طراحی سایت جوملا

درباره جوملا

جوملا پس از وردپرس دومین سیستم مدیریت محتوای محبوب در طراحی سایت است. امکانات جوملا برای طراحی سایت هایی در ابعاد متوسط و متمایل به بزرگ بسیار مناسب است. پورتال های سازمانی، سایت های شرکتی ، سایت های پزشکی و سایت های خبری از جمله گزینه هایی هستند که میتوان با جوملا طراحی و پیاده سازی کرد.

از ویژگی های مهم در هنگام طراحی سایت با جوملا امکانات قابل توجه برای تعیین سطح دسترسی است که میتوان در نیاز های سازمانی برای تعریف سطح قابلیت های موجود برای هر کدام از کاربران مورد استفاده قرار بگیرد.  در نگارش‌ جدید جوملا مدیریت دسترسی‌ها بیش از پیش گسترش یافته و امکان تعیین دسترسی های مدیران نیز تغییرات بسیار قابل توجهی داشته است.

طراحی سایت با جوملا

انعطاف پذیری طراحی وب سایت با جوملا

به نوعی هم میتوان گفت این انعطاف پذیری سیستم مدیریت محتوای جوملا هم نقطه ی قوت و هم نقطه ضعف میباشد. از این لحاظ که به خاطر این انعطاف پذیری به راحتی میتوان سایت های مختلف را چه برای اهداف سازمانی و یا شخصی طراحی کرد و به کاربر ارائه داد. اما همین انعطاف پذیری زیاد باعث پیچیده شدن و در نهایت کندتر شدن آن نیز می شود. اما اگر قصد طراحی سایت ارزان با جوملا را دارید طراحان سه سوت وب میتوانند در کمترین زمان بهترین سایت ممکن را به شما ارائه کنند.

طراحی سایت ارزان با جوملا

افزونه های جوملا

سیستم مدیریت محتوای جوملا دارای هزاران افزونه است که در توسعه ی یک سایت سازمانی و شرکتی می توانند مورد استفاده قرار بگیرند.

علاوه بر این افزونه ها امکان توسعه ی افزونه های جدید برای رفع نیاز های سایت ها فراهم است.

طراحی وب سایت جوملا سبب می شود دسترسی به مجموعه ی بزرگی از افزونه ها امکان پذیر شود و در نتیجه اضافه کردن امکانات جدید در آینده با احتمال بیشتری به آسانی قابل انجام است.

طراحی سایت چند زبانه با جوملا

طراحی سایت جوملا در هنگام نیاز به سایت های چند زبانه از گزینه های مناسب بشمار می رود. مطالب، ماژول ها، منو ها و بخش های دیگر جوملا قابلیت سفارشی سازی برای زبان های متعدد را دارد. جوملا همچنین امکان تغییر نشانی زبان های مختلف را دارد و به همین دلیل گزینه ای بسیار خوب برای طراحی وب سایت جوملا به صورت دو و یا چند زبانه میباشد.

سئو جوملا

جوملا امکاناتی به صورت پیشفرض برای دستیابی به سئو و یا بهینه سازی سایت در اختیار کاربران قرار میدهد. افزونه های بسیاری نیز برای بهبود وضعیت سئو سایت جوملا قابل استفاده است.

امنیت جوملا

جوملا و به ویژه برخی افزونه‌های آن که توسط توسعه‌ دهندگان دیگر ایجاد شده‌اند، در گذر زمان آسیب‌پذیری های متعددی را تجربه کرده است. در حال حاضر با گذشت زمان و برطرف شدن بسیاری از این آسیب‌پذیری‌ها، هم اکنون جوملا از امنیت خوبی برخوردار است.

طراحی وب سایت جوملا

طراحی سایت ارزان با جوملا

طراحی سایت با جوملا و بقیه سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس و دروپال در مقایسه با طراحی سایت اختصاصی و سفارشی (کد نویسی) هزینه ی کمتری دارد. به این خاطر که زمان آماده‌سازی سایت با این سیستم کمتر و در نتیجه هزینه های آن نیز کمتر است. برای برآورد دقیق هزینه طراحی وب سایت جوملا لازم است تا نیازمندی‌های پروژه مشخص شود و پس از برآورد زمان مورد نیاز، هزینه قابل محاسبه خواهد بود. برای برآورد هزینه دقیق میتوانید از کارشناسان طراحی سایت سه سوت وب کمک بگیرید.

سفارش طراحی سایت جوملا

شما اگر میخواهید یک سایت ریسپانسیو داشته باشید نیاز به سیستم مدیریت محتوا خواهید داشت و بر اساس هزینه، کیفیت و بقیه عوامل مهم میتوان از cms های مختلفی استفاده کرد که شما میتوانید با طراحی سایت جوملا سایتی با کیفیت و ارزان در اختیار داشته باشید.

همچنین جوملا توانسته به محبوبیت بالایی بین کاربران در سراسر دنیا برسد و میتوان با طراحی وب سایت جوملا از یک صفحه شخصی ساده تا وب سایت های تجاری، سازمانی، دولتی و … را طراحی کرد.

گروه سه سوت وب تجربه زیادی در زمینه طراحی سایت دارد بنابراین به شما این اطمینان را می دهد که میتواند سایت شما را به یکی از سایتهای معتبر در اینترنت تبدیل کند.

اگر قصد دارید سایتی جدید را پیاده‌سازی نمایید یا سایت قدیمی شما به بازسازی و بهینه‌سازی نیاز دارد هم اکنون با کارشناسان سه سوت وب تماس بگیرید.

پانوشت: طراحی سایت جوملا ، طراحی سایت با جوملا ، طراحی وب سایت جوملا ، طراحی سایت ارزان با جوملا ، ساخت نرم افزار ، سئو ، بهینه سازی سایت ، طراحی سایت در کرج ، طراحی سایت در تهران

نوشته طراحی سایت جوملا اولین بار در طراحی سایت|طراحی اپلیکیشن|اندروید|جاوا|ios|android. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *