نکات کاربردی در طراحی سایت

نکات کاربردی در طراحی سایت در این مقاله قصد داریم نکات اصولی و کلیدی در خصوص طراحی سایت توضیح دهیم تا به این ترتیب طراحی سایت بازده بیشتری داشته باشد و آمار بازدید کنندگان افزایش پیدا کند. طراحی سایت و طراحی بخش های مختلف آن تا حدودی سلیقه ای است اما رعایت برخی نکات تاثیر بسیاری در بهبود تجربه کاربری دارد.

طراحی باشگاه مشتریان

 

طراحی سایت

طراحی سایت

نکات قابل توجه در بهینه سازی طراحی سایت عبارتند از:

 

  • محتوا طراحی سایت

اهمیت محتوا بر کسی پوشیده نیست و رعایت برخی نکات ضروری است. محتوا می بایست اختصاصی و با موضوع سایت و عنوان مرتبط باشد در واقع همان چیزی باشد که کاربر به دنبالش است. انتخاب عبارات کلیدی مناسب و استفاده صحیح از آن ها نیز حائز اهمیت است علاوه بر این محتوایی که تماما متن طولانی باشد برای کاربران خسته کننده خواهد بود بنابراین مفهوم کلی را با کوتاه ترین جملات ارائه دهید و در صورت امکان از تصاویر و اینفوگرافیک نیز استفاده کنید.

 

  • تبلیغات مزاحم در طراحی سایت

یکی از مواردی که کاربر را فراری می دهد تبلیغات بیش از حد و پنجره های پاپ آپ هستند. آمار نشان می دهد کاربران طراحی وب سایت هایی که بیش از حد تبلیغات دارند را سریعتر ترک می کنند و علاوه بر این تبلیغات باعث کاهش سرعت سایت می شود.

 

  • ناوبری در طراحی سایت

کاربر پس از ورود به سایت باید به راحتی به بخش های مختلف دسترسی داشته باشد و به قسمت های مورد نظر هدایت شود. طراحی سایت یک منوی ساده و کاربردی در طراحی سایت تهران برای انتقال کاربران به بخش های مختلف سایت کمک زیادی می کند این امر باعث افزایش زمان ماندگاری کاربران در سایت و همچنین مشاهده سایر صفحات سایت می شود.

 

  • سرعت طراحی سایت

کند بودن سرعت لود طراحی سایت از جمله فاکتور هایی است که نرخ خروج کاربران را افزایش می دهد به این ترتیب با حذف المان های غیر ضروری مانند مطالب بیهوده و تصاویر و ویدئو ها با حجم بالا سرعت سایت را افزایش دهید.

 

  • رنگ ها در طراحی سایت

فونت نوشته ها و رنگ های طراحی سایت در بهبود تجربه کاربری بسیار موثر است. رنگ ها می بایست درخور موضوع سایت و مناسب با سلیقه مخاطبان سایت باشد و همچنین فونت نوشته ها خوانا و قابل مشاهده باشند. علاوه بر این بهتر است رنگ لینک ها از رنگ سایر نوشته ها متفاوت باشد و سازگار با سایر دستگاه ها طراحی شود تا کاربران موبایلی نیز امکان کلیک کردن را داشته باشند.

نوشته نکات کاربردی در طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.

The post نکات کاربردی در طراحی سایت appeared first on سئوراز.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *