خرید قطعات اورجینال سرور های اچ پی

همیشه خرید قطعات یا محصولات سروری اورجینال از مهمترین دغدغه های کاربران در حوزه های شبکه و آی تی می باشد. شاید حتی بعنوان یک مصرف کنننده جزء، این نگرانی را داشته باشید که آیا محصولات الکترونیکی خریداری شده اورجینال هستند یا نه؟! اگر یک مصرف کننده حرفه ای باشید اهمیت موضوع برای شما بسیار بیشتر از آنچیزی خواهد بود که به ظاهر نشان میدهد.
با توجه به تنوع بسیار بالایی که در بازار محصولات الکترونکی وجود دارد تشخیص قطعات اروجینال از غیر اورجینال بسیار پیچیده تر از حد تصور است از این رو مصرف کنندگان ترجیح میدهند به دنبال فروشندگان مطمئن باشند تا اینکه بخواهند از هر فروشنده ای قطعات یا سرور مورد نیاز خود را خریداری کنند. خرید قطعات اورجینال سرور اچ پی HP SERVERS میتواند شما را در استفاده از محصول خریداری شده از نظر روانی و مالی پشتیبانی کند. کیهان سرور تامین و عرضه کننده قطعات اورجینال همراه با گارانتی محصولات می باشد.

در ادامه با ماه همراه باشید تا با مجموعه کیهان سرور از فروشندگان معتبر در حوزه سرور های HP بیشتر آشنا شویم.

استعلام قیمت سرور HP

اگر با بازار ایران در زمینه سرور و قطعات آنها آشنا باشید میدانید که اچ پی، محبوب ترین سرور در ایران است برهمین اساس بسیاری از کاربران حرفه ای و غیر حرفه ای تمایل دارند محصولات شرکت اچ پی را در دستور خرید خود قرار دهند. در کنار اچ پی، محصولات شرکت هایی مانند دل، لنوو، آی بی ام و سوپر میکرو نیز در رده های بعدی قرار میگیرند و علاقمندان خاص خود را دارند.

خرید قطعات اورجینال سرور اچ پی HP SERVERS

نوسانات ارزی در بازار ایران باعث شده است که محصولات شرکت اچ پی به دو صورت نیو new و کارکرده used خرید و فروش شود. قیمت بالای سرور های نیو کاربران ایرانی را مجبور کرده است تا از سرور های دست دوم یا کارکرده که اصطلاحا استوک نامیده می شوند نیز در زیرساخت فن آورانه خود بهره گیرند. شاید کلمه دست دوم در ذهن ما معنی خوبی نداشته باشد اما آنچه که ثابت شده و اقبال مشتریان نیز آن را تائید کرده این است که سرورهای اچ پی حتی در حالت کارکرده نیز دارای کیفیت بالایی می باشند و رضایت کاربران را به دنبال داشته اند. بنابراین با توجه به نیاز بازار، کیهان سرور در دو زمینه سرور های نیو و کارکرده فعالیت میکند. قطعات و لوازم جانبی سرور های اچ پی نیز از این امر مستثنی نبوده و در بازار ایران به صورت نیو و کارکرده مورد استفاده قرار میگردند. اختلاف قیمتی که بین قطعات نیو و کارکرده وجود دارد بسیار معنی دار بوده و مشتری با آگاهی از این اختلاف و اعتمادی که به فروشنده دارد به راحتی قطعات یا سیستم سروری کارکرده را انتخاب میکند.

بودجه شما، انتخاب شما را تعیین میکند.

محصولات سرور اچ پی در کیهان سرور

در کیهان سرور چندین نوع از سرورهای اچ پی و قطعات مورد استفاده در سرور های نیو و کارکرده به فروش میرسد. سرور های نیو به صورت باندلی و کانفیگ شده به سفارش مشتری ارائه شده و سرور های کارکرده به صورت باز و کانفیگ شده بر اساس نیاز مشتری به همراه برگ گارانتی و بسته بندی ارسال میگردد. سرورها بر اساس مدلی که دارند دسته بندی شده و شما میتوانید از سرور های نسل شش (G6) تا نسل ده (G10)  را در دو تیپ نیو و یوزد خریداری کنید.

خرید قطعات اورجینال سرور اچ پی HP SERVERS

سرور اچ پی بر اساس شکل ساختاری و مصرفی که دارد دسته بندی میگردد. بدین صورت که برخی سرور ها به صورت رکمونت و برخی دیگر به صورت کیس تاور یا ایستاده می باشند.

خرید سرور ایستاده

سرور های رکمونت مخصوص مصارف صنعتی و تجاری بوده و بیشتر در دیتا سنتر ها و شرکت های بزرگ جهت خدمات عمومی مانند مخابرات، توزیع برق و آب و برخی شرکت های بزرگ مانند خدمات هاستینگ استفاده میگردد. از سرورهای رکمونت میتوان به HP proliant DL360 G9 اشاره کرد. هر چند شما میتوانید از یک سرور خوابیده یا رکمونت برای مصارف شخصی و بسیار کوچک همانند شرکت های SMB استفاده کنید. با این حال شرکت اچ پی برای مشتریان و مصارف مختلف دیزاین های اختصاصی ارائه داده است. برای مثال افرادی که گیمر حرفه ای هستند میتوانند از نسل 9 سرور های ایستاده معروف به ورک استیشن سری Workstaition z840 بهرمند گردند که علاوه بر قدرت بسیار بالا در پردازش تصویری دارای ظاهری کاملا شبیه به کامپیوتر های خانگی می باشد.

قیمت سرورهای ML

همچنین شرکت های تازه تاسیس و نوپا میتوانند از انواع سرور های ایستاده مانند سری ML استفاده کنند که علاوه بر رفع نیاز کنونی، دارای فضای بسیار خوبی جهت ارتقا و بهبود می باشد و پتانسیل خوبی برای رشد سایت نشان می دهد.

توصیه میکنیم محصولات سروری کیهان سرور را مشاهده نمایید.

خرید قطعات اورجینال سرور اچ پی HP SERVERS

قطعات سرور اچ پی موجود در کیهان سرور

امروزه هیچ کامپیوتری را نمیتوان یافت که نیازی به تعویض قطعات نداشته باشد. همه روزه میلیون ها قطعه در سراسر جهان خراب شده و بایستی با قطعات سالم جایگزین گردند. از پردازنده ها تا کارت شبکه و بسیاری از قطعاتی که عمر مفید خود را از دست داده اند میتوانید در این لیست قرار دهید. کیهان سرور جهت افزایش کیفیت خدمات رسانی به مشتریان خود در زمینه تامین قطعات سرور های اچ پی نیز فعالیت میکند. انواع پردازنده ها، انواع حافظه ها، انواع هارد یا ذخیره سازها، انواع کارت شبکه و بسیاری از قطعات دیگر در لیست فروش کیهان سرور میباشند.

توجه داشته باشید که کیهان سرور فروشنده سرور و قطعات سروری اچ پی می باشد. با مراجعه به لینک های زیر میتوانید مشخصات دقیق قطعات سروری را مشاهده نموده و محصوصل مد نظر خود را به صورت تلفنی و آنلاین از سایت خریداری کنید.

  • لینک خرید پردازنده های سروری CPU
  • لینک خرید انواع حافظه رم RAM

گارانتی کیهان سرور

کیهان سرور تمامی محصولاتی را که به مشتریان خود عرضه میکند گارانتی میکند. بدین صورت که محصولات نیو و یوزد دارای گارانتی های مشخصی می باشند. شما میتوانید انواع سرور نیو و کارکرده همچنین قطعاتی مانند سی پی یو، هارد HDD و RAM را با گارانتی مجموعه کیهان سرور خریداری نمایید. گارانتی کیهان سرور به صورت تعویض کالای خریداری شده می باشد.

خرید قطعات اورجینال سرور اچ پی HP SERVERS

چرا از کیهان سرور خرید کنیم؟

مطمئنا تعداد شرکت ها یا مجموعه هایی که در حوزه سرور مشغول اند بسیار بیشتر از حد تصور است  اما شاید از خودتان بپرسید که چرا از کیهان سرور خرید کنیم! مطمئنا همه شرکتها به دنبال این هستند که مشتریان خود را راضی کرده و هیچ وقت آنها را از دست ندهد.

مشاوره خرید سرور hp

کیهان سرور نیز در همین راستا علاوه بر عرضه قطعات و سرور های کاملا اورجینال به مشتریان، در زمینه خدمات پس از فروش نیز فعال بوده و انصافا خوش درخشیده است. بخش فنی و تحقیقاتی مجموعه، به صورت روزانه تجربیات خود را در قالب مقاله و ویدئو در بخش بلاگ سایت منتشر میکنند. این خصوصیت به کاربر کمک میکند که علاوه بر شناخت کافی از سیستم های سروری، خرید مطمئن و دقیقی انجام دهد. به منظور استعلام قیمت سرور hp، خرید سرور استوک یا تهیه سرور اچ پی اورجینال می توانید به وب سایت کیهان سرور مراجعه نمایید.

این نوشته صرفا یک رپورتاژآگهی است و پایگاه دانش میزبان‌فا هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.

مشاهده پلن‌های تبلیغاتی

نوشته خرید قطعات اورجینال سرور های اچ پی اولین بار در پایگاه دانش میزبان‌فا پدیدار شد.

The post خرید قطعات اورجینال سرور های اچ پی appeared first on سئوراز.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *