سیستم مدیریت محتوای طراحی سایت

سیستم مدیریت محتوای طراحی سایت گراو یک سیستم مدیریت محتوا با یک تفاوت است سیستم های مدیریت محتوا در وب مدرن امری مرسوم است و سیستم عامل هایی مانند وردپرس درصد زیادی از طراحی سایت ها را تأمین می کنند. آنها یک رابط گرافیکی با کاربرد آسان برای کاربران غیر فنی فراهم می کنند تا مقالات و محتوا را اضافه کنند در حالی که توسعه دهندگان کد را جداگانه اداره می کنند. اشکالات عمده در مواردی رخ می دهد که سی ام اس از ویژگی های غیرضروری متورم شده است.

توسعه دهندگان را وادار می کند که به طور متضاد کار کنند حتی یک طراحی سایت اساسی سی ام اس ساخته شده که کمی بیشتر از یک صفحه فرود است به یک پایگاه داده متکی است ، که می تواند مهاجرت و مدیریت را یک کار بزرگتر از آنچه باشد باید انجام دهد. با گراو ملاقات کنید ، سی ام اس ساخته شده با هدف سبک بودن ، انعطاف پذیر بودن و بدون داشتن بانک اطلاعاتی سنتی با این حال هنوز هم یک صفحه مدیریت اختیاری با یک رابط گرافیکی است.

 

طراحی سایت

 

نحوه انتخاب در طراحی سایت

یک سرور محلی دبل ای ام پی ، ام ای ام پی یا ال ای ام پی تنظیم کنید تا با آنها کار کنید. از گیت و آهنگساز نیز استفاده خواهد شد تا اطمینان حاصل شود که می توان از آنها در خط فرمان جهت طراحی سایت استفاده کرد. مدیریت کاربر و همان ویژگی هایی که از سی ام اس انتظار می رود در طراحی سایت وجود دارد یک فهرست کار جهت طراحی سایت ایجاد کنید در ریشه وب سرور محلی ، یک دایرکتوری جدید ایجاد کرده است.

آنرا در طراحی سایت گراو بنامید یا سریع یا ترمینال فرمان را باز کنید و تست کنید تا در صورت بازگشت شماره نسخه ، آیا پی اچ پی با پی اچ پی وی نصب شده است یا خیر اگر اینطور نیست ، مطمئن شوید که نصب شده است. نصب گراو در طراحی وب سایت ساده ترین راه برای نصب گراو ، بارگیری فایل زیپ از طراحی سایت و استخراج آن در پوشه ای است که قبلاً ایجاد شده است. برای کشف گراو از روش نصب گیت استفاده کنید به ریشه وب سرور محلی بروید و دستور زیر را اجرا کنید.

 

نصب برنامه ها در طراحی سایت

در صورت نصب با زیپ پرش کنید دایرکتوری را به گراو پروجکت تغییر دهید سپس از آهنگساز برای نصب وابستگی های مورد نیاز استفاده کنید. پس از نصب ، از گراو برای نصب موضوع و افزونه ها در طراحی سایت استفاده کنید در ویندوز ، دستورات گراو باید با پی اچ پی در طراحی سایت اضافه شوند تست گراو در طراحی سایت به گراو می توان در گراو پروجکت دسترسی داشت باز کردن این صفحه در یک مرورگر صفحه استقبال گراو را نشان می دهد.

برای آزمایش خطاها روی صفحه تایپوگرافی کلیک کنید. اگر با خطای روبرو شدید به عیب یابی گرا در اسناد در طراحی سایت مراجعه کنید. ایجاد صفحات جدید در طراحی سایت یک صفحه در گراو یک فایل متنی در فهرست کاربر صفحات است. برای ایجاد یک صفحه جدید ، به گراو پروجکت بروید و یک پوشه جدید با نام ایجاد کنید ، سپس یک پرونده جدید ایجاد کنید که به آن دیفالت در طراحی سایت گفته می شود پنل مدیریت را در طراحی سایت تهران نصب کنید.

 

طراحی سایت

 

ویرایش با رابط مدیر در طراحی سایت

با تنظیم پنل سرپرست ، روی صفحات در نوار سمت چپ کلیک کنید و سپس روی صفحه مورد نظر که قبلاً ساخته شده بود کلیک کنید. پس از بارگیری ، می توانید یک قسمت از ورود به محتوا را مشاهده کنید که امکان ویرایش آسان محتوای صفحات را در طراحی سایت فراهم می کند. به منظور سرعت بخشیدن به روند ایجاد و مدیریت محتوا و باز کردن قفل کامل ، پتانسیل کاربر پسند گراو سی ام اس ، می توان ماژول پنل مدیریت را  در طراحی سایت نصب کرد.

یک کاربر سرپرست در طراحی سایت ایجاد کنید با نصب ماژول سرور می توانید یک کاربر سرپرست ایجاد کنید. پس از نصب ماژول مدیریت ، با باز کردن هر صفحه در طراحی سایت گراو ، اعلان ایجاد یک کاربر سرپرست جدید را باز می کنید. برای رفتن به داشبورد ، اطلاعات خود را پر کنید و از رمز عبور را در طراحی سایت یادداشت کنید صفحات کودک را به طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن اضافه کنید صفحه تایپوگرافی را در پنل مدیریت حذف کرده است.

 

تنظیم صفحه اصلی در طراحی سایت

در حالی که امکان اضافه کردن متن و سرصفحات به راحتی به یک صفحه برای طراحی سایت های اصلی سریع و آسان است ، قابل درک است که یک طراحی سایت نیازهای پیچیده تری داشته باشد. صفحه اصلی را ویرایش کنید و در برگه پیشرفته ، الگوی صفحه را به ماژولار تغییر دهید. حتماً صفحه را ذخیره کنید. سپس یک صفحه جدید برای جایگزینی آن اضافه کنید خدمات مربوط به عنوان و نام پوشه را وارد کنید ، سپس روی ادامه کلیک کنید.

بقیه گزینه ها را به عنوان مقدار پیش فرض خود نگه دارید. مقداری برای این صفحه وارد کنید و روی ذخیره در طراحی سایت کلیک کنید. اکنون صفحه دیگری را با دکمه افزودن ایجاد کرده و یک نام سرویس وارد کنید. اطمینان حاصل کنید که قابل مشاهده روی بله تنظیم شده اس  سپس ادامه دهید اضافه کردن ماژول در طراحی سایت ماژول ها بلوک های محتوا هستند که توسط این مضمون تنظیم شده اند که می توانند هنگام ساختن صفحه با بخش های متفاوت طراحی شوند.

 

طراحی سایت

 

ماژول در طراحی سایت جمع کنید

ماژول ها همانند زیرشاخه ها در پنل مدیریت تحت درمان قرار می گیرند ، اما به جای تشکیل زیر صفحه ، محتوای آنها را در صفحه والدین خود قرار می دهند. ماژول قهرمان تازه ایجاد شده را ویرایش کنید و یک هدر ، متن را اضافه کنید و یک تصویر قهرمان را در رسانه صفحه در طارحی سایت و سئو سایت اضافه کنید. صفحه را ذخیره کنید. اکنون که صفحه اصلی تبدیل شده است محتوای پیش ساخته را برای صفحه اصلی حذف کرده و تغییرات را ذخیره کنید.

سپس در بالای صفحه ، روی افزودن افزودن ماژولار کلیک کنید و عنوان قهرمان را پر کنید و صفحه را روی خانه قرار دهید. برای الگوی ماژولار ، گزینه هرو را در طراحی سایت انتخاب کنید. انتخاب ماژول ویژگی ها در طراحی سایت فروشگاهی مرحله بالا را تکرار کنید ، اما ماژول ویژگی ها را انتخاب کنید. هنگام ویرایش صفحه ، به زبانه ویژگی ها توجه کنید که به شما امکان می دهد یک چیدمان تنظیم کنید ، و ستون های جداگانه را با یک آیکون ، هدر و متن اضافه کنید.

 

یک بلوک متن را به طراحی سایت اضافه کنید

آخرین ماژول در صفحه اصلی یک بلوک محتوای استاندارد خواهد بود. این مورد را اضافه کرده و محتوای دلخواه را در این قسمت وارد کنید ، یک تصویر را ضمیمه کرده و صفحه را ذخیره کنید. در آخر اینکه ، هر بلوک تاکنون از جمله صفحه اصلی والدین را باز کنید و با رفتن به برگه پیشرفته و خالی کردن قسمت کلاس بدن ، کلاسهای سی اس اس را در تبلیغات اینترنتی طراحی سایت حذف کنید این کلاس های سی اس اس هستند که توسط موضوع تنظیم شده اند.

به شما امکان می دهند هر بلوک را به صورت دلخواه در طراحی سایت تنظیم کنید چهار مورد از این ستون ها را به طراحی سایت اضافه کنید و به آنها محتوا بدهید. پیکربندی گزینه ها در طراحی سایت برای تنظیم آرم سایت و مجموعه ای از گزینه های موضوع ، به منوی بروید و سپس بر روی کوارک ، موضوع فعلی فعال کلیک کنید. این تنظیمات را تنظیم کنید ، سپس بر روی پیکربندی کلیک کنید تا به گزینه هایی مانند عنوان طراحی سایت دسترسی پیدا کنید.

 

طراحی سایت

 

اندازه قلم در طراحی سایت

هنگام خوانایی، حداقل اندازه قابل قبول قلم مطابق دستورالعمل های دسترسی به محتوای طراحی سایت وی سی جی ای تعریف شده است ما واقعاً نمی توانیم بگوییم که از چه اندازه فونت استفاده کنید ، زیرا این امر تا حد زیادی به خود فونت بستگی دارد ، اما مهم است که به سلسله مراتب بصری توجه داشته باشید و اینکه چگونه این اندازه پایه خود را از متن خلاصه شده مانند عنوان ها را در طراحی سایت متمایز می کند.

بعد ، قلم را در طراحی سایت در تهران انتخاب کنید ما در اینجا دو گزینه داریم اندازه قلم را نیشگون بگیرید و یا برای سرفصل ها استفاده از یک فونت متفاوت را در نظر بگیرید. اگر پیش بینی می کنید طرح شما سنگین باشد متن دوم را در نظر بگیرید. به خاطر داشته باشید که طراحی بصری اغلب یک رویکرد احساس روده است و هیچ چیز ثابت نیست و همه چیز در معرض تغییر در طراحی سایت است.

 

ارتفاع خط  در طراحی سایت

ارتفاع مطلوب خط تضمین می کند که خطوط متن فاصله کافی بین آنها را برای دستیابی به سطح خوانایی مناسب داشته باشند. این به عنوان یک استاندارد شناخته می شود ، حتی صفحه پیج اسپید گوگل آن را به عنوان یک کتابچه راهنمای کاربر یا یک پرچم در طراحی سایت بیمه پیشنهاد می کند اگر متن حاوی پیوندهای خیلی نزدیک به هم باشد به دلیل ارتفاع خط است.

 

نوشته سیستم مدیریت محتوای طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.

The post سیستم مدیریت محتوای طراحی سایت appeared first on سئوراز.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *