغییرات و تحولات آن حوزه باشید. ایده شما می تواند یکی از تغییرات آینده مدل های کسب و کار اینترنتی به حساب آید.

 

کسب درآمد از اینترنت

۵) تبلیغات آنلاین در وبسایت ها

در اینترنت یک کسب و کار هوشمندانه و سازماندهی شده ممکن است نتایج خوبی کسب کند و اغلب در کنار شرکت‌های بزرگتر رقابت کند. تبلیغات اینترنتی به خود روند صعودی گرفته که نشان می‌دهد در آینده‌ای نه چندان دور پتانسیل بالایی در آن  وجود دارد. به عنوان مثال Google Adsense یکی از محبوبترین راه‌های برای کسب درآمد از اینترنت است؛ بدین صورت که در صورت داشتن وبلاگ یا وبسایت پربازدید می‌توانید تبلیغات گوگل را در سایت خود قرار دهید و به ازای کلیک بازدیدکنندگان بر روی تبلیغات از آن کسب درآمد کنید.

۶) نوشتن مقاله برای سایت های مختلف

اگر شما توانایی نوشتن مقاله ای جدید و تولید محتوایی جدید و خاص را دارید شک نکنید که به راحتی می توانید از طریق اینترنت به کسب درآمد برسید زیرا هر طراح سایت اینترنتی و وبلاگ نویسی به دنبال مطالب جدید و منحصر به فرد برای وبلاگ ها و سایت های خود می باشد. هر چند امروزه کلاهبرداران و دزدان اینترنتی زیادی هستند اما به راحتی می توانید در انجمن ها با نوشتن مقاله درآمد کسب کنید.

 

۷) سئو سایت

بسیاری از افراد مشاوره را همانند یک وبینار می دانند که به صبحت یک شخص با شخص دیگر در اینترنت گفته می شود.  ممکن است مردم برای کارهای مختلف سایت شان از جمله سئو و طراحی وب سایت به مشاوره نیاز داشته باشند این می تواند یک نکته مثبت برای شما باشد که با ارائه دادن خدمات خود به او علاوه بر راهنمایی می توانید به کسب درآمد نیز بپردازید.

 مزایای کسب درآمد از اینترنت

گوشه‌ای از مزایای کسب و کار اینترنی

  • کسب درآمد بدون سرمایه
  • آزادی شغلی و زمانی
  • درآمد نامحدود و عدم وابستگی به زمان و مکان
  • بازاریابی ارزان‌تر
  • قابلیت شروع بدون نیاز به دفتر و شرکت
  • عدم نیاز به مجوز
  • قابلیت راه‌اندازی سریع و کسب درآمد از روز اول

 

نوشته متداول ترین روش‌های کسب درآمد از اینترنت اولین بار در طراحی سایت | طراحی وب سایت | شرکت طراحی سایت | بهترین شرکت طراحی سایت در تهران پدیدار شد.

The post متداول ترین روش‌های کسب درآمد از اینترنت appeared first on سئوراز.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *