تکنیک های افزایش ترافیک طراحی سایت

تکنیک های افزایش ترافیک طراحی سایت ، افزایش نرخ بازدید کنندگان طراحی سایت یکی از پلن های همیشگی و مهم مدیران سایت است اما تنها افزایش ترافیک به خودی خود عامل موفقیت طراحی سایت نمی شود در واقع باز هم مسئله ی کمیت و کیفیت در این جا نیز مطرح است. هدف و نتیجه ی اصلی که از افزایش نرخ ترافیک میخواهیم افزایش نرخ تبادل و ارتقا درآمد است پس این نرخ ترافیک می بایست آمار و بازدید کنندگانی  واقعی باشند.

وجود هزاران بازدید کننده در طراحی سایت کالای خواب که به دنبال خرید کفش هستند نتیجه ی مثبتی برای طراحی وب سایت کالای خواب نخواهد داشت به همین دلیل است که کیفیت بازدید کنندگان بهتر از کمیت آن است چرا که همیشه زیاد بودن نرخ ترافیک شما را به هدف فروش بیشتر نزدیک نخواهد کرد اما با پیروی از اصول استاندارد های گوگل برای سئو سایت می توانید به رتبه های برتر گوگل برسید که همین امر اعتبار سایت را افزایش می دهد.

طراحی باشگاه مشتریان

 

طراحی سایت

طراحی سایت

راهکار های افزایش آمار بازدید کنندگان طراحی سایت عبارتند از:

 

  • فعالیت در شبکه های اجتماعی

امروزه تعداد شبکه های اجتماعی افزایش یافته که برخی از آن ها کاربران بسیاری را به خود اختصاص داده اند علاوه بر این قابلیت به اشتراک گذاری مطالب موجب افزایش بازدید می شود. به این ترتیب با فعالیت در چند شبکه اجتماعی پر طرفدار می توانید مطالب خود را به مخاطبان بیشتری نمایش دهید.

  • محتوا طراحی سایت

در تمامی مقالات مربوط به طراحی سایت از اهمیت محتوا گفته شده است پس در تلاش باشید تا کیفیت محتوا خود را افزایش دهید که بتوانید با رقبای خود رقابت کنید علاوه بر این آپدیت محتوا های قدیمی طراحی سایت تهران تاثیر به سزایی در افزایش آمار بازدید کنندگان و نمایش سایت در رتبه های برتر گوگل دارد. که یکی از راهکار های آپدیت محتوا ویرایش دوباره آن و اضافه کردن تعداد عبارات کلیدی در جایگاه مناسب می باشد.

  • ایجاد پست مهمان

پست مهمان به این صورت است که در سایر سایت ها محتوا ایجاد کرده و از آن سایت ها به طراحی سایت خود لینک می دهید به این ترتیب نرخ بازدید کنندگان زیادی به سمت سایت خود هدایت می کنید و ارزش سایت خود را نزد گوگل افزایش می دهید.

  • طراحی سایت ریسپانسیو

یکی از نکات بسیار مهم سازگار بودن طراحی سایت برای تمامی مرورگر ها و دستگاه ها می باشد. امروزه کاربران موبایلی به طور قابل توجهی افزایش یافته اند بنابراین در صورت سازگار نبودن طراحی سایت با سایر دستگاه ها شمار زیادی از بازدید کنندگان را از دست می دهید.

نوشته تکنیک های افزایش ترافیک طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.

The post تکنیک های افزایش ترافیک طراحی سایت appeared first on سئوراز.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *