نکات مهم قبل از طراحی سایت

نکات مهم قبل از طراحی سایت ، هدف طراحی سایت مشخص کنید : شما باید بدانید هدف از طراحی سایت چیست و به چه منظور اقدام به طراحی سایت نموده اید اگر هدف را مشخص نکرده اید به هیچ وجه طراحی سایت نکنید زیرا از ابتدا بی هدف و بدون منظور خواهد بود.

 

توجه به نام تجاری

نکته ی مهم این است که بدانید در کسب و کار تجاری با چه نامی شناخته می شوید شاهد بخواهید دامنه ای با نام تجاری خود ایجاد کنید به دقت آن را بررسی کنید تا بتوانید به وسیله آن با همه در ارتباط باشید.

 

طراحی سایت

 

اهمیت محتوا در طراحی سایت را جدی بگیرید

اهمیت محتوا را جدی بگیرید لازم است با آنچه می خواهید در طراحی سایت قرار دهید ارتباط برقرار کنید و ببینید کاربر از چه مطالبی لذت می برد از رقبای خود الهام بگیرید و ببینید چه محتوایی در طراحی سایت به کار می برند.

برندینگ شما چیست

طراحی وب سایت شما شبیه یک ویترین است که می تواند برند تجاری شما را به خوبی معرفی کند در رابطه با برند تجاری خود فکر کنید و برند سازی در طراحی سایت را شروع کنید.

Call to Action مناسبی طراحی کنید

چون قبلاً در مورد هدف سایت خود تصمیم گیری کرده اید، باید روی فراخوان عملی که می تواند در سایت شما ظاهر شود، تمرکز کنید Call to Action می تواند شامل تماس گرفتن افراد با شما از طریق تلفن، ایمیل، تکمیل فرم، ثبت نام، بارگیری، ورود به سیستم یا … باشد که به آنها نیاز دارید تا به نوعی تعامل با وب سایت شما انجام دهند. این دکمه ها می تواند راهنمای خوبی برای خرید باشد  و کاربران را به سوی خرید هدایت کند همچنین جذاب بودن این دکمه از اهمیت زیادی برخوردار است.

سایت را ایمن طراحی کنید

سطح امنیت در طراحی سایت می تواند به آنچه که انجام می دهید بستگی داشته باشد به دنبال مشاوره های حرفه ای باشید و جزئیات را پیگیری کنید در رابطه با امنیت در طراحی سایت قوانین و مقرراتی وجود دارد که لازم است آن ها را رعایت کنید برای مثال اگر نماد قفل سبز را در گوشه ی سمت چپ سایت مشاهده می کنید طراحی سایت برای به اشتراک گذاری موارد خصوصی امن نیست.

 

طراحی وب سایت

 

طراحی سایت را به هر کسی نسپارید

این نکته بسیار حائز اهمیت است که خودتان اقدام به طراحی سایت می کنید یا اینکه آن را به بهترین شرکت طراحی سایت واگذار می کنید توجه داشته باشید که طراحی سایت امری پیچیده است و نیاز به مهارت و تخصص در این زمینه دارد.

بودجه : قبل از طراحی سایت بودجه ای که برای آن در نظر گرفته اید تعیین کنید این عامل نقش مهمی در اندازه سایت و کیفیت آن دارد اگر کار طراحی سایت را خودتان انجام می دهید توجه به این نکته اهمیت دارد که ساعاتی را که صرف ساخت آن می کنید محدود کنید گاهی ممکن از به دلیل زیاد بودن هزینه ها از برخی ایده ها چشم پوشی کنید.

چرا لازم است پیش از طراحی سایت به دقت مسائل را مورد بررسی قرار دهیم ؟

طراحی سایت یکی از مواردی ست که به دقت نیاز دارید تا پیش از شروع همه ی جوانب را به خوبی بسنجید لازم است در این زمینه به خوبی تحقیق کنید و از افراد آگاه مشاوره بخواهید.

طراحی سایت چگونه به معروف شدن برند تجاری شما کمک خواهد کرد ؟

طراحی سایت نوعی برند سازی محسوب می شود به این صورت که می توانید با استفاده از طراحی  سایت خود را به رقبا معرفی کنید و اعتبار کسب کنید همچنین دیگران نیز با دیدن طراحی سایت شما بیشتر به شما اعتماد خواهند کرد و این برای شهرت شما بسیار موثر است.

 

نوشته نکات مهم قبل از طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.

The post نکات مهم قبل از طراحی سایت appeared first on سئوراز.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *