تاثیر رسانه های اجتماعی در طراحی سایت

تاثیر رسانه های اجتماعی در طراحی سایت در نوامبر اتفاق بزرگی افتاد یک تغییر مهم رخ داده است اما اگر شما مانند ما به طور مداوم انگشت خود را روی نبض همه چیز رسانه های اجتماعی نگه دارید احتمالاً حتی متوجه آن نشده اید. کمتر کسی انجام داد ، اما این تغییر می تواند سرآغاز تصاحب شبکه های رسانه ای اجتماعی در طراحی سایت باشد چرا از آنجا که در نوامبر اصطلاح تامبلر کلمه وبلاگ را در جستجوهای گوگل برتری داد. تامبلر برای تجارت اکنون یک چیز واقعی است.

بازاریابان رسانه های اجتماعی در طراحی سایت در تلاشند تا بفهمند چگونه می توانند بیشترین بازده را از تکان خوردن بکشند. نقش تامبلر در بازاریابی طراحی سایت سؤال از جمعی از جوانب مثبت شبکه اجتماعی تامبلر چیست مانند این است که از گروهی از نوجوانان سؤال کنید که این کار چیست بنابراین ناخوشایند برای اینکه شما را از نگاه کردن به یک مربع کل نجات دهد ، ما آن را به شما می خواهیم تامبلر یک بستر رسانه اجتماعی است.

 

طراحی سایت

 

اهمیت استفاده از تامبلر در طراحی سایت

رایگان است بگذارید واقعی باشیم این یکی از بهترین دلایل انجام هر کاری است. آسان است. تامبلر یکی از دوستانه ترین شبکه های رسانه های اجتماعی در آنجا است. ارسال تصاویر ، متن ، فیلم و موارد دیگر بسیار ساده است و قالب های سفارشی به راحتی ویرایش و ساخته شده اند. سریع است با به روزرسانی در شغل شما ، تامبلر به مراتب کمتر از انتشار مطالب وبلاگ در طراحی سایت های دیگر به لطف ویژگی بازخورد به شما امکان می دهد.

به سرعت پیام های حساب های معروف دیگر تامبلر را مرتب کنید شما می توانید از آن زمان صرفه جویی شده برای پروژه های مهم تجاری طراحی سایت استفاده کنید یا می توانید آن را از طریق برچسب گیف بچه گربه و انتخاب خود صرف کنید. خوش می گذرد جو تامبلر نسبت به سایر سایت های رسانه های اجتماعی بسیار گاه به گاه و بازیگوش تر است همانطور که دیوید کارپ به نیویورک تایمز گفت افراد در حال ایجاد هویت می کند.

 

ویژگی تامبلر جهت طراحی سایت

مانند همه شبکه های رسانه های اجتماعی ، وبلاگ تامبلر دارای ویژگی های مفید و خاص خود ، مخاطبان طاقچه و کد ناگفته اخلاق آنلاین است. به عبارت دیگر ، شما امیدوارید که یک حساب محبوب تامبلر را برای تجارت خود در طراحی سایت ایجاد کنید. اگر این اولین بار شما در اقیانوس تامبلر هستید ، یادگیری سوار شدن بر روی امواج ممکن است مدتی طول بکشد. ما از این که از شرم آوریم از خود متنفریم دیده ایم که این اتفاق افتاده است.

این زیبا نیست بنابراین چیزی از ورق تقلب در طراحی سایت تهیه کرده ایم شخصیت هایی هستند که فیس بوک و توییتر به گونه ای طراحی نشده اند که به شما امکان دهند. شما ممکن است بخواهید وبلاگی را تنظیم کنید که از دیدگاه طلسم شما نوشته شده باشد یا یکی پیروان را به چالش می کشد تا از محصولات شما به روش های بد استفاده کنند این ویروسی است محتوایی که در تامبلر ارسال می کنید در وبلاگ شما یک مرگ آرام و دردناک آهسته نمی میرد.

 

طراحی سایت

 

شناخت مخاطبان در طراحی سایت

قبل از اینکه اولین پست خود را به حساب کاربری خود تامبلر بگذارید و قبل از اینکه حتی یک مفهوم و مضمون را انتخاب کنید و از خود بپرسید که به چه کسی می خواهید دسترسی پیدا کنید. اگر جوراب ساق بلند یا کاغذ توالت فرنگی قلاب بافی می فروشید پس خبر بدی داریم ایجاد یک تجارت تامبلر احتمالاً اتلاف وقت شماست. چرا از آنجا که کاربران سایت کمتر مشتری شما هستند و نوه های آنها نیز بیشتر است. اگر شیوع گیف های اونگرز و روند دارد.

سرگردانی ستاره های پاپ کره ای برای قانع کردن شما کافی نبود در اینجا آمار سختی در مورد تامبلر برای تجارت در طراحی سایت وجود دارد ، با حسن نیت از و این توسط کاربران دیگر از طریق بازخورد به اشتراک گذاشته می شود پست های محبوب تامبلر می توانند همچنان ماه ها و حتی سال ها پس از انتشار پست اصلی به ترافیک طراحی سایت شما بیایند. در واقع این یکی از محبوب ترین طراحی سایت های شبکه های اجتماعی در وب است.

 

بهینه سازی پست های تامبلر جهت طراحی سایت

در دنیای وبلاگ تامبلر قوانین عادی سئو اعمال می شود اما اگر واقعاً می خواهید تأثیر ارسال های خود را به حداکثر برسانید ، باید چند قانون اضافی را در طراحی سایت دنبال کنید اگر پشت سر کسی زیر سال هستید و آنها سریعاً زبانه خود را به حداقل می رسانند حداقل شانس وجود دارد که آنها از طریق داشبورد تامبلر خود در حال پیمایش هستند. تامبلر که در سال توسط دیوید کارپ تشکیل شده است ، در حال حاضر تنها نفر کار می کند.

اما این سایت میزبان بیش از میلیون وبلاگ است اکثر این وبلاگ ها متعلق به کاربران مجرد است هنرمندان نویسندگان کارفرمایان فنی نوجوانان پرتحرک افرادی که به طور مستقیم به یک جهت می روند و اما تعداد زیادی از مشاغل و مارک ها در حال پیوستن به صفوف هستند. رولینگ استون و حتی توییتر بله واقعاً محتوای وبلاگ را در طراحی وب سایت بارگذاری می کنند و سر و صدایش را می گیرند وی گفت به گفته مارك كاتنی از تامبلر افرادی دارد.

 

طراحی سایت

 

برچسب گذاری در طراحی سایت

همیشه پست های خود را برچسب گذاری کنید همیشه کاربران تامبلر دائماً پست ها را با برچسب ها جستجو می کنند و اضافه کردن کلمات کلیدی که مخاطبان شما را هدف قرار می دهد باعث می شود دید شما به روشی بزرگ در طراحی سایت تقویت شود. اما دیوانه نشوید و پست های شما فقط در جستجوی پنج کلمه کلیدی اول که لیست می کنید نشان داده می شوند و پست هایی با ده ها نشان برچسب خورده و رک و پوست کنده کمی ناامید کننده در طراحی سایت در نظر گرفته می شوند.

كه از سكوی وبلاگ نویسی استفاده می كنند این است در ایالات متحده مخاطبان جوان تر هستند و از میلیون بازدید كننده ماهانه این سرویس زیر سال و کاربران کمی مرد اگر این به نظر می رسد که مشتری متوسط ​​شما است ، ممکن است بخواهید این کار را در طراحی سایت انجام دهید. استفاده از محتوای مناسب در طراحی سایت هنگام ارسال محتوای اصلی عدم تأخیر همیشه منبع را به عنوان طراحی سایت مشاغل خود ذکر کنید.

 

پین کردن در طراحی سایت

مانند اکثر طراحی سایت های شبکه های اجتماعی ، تامبلر به کاربران امکان می دهد هزینه های تبلیغاتی خود را بپردازند. با قیمت دلار تامبلر پست انتخاب شده شما را با فشار دادن دکمه قرمز مشخص می کند. این پین پست شما را به مدت ساعت در صدر داشبورد دنبال کنندگان شما نگه می دارد ، یا تا زمانی که بر روی پین کلیک کنند تا پست شما را به نقطه عادی خود در برگردانند. این ویژگی باید بسیار کم و زیاد استفاده شود بخوانید.

بسیار حتی محبوب ترین کاربران تامبلر هرگز بیش از هر سه ماه یک بار از آن استفاده نمی کنند و هنگامی که این کار را می کنند پست پین شده تقریباً همیشه یک اعلامیه مهم در طراحی سایت است به عنوان مثال کوکو برای پین کردن جلد های به عنوان مثال شناخته شده است. این دکمه قرمز کوچک مانند یک علامت درخشان غول پیکر است که فریاد می زند در من نگاه کنید به من نگاه کن با احتیاط از آن در طراحی وب سایت استفاده کنید.

 

طراحی سایت

 

برقراری ارتباط در طراحی سایت

تجارت شما تامبلر به شما امکان می دهد تا با روش هایی که سایر شبکه های رسانه های اجتماعی اجازه نمی دهند با مصرف کنندگان ارتباط برقرار کنید. این یکی از اصلی ترین دلایل ایجاد حساب کاربری مفید است و این بخشی از این است که چرا بسیار در طراحی سایت سرگرم کننده است. این امر مخصوصاً برای ارسال تصاویر اهمیت دارد زیرا کاربرانی که بر روی تصویر کلیک می کنند به صورت خودکار به طراحی سایت شما منتقل می شوند.

این یک تقویت کننده اصلی ترافیک است. همچنین ، مگر اینکه واقعا نامه متنفر را دوست داشته باشید و از از دست دادن پیروان لذت ببرید ، هرگز خود را به عنوان منبع پستی که مال شما نیست قرار دهید. این ایده ها را امتحان کنید تا محتوای بلاگ جذاب را در طراحی سایت ایجاد کنید  برای به دست آوردن پیروان و نفوذ در افراد ، از محتوای کاربران دیگر رد کنید و افکار خود را در مورد این موضوع را در طراحی سایت اضافه کنید.

 

نتیجه گیری

گیف های متحرک خود را ایجاد و ارسال کنید گیف در تامبلر بسیار محبوب هستند و ارسال های بیشتر از انواع دیگر از آن در طراحی سایت استفاده می کنند ارسال یک چالش تامبلر برای پیروان خود از آنها بخواهید که هر روز به مدت یک هفته نوع خاصی از پست را ایجاد کنند. چالش های تامبلر کمی شبیه به نظرسنجی مای اسپیس از محصول است.

همیشه افراد را به خود مشغول می کند به تصادفی ضربه بزنید آیا مدیر عامل شما یک دکتر اختصاصی است که طرفدار دارد آیا ویدئویی از تیم روابط عمومی خود دارید که لیدی گاگا را لرزاند به اشتراک بگذارید بیشتر کاربران محبوب تامبلر طرفداران سرسخت حداقل یک برنامه تلویزیونی مشهور یا گروهی هستند.

نوشته تاثیر رسانه های اجتماعی در طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.

The post تاثیر رسانه های اجتماعی در طراحی سایت appeared first on سئوراز.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *