بررسی اشتباهات در سئو طراحی سایت

بررسی اشتباهات در سئو طراحی سایت بهینه سازی موتور جستجو سئو به شما امکان می دهد با مشتری ها و مشتریانی که دقیقا به دنبال محصولات و خدمات شما هستند و وقتی می خواهید خرید کنید ارتباط برقرار کنید و بازاریابی دیجیتال پایدار و ماندگار را به طراحی سایت شما ارائه می دهد. هنگامی که به طور صحیح سئو را اعمال می کنید ، می توانید روند گران قیمت خرید مشتری را پرش کنید. وب سایت شما به یک قیف فروش تبدیل می شود که می توانید در طراحی سایت کنترل کنید.

اما اگر شما هر یک از این اشتباه سئو معمولی را مرتکب می شوید ، ممکن است در جدول پول بگذارید. هدف قرار دادن کلمات کلیدی اشتباه در سئو طراحی سایت اگر بنیان خود را به درستی با تحقیق و تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی هدفمند قرار نداده اید ، نمی توانید تجارت خود را برای مشتریان و مشتریان بالقوه قرار دهید تا شما را پیدا کنند زیرا شما از اصطلاحات جستجوی اشتباه در طراحی سایت استفاده نمی کنید این یکی از اولین اشتباهاتی است.

 

سئو فنی در طراحی سایت

سئو موجود در صفحه شما ممکن است مورد توجه باشد اما شما می توانید موارد اساسی در زمینه کد را داشته باشید و همیشه بدیهی نیست حتی اگر طراحی سایت شما کاملاً به نظر برسد و از تجربه کاربری بسیار خوبی برخوردار باشد ، ساختار و کدی که پایه طراحی سایت شما را تشکیل می دهد ممکن است به عملکرد سئو شما آسیب برساند. که می بینیم مردم مرتکب می شوند کلمات کلیدی کوتاه تر گسترده تر و عمومی تر مانند علم باعث ایجاد ترافیک جستجو است.

بیشتر از نحوه یافتن شغل علم محیط زیست می شوند با این وجود ، رتبه بندی زمان سخت تری برای علم و ترافیکی که از آن کسب می کنید ، خواهید داشت. این مختص تجارت شما در طراحی سایت نخواهد بود. می توانید از ابزاری مانند سمراش استفاده کنید برای یک ماه رایگان در اینجا ثبت نام کنید برای ایجاد یک حسابرسی فنی سئو از طراحی سایت خود استفاده کنید. فقط با نگاهی به گزارش ، می توانید در مورد عواملی که بر سئوی فنی تأثیر می گذارند اطلاعات زیادی کسب کنید.

 

کیفیت بک لینک در طراحی سایت

بک لینک های با کیفیت بالا به موتورهای جستجو سیگنال می دهند که طراحی سایت شما یک منبع قابل اعتماد است زیرا وب سایت های تراشه آبی به شما پیوند می دهند. اگر بک لینک به اندازه کافی ندارید ، استفاده از کلمات کلیدی شما می تواند تاکنون شما را بدست آورد و اگر بک لینک های با کیفیت پایین از طراحی سایت های طراحی شده دارید ، آنها می توانند شما را در جستجو مخزن کنند. حتی اگر حوزه تخصص شما نیست.

می توانید گزارش را برای حل مشکل به توسعه دهنده طراحی سایت خود ارسال کنید اگر مشکل واقعاً بد است ، شما یک پیام در کنسول جستجوی گوگل دریافت خواهید کرد که به شما می گوید طراحی سایت شما مجازات دستی دارد. شما نمی خواهید که این مشکل حاد شود. می توانید مجازات های دستی را برطرف کنید ، اما در این میان ، مقدار قابل توجهی از ترافیک سئو را از دست خواهید داد. اگر مشکل قبل از این اتفاق بیفتد خیلی بهتر است و از مجازات دستی جلوگیری می کنید.

 

پیوندهای سمی را در طراحی سایت حذف کنید

برای حذف بک لینک از طراحی سایت غیرقابل انکار ، باید با مدیر وب سایت تماس بگیرید و درخواست حذف لینک را بدهید. اگر این کار نمی کند ، می توانید آن پیوندها را حذف یا از بین نبرید. پس از آن ، یک درخواست تجدید نظر در گوگل برای ارسال مجدد دامنه خود به گوگل ارسال کنید. این می تواند چند هفته طول بکشد. عدم انتشار محتوای طولانی در طراحی سایت پست های وبلاگ و صفحات طراحی سایت است.

با بیش از کلمه به طور مداوم نه تنها در ترافیک جستجوی ارگانیک بلکه در سهام اجتماعی ، بک لینک ها و اختیارات دامنه عملکرد بهتری دارند. ممکن است غیرقابل استفاده به نظر برسد و پس از همه ، آیا همه ما این روزها توجه ماهی ماهی نداریم اما داده ها دروغ نیستند. اگر بتوانید به سؤال مخاطبان خود بیشتر از رقیب خود پاسخ دهید ، ترافیک و تبدیل بیشتری در طراحی وب سایت خواهید داشت بهینه سازی محتوا در طراحی سایت است.

 

ساختاربندی محتوا جهت سئو طراحی سایت

به اندازه کافی کلمه در صفحه کافی نیست برای جستجوگرها و قابلیت اسکن کردن باید کلمات کلیدی را در هدرهای زیادی کار کنید. هدرها سلسله مراتبی را به گوگل در طراحی سایت ارائه می دهند که نشان می دهد کدام یک از محتوای شما مهمترین است. شما همچنین باید پیوندهای داخلی و خارجی را بهینه کنید ، متن الت را با کلمه کلیدی تزریق کنید و عنوان صفحه ، توضیحات متا و زبانه یو آر ال خود را در طراحی سایت قالب بندی کنید.

اگر مقاله کلمه ای شما برای کلمه کلیدی با دم بلند که شما هدف گذاری کرده اید ، رتبه بندی نمی شود ، لازم نیست که آن را بیرون کنید. آن را با محتوای با ارزش بیشتر بهینه کنید سوال را از هر زاویه ای بزنید. یک فرآیند مرحله به مرحله برای حل چالش ها ارائه دهید. پیوندهای داخلی را به محتوای مرتبط در طراحی سایت خود اضافه کنید. به خاطر مطالب طولانی ، محتوای طولانی ننویسید ، بلکه همیشه از خود بپرسید.

 

کادر پاسخ گوگل را در طراحی سایت هدف قرار دهید

جعبه پاسخ گوگل بهترین نتیجه برای جستجوی جستجو را با نتیجه برجسته و بالای صفحه ارائه می دهد که شانس شما را برای اولین بار در طراحی سایت انتخاب می کند. با نوشتن مطالب که به سؤالات در کادر افراد نیز سؤال می کنند و نوشتن پاسخ های واضح و واضح برای سؤال به یاد داشته باشید که سؤال را در عنوان تنظیم کنید می توانید شانس خود را برای به دست آوردن این املاک و مستغلات برتر بهبود بخشید.

آیا این مقاله چیزی را که می تواند برای خوانندگان من مهم باشد در طراحی سایت از دست نمی دهیم. وبلاگ شما درست تنظیم نشده است آیا وبلاگ شما در یک دامنه متفاوت از طراحی سایت شما میزبان است آیا بر روی سی ام اس بدون پایه سئوی فنی محکم ساخته شده است آیا آن را در زیر دامنه میزبانی می کنید ، نه یک زیر پوشه ممکن است تامبلر شما ویروسی شده باشد ، اما هیچ کاری برای هدایت ترافیک ارگانیک به طراحی سایت شما انجام نمی دهد.

 

طراحی سایت وردپرس

وردپرس به عنوان یک بستر وبلاگ نویسی شروع به کار کرد اما اکنون این یک سیستم مدیریت محتوای کامل است که به شما امکان می دهد طراحی سایت دلخواه رویاهای کارآفرینی خود بسازید. وردپرس به ساختاری که شما برای قالب بندی مطالب خود استفاده می کنید وفادار است ، بنابراین هنگام ضربه انتشار هیچ شگفتی کد مخرب سئو را نمی خورید. ایجاد و ویرایش محتوا بسیار آسان است و از افزونه هایی با کاربرد آسان در طراحی سایت برخوردار است.

بهینه سازی جستجو که ما را به نکته بعدی خود می رساند هرگونه سرمایه گذاری در بازاریابی محتوا به یک وبلاگ با فرمت ضعیف می تواند اتلاف وقت و هزینه باشد. عدم استفاده از پلاگین های درست در طراحی سایت وردپرس بنابراین شما یک طراحی سایت وردپرس تنظیم کرده اید و عالی شما در شروع صحیح قرار دارید ، اما بدون پلاگین های مناسب ، می توانید فروش ، پیشرو و سهام اجتماعی را در جدول کنار بگذارید.

 

عدم پیگیری پیشرفت سئوی در طراحی سایت

اگر نمی دانید به کجا رسیده اید ، می دانید به کجا می روید شما نمی توانید موفقیت سئو را ثابت کنید مگر اینکه اندازه گیری کنید.  اگر یک صفحه خاص عملکرد خوبی نداشته باشد ، می توانید از سمراش برای شناسایی آن صفحه استفاده کرده و سپس آن را با بهترین روش های سئو در طراحی سایت ثابت بهینه کنید. برعکس ، اگر می بینید که یک صفحه عملکرد بسیار خوبی دارد ، می توانید آنرا ویرایش کنید تا عملکرد بهتری داشته باشد.

ما را به نقطه پایانی ما می رساند عدم اصلاح محتوای طراحی سایت برای پاراگراف کردن دختر ما جین آوستین این حقیقتی است که به طور جهانی در جهان سئو تصدیق شده است که انتقال یک پست از شماره به شماره آسان تر از نوشتن پستی است که بلافاصله در صفحه اول قرار می گیرد. استفاده مجدد از مطالب روشی با تلاش کم برای افزایش عملکرد سئو در طراحی سایت شما است محتوای طراحی سایت خود را ارتقا دهید.

 

نتیجه گیری

ما شما را در طی مراحل مرحله به مرحله شناسایی صفحات برای سئو سایت بهینه سازی و راه های بهینه سازی آنها در پست ما در مورد چگونگی افزایش ترافیک ارگانیک با اصلاح محتوای موجود دنبال می کنیم. پس از انتشار تغییرات خود ، پیشرفت خود را در گوگل آنالیز و سمراش در طراحی سایت بررسی کنید تا اثربخشی محتوای مرتب شده خود را بسنجید رفع هر یک از این اشتباه معمول سئو یک روش عالی برای شروع بهبود ترافیک جستجوی ارگانیک شماست اما ما فقط سطح را خراش می دهیم ما به هر کسی که می خواهد تکنیک های اثبات شده سئو را از متخصصان کارخانه محتوا یاد بگیرد آموزش نوشتن مطالب و سئو را در طراحی سایت ارائه می دهیم.

 

نوشته بررسی اشتباهات در سئو طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.

The post بررسی اشتباهات در سئو طراحی سایت appeared first on سئوراز.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *