بهترین روش های افزایش بازدید سایت

وقتی شما اقدام به طراحی سایت می کنید به مسیری قدم گذاشته اید که یک رقابت بی پایان بهترین نام برای آن است. همه ما می دانیم که صرف داشتن یک وبسایت زیبا، حرفه ای و خلاق کمکی به کسب و کار ما نمی کند مگر انکه بتوانیم بازدید های این وبسایت را به روش های گوناگون افزایش دهیم.  بر اساس آمارهای منتشر شده و تحقیقات بازاریابی بیش از ۶۰ درصد متخصصان نمی دانند که چه مطلبی برای مخاطبانشان اهمیت بیشتری دارد. همچنین بیش از ۵۰ درصد کسانی که وبسایتشان را خودشان مدیریت می کنند نمی دانند که چه مسیری برای مشتری در درون سایت جذاب تر است.  برای افزایش میزان بازدید سایت شما راه حل های بسیاری دارید برخی بسیار پر هزینه اما سریع هستند، برخی نیاز به صبر و حوصله دارند و برخی نیز کاملا اشتباه هستند و باید از ان اجتناب کنید.

من در ادامه این مطلب بهترین روش های افزایش بازدید سایت با هزینه های اندک را به شما معرفی خواهم کرد.

تولید محتوا

بازاریابی درونگرا یا بازاریابی جاذبه ای یک شیوه از بازاریابی است که تمرکزش را بر روی جذب افراد مناسب کسب و کار شما قرار می دهد.  بر اساس نظر بزرگان این رشته بهترین روش بازاریابی تولید محتوا یا بازاریابی درونگرا ایجاد شبکه های وبلاگ نویسی با یک استراتژی دقیق و زمان بندی شده است. این موضوع برای سئو سایت شما و افزایش رتبه های سایت در نتایج گوگل نیز مهم است. در ادبیات سئو به این شیوه از بازاریابی و بک لینک سازی شبکه وبلاگ نویسی پی بی ان نیز گفته می شود. در انتشار مطالب وبلاگ های خود نکات زیر را رعایت کنید تا بتوانید مخاطبان واقعی را به سمت سایتتان جذب کنید:

  •   تا انجا که می توانید درباره مخاطبان خود بیشترین اطلاعات را کسب کنید. سن، جنسیت،  شغل و درآمد  از جمله مهمترین موارد این اطلاعات است.
  •   گوگل می تواند برای آنالیز آنچه که مخاطبان به دنبالش می گردند به شما کمک کند. یادتان باشد سئو و دیجیتال مارکتینگ از هم غیر قابل تفکیک هستند.
  •  حالا شروع به پیش نویس کردن پست هایی کنید که به سوالات مخاطبان پاسخ می دهد. کوتاهف مختصر و مفید.
  •  حالا وقت انتشار مطلب است. با ظاهری زیبا و تلفیقی از عکس و اگر ممکن است با فیلم آن را منتشر کنید.

همه چیز به نوشتن محتوا ختم نمی شود شما باید از طریق رسانه های اجتماعی و ایمیل، پستتان را تبلیغ کنید. پست شما هر چقدر ترافیک بیشتری جذب کند رتبه اش در موتورهای جستجو هم بیشتر خواهد شد.

افزایش بازدید سایتتبلیغات پولی

با اینکه همه چیز در بازار امروز به پول مربوط می شود اما برای تبلیغات زیاد دست در جیبتان نکنید و با احتیاط پولتان را خرج کنید. شما در هنگام تبلیغات کالایی مشخص را خریداری نمی کنید و در صورت انتخاب اشتباه کانال تبلیغاتی ممکن است ضرر های هنگفتی به شما تحمیل شود. در حال حاضر بر اساس نتایج تحقیقات بازاریابی دیجیتال اثر بیشتری نسبت به بازاریابی های محیطی مانند بیلبورد ها دارد و در میان روش ها ی مختلف بازاریابی دیجیتال نیز شبکه های اجتماعی از اقبال عمومی بیشتری برخوردار هستند. داشتن یک پیج فعال، استفاده از تبلیغات ویدئویی در دیگر پیج های پر بازدید شبکه های اجتماعی و در صورت نیاز استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ از جمله مواردی است که می توانید برای افزایش بازدید سایت از این روش ها استفاده کنید.

تجزیه و تحلیل سایت

سایتتان را هر ماه یکبار با استفاده از ابزارهای آنالیز داخلی بررسی کنید. ابزار گوگل آنالیتیک می تواند به شما یک دید بهتر نسبت به نواقص داخلی صفحات و مطالب به شما بدهد. از یک کارشناس دیجیتال مارکتینگ و سئو کمک بخواهید تا  شما را در این مسیر راهنمایی کنند. در انالیز داخلی وبسایت برای مثال می توانید بفهمید که کاربران در کدام یک از صفحات شما سرع تر خارج می شوند. یا محتوای کدام بخش با بخش های دیگر ارتباط مناسبی ندارد. رفع ایرادات این چنین از الزامات هر وبسایتی به حساب می آید و قبل از انجام این کارها تبلیغات برای شما بیهوده است.

افزایش بازدید سایت با اینفلوئنسرها

همانطور که گفتیم امروز افراد مختلف در حوزه های مختلف سعی می کنند پیج های شخصی برای خود ایجاد کنند تا بیشتر دیده شوند و از این مسیر کسب درآمدی هم داشته باشند. شاید برایتان جالب باشد که بسیاری از اشخاص با داشتن یک پیج در اینستاگرام درامدهایی بسیار بیشتر از شرکت های فعال تولیدی و خدماتی دارند. البته این هم از طنز های جامعه امروز است که چنین پدیده هایی را مشاهده می کنیم ولی تا اطلاع ثانوی که جامعه برای این ابتزال واکنشی نشان نداده است، اینفلوئنسر مارکتینگ یکی از راه های موثر برای افزایش بازدید سایت شما به حساب می آید. البته این راه کمی پر هزینه است و برای همه مشاغل توصیه نمی شود.

تعامل و مشارکت با مردم

هر چقدر برندتان بیشتر شناخته شود ترافیک بیشتری هم به سمت سایتتان جذب خواهد شد. یکی از روش هایی که می توانید به کمک آن برندتان را بشناسانید این است که فعال باشید و با جامعه تان مشارکت کنید. شما می توانید با مشارکت در گروه های فیس بوکی، پاسخ دادن به سوالات افراد در انجمن های عمومی و تعامل با کاربران بر روی رسانه های اجتماعی یک استراتژی اینگیجمنت قوی داشته باشید. به عنوان مثال شرکت Taco Bell را در نظر بگیرید. این شرکت فعالیت خوبی بر روی رسانه های اجتماعی دارد و هر روز تلاش می کند مشتریانش را در شبکه های اجتماعی راضی و خوشحال نگه دارد.  به نمونه توییتر زیر دقت کنید:
در مثال بالا، Taco Bell از یک توییت ساده برای تعامل با مخاطبانش استفاده کرده است.  فقط به خاطر داشته باشید که باید در رسانه های اجتماعی مفید باشید و  چهره انسانی خود را همیشه حفظ کنید. هیچ کس لینک های اسپم را زمانی که یک سوال در دنیای آنلاین می پرسد دوست ندارد. همه به دنبال گرفتن پاسخ هستند.

 

صفحه سئو داخلی سایتتان را جدی بگیرید

همانطور که گفتیم سئو با بازاریابی در فضای نت یک پیوند بسیار نزدیک دارد. شما برای آنکه بتوانید همزمان تبلیغاتتان را به ثمر بنشانید نیاز به یک سئو سایت قدرتمند دارید. محتوای بهینه شده برای کاربران و موتورهای جست و جو برای شما دو مزیت بسیار مهم دارد. اول اینکه با تبلیغاتی مانند رپورتاژ آگهی می توانید هم بیشتر دیده شوید و هم با بک لینک سازی حرفه ای رتبه سایتتان را در بلند مدت افزایش دهید. دومین مزیت سئو این است که با ورود کاربران به سایت شما بهترین محتوا به آنها نمایش داده می شود تا برای خرید و تعامل بیشتر با سایت شما آماده شوند. یادتان باشد که سایت شما یک ویترین برای کسب و کار شما به حساب می آید. برای افزایش بازدید سایت باید یک ویترین زیبا و کاربر پسند و همچنین با محتوای کاربردی ایجاد کنید.

البته یکی دیگر از راهکارهای بسیار کاربردی افزایش ترافیک سایت استفاده از تبلیغات کلیکی گوگل ادوردز است. شما با هزینه های تبلیغاتی رقابتی اقدام به تبلیغات می کنید و در رتبه های برتر گوگل دیده می شوید. این راه کار برای دوره های کوتاه مدت تا ثمر بخشی سئو سایت می تواند به کسب و کار شما کمک کند.

بازاریابی ویدئویی

هر چه تکنولوژی در یک قرن اخیر پیشرفت کرده است انتقال دیتا و اطلاعات به سمت تکنولوژی های تصویر محور حرکت کرده است. انسان ها بیشترین دیتای روزانه را از طریق تصاویر دریافت می کنند و به همین دلیل تاثیر یک عکس بیشت از کلمات و تاثیر ویدئو ها نیز بسیار بیشتر از عکس و نوشتار است. بنابر این سعی کنید برای بازاریابی خود از عکس و ویدئو بیشتر استفاده کنید.

همچنین در این مسیر باید در شبکه های اجتماعی مانند یوتیوب و آپارات نیز یک حضور فعال داشته باشید. با توضیحاتی که دادم انتشار ویدئو مرتبط با کسب و کار شما می تواند افزایش بازدید سایت را به شدت افزایش دهد.

سئو محلی

اگر شرکتی دارید که موقعیت فیزیکی هم دارد می توانید از سئوی محلی به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. برای جمع آوری اطلاعات برای جستجوی محلی، موتورهای جستجو به سیگنال هایی همچون محتوای محلی، صفحات اجتماعی، لینک ها و سایر موارد توجه می کنند تا بتوانند مرتبط ترین نتیجه جستجو را فراهم آورند.
به عنوان مثال وقتی کسی عبارت بهترین پیتزا فروشی در تهران را جستجو می کند نتایج بر اساس موقعیت کاربر نشان داده می شود. ابزارهایی همچون گوگل مای بیزنس و Moz Local به کسب وکارها کمک می کنند فهرست داریرکتوری خود را مدیریت کنند و در نتایج محلی نشان داده شوند. برای کسب رتبه در جستجوی محلی موارد زیر را به خاطر داشته باشید:
•    اطمینان حاصل کنید که نام، آدرس و شماره تلفن شما به طور منظم بر روی گوگل مای بیزنس و سایر صفحات اجتماعی نشان داده می شود.
•     از ابزارهای مدیریت دایرکتوری همچون Yelp، Foursquare ، Best of the Web برای مانیتور کردن دایرکتوری ها استفاده کنید.
•    واژه های مبتنی بر موقعیت را در سایت هایی همچون گوگل ترندز بیابید و از آن ها استفاده کنید.

سئو محلی یک موضوع بسیار جدی است. اگر شما یک گل فروشی در یکی از خیابان های شهر تهران دارید لازم نیست که در شیراز، مشهد و یا تبریز دیده شوید. سئو محلی به معنای دقت شما برای تبلیغات است. بنابراین افزایش بازدید سایت با سئو محلی به معنی دیده شدن توسط افراد درست است.

نکته پایانی

در صورتی که تمایل دارید یک سایت پر قدرت برای کسب و کار خود داشته باشید پیشنهاد می کنم طراحی سایت حرفه ای را با شرکت پیام آوا تجربه کنید. از مزیت های منحصر به فرد طراحی سایت در شرکت پیام آوا سئو بیس بودن سایت شما و همراهی تیم متخصص این شرکت از ابتدا تا موفقیت نهایی کسب و کار شماست.

نوشته بهترین روش های افزایش بازدید سایت اولین بار در طراحی سایت | طراحی وب سایت | شرکت طراحی سایت | بهترین شرکت طراحی سایت در تهران پدیدار شد.

The post بهترین روش های افزایش بازدید سایت appeared first on سئوراز.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *