سئو در طراحی سایت

سئو در طراحی سایت بهینه سازی موتورهای جستجو ، زمینه بازی در بازاریابی را برای مشاغل کوچک تر کرده است. قبلاً به عنوان یک تجارت کوچک ، مگر اینکه واقعاً خوش شانس باشید ، هیچ راهی برای رقابت با اسلحه های بزرگ صنعت خود نداشتید. با این حال ، با کمی استراتژی ، یک نتیجه جستجوگرها برای کسب و کار کوچک و کار سخت ، می توانید راه خود را به فضای بزرگترین رقیب خود در طراحی سایت وارد کنید.

در حالی که مشاغل بزرگ هنوز هم با یک مزیت در سئو سایت کار خود را شروع می کنند با استراتژی مناسب ، می توانید ترک هایی در زره آنها پیدا کنید و از بالای صفحه بیرون بیایید. بله ، حتی اگر شما یک طراحی سایت جدید راه اندازی کنید. منظور از سئو در طرحی سایت چیست بهینه سازی موتور جستجو فرآیند ساخت طراحی سایت شما برای کلمات کلیدی مطلوب به منظور ایجاد ترافیک جستجو است. سئو عوامل مؤثر موتورهای جستجو است.

 

سئو سایت

 

عوامل محلی سئو در طراحی سایت

عوامل فنی عناوین اچ تی ام ال ، برچسب های اچ تی ام ال ، کلمات کلیدی ، پیوندها ، متن الت متن ، سازمان طراحی سایت همه چیز از نقشه سایت شما تا هر نوع تغییر مسیر و سایر عوامل به موتورهای جستجو کمک می کند تا سایت شما را مشخص کنند. کیفیت و کمیت محتوا به طور منظم محتوای اصلی تازه را منتشر می کند که برای مشتریان بالقوه ارزش قائل می شود و صفحات شما را برای افزایش رتبه های جستجو در طراحی سایت به روز می کند.

اعتبار اگر دامنه شما رتبه خوبی داشته باشد و به سایر دامنه های محترم پیوند داشته باشد رتبه بندی صفحات مجزا آسان تر است. برای رتبه بندی صفحات را هدف قرار می دهد ، از جمله عوامل محلی مشاغل کوچک می توانند در جستجوی محلی رتبه بالاتری داشته باشند. سئو به موتورهای جستجوگر کمک می کند تا شما را به عنوان یک تجارت محلی در طراحی وب سایت تشخیص دهند نگران نباشید اگر این اصطلاحات ارعاب کننده به نظر برسد.

 

استراتژی سئو در طراحی سایت

به ما اعتماد کنید و به عنوان یک شرکت بازاریابی دیجیتال ، ما با صدها نفر اگر نه هزاران نفر از آژانس های دیجیتال دیگر در حال رقابت هستیم. برخی از آنها دارای کل بخشهایی هستند که در اطراف توسعه مشاغل و ایجاد روابط جدید با مشتری ها در طراحی سایت ایجاد شده اند. ما نمی خواهیم درعوض ، ما به آنچه متخصص هستیم اعتماد می کنیم سئو در نتیجه ، سایت ما بیش از بازدید روزانه بسیار هدفمند همه از طریق ترافیک ارگانیک و دریافت می کند.

برای یادگیری سئو کسب و کار کوچک ، لازم نیست یک نبوغ کد نویسی باشید و جنبه های فنی احتمالاً آسان تر از آن است که فکر می کنید این راهنما آنچه را که باید برای شروع کار بدانید ، به شما منتقل خواهد کرد ، و همچنین اگر می خواهید یک رویکرد دستی بیشتر داشته باشید ، آموزش سئو سایت را نیز در طراحی سایت ارائه می دهیم اصطلاحات اساسی سئو در طراحی سایت در اینجا واژگان اساسی اصطلاحات سئو که باید بدانید.

 

طراحی سایت

 

اصول طراحی سایت حرفه ای

برای رتبه طراحی سایت خود در جستجوی بالاتر است ، آورده شده است می توانید اطلاعات بیشتری در مورد راهنمای اصول سئو خود بیاموزید. جستجوی ارگانیک وقتی یک کلمه یا عبارت را در گوگل یا موتور جستجوی دیگری وارد می کنید و روی پیوندی که حمایت مالی نشده است کلیک می کنید ، در اصل جستجوهای ارگانیک را انجام می دهید. گوگل دو نوع اطلاعات را برمی گرداند نتایج جستجوی پرداخت شده پیوندهایی که دارای برچسب آگهی یا حمایت شده است.

و نتایج جستجوی ارگانیک هر چیز دیگری هستند هرچه صفحه ای در جستجوی ارگانیک بالاتر باشد ، جستجوگر از آن بازدید احتمال بیشتری را در طراحی سایت خواهد داشت جعبه پاسخ گوگل گاهی اوقات به نام قطعه برجسته یا نتایج غنی گفته می شود ، جعبه پاسخ جعبه کوچکی است با گزیده ای از صفحه در نزدیکی نتایج جستجوی ارگانیک که به آن صفحه پیوند دارد قطعه های برجسته معمولاً به یک سؤال پاسخ می دهند.

 

نقش کلمات کلیدی در طراحی سایت

جستجوی طراحی سایت چیزی که شما در کادر جستجو تایپ می کنید یک پرس و جو جستجو است. مرز بین جستجوی جستجو و کلمه کلیدی نوعی مه آلود است. به عنوان مثال ، اگر شما گوگل بهترین گیتار برقی چیست طراحی سایت که مشاوره گیتار را به شما می دهد ، ممکن است سعی کنید برای گیتار برقی بهترین گیتار برقی یا حتی کل عبارت جستجو رتبه بندی کنید بهترین چیست گیتار الکتریک برخی از اطلاعات اصلی را در مورد موضوعی دارد.

به اشتراک می گذارند که گوگل فکر می کند مفید واقع خواهید شد. به طور معمول ، گوگل علاوه بر قطعه قطعه ، در جعبه قطعه در صفحه یک نیز لینک جداگانه ای به طراحی سایت دارد رتبه بندی برای یک قطعه دارای ویژگی برجسته گوگل برای افزایش ترافیک شما بسیار عالی است و لازم نیست در صدر قرار بگیرید تا یک قطعه برجسته را در طراحی سایت به دست آورید و فقط باید به بهترین سؤال از نگاه گوگل پاسخ دهید کلید واژه دارد.

 

طراحی سایت

 

برچسب گذاری در طراحی سایت

برچسب های اچ تی ام ال همان چیزی است که به مرورگرها می گوید چگونه طراحی سایت خود را نمایش دهند. برچسب های اچ تی ام ال صفحه شما را به بخش های مختلفی تقسیم می کنند که به روش های مختلف قالب بندی شده اند. از منظر بازاریابی سئو ، سه نوع مهم از برچسب ها هدر ، برچسب عنوان و توضیحات متا در طراحی سایت هستند. کلمه کلیدی یک کلمه یا عبارت کوتاه است که یک موتور جستجو را در مورد طراحی سایت شما نشان می دهد.

هنگام انجام جستجو ، گوگل به دنبال صفحاتی است که شامل کلمات کلیدی مرتبط با جستجوی شما هستند. این بدان معنا نیست که همیشه نتایج برگردانده شده حاوی عبارت دقیقی از جستجوی شماست و گوگل به اندازه کافی هوشمند است تا در صورت لزوم ، نتایج مطابق با جستجوی شما را به طراحی سایت برگرداند. سرصفحه ها در طراحی سایت در یک صفحه وب ، قطعات با حروف بزرگتر و پررنگ تر معمولاً هدر یا برچسب های عنوان هستند.

 

برچسب های عنوان در طراحی سایت

وقتی یک طراحی سایت در نتیجه یک جستجوی جستجو ایجاد می شود ، حروف جسورانه در ابتدا برچسب هستند. عنوان ها و برچسب های اغلب از همان متن استفاده می کنند ، اما بهتر است عناوین و عناوین شما متفاوت باشد. به عنوان مثال ، اگر مقاله شما دارای بسیار طولانی است ، معمولاً بهتر است آن را برای عنوان عنوان کوتاه کنید تا در نتایج جستجو به درستی نمایش داده شود حدود کاراکتر درست است ، اما آن را کمتر از نگه دارید.

برای مثال عنوانی که در بالای این مقاله مشاهده می کنید برچسب است. در زیر آن برچسبهای  وجود دارد که برای زیرمجموعه های اصلی مقاله استفاده می شود. سرفصلها همه به پایین به می روند ، اما بیشتر مقالات فقط از دو یا سه مورد اول استفاده می کنند. عناوین به بازدید کننده طراحی سایت شما کمک می کند تا آنچه را که لازم است پیدا کند و همچنین به موتورهای جستجو کمک می کند تا مقاله شما را بفهمند.

 

طراحی سایت

 

توضیحات متا در طراحی سایت

توضیحات متا یک مبهم کوتاه است که هم به خواننده آینده نگر و هم به موتور جستجو می گوید صفحه چیست. در نتایج گوگل توضیحات متا را بلافاصله در زیر پیوند مشاهده خواهید کرد. نوشتن توضیحات خوب متا می تواند مشکل باشد. آنها باید کوتاه باشند کاراکتر یا کمتر برای یافتن در نتایج جستجو ، و مجبور شدن برای جستجوگرها برای کلیک روی مقاله شما در طراحی سایت می باشد. آنها همچنین معمولاً بدون نیاز به اجبار است.

باید چند کلمه کلیدی را در آن جا دهند استفاده از کلمات کلیدی قوی برای برچسب های و به شما در رتبه بندی صفحه کمک می کند و آنها به ویژه برای بهینه سازی سئو در تجارت کوچک جهت طراحی سایت مفید هستند پیوندهای داخلی و خارجی در طراحی سایت پیوندها بخش هایی از متن قابل کلیک هستند که شما را به یک صفحه طراحی سایت دیگر ارسال می کنند. بخشی از پیوندی که روی آن کلیک می کنید معمولاً مورد تأکید است.

 

نتیجه گیری

با رنگی دیگر متن لنگر است لینک ها برای سئو از چند طریق مفید هستند پیوندهای داخلی پیوندهایی که یک صفحه طراحی سایت شما را به صفحه دیگر وصل می کنند می توانند به تقویت صفحات جدید در رتبه بندی جستجو کمک کنند ، یا به موتورهای جستجو نشان دهند چگونه صفحات مختلف شما متصل هستند. آنها همچنین می توانند کاربران را تشویق کنند تا سایر قسمت های طراحی سایت شما را بررسی کنند که برای نتایج جستجوی شما و همچنین مارک شما مناسب است.

پیوندهای خارجی به صفحات خارج از طراحی سایت شما هدایت می شوند توجه داشته باشید اطمینان حاصل کنید که آنها در یک برگه جدید باز می شوند ، بنابراین کاربران سایت شما را به خوبی ترک نمی کنند بارها ، طراحی سایت هایی که به آنها پیوند می دهید برای دریافت اعلانی  که به آنها دسترسی پیدا کرده اید. در بعضی مواقع آنها به شما با یک بک لینک به شما پاداش می دهند که ما را به نقطه بعدی ما سوق می دهد.

 

نوشته سئو در طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.

The post سئو در طراحی سایت appeared first on سئوراز.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *