اهمیت استراتژی بازاریابی در طراحی سایت

اهمیت استراتژی بازاریابی در طراحی سایت در الکسا ، ریدایت در رتبه و در رتبه یازدهم در ایالات متحده قرار دارد. غالباً زادگاه انواع مختلفی از محتوای حافظه است و به طور معمول ، هنگامی که چیزی در صفحه اول قرار می گیرد ، به پایان می رسد که از گذشته پخش می شود. این هم به دلیل محبوبیت طراحی سایت و هم به دلیل جمعیتی بودن پایگاه کاربر آن است. بیشتر افرادی که از آن استفاده می کنند نسبتاً افراد اینترنتی هستند بنابراین اگر چیزی را دیدند که باعث خنده آنها می شود.

یا در غیر این صورت آنها را تحت تأثیر قرار می دهد ، احتمالاً این است که با بسیاری از افراد دیگر در طراحی سایت به اشتراک گذاشته شود. به همین ترتیب ، مانند فیس بوک ، توییتر ، اینستاگرام و وبلاگ تامبلر ، بسیاری از افراد تأثیرگذار که از ریدایت استفاده می کنند ، استفاده می کنند که غالباً آن را برای محتوا برای طراحی سایت های خود می شکنند. قرار گرفتن در جبهه ریدایت مانند ضربه زدن به یک هومران است.

 

طراحی سایت

 

نحوه استفاده از ریدایرکت در بازاریابی طراحی سایت

هدف قرار دادن سابرادیتس خاص برای رسیدن به مخاطبان طاقچه. وقتی به ریدایت می روید ، یک صفحه مقدماتی با تعداد کمی از اقلام پیش فرض پیش فرض مشاهده خواهید کرد. همانطور که از نام آن پیداست ، این سوبریتی هایی است که طراحی سایت به طور پیش فرض به شما نشان می دهد ، بدون اینکه هیچگونه سفارشی سازی فعال شود. در حالی که بعضی از افراد هرگز تجربه ریدایت خود را سفارشی نمی کنند. آن به کاربران خود این امکان را می دهد.

تا سابرادیتس هایی که می بینند را انتخاب کنند و به آنها امکان می دهد صفحه ای بسازند که محتوا را مستقیماً به علایق خود در طراحی سایت اختصاص دهد. هدف قرار دادن صفحه اول ریدایت. افراد دیگر تمام سابرادیتس های پیش فرض را به علاوه یک یا دو نفر دیگر دنبال می کنند که برخی از علاقه های آنها را برجسته می کند. چرا این مهم است در حالی که ورود به صفحه اول طراحی وب سایت بسیار خوب است.

 

مراحل استفاده از ریدایت در طراحی سایت

اول از همه ، به یک حساب ریدایت احتیاج دارید اگر می خواهید در ریدایت سخت پیش بروید ، احتمالاً به بیش از یک مورد نیاز دارید از این گذشته مشتری شما که می فروشد احتمالاً نمی خواهد با مشتری دیگر شما که دستگاههای فکس را می فروشد وابسته باشد. دوم شما باید از لعنتی استفاده کنید  و باید صادقانه از آن در طراحی سایت استفاده کنید. درست مثل هر بستر رسانه اجتماعی دیگر اگر دائماً در حال فاش کردن هستید.

سلام به این محصول نگاه کنید مه می خواهند بدانند که شما چه کسی هستید و هیچ کس قرار نیست شما را دوست داشته باشد. به همین ترتیب اگر واضح است که شما یک خارجی هستید ، احتمالاً نمی توانید زمینه جدیدی را در طراحی سایت ایجاد کنید. لازم نیست برای استفاده از ترافیک خوب میزان ترافیک و آگاهی هر آنچه را که به آن پیوند دارید ، بسیار باورنکردنی است ما از در هر کجا صحبت می کنیم و میلیون بازدید اگر بیشتر نباشد.

 

طراحی سایت

 

تحقیق در مورد سابرادیتس جهت طراحی سایت

قبل از ارسال هرگونه محتوا ابتدا باید یک زیراندیجی پیدا کنید که آن را حفر کند. ببینید چه چیزی در آنجا به اشتراک گذاشته شده است. آیا به نظر می رسد محتوای طراحی سایت شما باشد آیا مانند محتوای شما احساس می شود اگر چنین است ، شما زمین بارور پیدا می کنید. به همین ترتیب در حالی که این ترافیک فوری را در طراحی سایت ایجاد می شود ، فراموش نکنید که یک پاداش مداوم نیز وجود خواهد داشت بنابراین به طور خلاصه از اکانت استفاده کنید.

سابرادیتس هایی را پیدا کنید که مربوط به مشتری های شما و مربوط به علایق شما باشد. به همین ترتیب ، بدانید که مردم در مورد مشتریان شما چه می گویند آیا در گذشته فرصت های از دست رفته ای در طراحی سایت وجود داشته است اصلاً به شما گفته می شود در حساب شخصی خود ، باید تمام تلاش خود را برای تعامل مشروع با جامعه مورد نظر خود انجام دهید این نه تنها به حساب شما در طراحی سایت مشروعیت می بخشد.

 

ارسال محتوای با کیفیت در طراحی سایت

هنگامی که پیوند خود را ارسال می کنید درک کنید که برای موقعیت در آن زیرمجموعه علیه همه دیگران درحال رقابت هستید. در یک سابرادیتس فعال موارد دائماً ارسال می شوند و اگر چیزی در یک بازه زمانی مشخص آستانه مشخصی از تأیید اعتبار را در طراحی سایت تصویب نکند احتمالاً محتوای شما ناپدید می شود و هیچ کس تا به حال آن را نمی بیند. چطور شما از این کار جلوگیری می کنید زیرا وقتی پیوندی را با چیزی که می خواهید.

در آن بازاریابی کنید ایجاد کنید بلکه این ایده را به شما می دهد که چه چیزی بهتر است و چه کاری در ریدایت کار نمی کند. چگونه یک پیوند در طراحی سایت ارسال کنیم پیوند خود را بین صبح به ریدایت در طراحی سایت ارسال کنید  پیوندهای ارسال شده در این زمان بهتر از مواردی هستند که در هر زمان دیگری ارسال می شوند ، زیرا این پیوندها تمایل دارند که در هنگام بیدار شدن و رفتن به محل کار توسط آمریکایی ها با آنها مواجه شوند.

 

طراحی سایت

 

اشتراک گذاری در طراحی سایت

در حالی که دوستان خود از ارسال پیام تبلیغاتی مخالف تی او اس هستید و شما را به یک شخصیت محبوب محبوب ریدایت تبدیل نخواهید کرد کاملاً خوب است اگر آنها دوست دارند درباره آن نظر دهند یا خیر. در حالی که ممکن است چند نظر به نظر خیلی نرسد ، اما وزن ایجاد می کنند ، این به پیوندها در بالا رفتن از صفحه طراحی سایت کمک می کند. فقط بخاطر بسپار هیچ گدایی برای افراد رأی دهنده نیست. مطمئن شوید که محتوای خوبی را در طراحی سایت ارسال می کنید.

به طور جدی ، این به همان اندازه که به نظر می رسد آشکار است اگر چیز خوبی را ارسال می کنید ، احتمال دارد این موج را به سمت بالا سوار کنید. اگر آنچه می نویسید فقط تبلیغ محصولی خالص در طراحی سایت است ، پس احتمال آن وجود دارد که در همه گیرها برای همیشه جاودانه شود. نکته مهم در بازاریابی ریدایت این نیست که مقداری گرد و غبار پری جادویی را روی پست خود بپاشید و سپس قبل از اینکه اجازه دهید دور شود.

 

فرصتهای بازاریابی جهت طراحی سایت

وقتی صحبت از بازاریابی ریدایت می شود همه فرصت های روابط عمومی در مورد نوشتن محتوا تغییر نمی کنند. علاوه بر ارسال مطالبی که فکر می کنید مکالمه را اضافه می کند ، ایده خوبی است که بطور دوره ای ریدایت را برای افرادی که درباره محصولات شما صحبت می کنند جستجو کنید. به عنوان مثال اگر شما در حال بازاریابی یک برنامه دوست یابی هستید ، احتمالاً می خواهید به موارد زیر توجه کنید و مرتباً برای کاربرانی است.

درباره محصول شما در طراحی سایت صحبت می کنند جستجو انجام دهید فراموش نکنید که کلمات اختصاری را جستجو کنید نسخه های کوتاه تر از نام محصول شرکت شما و نام های رقبا و طراحی سایت شما هرگز نمی دانید چه چیزی ممکن است روی آن گیر بیفتید. سه عدد حساب کنید و این فقط ارسال محتوای خوب لعنتی برای طراحی سایت است به همین ترتیب قبل از هیچ رقابت زیادی وجود ندارد به این معنی که محتوای شما است.

 

طراحی سایت

 

نکات کاربری طراحی سایت

اگر یک کاربر را در مورد محصول خود صحبت می کنید با چیزهای مرتبط در نظر بگیرید. آیا آنها در مورد اینکه چقدر محصول شما را دوست دارند صحبت می کنند به آنها بگویید که از آن قدردانی می کنید آیا آنها در مورد ویژگی ای صحبت می کنند که می خواهند ببینند به آنها اطلاع دهید که بازخورد آنها به شخصی هدایت می شود که بتواند از آن استفاده کند. البته همه ذکر محصولات شما مثبت نخواهد بود. اگر واقعاً کمی از مناطق خطرناک است.

اگر واقعاً معتقد هستید که ممکن است کمی کارهای پاکسازی را انجام دهید از پیوستن به مکالمه در طراحی سایت نترسید. شانس بسیار بهتری برای بالا رفتن طراحی سایت دارد. ما نمی توانیم به اندازه کافی تأکید کنیم که چقدر مهم است که با قوانین بازی کنیم و یک کلید برای بازاریابی موفق ریدایت جلوگیری از تلاش برای سرقت عسل از کندو است. ممکن است یک یا دو بار کار کند اما در نهایت شما مانند اتلانتیک خواهید پایان یافت.

 

نتیجه گیری

شما نمی خواهید که پی آر شما در ریدایت با داستانی مبنی بر اینکه چگونه شرکت شما دست خود را در شیشه کوکی گرفت جهت طراحی سایت تولید شود. با این گفته ، به یاد داشته باشید که این اینترنت است و کاملاً کاربرانی در شانس اینکه شخصی مانند شما را از بین ببرند بزاق می مانند. با خود صادق باشید آیا خطر به نظر می رسد که ارزشش را دارد آیا شما چیزی را به روابط عمومی خوب در طراحی وب سایت تبدیل می کنید ، یا می خواهید یک سافت بال را به یک ترولی تبدیل کنید که فقط به دنبال مبارزه است.

 

نوشته اهمیت استراتژی بازاریابی در طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.

The post اهمیت استراتژی بازاریابی در طراحی سایت appeared first on سئوراز.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *