عملکرد ابزارهای مدیریت رسانه ای در طراحی سایت

عملکرد ابزارهای مدیریت رسانه ای در طراحی سایت اکثر ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی حرفه ای مخصوص کاربران روزمره نیستند. اگر به یکی از حساب های شخصی خود وارد شده اید در آنجا هستید تا بتوانید استراحت کنید با دوستان خود وارد شوید و شاید برخی از رهبران فکر کرده یا افراد مشهور را آر تی در طراحی سایت کنید. استفاده از برنامه های رسانه های اجتماعی برای نظارت تجزیه و تحلیل و برنامه ریزی پست های شما در واقع اولویت نیست.

با این وجود با چند مشتری یک مدیر رسانه اجتماعی شوید و از سرعت تغییر آن در طراحی سایت متعجب خواهید شد. ناگهان دنیای رسانه های اجتماعی زمان آرامش من را متوقف می کنند. این بیشتر یک دستکار یا نبرد تمام عیار است و برای ماندن در بالای بازی به سلاح های مناسب در زرادخانه خود نیاز دارید. بسیاری از ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی در خارج وجود دارند که ادعا می کنند می توانند در وقت و استرس شما را در طراحی سایت ذخیره کنند.

 

طراحی سایت

 

ایجاد محتوای مناسب در طراحی سایت

در کارخانه محتوا ، آزمایش های خودمان را انجام داده ایم تا بهترین برنامه های رسانه های اجتماعی را برای مدیریت یکسری مشتری ها و شبکه ها در طراحی سایت پیدا کنیم. در اینجا مجموعه ای از موارد مورد علاقه ما به همراه اطلاعات به روز شده در مورد چقدر می توانید انتظار پرداخت هرکدام را داشته باشید. ما به طور مرتب از همه این ابزارها در تی سی اف استفاده می کنیم ، بنابراین می توانید اطمینان حاصل کنید که آنها از نظر ظاهری از قبل در طراحی سایت مورد بررسی قرار گرفته اند.

آیا با ابزارهایی که از آنها استفاده می کنیم و توصیه می کنیم قابلیت های اضافی وجود دارد بله اما هرکدام چیزی منحصر به فرد در جدول به ارمغان می آورند و به نظر ما ارزش سرمایه گذاری زمان پول را دارند این پست وبلاگ قرار است با یک بررسی هات سوییت در مقابل توییت دسک شروع شود ، سپس به سایر ابزارهای مدیریت حرفه ای رسانه های اجتماعی که تیم تی سی اف برای مدیریت حساب های اجتماعی مشتریان در طراحی سایت استفاده می کند.

 

تعرفه طراحی سایت

دو مورد از محبوب ترین و مفید ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی که متناسب با نیازهای اولیه ارسال برنامه ریزی هستند هات سوییت و توییت دسک در طراحی سایت هستند. از آنجا که به نظر می رسد اینجا است که بیشتر مدیران رسانه های اجتماعی شروع می کنند ، اینجاست که ما با این پست شروع می کنیم. به علاوه برای بسیاری از افراد هات سوییت یا توییت دسک به تنهایی کافی خواهد بود. در اینجا تقسیم هزینه خدمات مشتری است.

قابلیت های این دو سیستم عامل جهت طراحی سایت آورده شده است تعرفه هات سوییت در طراحی سایت وارد شوید ما آنها را برای حساب های استفاده می کنیم هم اما اگر به ازای هر یک وجه نقدی را پرداخت کنید ، هزاران دلار در ماه خرج خواهید کرد و در نهایت با ده ابزار انجام می شود همان چیز و چندین مورد که حتی آن را خیلی خوب در طراحی سایت انجام نمی دهند. استفاده از توییتر را برای بازاریابی ساده می کند.

 

طراحی سایت

 

قیمت گذاری توییت دسک در طراحی سایت

ما دوست داریم که توییت دسک به شما امکان می دهد برنامه ریزی نظارت بر کلمات کلیدی و مدیریت چندین اکانت توییتر با اعضای چند تیم داشته باشید. به علاوه ، توییت دسک متعلق به توییتر است بنابراین آنها به طور خودکار مقدار مشخصی از اعتبار خیابانی را در فضای هشتک اس ام ام در طراحی سایت دریافت می کنند. وقتی شروع به استفاده از ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی کردیم این اولین انتخاب ما بود.

داشبورد هات سوییت ضرب و شتم دشوار است با ما تماس بگیرید سطحی است اما ما برای یک رابط کاربری زیبا مکنده هستیم. نمای یکی از داشبورد هات سوییت جهت طراحی سایت ما در زیر آمده است خدمات مشتری هات سوییت به هیچ وجه تماس های خدمات مشتری را انجام نمی دهد و حتی اگر حساب شما در آتش باشد. برای برقراری تماس با هات سوییت باید یک دفتر راهنما را در طراحی سایت تکمیل کنید.

 

مزیت توییت دسک در طراحی سایت

مزیت این امکان را برای شما فراهم می کند که بتوانید هر زمان که می خواهید پست ها را تعیین کنید هات سوییت شما را ملزم به برنامه ریزی حداقل دقیقه از قبل اما وقتی همه چیز گفته شد و تمام شد ما با هات سوییت رفتیم. این قیمت جهت طراحی سایت مناسب است و ما داشبورد هات سوییت را دوست داریم هنوز به آن اشاره کردیم اگر چندین حساب توییتر را مدیریت کنید بهترین شرط بندی جهت طراحی وب سایت شماست اولین باری که این کار را کردیم.

شخصی ظرف چهار ساعت پاسخ داد قیمت گذاری هات سوییت قیمت گذاری هات سوییت در واقع برای یک کاربر با سه پروفایل اجتماعی رایگان است. برای یک کاربر با حداکثر پروفایل اجتماعی هات سوییت دلار در ماه سالانه صورتحساب پرداخت می کند. برنامه تیم آنها به کاربر پروفایل اجتماعی با دلار در هر ماه ارائه می دهد. این برای یک شرکت از اندازه ما در طراحی سایت مناسب است اما اگر می خواهید بیش از کاربر به طور همزمان وارد شوید.

 

طراحی سایت

 

استراتژی طراحی سایت

بدون اینکه در بالای آخرین برنامه ها و ابزارها قرار بگیرید ، نمی توانید یک استراتژی رقابتی در رسانه های اجتماعی داشته باشید. ما دائماً در حال بررسی ابزارهای جدید مدیریت رسانه های اجتماعی در هنگام بیرون آمدن و آزمایش آنها هستیم. برخی از آنها بلافاصله آنها را دوست داریم ، برخی از آنها متنفریم و برخی دیگر مدتی را در قفسه می گذاریم. نمونه خوبی از دسته دوم است و این هنوز در بتا قرار دارد و تعداد کمی از کاردستی وجود دارد.

که باید کار شود اما ما امیدهای زیادی برای این ابزار جهت طراحی سایت داریم ، خصوصاً که از طریق همان افرادی که توییت چت را ایجاد کرده اند برای ما در طراحی سایت آورده شده است. دلار در سال برای شما هزینه خواهد داشت. این کاربر پنجم با افزایش قیمت بالایی همراه است ، بنابراین شما ممکن است بخواهید تا زمانی که ممکن است آن را در یا کمتر در طراحی سایت نگه دارید. تنها نکته منفی و در پایان دلیل اصلی که ما از هات سوییت برای توییت دسک در استفاده کردیم.

 

حساب کاربری در طراحی سایت

مانند هات سوییت به شما امکان می دهد تا پست هایی را برای فیس بوک ، توییتر و حتی گوگل پلاستنظیم کنید ما گزینه مای تقویم را برای پست های برنامه ریزی شده دوست داریم و با یک نگاه می تواند دقیقاً به شما بگوید که چه تعداد ارسال برای هر شبکه را در هر روز برنامه ریزی کرده اید کاری که نمی توانید در هات سوییت در طراحی سایت انجام دهید. ممکن است در بعضی مقاطع از برنامه هات سوییت به آن برای برنامه ریزی توییت استفاده کنیم.

اما در حال حاضر این تیم راحت و با هات سوییت در طراحی وب سایت آشنا است این واقعیت است که داشبورد هات سوییت کاملاً داشبورد توییت دسک را می کشد. ما در حال صحبت کردن مورتال کامبت سبک او را تمام کنید توییت دسک و توییت ها را به همان روشی که هات سوییت در طراحی سایت انجام می دهد ، به ستون ها می شکند اما ستون های آنها در زمان واقعی به روز می شوند و هنگامی که شما یک حساب کاربری دارید.

 

طراحی سایت

 

ویژگی های طراحی سایت

همچنین از ویژگی های مانیتورینگ بیشتری نسبت به هات سوییت برخوردار است این سرویس ذکرها را به چند دسته تفکیک می کند و افرادی را که با حساب شما تعامل داشته اند یا از هشتگ های مشخصی بر اساس تأثیر و دسترسی استفاده کرده اند سازماندهی می کند. این گزینه ها بسیار مفید هستند اگر به دنبال تقویت آگاهی از برند طراحی سایت هستید سفیران برند جدید را هدف قرار داده و یا فقط یک کاربر محبوب را پیدا کنید تا بتواند.

چت توییتر بعدی شما را به هم میزبانی کند. تجزیه و تحلیل داده های قوی و گزارش ، آن را برای تی سی اف ضروری می کند و مشتریان ما دوست دارند همه اطلاعات مهم را به راحتی درک نمودارها ، نمودارها و جداول را در طراحی سایت ببینند. گزارش های مفصل و قابل تنظیم را با لمس یک دکمه وارد می کند که برای مدیران رسانه های اجتماعی که مشغول مشتری های زیادی هستند فوق العاده است دنباله هزاران حساب فعال دیگر است.

 

نتیجه گیری

حرکت مداوم طی چند دقیقه سردرد به طراحی سایت شما می دهد همچنین دارای ابزاری برای کمک به شما در نظارت بر شبکه های اجتماعی است بنابراین می توانید به راحتی مشاهده کنید که کدام یک از ارسال های شما بهترین کار را انجام می دهند و کدام تأثیرگذار با مخاطبان خود در طراحی سایت ارتباط برقرار می کنند. حتی می توانید لحن مکالمه را رصد کنید و اگرچه کامل نیست اما ذکر نام های تجاری مثبت یا منفی هستند و ویژگی ای که در بسیاری از برنامه های دیگر در طراحی سایت یافت نمی شود.

 

نوشته عملکرد ابزارهای مدیریت رسانه ای در طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.

The post عملکرد ابزارهای مدیریت رسانه ای در طراحی سایت appeared first on سئوراز.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *