نحوه انجام سئو و بهینه سازی سایت

سئو مخفف بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو می باشد که از بابت بالابردن وب سایت شما برای عبارت کلیدی مرتبط به زمینه فعالیت شما در موتورهای جستجو نظیر گوگل می باشد. شرکت ما از بابت ارائه خدمات سئو و بهینه سازی، فرایند را به صورت یک ماهه انجام می دهد. بدین صورت که مبلغ از بابت انجام یک‌ ماه سئو و بهینه سازی وب سایت بر روی سایت شما در ابتدای پروژه دریافت می گردد و فرآیند آغاز می گردد. طی فرآیند یک ماهه با شما در ارتباط خواهیم بود و راهنمایی های لازم در خصوص نحوه تولید محتوا برای وب سایت به شما داده خواهد شد. در حقیقت در فرآیند سئو و بهینه سازی وبسایت مسئولیت تولید محتوا بر عهده شماست و حتی الامکان لازم است هفته ای یک مقاله در زمینه فعالیت خود تولید نمایید و در وبسایت درج نمایید. مشاوره های لازم در خصوص انتخاب عنوان مناسب برای مقاله با توجه به عبارات کلیدی مرتبط به زمینه فعالیت شما داده می شود. در خصوص نحوه تولید محتوا برای وب سایت با توجه به اصول سئو و بهینه سازی وب سایت، اصول و قواعد در اختیار شما قرار داده می شود. در صورتی که نمی‌توانید تولید محتوا نمایید این فرایند قابل انجام توسط شرکت ما می باشد که هزینه انجام آن به هزینه‌های انجام عملیات سئو و بهینه سازی وب سایت اضافه می گردد. فرایند های زیر در زمان انجام سئو و بهینه سازی سایت انجام می گردد:

بک لینک سازی

لینک دادن از سایر سایت ها به سایت شما به نحوی که باعث افزایش رتبه شما در موتورهای جستجو گردد.

عیب یابی سئو وب سایت

بررسی وبسایت از نظر رعایت اصول و قواعد سئو وب سایت و استخراج عیوب وب سایت.

رفع عیوب وب سایت

پس از مرحله عیب یابی لازم است موارد و مشکلات رفع گردد که این فرایند انجام می گردد.

مشاوره تولید محتوا

ارائه مشاوره های لازم در خصوص استراتژی محتوا و نحوه صحیح تولید مقالات و محتوا با توجه به اصول سئو و بهینه سازی سایت.

گوگل وبمستر تولز

ست نمودن گوگل وبمستر تولز و بررسی صحت عملکرد وب‌سایت و گزارش گیری از وضعیت وب سایت.

عبارات کلیدی

اعلام عبارات کلیدی مرتبط و پربازدید به کارفرما از بابت ایجاد استراتژی تولید محتوا و استفاده در کمپین های تبلیغاتی نظیر گوگل ادوردز.

بهینه سازی سایت

تصحیح ساختار وب سایت با توجه به عبارات کلیدی مهم و مرتبط استخراج شده و جهت دهی به سایت برای بالا آمدن در مهمترین عبارات مرتبط به زمینه فعالیت سایت در موتورهای جستجو.

سایت های تبلیغاتی

اعلام سایت های مرتبط و پربازدید به کارفرما برای انجام تبلیغات اینترنتی و ریپورتاژ.

در خلال پروژه معمولاً حداقل هفته ای یک بار با شما در تماس خواهیم بود و در مورد موضوعات مورد نیاز تبادل نظر خواهد گردید. در انتهای دوره یک ماهه نیز گزارش کار برای شما ارسال خواهد شد و در صورت تایید و رضایت شما فرآیند سئو و بهینه سازی برای ماه بعد ادامه می یابد.
* گزارش کار شامل لیست بک لینک های ایجاد شده نیست.
* برای آغاز عملیات سئو و بهینه سازی سایت لازم است پرداختی آن قبل از آغاز پروژه انجام گردد.
* در صورتی که نتیجه فرآیند بهینه سازی برای شما رضایت بخش نبود می توانید برای ماه آینده کار خود را متوقف نمایید. البته هزینه انجام سئو و بهینه سازی که ماه قبل پرداخت نموده اید به شما عودت نخواهد شد.
بک لینک های ایجاد شده توسط مجموعه ما دائمی هستند و حتی پس از قطع همکاری بک لینک ها حذف نخواهد گردید.

The post نحوه انجام سئو و بهینه سازی سایت appeared first on سئوراز.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *