بازاریابی محتوا در طراحی سایت

بازاریابی محتوا در طراحی سایت آیا شما در جستجوی آمارهای بازاریابی محتوای بصری به روز هستید هر بازاریاب می داند که یک استراتژی تجاری موفق به درک چگونگی رفتار کاربران بستگی دارد. کانال های رسانه های اجتماعی مورد علاقه آنها چیست کدام نوع محتوا بیشتر از همه برای آنها جذابیت دارد با این حال ، رفتار کاربر یک مقدار ثابت نیست. محیط بازاریابی از یک سال به سال دیگر تغییر می کند. به منظور کمک به شما در تصمیم گیری آگاهانه برای استراتژی کسب و کارتان دارد.

در سال ما به روزترین طراحی سایت آمار بازاریابی محتوای تصویری را در وب جستجو کرده ایم و به افشاگری چشم نواز رسیدیم. این آمار بازاریابی محتوای بصری اخیر دستورالعملهای کاملی است که می تواند سرنخ چگونگی رفتار کاربران در سال را در طراحی سایت شما نشان دهد. برخی از آنها با ارائه بصری پشتیبان تهیه شده اند تا بتوانند ایده بهتری در مورد روندهای آینده ارائه دهند. بررسی آمار بازاریابی محتوای تصویری در طراحی سایت سه است.

 

طراحی سایت

 

درج اطلاعات دقیق در طراحی سایت

روز پس از شنیدن یک قطعه از اطلاعات مغز انسان می تواند تنها از آن را به یاد بیاورد. همان اطلاعات پشتیبان تهیه شده با یک عکس تا در طراحی سایت به یاد می آورند. طبق یک مطالعه جدید کانال مهم رسانه های اجتماعی برای پیوند با استراتژی محتوای تصویری در طراحی سایت شما عبارتند از فیس بوک توییتر و یوتیوب بیش از از بازاریابان یوتیوب را به عنوان یک بستر مهم رسانه های اجتماعی انتخاب کردند.

ویدیو به عنوان هضم کننده ترین نوع محتوای بصری در طراحی سایت محبوبیت بیشتری کسب می کند زیرا می تواند به راحتی محدوده توجه کوتاه کاربر باشد. همچنین به سرعت بیننده را درگیر اطلاع رسانی و سرگرم می کند. منبع شرکتهایی که در همان تحقیق شرکت کرده اند ادعا کردند که نوع برتر محتوای برتر در رسانه های اجتماعی ، فیلم ها تصاویر و پیشنهادات و تبلیغات در طراحی وب سایت هستند به عنوان پیچ و مهره از آبی که دو مورد اول انواع بازاریابی محتوای بصری هستند.

 

رسانه بصری طراحی سایت

در حالی که مورد سوم نیز اغلب با یک رسانه بصری در طراحی سایت ترکیب می شود. چرا باید محتوای تصویری خود را در رسانه های اجتماعی قرار دهید افزایش ترافیک طراحی سایت و تصویر نام تجاری پیشرفته به همان اندازه  به عنوان بهترین مزایای زنده بودن در رسانه های اجتماعی قرار گرفت.  مردم احتمال دارد که اگر به صورت رنگی غرق شوند اطلاعات را در طراحی سایت به خاطر بسپارند. رنگ این قدرت را دارد که در کل شناخت برند را تقویت کند.

اطلاعات رنگی تقریباً از ماندگاری بیشتری را در طراحی سایت نشان می دهند در یک تحقیق اخیر از بازاریابان خواسته شده است که بیشترین نوع محتوای خود را که در رسانه های اجتماعی نتیجه می دهد ، در طراحی سایت تهران شناسایی کنند. رهبر محتوای تصویری با از افزایش در سال گذشته ، و پس از آن بلاگ نویسی با اغلب همراه با بازاریابی محتوای بصری و فیلم ها با است در همین مطالعه از بازاریابان خواسته شد فقط یک شکل از مطالب را انتخاب کنند.

 

طراحی سایت

 

طراحی سایت تجارتی

طراحی سایت که از اهمیت ویژه ای برای تجارت آنها برخوردار باشد وبلاگ نویسی با کاهش درصدی از درصد در سال در رتبه نخست قرار گرفت اما همچنان جایگاه اصلی خود را در طراحی سایت حفظ کرده است. بازاریابی محتوای ویژوال با افزایش از در سال در جایگاه دوم قرار گرفت. منبع در حالی که نتایج این تحقیق میانگین مقادیر ترجیحات بازاریابان و را نشان می دهد ، در اینجا این تفکیک آورده شده است.

تقریبا نیمی بازاریابان وبلاگ نویسی را به عنوان با ارزش ترین نوع محتوای خود برگزیدند در حالی که بازاریابان بازاریابی محتوای بصری را در وهله اول جهت طراحی سایت قرار می دهند. به طور دقیق ، برای بازاریابان بازاریابی محتوای بصری با در رتبه دوم قرار دارد و برای بازاریابان وبلاگ نویسی با نتیجه مقام دوم را در طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن کسب می کند همان نظرسنجی از شرکت کنندگان خواسته است برنامه های خود را برای استفاده است.

 

آشنایی با فیلترهای طراحی سایت

از فیلم ها به عنوان شکلی از بازاریابی محتوای بصری در استراتژی های کلی تجارت خود را در طراحی سایت به اشتراک بگذارند. بخش عظیمی از سهیم بودند که استفاده از فیلم ها را افزایش می دهند آن را تغییر نمی دهند آن را در نظر نگرفته اند و فقط ادعا می کنند که آن را کاهش می دهند. با توجه به بازاریابی محتوای سنتی بصری شامل تصاویر عکس ها ، تصاویر و غیره ، بازاریابان ادعا می کنند که سئو سایت آن را در طراحی سایت افزایش می دهند.

بیست درصد استفاده از تصاویر را در استراتژیهای خود تغییر نمی دهد. هشت درصد برنامه ای برای استفاده نداشتند و درصد آن را کاهش می داد. تقریباً بازاریابان باتجربه ادعا می کنند که بازاریابی محتوای بصری مانند تصاویر تصاویر ، فیلم ها و اینفوگرافیک ها برای برندهای آنها در طراحی سایت ضروری است. این در نظرسنجی سال گذشته در آمریکای شمالی فاش شد. همین بررسی نشان داد که استفاده از فیلم و اینفوگرافی به سرعت افزایش می یابد.

 

طراحی سایت

 

استفاده از تصاویر در طراحی سایت

تقریباً از پاسخ دهندگان ویدئوها را به عنوان مهمترین دارایی تصویری خود برای سرمایه گذاری معرفی کردند. اینفوگرافیک ها از پاسخ دهندگان را به خود در طراحی سایت جلب کردند. نیمی از آنها به عکاسی رأی دادند و گفتند که استفاده از تصاویر را افزایش می دهد. از بازاریاب معتقدند دارایی های بصری هیجان زده ، توجه را جلب می کنند و به جذب مخاطب در طراحی سایت کمک می کنند از بازاریابان ادعا می كنند.

كه دارایی های بصری در توضیح مطالب پیچیده در تبلیغات اینترنتی طراحی سایت بسیار مفید هستند از بازاریابان بر این باورند که بازاریابی با محتوای بصری به آنها کمک می کند تا محصولات و ایده های جدید خود را با وضوح و سرعت بیشتری در طراحی سایت ارائه دهند. با کمال تعجب فقط از تیم های بازاریابی و غیر بازاریابی یک فرآیند سازمانی کلیدی برای مدیریت بازاریابی محتوای بصری خود در طراحی سایت دارند. دیگر ادعا می کنند.

 

تمرکز بر روی طراحی سایت

که عدم تمرکز دارایی های بصری آنها به دلیل اولویت های دیگر شرکت است موسسه بازاریابی محتوا گزارش داد که از بازاریابان در سال گذشته نسبت به سال گذشته محتوای تصویری بیشتری را در طراحی سایت در تهران ایجاد کرده اند. تا پایان سال جاری از بازاریابان حتی محتوای تصویری بیشتری نسبت به سال گذشته ایجاد کرده اند تحقیقات و نیلسون گزارش داده اند که هر روز میلیون قطعه محتوای تصویری در طراحی سایت به اشتراک گذاشته می شود.

یک تحقیق از زابیسکو گزارش می دهد که تولید اینفوگرافی ها به طور پیوسته با در روز جهت طراحی سایت افزایش می یابد. همان تحقیق نشان می دهد که از مردم به جای متن بدون هیچگونه تصویر به اطلاعاتی از جمله محتوای تصویری در طراحی سایت پاسخ می دهند. یک تحقیق از سال گذشته گزارش داد که از مدیران ارشد بازاریابی مورد بررسی عکاسی را برای بازاریابی محتوای بصری خود در طراحی سایت بسیار مهم می دانند.

 

طراحی سایت

 

بهینه سازی در طراحی سایت

برای لمس های نهایی ، افزونه ویژه خودمان را ایجاد کرده ایم که کل فرآیند بهینه سازی ، آپلود و صادرات را بسیار آسان تر می کند. هنگامی که همه نکات نهایی را داریم ، این افزونه سفارشی هرکدام از آنها را می گیرد و مطابق با مشخصات گرافیک ماما برای اندازه قالب های پرونده سازگاری نرم افزار و غیره آن را تنظیم می کند. این روند بهینه سازی طراحی سایت فروشگاهی را طی می کند. به ویدیو ، برای اینفوگرافیک و برای تصاویر به عنوان یک نوع مهم از دارایی بصری رای دادند.

بیش از نیمی از خبرنگاران ادعا کردند که استفاده از تصاویر برای بازاریابی محتوای بصری آنها در طراحی سایت مهم است. همین تحقیقات نشان داده است که در آینده از بازاریابان استفاده خود را از عکاسی افزایش می دهند استفاده از تصاویر را به عنوان نوعی بازاریابی محتوای تصویری افزایش می دهند ، بیشتر به محتوای ویدیویی و توجه بیشتری خواهند کرد اینفوگرافیک بیشتری را در طراحی سایت ایجاد می کند.

 

نقش شخصیت ها در طراحی سایت

زمان آن رسیده است که برشهای کارتونی هنوز بی نام خود را شخصی سازی کنیم. به طور کلی ، تمام شخصیت های گرافیک ماما دوستانه ، لبخند هستند و می توانند در بسیاری از پروژه ها و طرح ها متناسب باشند. اگرچه هر یک از آنها نام و نام مستعار ، داستان و شخصیت خود را دارند که آنها را در طراحی سایت منحصر به فرد می کند.

برای صادرات نهایی ما نیز از یک سرویس طراحی سایت بیمه استفاده می کنیم که خودمان نیز توسعه داده ایم. این سرویس وظیفه تهیه پرونده های نهایی را به عهده دارد ، به گونه ای که وقتی دکمه بارگیری را بزنید ، فقط پرونده های مناسب مربوط به نمایش یا مجموعه خاص را جمع آوری می کند و آنها را در یک فشرده کوچک مناسب جمع آوری می کند.

 

نوشته بازاریابی محتوا در طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.

The post بازاریابی محتوا در طراحی سایت appeared first on سئوراز.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *