مدیریت طراحی سایت با تکنیک های ساده

مدیریت طراحی سایت با تکنیک های ساده برای موفق بودن در کسب و کار اینترنتی خود باید طراحی سایت خوب و حرفه ای داشته باشید اما تنها داشتن طراحی سایت کفایت نمی کند بلکه مدیریت درست آن و توجه به ریز کاری های آن دارای اهمیت بالایی می باشد حال عوامل مهمی را که باید مدیریت به خصوصی بر روی آن داشته باشید و توجه ویژه ای بر روی آن ها داشته باشید را در این بخش برای شما می گوییم.

 

طراحی سایت

 

مهم ترین و اصولی ترین تکنیک های طراحی سایت عبارتند از:

 

  • بهبود سئو سایت

از آنجایی که به طور مداوم الگوریتم های گوگل در حال به روز شدن می باشند شما نیز به عنوان یک مدیر باید با این آپدیت ها به روز باشید و طراحی سایت خود را بر اساس آن ها پیش ببرید همانطور که می دانید خواسته ی گوگل و موتور های جستجو گر این می باشد که کاربر وقتی به دنبال چیزی در گوگل و سایر موتور های جستجو گر می باشند بهترین را در اختیار آن ها قرار دهند تا رضایت کامل آن ها را جلب کنند.

 

  • سرعت طراحی سایت

شما باید هر چند وقت یکبار به طراحی وب سایت خود سر بزنید و آن را در مرورگرهای مختلف چک کنید تا مطمئن شوید که سرعت ورود به سایت مناسب می باشد و اگر دچار مشکلی شده باشد سریعا با بخش های پشتیبانی سایت مطرح کنید تا به رفع مشکل آن بپردازید.

 

  • طراحی واکنش گرا

از آنجایی که با گسترش دنیای اینترنت و فضای مجازی همه ی افراد از آن استفاده می کنند با به بازار آمدن گوشی ها و تبلت ها و انواع نمایشگرها با انواع سایز ها افراد نیز از آن ها استفاده می کنند پس حتما طراحی سایت خود را با نمایشگرها هماهنگ کنید تا افراد بتوانند به راحتی به طراحی سایت شما دسترسی داشته باشند.

 

  • داشتن منوی ساده

وقتی بازدید کننده به سایت شما وارد می شود به دنبال مورد خاصی می باشد که شما با تعبیه منوی ساده می توانید آن ها را به خواسته ی خودشان برسانید بهتر است منویی را که ایجاد می کنید در بالای صفحه جلوی دید و بخش های اصلی را در آن قرار دهید و قسمت های فرعی که اهمیت چندان زیادی ندارند را در قسمت پایین قرار دهید تحقیقات ثابت کرده هنگامی که کاربر در ۳ کلیک به هدف و خواسته ی خود نرسد طراحی سایت شما را ترک خواهند کرد.

 

  • استفاده از محتوای مناسب برای طراحی سایت

برای محتوای طراحی سایت خود وقت زیادی را برای ارائه آن قرار دهید چرا که وجود محتوای خوب می تواند عامل بسیار مهمی در جذب بازدید کننده و تبدیل آن ها به مشتری باشد همچنین موتور های جست و جو نیز برای همین محتوایتان امتیاز می دهند پس حتما در نوشتن و در بروز رسانی آن حساس باشید.

 

  • داشتن تیم حرفه ای برای مدیریت طراحی سایت

از آنجایی که یک شخص به تنهایی نمی تواند کارهای طراحی سایت خود را انجام دهد نیاز به یک تیم حرفه ای را دارد که کمک ویژه ای به او کنند هم می توانید از دوستان خود کمک بگیرید همچنین می توانید از تیم طراحی سایت که متشکل از برنامه نویسان پشتیبانان و گرافیست های ماهر و سئوکاران حرفه ای می باشند کمک بگیرید.

 

  • افزایش امنیت طراحی سایت

در طراحی سایت فروشگاهی و خدماتی داشتن امنیت در آن ها بسیار حائز اهمیت می باشد.زمانی که کاربر بخواهد از سایت شما خریدی انجام دهد حتما باید خیالشان از امنیت طراحی سایت شما راحت باشد تا به راحتی به شما اعتماد کنند به طور مثال با نصب افزونه های امنیتی و روزانه بکاپ گرفتن می توانید تا حدود بسیاری طراحی سایت خود را از دست هکرها حفظ کنید.

 

  • فعالیت در شبکه های اجتماعی

از آنجایی که بیش تر افراد وقت خود را صرف شبکه های اجتماعی می کنند شما نیز باید در شبکه های اجتماعی فعالیت خاصی داشته باشید و کسب و کار خود را بیش تر به نمایش بگذارید و به نحوهای مختلف به افراد معرفی کنید و محتوای طراحی سایت خود را در آن جا به اشتراک بگذارید.

 

  • سالم بودن لینک ها

هر چند وقت یک بار به لینک های خود سر بزنید و مطمئن شوید که آن ها به خوبی کار می کنند و مشکلی در باز شدن لینک ها وجود ندارد چرا که وجود مشکلی در لینک ها و باز نشدن صفحات آن ها باعث پایین آمدن رتبه طراحی سایت شما توسط موتورهای جستجو گر می شوند.

 

  • استفاده از هاست مناسب

یکی از مهمترین بخش های داشتن یک طراحی سایت خوب استفاده از هاست مناسب با کیفیت خوب می باشد که با تکنولوژی های روز آپدیت باشد و امنیت و کیفیت سایت را محفوظ نگهدارد چرا که پایین و ضعیف بودن سرور بسیار تاثیر منفی بر روی طراحی سایت خواهد داشت.

 

طراحی سایت

 

نتیجه گیری

برای گسترش کسب و کارتان و موفقیت کامل در دنیای اینترنت و فضای مجازی باید مدیریت کامل با تکنیک های به روز و درستی را داشته باشید داشتن مدیریت صحیح سایت باعث می شود به کارها نظم دهد و به راحتی می تواند شما را به خواسته تان برساند و یک کسب و کار ایده آلی را برای شما به ارمغان بیاورد.

نوشته مدیریت طراحی سایت با تکنیک های ساده اولین بار در پدیدار شد.

The post مدیریت طراحی سایت با تکنیک های ساده appeared first on سئوراز.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *